Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

jałowa rozmowa bowiem każdy model ma jakieś wady (czy to bmw, czy audi itd) - rzecz jednak w tym, by miał więcej zalet niż wad - zapewniam Cię, że silnik 3000 cm włożony do f10 to rewelacyjny silnik i chyba najlepszy jaki aktualnie napędza jeżdżące pod drodze samochody (wszytskie)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Witam wszystkich.

Powoli zabieram się za szukanie kandydata na następne auto. Jestem bardzo blisko F10. Celuje w 3 litrowego diesla najlepiej 535d. Podoba mi się 550d ale domyslam się ze cześci w tym modelu będą sporo droższe i słabiej dostępne. Ostatecznie biorę pod uwagę 530d? Jak wygląda temat awaryjnosci 535d a 530d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co myslicie o tym modelu. Warte swojej ceny??

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-535d-xdrive-z-polskiej-dystrybucji-super-wyposazenie-polecam-ID6ykH85.html

Na pewno jedyny właściciel i nigdy nie miał przygody. Warto w ogóle się interesować tym modelem?

Edytowane przez blazej123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam wszystkich.

Powoli zabieram się za szukanie kandydata na następne auto. Jestem bardzo blisko F10. Celuje w 3 litrowego diesla najlepiej 535d. Podoba mi się 550d ale domyslam się ze cześci w tym modelu będą sporo droższe i słabiej dostępne. Ostatecznie biorę pod uwagę 530d? Jak wygląda temat awaryjnosci 535d a 530d?

 

 

Wlodi

 

miałem 535xd w F10 i powiem jest to idealny silnik do tego auta - może dużo nie zrobiłem tym autem około 30tys.km to problem widziałem jeden skrzypiące okna - krem nivea działa ale bardzo krótko. w napędzie Xdrive przy skręcie lewo czy w prawo kierownica nie powracała do końca do pozycji wyjściowej - sprawdzałem to na innych modelach i powiem że to jest we wszystkich autach Xdrive - ale ty chyba tylko napęd na tył.

 

F10 -to jest komfortowa krowa majac 550xd czy 550i to tylko wykorzystasz na autostradzie 100 - up ale tak to zapominasz ze masz pod stopą ok. 400KM to lepiej 535d i chipa masz wtedy okoł 370KM .....

 

po 3 latach powiem że tęskni sie za 535xd :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Powoli zabieram się za szukanie kandydata na następne auto. Jestem bardzo blisko F10. Celuje w 3 litrowego diesla najlepiej 535d. Podoba mi się 550d ale domyslam się ze cześci w tym modelu będą sporo droższe i słabiej dostępne. Ostatecznie biorę pod uwagę 530d? Jak wygląda temat awaryjnosci 535d a 530d?

 

Gdybys jednak rozwazal 550xd to kilka mankamentow mialem przez 3 lata:

- skrzypialo jedno lusterko przy rozkladaniu (miesiac po odbiorze, wymienione oba na gwarancji)

- po 3 miesiacach padla automatyka jednego LED'a, dzialal tylko w trybie manualnym i tylko niektore elementy (blad w sofcie, aktualizacja i bylo OK)

- po dwoch latach padł skraplacz klimy (wymieniony na gwarancji)

- miesiac temu odesparowal sie uklad wydechowy od reszty auta tuż za katalizatorem (wymiana opasek elastycznych na gwarancji)

 

Kiedys nawigacja wyliczyla mi trase do Szwajcarii w parametrach 10tys km i 526h podróży. Wklepalem raz jeszcze i bylo realniej ;)

 

A tak poza tym to radocha z jazdy :)

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przymierzam się do kupna BMW 5 F10/11, ze względu na budżet chodzi o egzemplarze z początku produkcji. Zastanawiam się nad poniższymi dwoma samochodami. Mam do nich numery VIN, więc wrzuciłem je również do działu ocen.

Który według Was jest bardziej godny uwagi: 523i (R6) z czerwca 2010 z przebiegiem 160 tys. km, czy 520d z listopada 2010 z przebiegiem 110 tys. km? Który samochód powinien być mniej awaryjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety, miałem zmienić mojego Audi A6 Allroada na F10/11, nie udało im się mnie przekonać.

Moja bardzo subiektywna opinia, ale pomimo na prawdę szczerych chęci zmiany marki i kupna F10/11 pozostałem przy Audi. Na razie nie żałuję, może nowy model mnie przekona, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety, miałem zmienić mojego Audi A6 Allroada na F10/11, nie udało im się mnie przekonać.

Moja bardzo subiektywna opinia, ale pomimo na prawdę szczerych chęci zmiany marki i kupna F10/11 pozostałem przy Audi. Na razie nie żałuję, może nowy model mnie przekona, zobaczymy.

 

 

A jakieś konkrety dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na oku na zachodzie jedną F10 i mam pytanie bo jest sprzedawana jako 2012 rok, jak rozkodowałem VIN to wyszła mi produkcja 2011-12-07.

Jednak kolega upiera się że będzie jako 2012 ponieważ VIN w BMW nie jest dekodowany do dowodu i liczy się data I rejestracji.

Wiecie może jak z tym jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W Polsce liczy się i podaje (po odmłodzeniu) datę produkcji. W Niemczech operuje się datą pierwszej rejestracji. Może stąd ta rozbieżność.

I tak widziałem auta które salon podawał jako EZ parę lat po zakończeniu produkcji.

 

With mobilephone sent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. sorki że tak długo ale mieszkam w UK i nie miałem za bardzo kontaktu ze szwagrem. Dziś z nim rozmawiałem i powiedział że miał na warsztacie 2 przypadki F10 z blokiem aluminiowym gdzie w jednym urwała się korba i wyszła bokiem a w drugim przypadku urwał się zawór. Tak czy inaczej 2 przypadki to nie reguła więc przepraszam za wprowadzenie drobnego zamieszania.

 

Wracając do tematu to dalej poszukuję BMW dla siebie chociaż zastanawiam się jednak czy nie poszukać lepiej F31 z 2 litrowym silnikiem.

Co według Was będzie lepsze dla rodziny 2+2 (3 i 5 lat) Jazda w większości w małym mieście. 2 wyjazdy w roku do polski (2250km)

Wacham się pomiędzy F11 z 3 litrowym silnikiem rocznik 2010-2011 a F31 z 2 litrowym silnikiem rocznik 2013

w obu przypadkach przebiegi w granicach 200k km. Na co zwrócić uwagę przy zakupie takich modeli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 3 odpada jesli masz dzieci. Mialem ostatnio przez 5 dni zastepcze F30 318d i naprawde sie w nim zakochalem ale: 2 foteliki w tyle poprostu nie daja rady.

Nawet moja 2 letnia coreczka miala dyskomfort i stale kopala w moj fotel kierowcy mimo mojego wzrostu 174cm.

 

Poza tym to jedyna wada tego auta dla mnie to klekot przez pierwsze pare minut od startu a potem to juz... najszybsze auto w miescie :D Swietny woz ale dla rodziny odpada.

F10/11 juz wkrotce nam sie opatrzy bo wejdzie G30 ktore jestem przekonany bedzie sliczniutkim hitem. Patrzac na mecenasy to wg mnie nie sa konkurencja i jedynie Audi jak dla mnie sie prezentuje

 

Na dzis dzien gdybym musial cos kupic dla rodziny to chyba tylko A6 Allroad, a gdybym mial czas poczekalbym na nowa piatke bo F07 tez bedzie miala lepszego nastepce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znalazłem coś dla siebie. Jutro jadę obejrzeć i być może kupić. Auto w dziale ocen do obejrzenia: tutaj

 

Boję się tylko tego przebiegu - 203tys km. Na pewno jest on zrobiony w trasie, ale czy to ma jakieś znaczenie na żywotność silnika i reszty auta? Chętnie bym porozmawiał z kimś kto ma takie auto z przebiegiem ponad 250tys. Na mobile znalazłem auto z przebiegiem ponad 300tys więc jest nadzieja że jeszcze troszkę pojeżdżę. Napiszcie proszę na co zwrócić uwagę podczas oględzin auta. Póki co wiem tyle aby zwrócić uwagę czy rozrząd hałasuje czy nie. Auto jest w automacie więc dwu masy nie ma. Ale w jaki sposób mogę sprawdzić czy ze skrzynią wszystko ok? Albo czy dpf nie prosi o wymianę i czy jest mokry czy suchy? Czasu już mało więc każda wskazówka będzie dla mnie bardzo cenna.

 

Pozdrawiam

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jesli jest robione w trasie to oczywiscie ze ma znaczenie dla zywotnosci silnika i auta i to na plus.

1. W trasie jedziesz przewaznie stałymi obrotami silnika i raczej na najwyzszym mozliwym biegu na dobrze rozgrzanym silniku.

2. Trasy są przeważnie równe więc zawieszenie mniej dostaje.

3. Raczej w aucie sie siedzi a nie wsiada i wysiada, mniej krecisz kierownica -> mniejsze zuzycie wnetrza.

 

To tak po mojemu piszac najprosciej jak sie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam szukam autka tak 4 letniego i pomyslalem o BMW A DOKLADNIEJ o wers 520i tam jest 184 koniki czy jest to awaryjny silnik bo o tym 528i juz sie naczytalem i mi przeszla ochota . Moze ktos z kolegow sie wypowie . A moze lepiej zamiast tej 520i proponujecie 520d , tylko ja caly tydzien jezdze praktycznie po miescie , to ja wiem czy jest sens pakowac sie w ON. Dzieki za odp :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

moje krótkie życie f11 zaczęło się w połowie marca 2016 i ... Miesiąc jazdy pięknym czarnym kombi 184 konnym dieslem w automacie i w skórze opiszę bardzo pozytywnie - wystarczające przyspieszenie, cisza w środku, komfortowe siedzenia, piękne wnętrze dobrze zestrojone, super pracująca skrzynia szybko adaptująca się do stylu jazdy, wystarczające wyposażenie auta. Po miesiącu problemy z odpalaniem (opisałem temat na forum). Podsumowanie: auto tej klasy, za sporo kasy, ze 175000 oryginalnym przebiegiem i naprawdę bardzo zadbane przez poprzednich właścicieli a tu taki kwiatek... stoję pod supermarketem obok corsa 1996, tico 2000 i odjeżdżają a ja czekam jak moje auto łaskawie pozwoli mi odjechać :cry2:

Jeździłem audi c4 2.5 tdi 1996r - problemy były ale auto pomagało bardzo dużo podczas budowy domu - użytkowany 3 lata z przebiegiem ponad 300000 km /// passat b6 1.9 tdi 2008 - 2 lata kompletnie bezawaryjne -przebieg od 255000 km /// x1 2010r. 2.0 d - piękne białe auto roczna bezproblemowa jazda

to moja osobiste odczucia co do f11

pozdrawiam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to po prostu pech, a może poprzedni właściciele zapomnieli o czymś wspomnieć?

obstawiam pecha, wszystko się psuje - tak już jest, nie ma co dramatyzować, naprawić i jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rozmawiałem z taksówkarzem ktory mial pół roku f10, z org. przebiegiem 140 tys km. Stwierdził ze nie mial drugiego tak awaryjnego auta i z ulgą wrócił do Merca W210. Po kilku rozmowach i opiniach, ja osobiscie wyleczylem sie chyba na dobre z f10. Wole wydac mniej i kupić pewniejsze i trwalsze auto, zatem zamiast f10 wybiore lepiej wypasione i idealnie utrzymane e60 lub e53 z końca produkcji.

 

Nie neguje tego ze są osoby, którym f10 sprawuje sie dobrze, ale to jak widac wielka loteria. Poza tym o ile dla e36 czy e39 100 tys km, a nawet 200 był pryszczem, ledwie dotarty silnik był, to w f10 to jest juz duzy przebieg i nie ukrywajmy tego. Na obrone BMW mozna powiedziec, ze we wszystkich markach zmiany poszly na gorsze.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.