Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie ;)

 

Po reprogu DDE pod nową przypływkę auto ożyło nie mniej jednak zmieniła się jego prędkość maksymalna , przedtem osiągał spokojnie ponad 200 km/h a teraz czuje jakby odcięcie przy 190 , pedał w podłodze około 4 tyś obrotów i czuć nagłe spowolnienie i cały czas trzyma 190 gdzie na obrotomierzu może dokręcić jeszcze spokojnie pół tysiąca jak jest odcinka na innych biegach

 

Czym to może być spowodowane ?

Opublikowano

Nikt nie ma pomysłu ? , szukałem i nie znalazłem nigdzie odpowiedzi

 

Czuć że auto chce , ale przy 190 jest spowolnienie tak jakbym odpuścił a pedał ciągle w podłodze , jest tak zawsze a do tych 190 ciągnie tak jak powinien

Opublikowano
Nikt nie ma pomysłu ? , szukałem i nie znalazłem nigdzie odpowiedzi

 

Czuć że auto chce , ale przy 190 jest spowolnienie tak jakbym odpuścił a pedał ciągle w podłodze , jest tak zawsze a do tych 190 ciągnie tak jak powinien

 

 

Może poobserwuj, jakie obroty osiąga silnik przy tych prędkościach. No i najlepiej chyba byłoby dynamicznie zlogować auto, bo w tej chwili możemy tylko gdybać.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Zobacz ten wątek , może cię naprowadzi :

viewtopic.php?f=69&t=162035

Dla twojego pocieszenia to Ci powiem że w moim przypadku mam elektroniczny kaganiec na 100km i może być z górki i gaz do dechy i nic !ale to auto służbowe i tak zdecydowała dyrekcja ;-)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Na biegach 1,2,3 auto ciągnie do 4,5 k obrotów , na 4 przy 160 jest takie samo zachowanie jak na 5 przy 190 , jest wrażenie odcięcia paliwa , auto gwałtowanie zwalnia i potem znowu cągnie do określonej prędkości , jakie wartości zmierzyć live data ?

 

Aha i ekonomizer na 4 20l , na 5 około 16 ,https://www.dropbox.com/s/udg16uyefxi8gde/Zdj%C4%99cie%2014.03.2014%2C%2023%2049%2011.jpg tak wygląda max i przy 190 ekonomizer spada do jakiś 10 l i koniec , auto nie ciągnie ani kilometra więcej , błędami abs się nie przejmować , chyba że ktoś wie jak powinienem to podłączyć , po najechaniu na coś wyrwało wtyczki , co gorsza te od czujników są całe , a z tych co prowadzą do sterownika zwisają kabelki

Opublikowano

Podejrzewam ze obecnie ECU leje za mało paliwa. Opcje masz dwie :

1) zrobić remap ECU pod nie właściwą przepływkę

2) przepływka jest walnięta lub już kończy się jej zakres pomiarowy

Opublikowano

Właśnie reprog robiłem pod nową prze pływkę , bo przedtem ekonomizer dochodził do 15 maks na 4 , teraz się poprawiło , auto jak pisałem ożyło bo zaczęło ciągnąć od dołu , ale prędkością mnie troszkę zawiodło.

 

Jeszcze spróbuje podmiany na następną przepławkę , nie mam pomysłu już w sumie , chce doprowadzić auto do pełnej sprawności przed sprzedażą , sprzedać , dołożyć i zakupić 330d bo m47 to rzeczywiście niezbyt udany silnik

Opublikowano
chce doprowadzić auto do pełnej sprawności przed sprzedażą , sprzedać , dołożyć i zakupić 330d bo m47 to rzeczywiście niezbyt udany silnik

 

A jakie masz jeszcze problemy, oprócz prędkości maksymalnej pisząc że m47 to niezbyt udany silnik ? Może zły serwis samochodu, a nie sam silnik jest problemem.

Opublikowano
Trafiłem być może na egzemplarz który wymagał uwagi (pompa , turbo , pompka w baku ,przepływka) , ale doprowadziłem do do ładu , tylko ten problem mi został , ale z racji tego że brakuje mi po prostu mocy i można pokusić się o stwierdzenie że zakochałem się w brzmieniu m57 to idzie na sprzedaż a będę szukał 330 na pewno mądrzejszy o doświadczenia ;)
Opublikowano

Zawsze czuć niedosyt bo apetyt rośnie w miarę jedzenia :P

 

Ale wracając do tematu , to macie jakieś opcje poza następna przepływką ? ;)

Opublikowano
Zamiast wydawać pieniądze na nowy przepływomierz, zrób test DIS-em. Warto by było się zainteresować katalizatorami, filtrem powietrza - paliwa, wężykami podciśnienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.