Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 zdjęcie - drzwi niedomknięte, czy blacharz-rzeźbiarz się nie popisał? A tutaj: http://tablica.pl/oferta/bmw-e46-coupe-lpg-warszawa-xenony-CID5-ID5k9Ih.html#14dca4cfa6 rok niby 2003, a zderzaki sprzed liftu? kierunki białe, ale zderzaki są na mojego oko sprzed liftu. Jak oceniacie ten kolor?:)

 

Bo autko kolego jest z przed liftu. A na tym 4 zdjęciu to drzwi niedomknięte.

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak ktoś jest nastawiony na konkretny silnik to chyba zna jego wady zalety? O tych silnikach zostało już tyle napisane, że nie ma sensu tego powielać.
Opublikowano
Który silnik? w 318ci-143km? N42?
tak tj R4 2.0 143KM
O tych silnikach zostało już tyle napisane, że nie ma sensu tego powielać.
to dziwne ze nikt tutaj tego nie napisał,każdy stroni od tego silnika bo jest drogi w naprawie

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano
Panowie, teraz ja już naprawdę nie wiem... :mad2: już byłem pewny zakupu, a naprawdę czytałem o tym silniku R4 i sądziłem, że jest naprawdę dobry, może nie jest tak dynamiczny jak R6, ale cechuje się niezawodnością.
Opublikowano
Panowie, teraz ja już naprawdę nie wiem... :mad2: już byłem pewny zakupu, a naprawdę czytałem o tym silniku R4 i sądziłem, że jest naprawdę dobry, może nie jest tak dynamiczny jak R6, ale cechuje się niezawodnością.

 

 

Widocznie słabo szukałeś.

Opublikowano
Panowie! Krótko! która benzyna, żeby cysterny nie ciągać, a opłaty/ubezpieczenie nie wyszło zbójnickie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silniki N42 absolutnie nie są awaryjne co więcej jako jeden z nielicznych przy zerwaniu rozrządu jest bezkolizyjny, awaryjne są w nim trzy elementy, napinacz +/- 160zł oryginał i zespoły regulacyjne vanos. Ja sam ostatnio zrobilem 9 tys km w cztery miesiące N42 2,0 143KM bez zająknięcia , przebieg auta 141tys km, auto kupione przez forumowicza tydzień temu, w drodze do domu ( 430km ) auto spaliło mu uwaga 6,5l/100km :shock: , ja na dystansie tych 9 tys km miałem średnie spalanie 7,9l/100km, kupujcie auta z prawdziwymi przebiegami i pilnujcie inspekcji olejowej co 15tys km, niczego więcej się nie bójcie w tych silnikach, miałem ich kilkanaście, żaden nie był dla mnie problemem. Ten klekot który tu opisujecie ma związek właśnie z nietrzymaniem ciśnienia oleju przez koło vanos czyli zespół regulacyjny albo wałka ssącego albo wydechowego. Jeden taki zespół kosztuje ok 900zł. Jak macie jakieś pytania piszcie na priv, tylko nie hurtowo :mrgreen:
Opublikowano
Silniki N42 absolutnie nie są awaryjne
to ciekawe skąd tyle negatywnych opinii o nich,na które forum bym nie wszedl(a mam konta na prawie wszystkich) i do oceny jest auto z tym silnikiem to pierwsze co ludzie piszą to właśnie to że sa awaryjne,przeciez opinia nie wzieła sie z kosmosu tylko od samych użytkowników,może Ty akurat miałes dobre niezjezdzone egzemplarze ale az kilkanaście?i w zadnym nic Ci sie nie posypało?to aż niewiarygodne :shock: no ale niech tam bedzie,ja tam sie nie znam,peace :cool2:

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano
A który z tych użytkowników kupił auto jako nowe i serwisował zgodnie z zaleceniami producenta? Jeżeli ja trafię na minę przy tym silniku to dochodzi kolejna negatywna opinia i stąd to się bierze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na boga, czy koszt wymiany takiego zespołu regulacyjnego to coś co zrujnuje Was do końca życia? Wszyscy płaczą bo widocznie tak jest ale gazownie zakładają po 3tys zł i wtedy jest ok jak auto przestaje jeździć bo przerywa bo nie zapala, bo swieci check itd... wtedy wszystko jest usprawiedliwione i ma prawo niedomagać. Wyboru miedzy silnikami tutaj nie ma żadnego bo następny jest R6 2,2i z akcyzą 18,6% no i tutaj znowu płacz bo pije za dużo oleju, bo disa droga itd...itp... :?
Opublikowano
Tu akurat Bóg nic nie pomoże tylko logiczne myślenie :D Tak samo jak pewne są podatki tak i pewne jest, że idealnego silnika nie ma. Tak jak volviarze na forum volvo twierdzą, że auta dzielą się na volvo i byle jakie tak i Wy musicie pogodzić się z tym, że idealnego silnika nie ma "nawet" BMW :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tu akurat Bóg nic nie pomoże tylko logiczne myślenie :D Tak samo jak pewne są podatki tak i pewne jest, że idealnego silnika nie ma. Tak jak volviarze na forum volvo twierdzą, że auta dzielą się na volvo i byle jakie tak i Wy musicie pogodzić się z tym, że idealnego silnika nie ma "nawet" BMW :)

Miałeś kiedyś M10 :?:

Opublikowano
Zdaję sobie sprawę, że to kultowy silnik, ale te czasy minęły bezpowrotnie. Dlaczego ten sam naród wyrzeźbił coś pod postacią 2.0TDI, co nigdy nie powinno ujrzeć światła dziennego? Księgowi wmieszali się w pracę inżynierów?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdaję sobie sprawę, że to kultowy silnik, ale te czasy minęły bezpowrotnie. Dlaczego ten sam naród wyrzeźbił coś pod postacią 2.0TDI, co nigdy nie powinno ujrzeć światła dziennego? Księgowi wmieszali się w pracę inżynierów?

Pytałeś o silnik BMW bez wad więc Ci napisałem :mrgreen:

Opublikowano
Silnik szału nie robi, ale wyposażenie faktycznie niezłe. Musiałbyś przyjrzeć się dobrze poszczególnym elementom karoserii i ich spasowaniu, bo zdjęcia tak zrobione, że pewnych rzeczy nie widać.
Opublikowano
Cynamonki nie są popularne :D ............. ale mają to coś :roll: .........., chociaż można by przestrzegać regulaminu i zakładać osobny temat dla każdego samochodu.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Masz rację, coś tu jest nie halo:) Dzięki, że zwróciłeś na to uwagę.

 

P.S. W tym silniku: http://otomoto.pl/bmw-318-indywidual-jedyna-taka-C32391232.html jedzi jakoś to auto? Podejrzewam, że spalanie niewielkie. Rakieta to nie jest, ale wersja wyposażenia, jak na ten silnik chyba niezła?

 

Wyposażenie i kolorek bardzo ładne.

Takie 318i jedzie całkiem, całkiem: 9,3 sekundy do setki. Spalanie dość niskie. Sensowna alternatywa dla R6.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
hipotetycznie..., kupując taką astrę, jak ocenić stan turbo? na jej korzyść przemawia dla mnie rok 2006, kodowany w vinie na 2007, otrzymałem dużo zdjęć wnętrza - skórzana tapicerka, fotele recaro, itp. Na razie próbuję wygogolować różnice pomiędzy silnikiem turbo, a wolnossącym, bo zupełnie nie kumam, o czym piszecie:)

 

Zadbane e46 z lat nawet 1999-2001 da Ci duzo wiecej radosci z jazdy niz taka Astra. I jak dobrze kupisz to e46 bedzie tez mniej usterkowe i bedzie generowac mniejsze koszty.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.