Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-xdrive-lci-lift-ID6yej45.html#ae2b11bfc8

 

Witam

 

Jestem nowy na forum.

 

Panowie, widze, że tutaj zdobęde profesjonalną pomoc w zakupie. Własnie kończy mi się leasing na mojego Chevroleta i zamierzam kupic BMW. chciałbym koniecznie kombi (malutki synek) oraz automat. Czy ten silnik z samochodu w linku jest dynamiczny ? Jak będzie sprawował się w zimę podczas trasy po wzniesieniach (lubie jeździc zima w góry) ? Czy w ogóle cena jest adekwatna do jego stanu?

 

Kolejne pytanie czy na forum jest ktos kto mieszka w blisko miejsca gdzie można fure kupić i mógłby ze mną pojechać i ją obejrzeć?

 

Nie wiem czy to coś ci pomoże ale chyba każdy głos trzeba wziąć pod uwagę . Też mam 2014 ( 528i) i przebieg zbliżony ( 35 kkm ) , dostałem dzisiaj wycenę mojego auta z ubezpieczalni przed opłaceniem nowej składki , wycena opiewa na 160 000 zł . Aha ... u mnie brakuje 4X4 :wink:

Opublikowano
Ja tutaj żadnego wypasu noe widze, tylko światła jak juz a reszta to w miarę podstawowa opcje nie licząc także skory. Navi jest biedna mała, z dodatkowych systemów bespieczenstwa tez za bardzo nic nie ma. Trzeba by zdobyć vin i go rozkodować wtedy wiadomo by było ile tam jest włożone ale raczej mało. Cena faktycznie troche niska ale bez przesady
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej koledzy.

Udało mi się namówić szwagra, żeby przesiadł się z Opla na BMW. Był dzisiaj u jednego z warszawskich dilerów, zaproponowali mu roczną F10 o oznaczeniu 525d z dwulitrowym dizlem biturbo o mocy 218KM. Słyszałem o takim silniku, ale jest bardzo mało opinii. Co o tym sądzicie, o tym silniku. Domyślam się, że technologia zaczerpnięta z modelu 535d, czyli z trzylitrowego biturbo. Podpowiecie czy warto się w to pchać, jakie są wady?

 

PS. Do kolegi chemik2000, chyba jednak nie jest to zwykłe 2.0d z lepszymi mapami, bo jednak siedzą tu dwie turbiny, jak właśnie w 535d (stąd podobieństwo)

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

czyli ma 2 turbiny zamiast jednej- czyli osprzęt.. silnik zdecydowanie bliżej do 520

niż 535 - najprościej to policzyć ilość cylindrów :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli ma 2 turbiny zamiast jednej- czyli osprzęt.. silnik zdecydowanie bliżej do 520

niż 535 - najprościej to policzyć ilość cylindrów :cool2:

Serio??

Nie chcę być niemiły, ale....znam różnicę między 2.0, a 3.0..

Przeczytaj wyżej, że piszę o technoligii biturbo zaciągniętej z 535d i tylko o tym. Wiem, że pytam o silnik 2.0d z dwiema turbinami i 4 cylindrami, ale nie pytam ile tam jest cylindrów czy właśnie turbin, pytam jak ten silnik się sprawuje, jak jeździ i czy jest awaryjny...ech...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Ja tutaj żadnego wypasu noe widze, tylko światła jak juz a reszta to w miarę podstawowa opcje nie licząc także skory. Navi jest biedna mała, z dodatkowych systemów bespieczenstwa tez za bardzo nic nie ma. Trzeba by zdobyć vin i go rozkodować wtedy wiadomo by było ile tam jest włożone ale raczej mało. Cena faktycznie troche niska ale bez przesady

 

 

tam jest podany numer vin z ogłoszeniu. No faskt bajerów ma mało....

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie której z tych Bmek wrzuconych przeze mnie jest sens się bliżej przyjrzeć, bezwypadkowość , potwierdzony przebieg po vinie pozdro dzięki
Opublikowano
Panowie której z tych Bmek wrzuconych przeze mnie jest sens się bliżej przyjrzeć, bezwypadkowość , potwierdzony przebieg po vinie pozdro dzięki

 

Do mnie najbardziej przemawia prywatne ogłoszenie auta z Inchcape , na pewno będziesz mógł zweryfikować tam pełną historię auta , przebieg nieduży , cena rozsądna .

Opublikowano

Z tego co rozmawiałem to miał delikatną obcierkę drzwi i chyba zderzaka, gdzieś pod galerią o jakiś słupek czy coś takiego, będę miał zdjęcia jak to wyglądało przed robocizną było to zaszpachlowane, ale o jakimś wypadku raczej tu nie można chyba mówić.

1.)Jak ja bym miał teraz to auto sprawdzić, bo to jest jakieś 160 km ode mnie , pojechać do ASO BMW i wpiąć go do komputera żeby potwierdzić ewentualne usterki?

2)przebieg rozumiem że sprawdzi się w ASO może to wyciągnąć właściciel ,powinien być wpisywany przy przeglądach?

3)pytanie odnośnie kosztów eksploatacji F 10 czy będą to w miarę podobne koszty jak w E60?

4)jak sprawdzić ewentualną hostorię pojazdu zanim sprowadzili go do salonuw PL z salonu w DE?

dzięki za pomoc, sory że zadaje tyle pytań ale to nie zakup bułek w sklepie tylko auta za 80 tyś i nie chcę się wpie..ić na minę

5) co sugerujecie jeszcze że powinienem sprawdzić przed zakupem jakieś podpowiedzi, sugestie

Opublikowano

ja mam prosty sposób, jadę oglądać taki egzemplarz który wstępnie mi się podoba, wcześniej umawiam się w najbliższym ASO BMW, jeśli na miejscu auto mi się podoba jadę do ASO, sprawdzą Ci wszystko poza zbieżnością z tego co pamiętam, płaciłem ok 800 zł, dostajesz raport co trzeba zrobić i podejmujesz decyzję ewentualnie masz argumenty do zbicia ceny, ocenianie aut ze zdjęcia jest słabe.

160km to rzut beretem

Opublikowano
ja mam prosty sposób, jadę oglądać taki egzemplarz który wstępnie mi się podoba, wcześniej umawiam się w najbliższym ASO BMW, jeśli na miejscu auto mi się podoba jadę do ASO, sprawdzą Ci wszystko poza zbieżnością z tego co pamiętam, płaciłem ok 800 zł, dostajesz raport co trzeba zrobić i podejmujesz decyzję ewentualnie masz argumenty do zbicia ceny, ocenianie aut ze zdjęcia jest słabe.

160km to rzut beretem

odpowiesz na pkt 3 dzięki

na Aso mi sprawdzą czy nie był kręcony licznik, bez wypadkowość itd wszystko w tej kwocie ? ile czasu to trwa ?

Opublikowano
Jeden dzień, sporo punktów jest do sprawdzenia zbierzność chyba też, po wszytkim dostajesz relacje na papierze, termin wcześniej trzeba zarezerwować.
Opublikowano

trwa to ok 3 godzin, sprawdzają wszystko łącznie z piórami wycieraczek, ale bez zbieżności - dopytaj w ASO.

nie mam f10 więc nie wiem jak z eksploatacją, domyślam się, że podobnie, zależy jaki silnik

Opublikowano

520 d

 

a czy przy takim sprawdzeniu w ASO wychwycą od razu jeżeli było by coś kręcone przy liczniku w tył ? bo auto między 38 a 77 tyś nie było serwisowane w ASO tylko gdzieś u jakiegoś mechanika.

Opublikowano
Jeżeli takie wpisy widnieją w bazie i nie ma żadnego wpisu który nie trzyma się kupy to nie sprawdzą Ci czy było kręcone czy nie. Co do spraw komputerowych oni tylko podpinają się i robią odczyt błędów z modułów i tyle. Nic więcej nie mogą zrobić. Co do wypadkowości to sprawdzają powłokę lakieru i na tej podstawie oceniają wypadkowość samochodu bądź bezwypadkowość. Jak ktoś chce ukryć dzwona to bez problemu da się zrobić tak by ASO się do tego nie doczepiło. Jeżeli wzbudziłem w Tobie obawy to dobrze, bo ASO niczego Ci nie zagwarantuje niestety :( Oczywiście jeżeli kompletnie nie znasz się na smaochodach i nie masz możliwości zabrać kogoś kto ogarnia temat to koniecznie jedź do nich, bo na pewno bardzo wiele rzeczy wyłapią, ale nie licz że wyłapią wszystko.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
@Mariusz nie tylko powłoka lakiernicza świadczy o bez wypadkowości, i nie sądzę żeby dzwona dało się tak łatwo ukryć, sprawdzałem 2 auta i się nie zawiodłem, ktoś się pod tym podpisuje i firmuje, jeśli mają wątpliwości to Ci o tym powiedzą, odniosłem wrażenie, że są po mojej stronie (w końcu to ja płaciłem) i starali się znaleźć ile się da, byłem zadowolony auta służyły bezproblemowo
Opublikowano
Wiem o tym, że powłoka nie świadczy o bezwypadkowości. Ja miałem styczność ze wszystkimi aso w wawie i mogę powiedzieć, że podczas moich samochodów nie badali samochodu pod kątem blacharko-lakierniczym nigdzie oprócz pomiaru lakieru. Nie mierzą lakieru na słupkach, podłużnicach, wnękach itd. Oczywiście jak będą widoczne ślady ingerencji w podłużnicę czy podłogę to dadzą znać i zanotują, ale jeżeli ktoś Ci wstawi ćwiartkę tak jak to robią porządni handlarze przy konkretnych autach to niestety nic z tego. Ja sam miałem samochód gdzie był zmieniany pas przedni, maska, błotnik prawy i obie lampy. Przód wleciał pod kolor i auto było "bezwypadkowe" bo lakier się zgadzał. Nie był to groźny dzwon bo nic nie było ruszane z konstrukcją, ale takich rzeczy nie wychwycili. Z drugiej strony nie ma się co dziwić, bo są one nie do znalezienia bez patrzenia w historię auta po zdjęciach). Nadmieniam, że klient wiedział o wszystkim także proszę nie pisać, że chciałem kogoś oszukać :mrgreen:

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Jeżeli takie wpisy widnieją w bazie i nie ma żadnego wpisu który nie trzyma się kupy to nie sprawdzą Ci czy było kręcone czy nie. Co do spraw komputerowych oni tylko podpinają się i robią odczyt błędów z modułów i tyle. Nic więcej nie mogą zrobić. Co do wypadkowości to sprawdzają powłokę lakieru i na tej podstawie oceniają wypadkowość samochodu bądź bezwypadkowość. Jak ktoś chce ukryć dzwona to bez problemu da się zrobić tak by ASO się do tego nie doczepiło. Jeżeli wzbudziłem w Tobie obawy to dobrze, bo ASO niczego Ci nie zagwarantuje niestety :( Oczywiście jeżeli kompletnie nie znasz się na smaochodach i nie masz możliwości zabrać kogoś kto ogarnia temat to koniecznie jedź do nich, bo na pewno bardzo wiele rzeczy wyłapią, ale nie licz że wyłapią wszystko.

 

czyli z tego co rozumiem lepiej sprawdzić u mechanika niż w ASO. ? Jeżeli chodzi o przebieg to serisowany w ASO był do 38 tysięcy kilometrów a od 38 tyś do 77 tyś już nie w aso a mechanika , więc wartoby sprawdzić przebieg . tylko kto mi to ma sprawdzić jak mowisz że w aso mi tego nie sprawdzą.I jak oni sprawdzają auto , że jak miało dzwona to można to ukryć bo tym to już mnie mega zaskoczyłeś, to kto to sprawdza mechanicy czy dzieci tam pracują ? :lol:

A może ktoś poleci gdzie w Warszawie mogę sprawdzić takie auto ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.