Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
We wtorek samochód ląduje w Teo Motors w Poznaniu, na instalacji i przekładce skrzyni na 6HP26...

 

czyli wrzucasz nową skrzynię? bo miałeś przerabiać starą...

 

nie miałem przerabiać starej, jedynie przerobić nową, z innego modelu by przypasowała :8)

stara wylatuje, spasowywana jest nowa... 6HP26

 

A co to znaczy ,że skrzynia za słaba? tego chyba na oko nie idzie ocenić , a przekonac bys sie mogł jedynie w praniu...

 

parametry są takie a nie inne, 19z ma max.optimum na poziomie 450Nm ,a 26 będzie wytrzymywać np.600-700Nm :diabel_faja:

Back to the roots...
  • Odpowiedzi 318
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ladny potworek rosnie ;) :twisted:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W piątek byłem w PIM-ie i i widziałem BULLDOG-a.

Hamulce na żywo robią wrażenie. Są ogromne :cool2:

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

przez te piasty koło ma takie odsadzenie że trzeba będzie nadkola rolować :8)

i już mnie w karku łupie,jak myślę że nowy zwias by sie przydał...lepszy :mrgreen:

Back to the roots...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja też myślę o zmianie zawieszenia.

Ale na razie beemę czeka dwu tygodniowa tułaczka po lakiernikach i mechanikach :(

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zaciski zakladales sposobem czerwonego?
Opublikowano

Moce ponad 400 koni ogranicza komputer, wiesz jak to poogarniać? Niby Ci z TC twierdzili ,że to doś droga zabawa, ale jak sie chce to mozna wszystko :cool2:

. A do tych 400 koni leko ci powinna dawac radę ta skrzynia

Opublikowano
Raczej wedlug mnie kolega wie co robim 6hp19 jest juz na limicie dla wersji podstawowej 335i a przy 400 koniach to kolega bedzie mial ponad 530 NM a kolega chce jezdzic a nie skrzynie naprawiac. Zmiana na 26 jest jak najbardziej inteligientna. Zf precyzuje w swojej dokumentacji ze zalozenia wytrymalosc maksymalnej trzeba traktowac doslownie i raczej zostawic margines bezpieczenstwa jezeli sie chce dlugo uzytkowac skrzynie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Na jakiej podstawie twierdzisz ze powinna wytrzymac? Jakie masz doswiadczenie?
Opublikowano
Zaciski zakladales sposobem czerwonego?

 

u mnie w 335i jest troche inaczej jak w jego E91, nie trzeba było nic wiercić, tylko podkładki są...

ale działa bez zarzutu, choć nie wiem czy nie będę oddawał tarcz,bo być może coś nie halo jest z nimi,a przecież nowe...

 

Moce ponad 400 koni ogranicza komputer, wiesz jak to poogarniać? Niby Ci z TC twierdzili ,że to doś droga zabawa, ale jak sie chce to mozna wszystko :cool2:

. A do tych 400 koni leko ci powinna dawac radę ta skrzynia

 

Ograniczenie zdejmuję przez kabel z Burger Motorsports,

a gdyby chodziło o 400KM,to ja bym się w sprężarki nie bawił :diabel_faja:

 

Raczej wedlug mnie kolega wie co robim 6hp19 jest juz na limicie dla wersji podstawowej 335i a przy 400 koniach to kolega bedzie mial ponad 530 NM a kolega chce jezdzic a nie skrzynie naprawiac. Zmiana na 26 jest jak najbardziej inteligientna. Zf precyzuje w swojej dokumentacji ze zalozenia wytrymalosc maksymalnej trzeba traktowac doslownie i raczej zostawic margines bezpieczenstwa jezeli sie chce dlugo uzytkowac skrzynie.

 

19stka posypała by się jak piaskowa wieża, 19- 400Nm, 19z - 450Nm...słyszałem o 335xi kręconej na 560Nm,turlała się min,2 lata :8)

a 26stka jak udowodniono, wytrzymuje bardzo często po 650-750Nm...czy to w dieslu czy benznie :D

 

500Nn powinna wytrzymać. margines zawsze jakiś musi być

 

ja bym nie kręcił 6HP19z na więcej niż 500Nm...zależy tez jak ktoś jeździ :roll:

Back to the roots...
Opublikowano
szpera jeśli wpadnie, wpadnie pod sam koniec...
Back to the roots...
Opublikowano

19stka posypała by się jak piaskowa wieża, 19- 400Nm, 19z - 450Nm...słyszałem o 335xi kręconej na 560Nm,turlała się min,2 lata :8)

a 26stka jak udowodniono, wytrzymuje bardzo często po 650-750Nm...czy to w dieslu czy benznie :D

 

 

No właśnie tak jak 26stka nie powinna wytrzymac 650-750 Nn a wytrzymuje i tak samo 19 nie powinna wytrzymywać 450-500 a raczej wytrzyma

Powinna wytrzymać , ale to zależy jak program zrobią.

No skoro lecisz na 500 koni to wiadomo skrzynie trzeba wymieniać. Ja myślałęm ,że na 400 i do tego w 335i trzeba turbiny przerabiać.

Akurat nie znam sie na przerabianiu 335i bo na ten temat wiedzy nie gromadziłem. Masz jakies informacje na temat przebiegów tych 335i powyzej mocy 450? Tzn mam pytanie bo słyszałem ,ze cos tam sie dzieje z tymi silnikami ?

Ile chcesz mocy? jak najwięcej czy jest jakis poziom?

Opublikowano

wracam właśnie z TEO Motors...

Pan Teodor odrzekł po kilku pomiarach, że u mnie jest "o dziwo" 6HP21, nie 19,więc

wkładana będzie najpewniej 6HP28,nie 26...przy okazji chciał mi opchnąć całe M3 na części :mrgreen:

Stwierdził wstępnie,że aktualna jest w bardzo dobrym stanie, o włos,a zabrakło by ekspresówki :diabel_faja:

a człowiek zapomina o Bożym świecie gdy widzi jego M4 DTM 23' Special Edition :duh:

 

Co do 335tek, nie mam takich info, ale wiem że na programach się je dmucha na 380-410KM i do ok.550Nm,

w zalezności również czasem czy masz serie czy Performance...ja nie napiszę w jakie wartości celuję,ale

będzie to więcej niż 400KM...jeśli się uda :8)

Back to the roots...
Opublikowano
wracam właśnie z TEO Motors...

Pan Teodor odrzekł po kilku pomiarach, że u mnie jest "o dziwo" 6HP21, nie 19,więc

wkładana będzie najpewniej 6HP28,nie 26...przy okazji chciał mi opchnąć całe M3 na części :mrgreen:

 

 

a ile chce za M3 na czesci :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

pierwsza potyczka o skrzynię biegów przegrana...okazała się to jednak być19stka,

a Panowie nie mają takiej w benzynie,więc żeby nie rzeźbić w płycie, składają

wszystko do kupy i wracam do Krakowa...na tarczy :mad2: :mad2: :mad2:

 

tym samym rozpoczynam poszukiwania 28 w benzynie, bądź co lepsze DKG z 335i :roll:

GO HARD OR GO HOME

Back to the roots...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Moderatorzy
Opublikowano
wracam właśnie z TEO Motors...

Pan Teodor odrzekł po kilku pomiarach, że u mnie jest "o dziwo" 6HP21, nie 19,więc

wkładana będzie najpewniej 6HP28,nie 26...przy okazji chciał mi opchnąć całe M3 na części :mrgreen:

 

Jaka cena i przebieg tej M3 :?:

Opublikowano

To są same DKG(DCT) jak kto woli.

 

Nie psują się to ceny niskie a klientów brak ;-)

Opublikowano

A czym to sie rozni od zwykłej? idzie to zamienić z 26tką? od 335d? Może i ja sobie to wsadze jak za takie sruby :D

 

 

http://allegro.pl/skrzynia-biegow-bmw-e90-91-325-330-335d-6hp28-i5071531433.html

Łeee ale jaja , to o skrtzynie juz sie nie martwię , za takie śruby to nie ma gadania. A skoro takie sa ceny wywoławcze to stosując moje techniki na tanie zakupy wyrwe jakąś za 600zł :mrgreen:

Opublikowano

nie wiem czy dobrze patrzę ale czyżbyś narzekał na skrzynię automatyczną w 335i?

Ja miałem kiedyś 335i z 2006 roku też w automacie i wydaje mi się że ta skrzynia jest dość odporna...

 

w usa jeżdżą na niej auta z 600ps....

 

To że skrzynia niedaje rady to Twoja opinia czymś poparta czy po prostu ktoś tak Ci powiedział abyś więcej kasy sobie wydał?

;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.