Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak by ktoś mógł rzucić okiem i powiedzieć coś więcej na temat TEGO egzemplarza. W czwartek będę oglądał auto, czy jest coś, na co warto zwrócić szczególną uwagę w tym aucie? Na pierwszy rzut oka wszystko gra?

Opublikowano
Witam Panowie zamierzam kupic bmw f11 2.0d lub 3.0d i mam pytanie jaki jest maksymalny przebieg to tego auta? tzn do jakiego szukac ciut ponad 200 skreslac odrazu? wiadomo ze jak kupie auto to wymienie rozrzad(czy w 3.0 tez sie wymienia rozrzad ? ) i olej,filtr w skrzyni(ew tarcze+klocki) i ogolnie oleje+filtry. jak sie to ma do przebiegu 200+ zaczynaja wychodzic jakies naprawy ... przypomne ze przebiegi raczej by byly autostradowe niewiem czy to ma jakies znaczenie... prosze o opinie..
Opublikowano

Koledzy pomóżcie raz jeszcze. Zastanawiam się nad kupnem F10 525xDrive z 09.2014r. Znalazłem taką oto ofertę: http://allegro.pl/bmw-f10-525xda-salon- ... 19446.html Auto pasuje mi praktycznie pod każdym względem. Moje wątpliwości budzą następujące kwestie:

1) przebieg 96.000 km - autko pierwszą rejestrację miało na początku września 2014r., a więc w 2,5 roku ma prawie 100.000 km na liczniku, co uważam jest dużo. Przy przebiegu ok. 8.000 km były wymieniane drzwi lewe przednie i tylnie, ponieważ inny uczestnik ruchu zahaczył pojazd; przy przebiegu 90.000 km wymieniane obie turbiny, gdyż ponoć klapa w jednej się nie domykała (z jednej strony fajnie, bo jednak są nówki, z drugiej strony nie wiem czy BMW samo z siebie wymieniłoby obie turbiny z błahego powodu); na początku lutego 2017r. wykonano duży przegląd - olej, wszystkie filtry, dezynfekcja klimatyzacji, kontrola pojazdu; wymieniono także obie osie, też niedawno - ponoć xDrive dał mocno w kość. Właściciel twierdzi, że to wszystko; Niby wszystko ok, wiem już że istotne części wymieniono i mogę przypuszczać, że na kilkadziesiąt tysięcy km mam święty spokój - chyba że się mylę;

2) właściciel - właścicielem pojazdu jest firma (jedyny właściciel), która w swoim PKD (działalność gospodarcza) ma zaznaczony wynajem pojazdów, toteż zakładam że autem poruszali się różni użytkownicy. Trudno mi to opisać, ale to trochę jak świadomość, że spotykasz się z laską, która w przeszłości miała (potencjalnie) masę partnerów - z jednej strony doświadczenie, z drugiej strony wszechstronnie zużyta ;) - bez urazy, po prostu daję taki przykład;

3) znowu przebieg - mam raptem 4.000 km żeby przedłużyć BRI (koszt na poziomie 4.200 zł netto na 5lat/200.000 km); czy warto mi w tej sytuacji również przedłużać BSI? (myślałem do 120.000 km);

4) felgi - pojazd jest obecnie na felgach 20", opony o niskim profilu - jak to się ma do komfortu jazdy, ogólnego spalania, zużywania opon, itp.?

 

Co o tym sądzicie? Auto warte swojej ceny? O co pytać jeszcze właściciela przed podjęciem ostatecznej decyzji? Proszę o konstruktywne opinie, gdyż nagli mnie czas (31.03.2017r. - koniec przedłużania pakietów serwisowych w BMW), a interesuje mnie Wasze zdanie.

Opublikowano

Witam. Również zastanawiam się nad f10 w wersji sedan. Interesuje mnie 520d lub 525d. Znalazłem ofertę:

Rok produkcji: 2011

Przebieg: 105000km

Silnik: 2000cm diesel

Skrzynia: Manualna

Drugi właściciel samochodu.

Cena: 65000zł

Czy cena za taki samochód jest odpowiednia czy nieco za mała?

Jaka cena według was byłaby odpowiednia za wyżej wymieniony samochód?

Pozdrawiam. :o

Opublikowano

Chyba wiem o któremu dokładnie aucie mówisz, też mnie przyciągnęła jego cena ale na bank coś jest nie tak, podejrzewam, że łańcuch, turbo, dwumasa? +15tys jak za to auto i mógłbym uwierzyć w jego dobry stan.

 

Nie mówię, że nie ale jak go sprawdzisz to możesz podzielić się informacjami. Ja bym uważał i był ostrożny

Opublikowano
Też tak właśnie myślę i nie wiem czy nie powstrzymać się z kupnem do przyszłego roku, Ceny chociaż trochę zejdą tym bardziej, że wyszedł nowy model 5 G30. Na tę chwilę faktycznie za sprawną f10 trzeba byłoby wydać 80tys+.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam Panowie zamierzam kupic bmw f11 2.0d lub 3.0d i mam pytanie jaki jest maksymalny przebieg to tego auta? tzn do jakiego szukac ciut ponad 200 skreslac odrazu? wiadomo ze jak kupie auto to wymienie rozrzad(czy w 3.0 tez sie wymienia rozrzad ? ) i olej,filtr w skrzyni(ew tarcze+klocki) i ogolnie oleje+filtry. jak sie to ma do przebiegu 200+ zaczynaja wychodzic jakies naprawy ... przypomne ze przebiegi raczej by byly autostradowe niewiem czy to ma jakies znaczenie... prosze o opinie..

 

Nie ma czegoś takiego jak "maksymalny przebieg". Jak dbasz tak masz. Widziałem nawet kilka F10-tek (raczej 3.0 niż 2.0) z przebiegami dobijającymi do 500tys. km i miały się dobrze, dalej jeżdżą. Inna sprawa, że praktycznie wszystkie eksploatacyjne elementy miały już wymienione przynajmniej raz. Niektóre miały też wymienione skrzynie biegów, a nawet silnik. W używanych aż tak na przebieg się nie patrzy co na stan techniczny i zużycie/wrażenie zużycia samochodu.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

pytanie do znawców marki:

 

Zamierzam kupić używane bmw serii 5 / f10, max ~140 000 PLN.

Opcje

1) otomoto.pl/komis/niemiec/igła - z tego co widzę lepsze wyposażenia, może i więcej poliftów

2) używka z dokupioną gwarancją od dealera - bmw-uzywane.com.pl/gwarancja na mechanikę i elektronikę/pewność zakupu/w tej cenie raczej przedlift

 

Zainteresowałem się tym (http://bmw-uzywane.com.pl/baw/komis/auto14286,BMW-525-2013.html?grupa=25) ogłoszeniem - można wykupić gwarancję działającą tak samo jak przy zakupie nowego samochodu. ALE to przedlift.

Pytania:

- czy ta od dealera to dobra oferta, i nie warto zwracać uwagi na przedlift/polift?

- czy nie ma sensu płacić dealerowi dodatkowo za gwarancję, i lepiej iść w stronę otomoto.pl, szukając wersji polift?

 

(np Niemiec, igła oczywiście - jakżeby inaczej - https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-x-drive-4x4-shadow-komfortyharman-kardon-logic-7-head-upmax-full-ID6yPTtN.html)

Opublikowano

To ogólnie lepiej od niemca, dobrze sprawdzoną w aso, czy z aso z gwarancją na używane?

 

Nie znajdę z tego co widzę nic więcej silnikowo niż 525d z systemami bezpieczeństwa typu acc itd.

Wersja, którą dałeś, ma 160 tys przebiegu, nie ma systemów wspomagających... 160 to za duży przebieg dla mnie.

Opublikowano

Czy jest więc sens kupowania używki z gwarancją (która wymusza na mnie, swoją drogą, wszystkie wymiany typu oleje, zawieszenie - w ASO),

czy sądzicie że po dobrym, kompleksowym przeglądzie przed zakupem brać od handlarza?

 

Ta np https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-x-drive-4x4-shadow-komfortyharman-kardon-logic-7-head-upmax-full-ID6yPTtN.html#62199ae338 to od takiego handlarza, który robi zdjęcia pod domem... Obawiam się trochę, że spawany z pięciu...

Opublikowano
Lepsza 3 litrówka z przebiegiem 160 tyś, niż 2 litrówka z przebiegiem 120 tyś. Wiem to z własnego doświadczenia.
Opublikowano
Lepsza 3 litrówka z przebiegiem 160 tyś, niż 2 litrówka z przebiegiem 120 tyś. Wiem to z własnego doświadczenia.

 

pod warunkiem,że oba przebiegi realne :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg przebiegiem, ale w używanych liczy się przede wszystkim aktualny stan techniczny, stopień zużycia (wygląd) i historia eksploatacji/serwisu, a nie żaden przebieg - oczywiście im niższy tym lepiej, ale sam przebieg to nie wszystko. No i oczywiście w F10 nie pchałbym się w żadne 2-litrowe motorki. Nie dość, że te silniki nie zapewniają wymaganej dynamiki to jeszcze są zwyczajnie niedopracowane. A że popularne? Tylko z powodu wyższej akcyzy na większe silniki, nie zaś dlatego, że 2-litrowe są takie wspaniałe.
Opublikowano
a ja osobiscie poleciłbym 2 litrówke z końca serii czyli B47 zwłaszcza jak ktoś czesciej porusza sie po miescie i okolicach niż robi trasy - cos wiekszego niż 200KM do miasta to przerost formy nad treścią :lol:
Opublikowano
A kto mówi o ściganiu się spod świateł. Dalsza dyskusja z Tobą nie ma sensu. Wesołych Świąt.
Opublikowano
Jak sie nie ma racjonalnych argumentów to tak własnie jest :D . Wyraziłem swoje zdanie i nie mam zamiaru z Tobą kolego o niczym dyskutować :mrgreen: .... wesołego alleuja :cool2: :norty:
Opublikowano
Bmw powinno skonczyc ten cyrk z produkcja 4 cylindow i 3...,kultura pracy jak paserati 2.0tdi za 3 razy taka kase
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bmw powinno skonczyc ten cyrk z produkcja 4 cylindow i 3...,kultura pracy jak paserati 2.0tdi za 3 razy taka kase

 

I tym w zasadzie można by było podsumować tę dyskusję. Jeśli ktoś naiwnie sądzi, że 6/8 cylindrów i 3 czy 4 litry pojemności mają służyć do ścigania się spod świateł to rzeczywiście nie ma o czym dyskutować. Takim działkowcom polecam Skodę.

Opublikowano

Ale to słuchajcie... Nie miałem nigdy BMW, ale że zamierzam kupić, to pytanie dość istotne:

 

Czy np silnik 525d, 218KM, 380Nm jest dla samochodu ważącego 1,7 tony słaby?

To za mało do tego samochodu?

 

Prędkość maks podawana to 222km/h. 8,3 do setki to może nie szał, ale nie zamierzam się nim ścigać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.