Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBABD91090PK61650

Kod typu BD91

Typ 318CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N42

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MYSTICBLAU METALLIC (A07)

Tapicerka STOFF TEX 2000/ANTHRAZIT (J1AT)

Data prod. 2003-10-23

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S279A LM RAEDER/STERNSPEICHE 45 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S464A SKISACK Worek na narty

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Sterowanie św. do jazdy w dzień

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
ciechan_skc, raz jeszcze dziękuję:) jak według Ciebie obiektywnie ma się omawiana w poprzednim wątku srebrna do tej niebieskiej? podpowiesz coś od siebie?
Opublikowano
Ile będziesz robił km rocznie tym samochodem? Jakbym miał wybierać z tych dwóch to w pierwszej kolejności oglądał bym srebrną.. 80km dzieli te dwie bunie więc warto obejrzeć obydwie i jeszcze po drodze jak masz daleko coś znaleźć. Jak pisałem u mnie w grę wchodzi tylko R6 więc niebieska od razu odpada. No i obowiązkowo zadzwoń w poniedziałek do ASO sprawdzić przebiegi.. podejrzewam, że tyle mogły mieć parę lat temu.
Opublikowano
Na pewno poniżej 10tys. rocznie. Z nastawieniem na srebrną w pierwszej kolejności, bo mocniejszy motor? Telefonicznie sprzedający mnie zniechęcił, taki gburowaty, typowy handlarz, tylko ta i tylko od niego najlepsza, niebita, w oryginalne i inne bajki. Ten od niebieskiej bardziej życiowy człowiek. Dzwoniąc do ASO podadzą przez tel. przebieg?
Opublikowano

A nad większymi motorami się nie zastanawiałeś?

Dzwoniąc do ASO podadzą przez tel. przebieg?

 

 

Od niedawna już nie da rady.

 

Bardzo dziwne bo ja nie mam z tym problemu.

Opublikowano
Większe raczej nie, spalanie ma jednak dla mnie znaczenie:) klekoty odpadają. Przewaga srebrnej to motor, skóra, niebieskiej, że jest po lifcie, zgadza się? Oczywiście na podstawie zdjęć i opisów, bo stanu technicznego nie znamy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nad większymi motorami się nie zastanawiałeś?

Dzwoniąc do ASO podadzą przez tel. przebieg?

 

 

Od niedawna już nie da rady.

 

Bardzo dziwne bo ja nie mam z tym problemu.

 

 

Kiedy ostatnio dzwoniłeś??

Był nawet ostatnio temat tu na forum, że zmieniły się wytyczne i już nie podają.

Opublikowano
Piszę odnośnie: http://allegro.pl/show_item.php?item=4041760545

 

Sprzedający twierdzi, że ten motor chodzi troszkę jak dieselek i jest to naturalna praca dla tego silnika. Jak to rozumieć? Co oznacza według VINu kod: S226A Sportowe dostosowanie podwozia ?

Daj sobie spokój, sprzedawca tak twierdzi? to niech się puknie w łeb. Silnik powinien chodzić cicho i równo. Łyknąłeś tą bajkę?

Opublikowano
Nie łyknąłem, tylko mnie to zastanowiło:) jeszcze jedno pytanko: który silnik w E46 byłby odpowiednikiem, jeśli chodzi o osiągi dla silnika 2.0 Turbo 170KM z Astry 3 GTC, gdzie do setki katalogowo mamy 7,9s? byłby to 323i ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie bajdzo.

325 ma dokładnie tyle.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Nie, po prostu silnie się waham pomiędzy E46, a astrą GTC:) sprawdzam, czytam, notuję, radzę się:) upatrzyłem konkrety egzemplarz astry i spać ie mogę:)
Opublikowano

W przypadku Astry masz turbo, tutaj wolnossący, inna charakterystyka pracy, itp. Na co dzień jeżdżę służbowym turbo i turbina robi robotę, ale osobiście dla siebie prywatnie tylko i wyłącznie wolnossący silnik. W przypadku Astry utrzymanie może wyjdzie trochę taniej, chociaż nie wiem jak to jest w przypadku dedykowanych części do GTC, do tego dochodzi awaryjne od pewnych przebiegów turbo i generujące koszty. W BMW masz vanosy i inne wynalazki, ale model e46 jest rozpracowany bardzo dokładnie i nie generuje jakiś absurdalnych kosztów. Poza tym linia e46 coupe jest dla mnie najpiękniejszym BMW w historii. i ten dźwięk R6 wchodzącego na obroty. Dlatego wziąłbym BMW :D

Polecałbym Ci dłuższą przejażdżkę obydwoma autami, wtedy powinieneś wiedzieć, co bardziej Ci do gustu przypada :wink:

(Tak na marginesie, gdybym miał coś kupić w tym budżecie i nie było by to BMW, to zdecydowałbym się na Renault Clio Sport II z końca produkcji - jeździłem, "daję radę" :D :D )

Opublikowano
Mi się sylwetka E46 też bardziej podoba, ale kobiecie już astry:) chodzi o tę: http://otomoto.pl/opel-astra-wersja-gtc-turbo-sport-C32298460.html według vinu chyba w najbogatszej wersji wyposażenia, no ale co zrobić jak auta podobno dzielą się na dwa rodzaje: na BMW i na byle jakie:) jeden z forumowiczów sprzedaje według mnie ciekawą E46, ale w sedanie i w dieslu (150km), i tak dumam, czy nie rozsądniej kupić z prywatnych rąk, od forumowicza diesla niż od handlarza benzynę:) ale silnik 320D 150KM ma bardzo rozbieżne opinie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak samo rozbieżne jak ceny.

ja przez 3 lata sterownik swiec , swiece i waż od turbo.hamulców i nowych opon nie licząc.

ale jak kupiłem miał 140 tysi.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Przejedź się benzyną 2.0 i dieslem 2.0 i sam zobaczysz, co lepsze :wink: o dzwięku silnika, komforcie, bezproblemowej jeździe zimą i kosztach eksploatacji nie wspominając :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.