Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem związany z modułem CAS, świeci się żółta kierownica, samochód nie zapala, kolumna jest nowa. Po wymontowaniu CAS-a i zostawieniu go w ciepłym pomieszczeniu oraz ogrzaniu, CAS zaczyna działać. Rozpoznaje kolumne wszystko jest ok. Chwile pojeżdze i znowu to samo. Robiony reset CAS. Teraz pytanie czy CAS-a trzeba programować pod kluczyk i DDE na stole czy czy mozna zczytać ze starego i przez OBD wrzucić to do nowego? Pozdrawiam

Opublikowano

Kluczyk, CAS, DDE to jeden zestaw - wszystko musi byc zgrane z soba.

Teraz przechodzac do Twojego pytania to nie za bardzo rozummiem co masz na mysli.

Podmieniles CAS na CAS z innego wozu? NIe, nie mogles podmienic to wtedy by wogole nie zapalil :?

Jezeli auto pali i jest ok na cieplym, to przejezdzij lato i w miedzy czasie kup inny CAS i go podmien.

Jak bedziesz podmienial to musisz zgrac Z CASa swoj soft i zapodac go do nowego/drugiego CASa. Ma stole to zrobisz.

Przez OBD nie pojdzie bo jak dasz CAS z innym softem po podmiance bo sie wywali, choc glowy nie dam bo wolalem nie ryzykowac, aby innych sterownikow nie wywalic przez przypadek tez..

Jezeli bedziesz mial czysty fabrycznie nowy CAS to wtedy mozesz przez OBD programowac wszystko.

Twoj ma objawy takie jakby mial zimny lut gdzies w sobie, jak nie pali na zimnym a na cieplym jest ok.

 

Ewentualnie mozesz kupic caly zestaw z innego auta i podmienic wszystko.

W tym wypadku jakbys mial obecne DDE na sprzedaz to moge przytulic w pasztetowej cenie, ale nie kombinowany (czyli nie grzebany, nie uwalony)

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Witam

Wiem że potrzebuje zestaw startowy:p, zastanawiałem się czy da się zrzucić wsad z mojego CAS-a i wrzucić do inne używki, wiem że samochód nie odpali jeśli zamontuje inny:). Pytanie teraz gdzie szukać takiego magika?? Jeśli założe zestaw do odpalenia to będe miał inny przebieg.?

Opublikowano
Może do piekarnika z nim:p. Jestem z Krakowa, jeśliby ktoś się podjoł takiego zadania to proszę o kontak. Wrazie czego to szukać CAS-a 2 bo aktualnie taki mam czy może być też wersja 3. Pozdrawiam
Opublikowano
Czyli musiałbym Ci wysłać mojego Casa 2 i używke 3? Wolałbym żeby jednak blokada została. Napisz na priv jakie koszty. Pozdrawiam
Opublikowano
Może najpierw oddam to jakiemuś elektronikowi który będzie w stanie odnaleźć zimny lut, jest gość który naprawia sterowniki silnika może ogarnie temat.
Opublikowano

Witam

Płytke sterownika zawiozłem do znajomych z serwisów z nokii, jeszcze wczesniej oglądałem ją pod lupą, moje podejrzenie padło na przelutowany mikroprocesor. Podejrzenie się potwierdziło chłopaki sprawdzili pod mikroskopem i było widać że ktoś wymienił układ scalony prawdopodobnie aby zmniejszyć przebieg, na dodatek zostało to bardzo nieudolnie wlutowane z tąd te problemy. Teraz pytanie czy musieli też grzebać w sterowniku silnika, bo licznik był rozbierany napewno? Pytam dlatego że obawiam się że jak takie partactwo było w casie, to to samo może być w DDE i liczniku:/. Jak mogę teraz sprawdzić prawdziwy przebieg? Pozdrawiam

Opublikowano

:shock: ze co? No comments dla tego co ci tam porobili.

Ale powracajac do tematu, przebieg dasz rade pozmieniac wszedzie (jak wiesz gdzie szukac) bez lutowania na stole, mi to wyglada na padniety wczesniej i naprawiany w stodole CAS.

Licznik nie ma nic do tego, jak jest nieudolnie kombinowane przy sterownikach to licznik przy przebiegu wyswietla taka kropke, co znaczy ze mu cos nie pasuje i tylko tyle.

W moim przekonaniu, to drutowanie tyczy tylko CASa u Ciebie, ale jak chcesz byc pewny i masz znajomych, to podeslij im na wszelki wypadek DDE jeszcze.

Bo jezeli drutowali na stole w CAS z jakiegos powodu to mogli tez cos kombinowac z DDE. (choc prywatnie wydaje mi sie ze nie chodzi tu o przebieg, ale moge sie mylic)

Niestety duzo jest u nas takich magikow co kombinuja, stad tez w poscie wyzej napisalem ze moge przygarnac niekombinowane DDE.

Byl mi potrzebny DDE i zakupilem jeden na allegro z gwarancja ze wszystkim i kurde byl uwalony wlasnie przez takie drutowanie.

Podlaczalem sie przez zlacze OBD i byl problem z komunikacja, aby byc pewiem ze cos nie tak to musialem otworzyc sterownik, jak otworzylem to szlag mnie trafil, luty takie posmarkane ze szok, dzwonie do sprzedajacego a on mi na to, ze jak otwierany to nie ma gwarancji czy zwrotu bo zniszczylem go przez otwarcie, No normalnie szlag mnie trafil, gdyby nie to ze sterownik byl kupiony na drugim koncu kraju to pojechalbym normalnie do chlopaczka i bym mu recznie wcisnal ten jego sterownik w cztery litery.

Zreszta jak znajde nazwe firmy to podam aby nikt sie wiecej nie nacial juz.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
To mnie oswieciles, to ze teraz nie trzeba to wiem, ale ze kiedys robilo sie na stole to nie wiedzialem.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano (edytowane)
Jak narazie nie ma problemu z Casem, zrobiłem jeszcze update DDE, licznika i FRM na szybko, jutro reszta. Ciekawi mnie czy jest możliwośc sprawdzenia realnego przebiegu? Pozrdrawiam i dziękuje za odpowiedzi:) Edytowane przez adolfone
Opublikowano
Hmm... jezeli by go zmieniali teraz po kablu to nie ma takiej mazliwosci (jezeli robil to prefesjonalista i wiedzial, oraz chcial zrobic to profesjonalnie bez sladow), ale twoje auto bylo robione dawno temu za czasow kowala, wiec jest. Posprawdzaj inne sterowniki, z nich bedziesz mial jakis tam poglad na przebieg.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Ale powracajac do tematu, przebieg dasz rade pozmieniac wszedzie (jak wiesz gdzie szukac) bez lutowania na stole, mi to wyglada na padniety wczesniej i naprawiany w stodole CAS.

Licznik nie ma nic do tego, jak jest nieudolnie kombinowane przy sterownikach to licznik przy przebiegu wyswietla taka kropke, co znaczy ze mu cos nie pasuje i tylko tyle.

.

 

Tutaj się nie zgodzę. Przyczyną takiego złego lutowania była właśnie korekta licznika - kiedyś przez jakiegoś "magika". Aby poprawnie skorygować licznik w e90, należy to zrobić w dwóch modułach: KOMBI i CAS. Oczywiście również w DDE jest zapisaywany przebieg, ale sprawdzić go można tylko na stole.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Odświeżę może temat. Piszesz, że w DDE sprawdzisz tylko na stole a ja sądzę, że wystarczy Inpa. Odpinasz czujnik i dde rejestruje błąd i pokazuje przy jakim przebiegu to zrobił i nie zczytuje przebiegu z licznika tylko korzysta z własnego. Mylę się? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.