Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy do skrzyni dkg ( ile Nm wytrzymuje) z benzyny 335i nie trzeba przerabiać kołnierza i pasuje czy jest jakaś rzeźba do 6hp19 ?
  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 318
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To są same DKG(DCT) jak kto woli.

 

Nie psują się to ceny niskie a klientów brak ;-)

 

Dokładnie jak kolega jasons pisze, nie psują się, chętnych brak, zatem za grosze

wyrwać taką można bez problemu...

 

nie wiem czy dobrze patrzę ale czyżbyś narzekał na skrzynię automatyczną w 335i?

Ja miałem kiedyś 335i z 2006 roku też w automacie i wydaje mi się że ta skrzynia jest dość odporna...

 

w usa jeżdżą na niej auta z 600ps....

 

To że skrzynia niedaje rady to Twoja opinia czymś poparta czy po prostu ktoś tak Ci powiedział abyś więcej kasy sobie wydał?

;)

 

Staram się nie narzekać na nic z pod znaku BMW,ale owszem...aż dziw bierze ,że tak "słabe" skrzynie w odniesieniu do

parametrów innych skrzyń w Exx montowano w silnikach N54,a czy jet ona odporna? Waldku, wolę nie testować...jeżdźę

mocno dynamicznie i staram się wykluczyć działaniem prewencyjnym jakieś fuck up'y :8)

 

Co do opinii, jest ona poparta doświadczeniem osób siedzących mocno w temacie automatów w BMW, ja nie mam potrzeby

aż tak mocno się w to zagłębiać, wierząc że oszczędzę sobie przy tym nerwów, zdrowia i kto wie, a nóż nieprzewidzianych

wydatków :wink:

 

czy do skrzyni dkg ( ile Nm wytrzymuje) z benzyny 335i nie trzeba przerabiać kołnierza i pasuje czy jest jakaś rzeźba do 6hp19 ?

 

skrzynia DKG z 335is pasuje bez problemu do 335i z 19'stkami czy 21'kami...

ja dodatkowo u siebie wzmacniam jeszcze sprzęgło,tylko podobno dwumas jest w niekórych na 6 a w niektórych na 8 śrub,

a tych drugich jest jak na lekarstwo...

Back to the roots...
Opublikowano (edytowane)

Aktualnie rzęch został wypatroszony...

Co do nowych komponentów,poniżej zamieszczam listę poglądową,która być

może ulegnie jeszcze rozbudowaniu...

 

- przedni zderzak PRIOR PD-M1 z carbonową dokładką,

- wymiana markerów ringów z yellow serie na light blue new generation,

- podłączenie DPC z przodu...w końcu :8) ,

- Turbosmart Kompact Dual Port Blow Off Valve,

- Burger Motorsports BMW Speed Delimiter,

- Intercooler WAGNER Evo II Competition full kit,

- kiera M-Performance elek.+ łopatki,

- skrzynia DKG dwusprzęgłowa + wzmocnione sprzęgło,

- Turbosprężarki LOBA MOTORSPORTS LO500-N54,

- program...plus jeszcze coś :diabel_faja:

 

Dodatkowo odsadzenie po instalacji nowych piast i hampli M-Performance jest

na tyle duże,że przyjdzie jeszcze rolować nadkola z tyłu,bo jest dramat :duh:

Może ktoś ma jakieś propozycje,jak sobie z tym tematem poradzić, nadmieniam

z góry,iż zakup węższych kapci i ich naciąg, nie wchodzi w gre :8)

Edytowane przez Top Boy
Back to the roots...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Kumpel ostatnio rolowal pod wawa. Jak cos to podesle namiar.

Jaka masz szerokosc opon i ET felg z tylu? Pytam bo mam tylne zaciski i boje sie ze przy wymianie piast bede musial rolowac.

W tym ukladzie wole chyba przyszlifowac zaciski i robic na ori piascie niz rolowac nadkola.

Opublikowano
Aktualnie rzęch został wypatroszony...

Co do nowych komponentów,poniżej zamieszczam listę poglądową,która być

może ulegnie jeszcze rozbudowaniu...

 

- przedni zderzak PRIOR PD-M1 z carbonową dokładką,

- wymiana markerów ringów z yellow serie na light blue new generation,

- Turbosmart Kompact Dual Port Blow Off Valve,

- Burger Motorsports BMW Speed Delimiter,

- Intercooler WAGNER Evo II Competition full kit,

- kiera M-Performance elek.plus łapatki nowej generacji L-/P+,

- skrzynia DKG dwusprzęgłowa + wzmocnione sprzęgło,

- Turbosprężarki LOBA MOTORSPORTS LO500-N54,

- program...plus jeszcze coś :diabel_faja:

 

Dodatkowo odsadzenie po instalacji nowych piast i hampli M-Performance jest

na tyle duże,że przyjdzie jeszcze rolować nadkola z tyłu,bo jest dramat :duh:

Może ktoś ma jakieś propozycje,jak sobie z tym tematem poradzić, nadmieniam

z góry,iż zakup węższych kapci i ich naciąg, nie wchodzi w gre :8)

 

Michał poszedłeś grubo, skrzynia DKG :shock: :cool2: :cool2: Był problem ze spasowaniem?

Gratulacje pewnie po tych modyfikacjach będzie z 500 Koni Mechanicznych?

Naprawdę zrobiłeś niesamowite postępy :cool2: :cool2: :cool2:

Co do rolowania nadkoli to mój kumpel ma maszynę do tego i jak chcesz mozemy temat ogarnąć :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dodatkowo odsadzenie po instalacji nowych piast i hampli M-Performance jest

na tyle duże,że przyjdzie jeszcze rolować nadkola z tyłu,bo jest dramat :duh:

Może ktoś ma jakieś propozycje,jak sobie z tym tematem poradzić, nadmieniam

z góry,iż zakup węższych kapci i ich naciąg, nie wchodzi w gre :8)

 

Firma authentic cars w Wieliczce. Z felgami robią cuda i nadkola chyba też rolują.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Dodatkowo odsadzenie po instalacji nowych piast i hampli M-Performance jest

na tyle duże,że przyjdzie jeszcze rolować nadkola z tyłu,bo jest dramat :duh:

Może ktoś ma jakieś propozycje,jak sobie z tym tematem poradzić, nadmieniam

z góry,iż zakup węższych kapci i ich naciąg, nie wchodzi w gre :8)

 

Firma authentic cars w Wieliczce. Z felgami robią cuda i nadkola chyba też rolują.

 

Rolują i mają pojęcie o tym . :cool2:

7d4c19ecfc3db.gif
Opublikowano

Jaka masz szerokosc opon i ET felg z tylu? Pytam bo mam tylne zaciski i boje sie ze przy wymianie piast bede musial rolowac.

W tym ukladzie wole chyba przyszlifowac zaciski i robic na ori piascie niz rolowac nadkola.

 

Z tyłu mam 255/30 19'' a szerokość feli to 9 badź 9,5cala ale nie pamiętam :8)

 

Michał poszedłeś grubo, skrzynia DKG :shock: :cool2: :cool2: Był problem ze spasowaniem?

Gratulacje pewnie po tych modyfikacjach będzie z 500 Koni Mechanicznych?

Naprawdę zrobiłeś niesamowite postępy :cool2: :cool2: :cool2:

Co do rolowania nadkoli to mój kumpel ma maszynę do tego i jak chcesz mozemy temat ogarnąć :)

 

Mario, co do skrzyni pasuje jak się patrzy...podobno, bo narazie wylądowała w TEO MOTORS w celu

wzmocnienia sprzęgła...a co do KM...szczerze :roll: pojęcia zielonego nie mam ile uda się bezpiecznie

uzyskać...założenie to 485-510KM, ale czy coś z tego będzie...zbyt wcześnie by się nad tym zastanawiać :8)

 

Firma authentic cars w Wieliczce. Z felgami robią cuda i nadkola chyba też rolują.

 

Rolują i mają pojęcie o tym . :cool2:

 

dzięki chłopaki, wiedziałem, że mogę na Was liczyć :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano
Zderzak priora nie jest przypadkiem za szeroki?

 

wiem o co Ci chodzi...nie,nie jest...ten do M3 owszem,ale kolega Wlodi porusza się z Priorem

już od dawna, wystarczy zamówić odpowiedni...:)

Back to the roots...
  • Moderatorzy
Opublikowano

A Ty ten sam zamawiasz model zderzaka czy jakiś inny ?

Przy okazji - od razu kup jakikolwiek zderzak z e9x i wytnij z niego mocowanie nadkoli i przyklej do priora - bez tego zabiegu nadkola nie trzymaja, przy szybkiej jezdzie powietrze je wypycha w strone kola a to z kolei je wyciera do zera.

Opublikowano
A Ty ten sam zamawiasz model zderzaka czy jakiś inny ?

Przy okazji - od razu kup jakikolwiek zderzak z e9x i wytnij z niego mocowanie nadkoli i przyklej do priora - bez tego zabiegu nadkola nie trzymaja, przy szybkiej jezdzie powietrze je wypycha w strone kola a to z kolei je wyciera do zera.

 

Nie do konca rozuiem z tym priorem, niby marka niemiecka super luksus, ladny design robia a ilosc negatywnych opinii na wielu forach jest zatwarzajaca (spoznienia w dostawach, nie kompletne dostawy, powiginane czesci, czesci ktore po roku pekaja, inne ktore pasuja jak chinskie podrobki. Teraz wlodi z nadkolami ktore nie trzymaja. Ja myslalem ze to marka na poziomie AC Schnitzer a jestesmy blizej zderzakow made in taiwan tylko cena jak od AC schnitzer.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

co racja to racja...nie omieszkałem również trochę poczytać...mi na szczęście co do modyfikacji zewnętrznych niezbyt się śpieszy,

co nie znaczy, że krew mnie może po montażu nie zalać...na to gotowy nie jestem :roll:

wciąż myślę Włodku nad tymi Twoimi światłami i nie do końca jestem przekonany na ile dobrze miałoby to wyglądać

w moich przed LCI :8)

 

Co do zaczepów, mam jeszcze ORI który zalega na stanie, więc się do czegoś przyda.

Back to the roots...
Opublikowano

http://i.imgur.com/LneHPDL.jpg?1

 

część nowych flaków dotarła :8)

Back to the roots...
Opublikowano

Do chwili podpięcia pod program, wszystko pozostaje wielką niewiadomą...

Pytanie czy skrzynia puści właściwy moment, czy może trzeba będzie schodzić programem :roll:

Przy okazji zainstaluje panel i podłącze PDC z przodu :mrgreen:

a tak całkiem serio, to z rzeczy najważniejszych, śruby zamówiłem do kół, w kolorze i z zabezpieczeniem :lol: :lol: :lol:

Back to the roots...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

90% komponentów jest już zainstalowanych...nie wszystko,bo co jakiś czas coś tam znów dorzucam...

jest spory PROBLEM...ze skrzynią...jedno to saftware, drugie to hardware,i tu nie wszystko się zgadza,

gdyż sterownik jest z 2010 roku, skrzynia niby również z tego samego,a jednak nie jest to do końca

kompatybilne...skrzynia poprostu łapie momentalnie temperature,wystarczy pareset metrów i już jest alert :duh:

Aktualnie trwa pisanie indywidualnego programu pod to by zgrać skrzynię z silnikiem i jego sterownikiem...

sprężarki, intercooler itd itp...już siedzi,ale poza tym, że samochód odpala i nie płonie żywym ogniem,jest kicha.

W kolejce stoi strojenie...plus pare zamówionych jeszcze części...aktualnie będę wymieniał chłodnice na dużo

wydajniejszą i rozglądam się za pompami paliwa, aby wykluczyć ewentualne fuck up'y :mad2:

 

Konkludując...przeszło 3 miesiące bez fury...to najlepszy komentarz do tego co się ze mną w tym czasie dzieje :cry2:

Na szczęście mam świadomość, że zamysł jaki mam w głowie i wprowadzam w życie,to projekt bez wątpienia unikatowy

w skali naszego kraju, a w przyszłości,kto wie...może i poza jego granicami,bo założeniem jest by przygotować

samochód na ostateczny upgrade który odbędzie się w przyszłym roku, ale to już kolejna niespodzianka,typowo pod

rywalizację na ćwiarę pod GPP :8)

Pochwalę się jak będzie czym...a narazie cisza sza...

 

ps.dziekuję Włodku za organizację ciekawej imprezy, wielki szacun za to przedsięwzięcie...pogoda piekna,

może nie do ścigania się,ale do integracji jak najbardziej, choć subiektywnie uważam,że z tym wyszła poprostu lipa,

myślę...że chodzi o ludzi,a konkretnie o chęć poznania kogoś nowego,czego zabrakło...ja osobiście poznałem pare

osób...a przecież paredziesiąt osób było...w grupkach :duh: Tyle.

Back to the roots...
Opublikowano

update...

 

problem ze skrzynią został zażegnany* (prawie)...aktualnie trwa ustalanie terminu strojenia,

wiadomo...turbiny przeładowują,bo lecą na starym programie po ori sprężarkach i przy manualnej

zmianie biegów,gdy nie odpuścisz gazu, za dużo dawkuje ciśnienia, nie daje sobie z tym rady, motor

głupieje i wywala błąd skrzyni itd.

A na ten zabieg samochód uda się do słowackiego Popradu :8)

 

* - w czasie jazdy nadal wyskakuje błąd skrzyni, po strojeniu okaże się czy nadal wyskakuje

czy może już nie,jeśli nadal będzie wyskakiwał, to z tego co mi wiadomo,a nie jestem na miejscu

a w pracy zagranicą,w skrzyni tej należy sprawdzić i ewentualnie przeczyścić jeden konkretny zaworek,

więc w najgorszym wypadku samochód finalnie wyląduje w Poznaniu u Pana Teodora, oby nie :nienie:

Back to the roots...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzięki kolego...z resztą ja Cię chyba kojarzę z "afterparty" :) ...
Back to the roots...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.