Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Po kupnie samochodu wyskakiwalo mi kilka bledow w DDE. Po wymianie swiec zarowych i wtrysku sterujacego bledy zniknely, lecz parametry live data dalej odbiegaja od normy.

Oto screeny:

na biegy jalowym

http://zapodaj.net/e54606cb67c91.jpg.html

http://zapodaj.net/f7c5ba0441582.jpg.html

 

przy jezdzie 90km\h na tempomacie

http://zapodaj.net/4731269cfe7a4.jpg.html

http://zapodaj.net/543d860c92d67.jpg.html

 

Czy ktos z Was moglyby pomoc w ich interpretacji? Za co jeszcze powinienem sie zabrac?

Dodam, ze wyczyscilem AGR i caly dolot, a auto dalej wydaje sie nie miec odpowiedniej mocy.

Opublikowano

Witam,

 

I co koledzy, nikt nie ma pomyslow??

 

Moze chociaz poradzicie jak wrzucic screeny, zeby byly od razy widoczne na forum???

 

z gory dzieki,

Wisnia

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko pierwsze zdjęcie się uruchamia (nie wiem jak wrzucić na forum)

na tym pierwszym jest wszystko w porządku, jest na biegu jałowym, kąty się zgadzają (te wykrzykniki to tylko informacja ze wartość spadło poza skale INPA ) ale tak ma być, raczej po zdjęciach nawet jak by wszystkie wyszły to i tak niewiele by można powiedzieć, ważne jak zachowuje się pod obciążeniem, jak turbo buduje ciśnienie 3bieg pod górę i gaz do odcinki później puszczasz turbo ma cały czas reagować na pedał gazu, po puszczeni GAZU DO RAZU WARTOŚĆ MA SPADAC do 1050-tak orientacyjnie przy max na 3 to dojdzie do 2000 na 4, 5bieg M47 max 2100

(wartość ostatnia w prawym dolnym rogu) kąty podczas przyśpieszania dochodzą nawet do 16, mają się zgadzać, mogą się trochę spóźniać podczas zmian obciążenia,

Pewnie na drugim zdjęciu były Analogowe 2 sprawdzasz czy alternator utrzymuje właściwe napięcie w całym zakresie obrotów u mnie 14 V z małymi odchyłkami,

Masa powietrza też pokazuje wykrzyknik powyżej 16 ale podczas dużego obciążenia dochodzi do 80 Nagraj film tak jak to robią inni to wtedy można coś powiedzieć

na .youtube oto przykład

https://www.youtube.com/watch?v=kc-24N9Hzvw

 

To M47 po Tuningu , przy serii to te wartości co podałem paliwo to max 52 ciśnienie max 2100

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.