Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wywnioskowałeś, że w ASO są źli fachowcy a ja kompletnie nie to miałem na myśli :) Ja ktoś ma Ci sprawdzić czy przebieg auta jest ori jak teraz ma 70 a kiedyś miało 38? Możesz to ocenić tylko po stanie zużycia. Nie ma innego wyjścia. Możesz wywnioskować, że jak np. przez pierwsze 2 lata wypada mu po 35tyś km/rok a potem nagle robi się 10tyś km/rok to coś jest nie fajnie. Oczywiście jeżeli samochód był u tego samego właściciela. To też nie jest wyrocznia, bo po prostu mógł zmienić miejsce pracy, mieć inne auto itd.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Możesz wywnioskować, że jak np. przez pierwsze 2 lata wypada mu po 35tyś km/rok a potem nagle robi się 10tyś km/rok to coś jest nie fajnie.

 

A tutaj sie z toba nie zgodze, ja kupilem auto i uzywalem go do dojazdu do pracy, wiec robikem dosc sporo km. Po zmianie pracy dojezdzam pociagiem i samochod uzywany jest tylko weekendy, wiec spadek uzasadniony.

Opublikowano

Panowie a jak z kosztami utrzymania F 10 ? pewnie mieliście wcześniej e 60 i macie porównanie czy są podobne?

:roll:

Opublikowano

Koszt utrzymania samochodu to:

- ubezpieczenie

- opony + ich przekładka

- jazda czyli zużyte litry paliwa * jego koszt

- serwis (kwoty podstawowe poda ASO)

- koszt modyfikacji np. BOX, tuning mechaniczny, felgi itd

- naprawy (datę kiedy coś się zepsuje pod wróżka) :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Panowie a jak z kosztami utrzymania F 10 ? pewnie mieliście wcześniej e 60 i macie porównanie czy są podobne?

:roll:

 

Patrząc historycznie a zaczynałem od E34 później E39,E60 i teraz F10 to nie widzę różnicy.

Nigdy też żadne z nich mnie nie zawiodło.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

koszty utrzymania uzywanego f10 520d ( kupilem 2,5 latka z przebiegiem 120 000km)

było wczesniej kilka e39? (3lata) e38? ( raczej randka niz epizod ), e60 nie mialem,

 

sprzedalem F10 520d 6b manual i jak je moge podsumowac? po 2 latach i 80 tys km wspolnego zycia? :

 

oc i ac = 9tys zl

klocki tyl - 300 zl

opony tyl - 600 zl

oleje i filtry - jakies 2500 zl... 5x zmiana co 15 000km ( olej 0w30 6L = 250zl + filtry 250zł)

3x dodatek do paliwa... 120zl :) mimo to prawie 200tys km na blacie a wtryski z wartosciami 0.0

paliwo sr spalanie bylo na poziomie 6.1 L ON , lalem verve gdy byla juz po 6zl, jak i w czasie gdy byla po 3,8zl... wiec 800x30zl=24 000zl samo paliwo

jakis wahacz - 250zl

mycie konserwacja mleczka do skor -100zl

yyyy i tyle?

wiec do zycia.

auto nigdy nie zawiodlo, zawsze odpalilo, nie bylem ani razu w serwisie, zawiozlo gdzie chcialem, a spalanie od 4-7,2L uwazam za mistrzostwo.

 

fantastyczny przyjaciel, slaby bo slaby ale bokiem latal :) czy kupie znowu? F10 tak. dzisiaj 2.0d maja juz 150-200km wiec koniec najlepszych dni.

 

poprzednie zlomy mialem w gazie :) wiec koszty paliwa byly nizsze, na szczescie tez sie nie psuly i z sentymentem wracaja wspomnienia.

 

btw fotel gdy kupowalem:

http://i63.tinypic.com/4ghohj.jpg

a tu fotel gdy sprzedawalem

http://i66.tinypic.com/2wf21s5.jpg

Opublikowano

Bardzo ciekawy post - dzięki :cool2:

 

To może ja dołożę coś od siebie:

520D kupionie z przebiegiem ok. 150tyś w styczniu 2015 - teraz mija mi 250tyś, wiec mogę podsumować wydatki :)

 

- ubezpieczenie ok. 6000

- kpl opon letnich 2500

- tarcze i klocki przód 1500

- tarcze i klocki tył 1500

- rozrząd 4000

- olej w ASB 2300

- czyszczenie DPF 600

- przeglądy (oleje, filtry itp) ok 4000

- jaki tam drążek 700

- zamek maski 1000

- jakaś tam obejma przy EGR 100

 

Czyli jakieś 24000 w 20 miesięcy :)

 

PS - paliwa nie liczę (spalanie średnie ok 6L)

PPS - teraz dojdą opony na zimę ;)

 

Pozdro

Opublikowano
Mogli byście napisać jeszcze za ile kupiliście te f10 ponieważ to jest bardzo ważne bo można kupić za 300 i nic nie włożyć w samochód można kupić za 150 i też nic nie włożyć albo co 2 miesiące jeździć po mechanikach.
Opublikowano
Cześć,

Niedługo jadę zobaczyć oto ten egzemplarz:

http://www.velviscars.co.uk/used-car-bmw-5-series-530i-m-sport-464

Chciałbym poznać wasze opinie na temat tego modelu i na co zwracać uwagę. Niestety za dużo informacji dotyczących benzyny szczególnie 530i, tutaj na forum nie ma.

 

Z góry dziękuję za każdą przydatna informacje

 

 

Chce ci sie bawić w anglika? za darmo bym sie zastanawiał

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kupujac za 300tys tracisz na aucie 150 tys po 3 latach :P

to ile kosztowało nowe? milion?

zresztą - przy kupnie każdego auta trzeba się z tym liczyć, czy to nowe czy używane. gdyby każdy tak myślał nikt by nie kupował nowych aut...

Opublikowano
No bo jak stać Cię na nowe, to o tym nie myślisz, a jak cie nie stać, to racjonalizujesz sobie, że jak dobrze, że nie kupiłeś nowego, bo tyle bym przecież stracił - i tez się cieszysz. Ot taka ludzka przypadłość, zresztą całkiem rozsądna :)
Opublikowano

Co do kosztów F10 520d - ja kupiłem niecałe 2 lata temu prawie nowe, no ale nie całkiem, bo z BMW z PS. Miałem 24tys a mam teraz 70tys nalatane i tylko wydałem na serwis olej, filtry itp. jakieś 2800zł. Kupiłem 2 kpl opon - na zimę i na lato, no to był jakiś koszt, ale to chyba normalna rzecz - opony. Ubezpieczenie nie jest jakoś specjalnie drogie jak za taki samochód - full pakiet około 2500zł (tak do tej pory było). Padła tylko chłodnica klimatyzacji, ale to była wadliwa seria, zresztą na gwarancji wymieniona.

 

U mnie jak na razie sprawdza się dewiza, że jak kupisz drożej, to potem mniej płacisz za naprawy, a radość posiadania większa. Wiem, wiem, Ameryki nie odkryłem, a i ta reguła nie zawsze się sprawdza.

Jestem zadowolony, bo spalanie niskie, koszty eksploatacji nie są przerażające, auto wygodne, wystarczająco dynamiczne.

Opublikowano

a co to za roznica za ile kupisz :) i tak i tak bedziesz jezdzil z pelnym pampersem :D jedynie auto z salunu i powiedzmy 5 letnia full gwarancja daje Ci spokoj?

 

kup za granica :) tu i tak wiekszosc krecona albo powypadkowa ;) kupujac w pl sam sie prosisz o stres i pelne gacie

Opublikowano

Zauroczylo mnie to auto, wiec zdecydowalem sie na zakup, niedlugo jade je odebrac.

 

Czy mozecie mi napisac jak to jest z ta skrzynia? Sprzedawca twardo, ze oleju w skrzyni nie trzeba wymieniac, ze BMW nawet tego nie zaleca. Czytajac forum, wyglada to zupelnie inaczej.

Opublikowano

Zapewne w UK dadzą Ci jakaś gwarancje wiec na razie jeździj i jeździj :).

Później bym wymienił tak samo jak łańcuch przy 150 kkm. Tak dla świętego spokoju.

Możesz to zrobić jak będziesz np w PL będzie nieporównywalnie taniej niż usterka skrzyni lun silnika.

Gratki i szerokości ;)

Opublikowano

Gwarancja jest na 3 miesiace tylko, oczywiscie z opcja przedluzenia. Niestety obejmuje naprawy do 2k ft.

Auto ma 134k km obecnie, takze z tym olejem w skrzyni niedlugo trzeba bedzie sie zainteresowac. Z ciekawosci ile w PL sama wymiana? Oleje i miska taniej w UK wychodzi kupic.

 

Ten lancuch konieczne myslisz? Przegladajac caly internet nie spotkalem sie aby w benzynie komus lancuch poszedl

Opublikowano
Jeżeli mówimy o 30i to nie ma potrzeby wymieniać żadnych łańcuchów. Można spróbować w 28i i we wszystkich N47.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.