Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam poblem jak w filmiku z YT

u mnie jest tak jak na 0:45 do końca w nagraniu

 

z tym ze tak dramatycznie obroty nie skacza, ale sa chyba lekko u mnie podwyzszone do 700 obr/m i co jakies 10-15 sekund wstrząśnie coś silnikiem, jak utrzymuje stala predkosc np. na tempomacie, delikatnie co 10-15 sekund go przydlawia, tak samo jak na wolnych, przyspieszenie i reszta okej, co to moze byc ?

 

pozdrawiam

Janek

Opublikowano

nawet jak nie ma palacego sie checka i niczego innego ?

 

dodam, ze u mnie zapalanie w normie, wszystko okej, tylko jak przychodzi postac na swiatlach i stoje tak z 20-30 sekund zaczyna co jakis czas "wzdrygać silnikiem"

Opublikowano

Nawet jak check engine się nie zapalił.

Podłączenie pod komputer to pierwszy krok, lepsze to niż wymiana podzespołów "po omacku".

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam u mnie jest podobnie, bledow brak ale bede niebawem zabieral sie za serwis swiece, cewki, filtry i olej.

Mam jedno pytanie do wlascicieli 335i jak odpalam autko wchodzi na obroty ok 1000/min zeby po chwili spasc do ok 600/min.

zaczynam jazde wszystko ok i po przejechaniu jakiegos odcinka km staje np na swiatlach, obroty podnasza sie ok 100-150/min i jest slyszalny dzwiek jakby odkurzacza z okolic dolotu. tak ma byc??

Opublikowano

Dzwonilem do znajomego mechaniora i powiedzial ze w kolektorze ssacym lub jego okolicy jest jakas pompa "wiatrak" powietrza wtornego i ona powoduje ten dzwiek i podniesienie sie obrotow.

Tylko czym ona jest sterowana i jakie ma zadanie i czy narazie mozna z tym jezdzic?

Pozdrawiam

Opublikowano
Zmień świece. U mnie obroty falowały już po przebiegu 50 tys. km na danym zestawie świec. W tych silnikach świece trzeba zmieniać bardzo szybko.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam taki sam objaw w e92 320i 170hp 0:13 i 0:16 sekunda, pomaga ponowne uruchomienie silnika. Ogólnie nie polecam tego silnika same problemy w sam silnik włożyłem już 7 tysięcy i dalej mam check na desce.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Bylem dzisiaj na diagnozie z tymi podwyzszonymi obrotami i nic zadnych bledow. Powiedzial ze jakies wartosci na cylindrach sa rozne pomiedzu BANK1 a BANK2. Stwierdzil ze moze to byc wina odmy, ale nie wydaje mi sie. Macie jakies pomysly co sprawdzic w takim przypadku?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Chłopaki ja juz to przerabiałem wtryski lub któryś do wymiany!

Najlepiej podłączyć auto do komputera na zimnym silniku i na wykresie wszystkich 6 wtryskiwaczy bedzie widać który lub które są walniete!

To jest bolączką tego silnika wtryski wytrzymują Max 80 tys a czasami mniej!

Opublikowano

lewe powietrze, wadliwe działanie przepływomierza czujnik położenia wału korbowego.

U mnie występuje podobny objaw ale zdarzyło się to parę razy, najczęściej po odpaleniu jak mam skręcone koła lub jak szybko po odpaleniu wrzucę D, to auto zaczyna szarpać.

Opublikowano
Nie zawsze komputer wszystko rejestruje, miałem przy 3 tys mocne szarpniecie pod czas jazdy, brak błędów, myślałem już o valvetroniku, ale później wpadłem na pomysł wymiany pedału gazu, po wymianie brak szarpania. Tak jak już wspominałem żadnych błędów nie było w kompie.
Opublikowano
spróbuj usunąć INPA wszystkie adaptacje silnika, może pomoże, a przed tym trzeba sprawdzić INPA czy adaptacja zespołu regulacyjnego zaworów ssących i wydechowych (vanos) są bliskie zeru i czy trzymają zadane stopnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.