Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie poczujesz żadnej różnicy,nie ma takiej opcji...

zdaje się że Ty masz N55?

 

Nie jestem zwolennikiem carbonu i wydatnych końcówek wydechu ale u Ciebie one są mega piękne
Dyfuzor i wydech przepiękne ;)
Fajnie się zgrał pasek karbonowy na tłumikach z dyfuzorem :cool2:

Ja bym osobiście zmienił felgi na jakieś bardziej wklęsłe :wink:

 

dziękuje Panowie...jest za co złapać :mrgreen:

 

Piękny ten białas :twisted: jakoś godzinę temu widziałem Cię w Bielsku ale nie miałem numeru tel żeby na bajer zawołać :D

 

a byłem,byłem u KoKoSa,ogarnąć to i tamto :) przy okazji spotkałem dexa55 w swojej M3 E92 :roll:

Back to the roots...
  • Odpowiedzi 318
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

powiem tyle...d_u_p_a się poprawiła,już nie ma zeza :mrgreen: ,

a po wymianie tyłu na H&R, nie ma już bić...także można latać :diabel_faja:

Back to the roots...
Opublikowano
U mnie siedzi N54 bo mam auto z 2007 roku z nową pompą paliwa wysokiego ciśnienia i wtryskami. Co prawda ten pierścień przepustnicy od AFE będę miał za free także myślę że z polepszeniem parametrów to nie spodziewam się kokosów, ale na pewno nie zaszkodzi :)
Opublikowano

więc mamy podobnie :8)

ja po lekkich modach mam jedynie bodaj że 328KM i 446Nm,

przede mną,odnośnie mocy jest jeszcze zdjęcie kagańca,

wymiana IC i remap :roll:

 

a poniżej link,umieszczenia którego nie potrafiłem się

powstrzymać :duh:

http://otomoto.pl/bmw-m6-hamann-mirr6r-unikat-C31418546.html

coś dla OKA... :cool2:

Back to the roots...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

przy chłodnicy nie było nic grzebane...chłodnica idzie do wymiany na tygodniach,

a co do różnicy...owszem jest odczuwalna,tyle że ja montowałem równocześnie

z dolotem inne jeszcze tematy...zatem sumarycznie czuję...ale wiadomo szału nie ma :8)

przyrosty mocy i momentu nie były znaczne :roll:

Back to the roots...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Fajna historia wczorajszej nocy mi się trafiła :8)

Trasa Szczecin-Kraków...wysokość Gorzowa Wielkopolskiego..tj.w zasadzie

na początku trasy...a mianowicie godz.23:30,trafia sie kolega w S3 2007 nafaszerowany

gadżetami a także dłubany w CompSporcie :8) a że był to kawałek głównie

'ekspresówek i polish "autobahn" :duh: to co nastepujące:

start z rolki...2:0 dla mojego żęcha :diabel_faja: 0,5m i 0,5 długości do przodu :cool2:

start z miejsca...0,5 długościu bemy z tym że jechane było po dłuuugim łuku,

a ja po zewnętrznej :mrgreen: (kolega spóźnił z gazem,zatem mogły być baty :roll: )

Mój to żaden bolid...(gówna do kisielu nie porównasz,choć spróbować zawsze można...

powodzenia życzę!) sporo mu brakuje do najciekawszych projektów,ale kolega,

z resztą bardzo fajny chłopak miał pod blachą jak się okazało...328KM i 446Nm...

(pewnie wyszło by i z 360KM ale podobnież turbina już tak nie kręci)

to dokładnie tyle samo co ja po dołożeniu gratów ale nadal bez coolera i remapu :8)

a że jechaliśmy w tym samym kierunku bo on do Gliwic...to czasem się działo :cool2:

Taka sytuacja.

Back to the roots...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

hyhy :mrgreen: dzięki

 

jesli już to nieprędko,ale zawsze możesz wpaść

na któryś spot,czy się do Ułęża wybrać na forumowy

i oblukać :8)

Back to the roots...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Cześć chłopaki...naszła mnie ochota by nieśmiało reaktywować post dotyczący mojej Beemy...dlaczego?

odp.jest prosta...coś jest na rzeczy, zaczyna się dziać...rusza nowy sezon,sporo modów,czy tych

dotyczących sfery wizualnej,jak też przede wszystkim mechanicznej :diabel_faja:

Co wpada?...niespodzianka :silenced: ...jedno jest pewne,nawet najbardziej wybrednych znawców tematu tunningu

mechanicznego, powinno zadowolić to,co dziać się tu będzie :cool2:

Oby terminy dopisały, bo zakładam zjawić się w Ułężu i trochę zamieszać :8)

Z większości modyfikacji, zapowiadam foto relację...całą resztę zostawiam na ćwiarę i może próbę :twisted:

pzdr.

Edytowane przez Top Boy
Back to the roots...
Opublikowano

Z tego co śledzę posty i wypowiedzi chłopaków, konkurencja nie śpi,a wręcz przeciwnie...zbroi się solidnie :8)

więc i ja ruszam z tematem... :twisted:

Back to the roots...
Opublikowano

Co wpada?...niespodzianka :silenced: ...jedno jest pewne,nawet najbardziej wybrednych znawców tematu tunningu

mechanicznego, powinno zadowolić to,co dziać się tu będzie :cool2:

 

:cool2: To na razie napisz chociaż w jaki wynik celujesz? :)

Opublikowano
Wydech PERFO poszedl do Ciebie ?;)

 

Włodek, przecież wydech stale taki sam, Remus Race Quad,

ale co do PERFO...to hample w drodze,także przynajmniej się grzać

Buldorzer nie będzie :diabel_faja:

 

:cool2: To na razie napisz chociaż w jaki wynik celujesz? :)

 

Ja to się na czasach nie znam...ja to tylko zapie*****ć lubię :8)

Back to the roots...
Opublikowano

Ty mi tu Seba nie słodź, tylko się za wysoką benzyną w BMW budzie rozglądaj, bo jak słyszę,że

się w A7 "zakochałeś",to apetyt tracę :mad2:

Byłem wczoraj u Mariusza...w łapach te zasiski PERFO trzymałem...grubo będzie :diabel_faja:

Back to the roots...
Opublikowano

Marcin :8) ...nic nie powiem, choćby mnie po twarzy gołą piersią bito :mrgreen:

Pytanie tylko, czy się na Ułęż wyrobię i czy data siądzie, może udało by się przy tej

okazji, korzystając z Twojego talentu, jakieś fajne filmiki porobić, min.on board :cool2:

Back to the roots...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.