Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to g30 na jesien to bylaby tez opcja... rodzina powieksza mi sie wlasnie na jesieni :D

 

w zwiazku z tym ze krotka przejazdzka f10 520d LCI zamotala mi w glowie (bylem juz prawie zdecydowany na 4gc) przeczytalem caly ten watek (nudne mecze dzis to akurat zeszlo :D no i... wyglada na to ze mialem do dyspozycji B47 czyli 190km i bez xdrive co przelozylo sie na lepsze od oczekiwanych osiagi.

 

Obecnie mam e90 z n47 184km i skoro auto ciezsze o 200kg to myslalem ze bedzie slabo ale wrazenie bylo bardzo pozytywne i przyspieszenie do 100km/h jest porównywalne z tym co mam teraz w e90... potwierdzaja to tez ponizsze dane, wychodzi na to ze osiagi sa identyczne z moim e90 a do 180km/h 520d b47 lapie tylko sekunde zadyszki...

 

http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php

 

http://www.automobile-catalog.com/car/2015/2084000/bmw_520d.html

 

W wątku byly rozne wypowiedzi czy czuc wyrazna roznice czy nie pomiedzy osiagami 520d czy 525d... roznice w cenie nowego czuc wyraznie... 23600 PLN akurat wartosc pakietu M ktory bardzo mi sie podoba :twisted: wedlug danych przyspieszenia i elastycznosci 525d plasuje sie w polowie miedzy 520d a 528i a 525d jest 10 tys drozsze do 528i...

 

Wyglada na to ze pozostanie dylemat 520d vs 528i... auto w 3 letnim wynajmie, rabat taki sam na obie wersje, o wysokosci raty zdecyduje wartosc rezydualna (chyba ciagle wyzsza w przypadku diesla wiec moge tez sprawdzic jaka bedzie za 525d, pytanie czy uwzgledniajaca juz ostatni rok modelowy). Moje e90 tez bralem z koncowki produkcji i mega zadowolony jestem wiec powaznie to rozwazam f10 o ile bedzie sie dalo jeszcze zamowic do produkcji.... po 3 latach bede mogl zmienic na g30/g31 (moze juz LCI :D )

 

Z wyposazenia to oprocz pakietu M: automat sportowy, pakiet business class (dla foteli comfort, skory i audio HK), navi pro (droga ale teraz mi tego brakuje a pewnie wartosc rezydualna podniesie), ledy adaptacyjne (dla wyglądu i wygody w nocy), dostęp komfortowy, polski pakiet (podgrzewane siedzienia i czujniki przód tył), szyba przzednia odbijajaca promienie sloneczne, szyby przyciemniane, RTI, deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie. Po przemysleniu odpuszczam head up i aktywny tempomat (lacznie 16 tys PLN).

 

Pytania:

1. Porówanie miedzy zawieszeniem standardowym a tym z pakietu M? auto ktorym jechalem mialo standardowe i dla mnie to byl dobry kompromis miedzy komfortem a prowadzeniem, czy M jest wyraznie twardsze bo jednak w f10 chcialbym wiecej komfortu niz w e90?

2. Pakiet Sportowy vs Pakiet M - roznica w cenie 7 tys pakiet M drozszy, pakiet sportowy ma w sobie pakiet stylistyczny M, ale roznica w cenie musi sprowadzac sie jeszcze do czegos oprocz zawieszenia M?

3. DDC - moze to wziasc i miec wybor wersji zawieszenia?

4. Czy do skorzanych foteli warto dorzucac jeszcze wentylacje - 3,5k PLN? skorzystalem z tego ostatnio w lexusie ale na krotkich odcinkach w miescie, rozumiem ze dobrodziejstwo tego ustrojstwa jest odczuwalne najbardziej przy dluzszych odcinkach? ps lexus gs to byla straszna kanapa, zakladam ze tak miekko jest w bmw w trybie comfort plus :D

Opublikowano (edytowane)

Jaka jest różnica między 530d 245km a 258km? Zamierzam zakupić 530d i nie wiem czy warto dopłacać do 258km. Od jakiej daty produkcji warto poszukiwać tego modelu i kiedy wyeliminowano wszystkie wady? Jakie są wady pierwszych egzemplarzy? Oraz czy cena f10 nie spadnie po premierze g30?

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez patch
Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Rozważam zakup A6 (rocznik 2012 2.0 TDI lub BMW F10 rocznik 11-12 z przewagą na F10 ale niestety o aucie niewiele wiem i może to jest powodem że akurat tego auta chcę.

Na temat F10 niestety wiem niewiele, dlatego zasięgam informacji tutaj. Wiem, że głosów jest mnóstwo i zazwyczaj się różnią .

Zapytam wprost ; szukam wersji z silnikiem 2.0 diesla , w zupełności mi to wystarczy ale oczekuje jednocześnie że auto będzie mi służyć 2,3 lata bez niemiłych niespodzianek.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie i jakie podzespoły są bolączką tego modelu?

Znajomy sprzedawał ten model rok temu i go akurat odradzał...( kłopoty z turbiną, czujnikami i stwierdził że szybko wyleczył się z auta ktore było jego marzeniem połowę życia) Nie do końca chcę to słyszeć i wolę zasiegnąć niezależnych informacji od Was.

Dodam, że nie dysponuje jakimś niebagatelnym budżetem..( 120k) i propozycję typu: nie pieprz się, weż 3.0 xD " - raczej odpadają z powodów finansowych. Jakie sa ewentualnie szanse trafić zadbany model w tych pieniadzach ?

Nie chodzi o niski przebieg bo 4 latki zwykle mają 120-220 tkm ale żeby auto było serwisowane jak należy i zadbane.

Opublikowano (edytowane)

dzięki, w ten sposób chyba zrobię i przejade się z kimś do gebelsów...

Rocznie nie robię wiele km, koło 25-30 tys., głownie trasy po 25-50 km.

Przez myśl przeszedł mi jeszcze silnik benzynowy , chociażby dlatego że są mniej problematyczne na ogół. Nie sposób przewertować te 100 stron komentarzy. Który z benzyniaków będzie bardziej trwały : 2.0 czy 3.0 ?

Edytowane przez krecisie
Opublikowano

Warto brać f10 530d ktora była wyprodukowana w lutym 2010r? Posiadają te roczniki jakieś wady?

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Witam , zamierzam kupić BMW F10 , dzis byłem obejrzeć dwie sztuki i obydwie nie miały vinu w tym okienku na przedniej szybie czemu ???
Opublikowano
Witam , zamierzam kupić BMW F10 , dzis byłem obejrzeć dwie sztuki i obydwie nie miały vinu w tym okienku na przedniej szybie czemu ???

 

mój też nie ma.. z tego co kiedyś szukałem to VIN w okienku w wersji niemieckiej (ja taką mam) był jako OPCJA DODATKOWA

Opublikowano
w E90 też nie mam a auto mam od nowości. Jeżeli kiedyś był to spadł :D
Opublikowano

Witam szanowne grono,

piszę w tym wątku, gdyż obnoszę się z zamiarem kupna BMW 530D (2011, 258KM) kombii X-Drive m-pakiet w full wersji. Autko póki co widziałem tylko na zdjęciach i jutro mam się wybrać na jego oględziny do Rzeszowa. Pochodzi ono od handlarza, który mówi że sciągał je dla żony która jeździła nim od roku i kupują jej inne auto. Cena jaką sobie życzy za nie to 88 000zł, po wstępnych negocjacjach telefonicznych. Na zdjęciach auto wygląda na bardzo zadbane a ma już przejechane 315 000 km. Wg. niego auto oczywiście gotowe do jazdy i nie wymaga żadnych remontów. Auto było serwisowane w ASO do 258 000 km i oryginalnie pochodzi z Belgii. Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę chcąc kupić auto z takim przebiegiem, o co najlepiej zapytać i co sprawdzić? Czy na moim miejscu decydowalibyście się na taki zakup czy szukali raczej auta z przebiegiem o połowę niższym, ale uboższym wyposażeniem? Wiadomo, że przebieg przebiegowi nierówny. W tym przypadku mogę być praktycznie pewny, że nie był przynajmniej kręcony. Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane. Pozdrawiam!

Opublikowano
Witam szanowne grono,

piszę w tym wątku, gdyż obnoszę się z zamiarem kupna BMW 530D (2011, 258KM) kombii X-Drive m-pakiet w full wersji. Autko póki co widziałem tylko na zdjęciach i jutro mam się wybrać na jego oględziny do Rzeszowa. Pochodzi ono od handlarza, który mówi że sciągał je dla żony która jeździła nim od roku i kupują jej inne auto. Cena jaką sobie życzy za nie to 88 000zł, po wstępnych negocjacjach telefonicznych. Na zdjęciach auto wygląda na bardzo zadbane a ma już przejechane 315 000 km. Wg. niego auto oczywiście gotowe do jazdy i nie wymaga żadnych remontów. Auto było serwisowane w ASO do 258 000 km i oryginalnie pochodzi z Belgii. Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę chcąc kupić auto z takim przebiegiem, o co najlepiej zapytać i co sprawdzić? Czy na moim miejscu decydowalibyście się na taki zakup czy szukali raczej auta z przebiegiem o połowę niższym, ale uboższym wyposażeniem? Wiadomo, że przebieg przebiegowi nierówny. W tym przypadku mogę być praktycznie pewny, że nie był przynajmniej kręcony. Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane. Pozdrawiam!

 

Polecam 45minut autostradą do Tarnowa do Ślusarczyka - tam Ci zrobią pełną diagnostykę (generalnie specjalizują się w BMW - sporo ich się tam codziennie przewija). Przy mnie ostatnio kolega Robur robił tam diagnostykę jak kupował swoje F11. Tylko trzeba się wcześniej umawiać.

 

PS - nie wiem, który to handlarz ale jak spod Rzeszowa (od zachodniej strony) to napisz na PRV, napiszę moje zdanie.

Opublikowano

 

Polecam 45minut autostradą do Tarnowa do Ślusarczyka - tam Ci zrobią pełną diagnostykę (generalnie specjalizują się w BMW - sporo ich się tam codziennie przewija). Przy mnie ostatnio kolega Robur robił tam diagnostykę jak kupował swoje F11. Tylko trzeba się wcześniej umawiać.

 

PS - nie wiem, który to handlarz ale jak spod Rzeszowa (od zachodniej strony) to napisz na PRV, napiszę moje zdanie.

 

Przez pomyłkę napisałem Rzeszów, gdyż jutro mam tam jedną sprawę do załatwienia... :roll: Auto będę oglądał pod Płockiem i z rana będę się kontaktował z serwisami BMW w tej okolicy w celu ewentualnej diagnostyki tylko obawiam się, że może być z tym problem gdyż będę tam w godzinach mocno popołudniowych 17-18. Dzięki za sugestie, zapewne będzie to najlepsze rozwiązanie żeby sprawdzić auto w warsztacie. Na jakie rzeczy mogę dodatkowo sam zwrócić uwagę, o co ewentualnie warto dopytać? Zna ktoś z obecnych tutaj ewentualnie serwis, który mógłby polecić w okolicach Płocka?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Zacznijmy od pewnych podstaw.... Jakie dla zony? Uslyszales jedno z najbardziej standardowych i zenujacych gadek.... Jeszcze wstawi Ci fotelik przed przyjazdem, zebys latwiej uwierzył.

 

Jezdzi rok, czyli od dluzszego czasu nie moze sie sprzedac prawdopodobnie :-)

 

Czujność jak w przypadku kazdego uzywanego auta, dobry warsztat lub aso obowiazkowo przed zakupem zwlaszcza jezeli zadajesz takie pytania.

 

Moze to ten jeden na tysiac z uczciwych handlarzy, ale sprowadzony zza Odry przez handlarza to ja bym przy takiej kwocie nawet nie zadzwonił....

Głowix
Opublikowano
Koledze mejz chodzi pewnie o ten egzemplarz:

http://allegro.pl/individual-m-pakiet-bmw-f10-530d-258km-x-drive-max-i6332133508.html.

Cena bardzo atrakcyjna, na zdjeciach wyglada dobrze ale ciekawe jak tam sprawa z vatem:)

 

Jeżeli to ta aukcja to zobacz ile gość kupil części do Volvo, pewnie stawia na nogi jakiegoś "nie bitego" :norty:

 

PS- i koniecznie sprawdź czy akcyza byla opłacona!

Opublikowano
Proszę o opinię czy lepszym wyborem będzie f10/11 czy e70? Biorąc pod uwagę dwa zadbane egzemplarze 3.0 Diesel dajmy na to e70 z początku produkcji i f10/11 też z początku produkcji różnica w wieku ok 3 lat ale chyba e70 łatwiej znaleźć i chyba będzie trochę tańsze. Ale zastanawia mnie jak z tą awaryjnością ogólną bo zdaje się silnik będzie ten sam? Jeśli chodzi o komfort lepsze f10/11?
Opublikowano
Kolego oczywiscie ze F10 bedzie bardziej komfortowa od X5 E70.Piatka jest autem nowoczesniejszym od E70.Niewidze zadnych plusow X5 przy F10,no dobra ma wiekszy przeswit,wiec nie boi sie kraweznikow.
Opublikowano
Nie :norty:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

dzieki panowie za opinie jeszcze jedno pytanko silnik n57s 220KW 300KM (535d) polecacie? na co zwrocic uwage przy zakupie?

mialem e71 z 4.0d 306KM bylem zadowolony z tego silnika to jest ta sama jednostaka?

 

i jakie ma osiagi 535d po lifcie czyli 313KM bo wiki podaje 5,5 i 5,1

 

z gory dzieki. :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.