Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Duzo nie duzo, ogólnie traci na wartości przy 200k+ km.

 

320d dojeździłem spokojnie do 280k km, turbo wymienione przy 130k km, byłem drugim właścicielem i sparowało się bardzo dobrze. Z F10 nie powinno być inaczej :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wracając do przebiegu czy 200k to faktycznie jest tak dużo , jakie macie max oprzebiegi w f10/11

 

To jest graniczny przebieg-pózniej już tylko stoi w miejscu.Wystarczy wejść na allegro-tam e60 i e39 mają 200k. :lol:

Jedna miała 121k jak kupiłem w tamtym roku-teraz 170.Druga ma obecnie ok.140.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo ze niemiaszki oddają auto na złom przed 200k przebiegu, pózniej już nie jedzie.

 

Generalnie to bez poważniejszych inwestycji 250k da sie przejechać, pózniej trzeba wymienić trochę rzeczy. Prawda natomiast jest ze 90% e60 530d w naszym kraju ma przebieg 400-600 tysięcy i jeszcze jedzie :mrgreen:

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nakręciliśmy accordem 2.2 i-CTDi 160 kkm

Zero problemów.

Myślę, że dbanie o auto %-uje.

Kilka innych aut trzymałem do podobnych przebiegów. Bez perturbacji. Oczywiście wszystkie dbane i serwisowane.

Niestety nie były to bawary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad kupnem f10, tylko największy problem mam z wyborem silnika. Jeżdżę autem benzynowym, robię małe przebiegi 10 -15 tys.km. i większości na krótkich trasach. Myślę nad 2.0 245 km ale jest za drogi jak dla mnie i boję się o jego żywotność a inne benzyny powyżej 3.0 wiadomo akcyza 20 tys. za darmo oddana. Zacząłem czytać o 520d ale nie ma nigdzie opinii na temat żywotności dpf-u przy tym silniku. Słyszałem, że jest żywotny. Może ktoś robi małe przebiegi w 520d i kupił auto z przebiegiem ponad 100 tys. km lub ma jakieś informacje o dpf-ie w tym aucie? Nie chcę wycinać i po kontroli w DE wracać na lawecie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie róbmy druciarni - jak już kupujesz f10 to warto zainwestować w ORi felgi nowe

 

ale już lepiej założyć coś takiego

 

images?q=tbn:ANd9GcR7zqEx0NiUibCftxE5fuzRiNROPtFgLniK7wFAkziGaUuRUqly

 

Całkiem spoko na aucie wygląda :wink:

 

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--Rgtm7zX0--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_320/17iqmjj8ttd7njpg.jpg

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest zwykła seryjna felga.

na czymś auto z fabryki wyjechać musi.

 

No proszę Cię. Żeby założyć takie goowno to trzeba mieć swoje auto totalnie w doopie.

Felgi okropne, co nie zmienia faktu ze to ori BMW i mozna było takie zamówić. One chyba były w standardzie w tej wersji "zielonej" 520d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj każde auto beż ori felg przynajmniej 19' mpaka i full opcji bedzię zjechane, nie wiedziałeś o tym? :mrgreen:

 

Nie tak drastycznie. Brak mpaka to nie wada, lecz gorszy wygląd auta. A felgi 17-ki mam na zimę i wcale nie oznacza to, że felga w 17 calach musi być brzydalem, ale do mpaka IMO zdecydowanie letnia 17-ka jest złym wyborem.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.