Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 318
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisz coś więcej, wklej zdjęcia, szczególnie, że trafiła pod nóż do BB :D
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

A jednak ktoś tu jeszcze zagląda,

pełen szacun :cool2:

Co do modów...

- Lift kit przód, gdyż tył jest mi zbędny,

- Maska wentylowana Prior Design,

- Wide body Duraflex, a co za tym idzie odpowiednie

dystanse, i oby nie trzeba było zmieniać felunku,

- Fotele Recaro Sportster SC podgrzewane, do tego oczywiście adaptery + pasy 4 punktowe,

- Rollbar (kanapa zostaje),

- a do tego bypass układu wydechowego, zmiana koloru szeregu elementów, naturalnie zmiana folii ( kolor główny - satin dark grey, kolory dodatkowe - czarny połysk i miedziowy pomarańcz metalik), zostanie również nieco dodatków z carbonu.

Przyznaje, że może być spektakularnie :8)

PS. Foty myślę za jakiś czas, nie ma mnie na miejscu, niestety trzeba pracować... Zagranicą :mad2:

Back to the roots...
  • Zasłużeni forumowicze
  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Siema wszystkim, niestety zaglądałem tu przez dłuższą chwilę, więc jako że zawsze wracam tu sentymentalnie jak bumerang, stwierdziłem, że zapodam mały update. :8)

Aktualnie poza moją wysłużoną E92, która przeszła szereg modów, poruszam sie jeszcze G30 520d, zatem jest czym dziadkować, jest czym szatanić. Co do zdjęć że stanu faktycznego E92, spróbuję zamieścić tu nieco zdjęć. W aktualnym set up'ie poruszam sie od niemal 2 lat. Trójka to rakieta, dlatego postawiłem jeszcze mocniej na bezpieczeństwo i na jego koszt, zrzekłem się poszerzenia, natomiast cała reszta wcześniej anonsowana wjechała w bude jak w masło.

Pozdro wszystkie dobre mordki i w kontakcie :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano

Czy jest ktoś chętny, by mi przypomnieć dokładnie jak mógłbym tu zamieścić foty... Step by step :mad2:

Z góry dzięki

Back to the roots...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Na Imgur zrób upload zdjęć.

Następnie jak dodajesz fotkę w poście to wybierz Img i daj link do zdjęcia z Imgura.

Opublikowano (edytowane)

FatA6tT.jpg

ySKNSGm.jpg

tiPHsc1.jpg

hRUaG3X.jpg

guI4kUe.jpg

C0DsrrE.jpg

c2XTp7C.jpg

PC2OCtG.jpg

Kn1I1L1.jpg

sBhivPb.jpg

Edytowane przez Top Boy
Back to the roots...
Opublikowano (edytowane)
udało się :mrgreen: :duh: Edytowane przez Top Boy
Back to the roots...
Opublikowano
Wygląda super. :cool2:

 

dzięki, stwierdziłem , że podzielę się z Wami, jak to od pewnego czasu wygląda...kto wie, może kogoś czymś zainspiruję :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano
Na Imgur zrób upload zdjęć.

Następnie jak dodajesz fotkę w poście to wybierz Img i daj link do zdjęcia z Imgura.

 

dziekówa Kolego :cool2:

Back to the roots...
Opublikowano
łoooooo, ale ogień! przepiękna jest, ta satyna robi taką robotę, piękna :twisted:

 

dzięki kolego, myślę podobnie, lata, miesiące mijają...nie nudzi mi się, zatem projekt uznaję za udany :8) ,niemal skończony...

ostatnie doróbki wlecą w przeciągu miesiąca...i będzie :twisted:

Back to the roots...
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Auto na pewno rzuca się w oczy.

Podoba mi się :cool2:

Benzyna zamiast krwi...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Cześć wszystkim,

Z racji przeprowadzki poza granice kraju , samochód będzie przygotowany do sprzedaży w ciągu najbliższych tygodni.

Wymienie dwa tematy, według mnie najistotniejsze. Co do reszty, proszę zerknać na historię modyfikacji pojazdu powyżej, ostatnie zamieszczone zdjęcia, są w 100% aktualne. 

Po pierwsze, przebieg powyżej 330 000km , samochód nabyłem z przebiegiem 54tys w roku 2013.

Po drugie, w samochodzie od pewnego momentu wyskakuje przy daniu bardzo mocno w piec błąd zapłonu, co powoduje przerywanie (należy się zatrzymać , wyłączyć i włączyć zapłon , badź odczekać 1-3 minut)

Najprawdopodobniej należy wymienić wtryski, co za tym idzie cena pojazdu mocno spada. (cena ok.2700 x 6szt. + robocizna to +/- 20tys zł)

Silnik został rozebrany i złożony na poczet serwisu, sprawdzone panewki itd. 

Samochód po niebywałej liczbie modyfikacji. Najpewniej najbardziej przydłubana 335i w Europie, z pewnością w PL.

Nie zamieszkuję w Europie, z racji różnicy czasu preferuję kontakt mailowy bądź przez forum, jeśli sprawa będzie rozwojowa,to jak najbardziej komunikator.

Samochód będzie do obejrzenia w Krakowie bądź Bielsku-Białej  w ciągu najbliższych tygodni.

Cena: do uzgodnienia

Back to the roots...
Opublikowano

STAN AKTUALNY:

 

- Turbosprężarki LOBA MOTORSPORTS LO500-N54 zmodyfikowane w TC Performance Łódź,
- pompa paliwa Deatschwerks DW300 (340LPH),
- skrzynia DKG (DCT) dwusprzęgłowa + wzmocnione sprzęgło od TEO Motorsport Poznań,
- nowy dyfer pod DKG,
- Burger Motorsports BMW Speed Delimiter,

- Intercooler WAGNER Evo II Competition full kit,
- Turbosmart Compact Dual Port Blow Off Valve,
- adaptery przepustnicy SILVER BULLET,
- VRSF 3'' downpipes,
- układ dolotowy AFE MAGNUM FORCE Stage 2 + filtr PRO 5R,
- wydech końcowy REMUS RACE Quad Carbon,
- bypass układu wydechowego, (sterowany z pilota)

- felgi 19' DOTZ Mugello Dark Mat,
- opony tył CONTINENTAL SportContact 6 255/30R19,
- opony przód MICHELIN Sport Pilot 235/30R19,
- pełny zestaw hamulcowy M PERFORMANCE,
- przewody w oplocie HEL PERFORMANCE,
- tarcze wentylowne ZiMMERMANN Sport + klocki ATE Ceramic,
- zawieszenie KW Suspensions (KW-V1),

- maska wentylowana Prior DESIGN,
- zderzak przedni PRIOR DESIGN PD-M1 Widebody Aerodynamik-Kit,
- frontlip PRIOR DESIGN PD-M1 Widebody Aerodynamik-Kit,
- dyfuzor DUKE DYNAMICS M-TECH Quad Carbon,
- spojler PERFORMANCE Carbon,
- listwy dachowe czarny połysk,
- nerki czarny połysk,
- lampy tylne "DARK Series",
- kierunkowskazy "DARK Series",
- oklejenie dachu folią carbon,
- obudowa lusterek bocznych carbon,

- podsufitka - czarna alcantara,
- wnętrze -słupki + listwy - czarna alcantara,
- wyświetlacz LED multifunkcyjny AWRON
- kiera M-Performance elek.+ łopatki + czarna alacantara
- fotele Recaro Sportster SC podgrzewane, do tego oczywiście adaptery + pasy 4 punktowe,
- rollbar demontowany,

- instalacja PDC tył,
- oklejony folią satin dark grey, 
- oklejony kolorami dodatkowymi - czarny połysk i miedziowy pomarańcz metalik.
 

Back to the roots...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.