Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

xdrive zwiększa wagę o ok 100kg .... ale nie wiem czy to powód ? .... chyba że RWD już było na wartościach granicznych spalin w tej kategorii EURO a dołożenie tych 100 kg już je przekracza ? ... jak ma ktoś sprawdzone info to niech napisze bo ciekawy temat ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W emisji spalin nie chodzi tylko o co2 o którym ciągle się mówi. Emisję co2 świetnie ograniczono zastosowaniem dpf. Obecnym problemem nie jest co2 ale tlenki azotow. Właśnie na tym polegał VW i moim zdaniem prędzej czy później wszystkie marki będą zmuszone zrobić z tym porządek. AdBlue właśnie pozwala wypalić tlenki azotu.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki za odpowiedzi :cool2:

 

A jak jest z Variable Damper Control (Electronic Damper Control na polskiej stronie)?

Co właściwie daje? Jak czytam stronę BMW jest to dodatkowo usztywnione zawieszenie, z kolei brytyjskie testy mówią również o zwiększonym komforcie, ale niby dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - a ja mam pytanie z podobnej kategorii - szukam właśnie f10/f11 i zauważyłem, że niektóre auta mają przełączniki comfort-sport, a niektóre normal-sport. Chciałbym uniknąć zbytecznych kosztów i nie pakuję się w EDC - czy dobrze rozumiem, że auta, które mają COMFORT-SPORT to te z zawieszeniem EDC, a KOMFORT-SPORT to tylko nastawy auta bez ingerencji w zawieszenie?

Czy w razie np. miny, w przypadku EDC są już na rynku zamienniki, czy trzeba się opierać jedynie na ASO i oryginałach?

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartos,

Moje jazdy pokazały, ze to BMW w trybie Comfort mimo runflat jest bardziej komfortowy. Układ kierowniczy A6 po facelift bardziej mi odpowiadał, zacheca do agresywniej jazdy i wg mnie to on powoduje wrażenie mniejszego auta. BMW jedzie bardziej dostojnie, Audi spontanicznie. Tyle ze kłopoty z trakcja FWD powodują ze A6 FWD jest "zwykłym" autem. Jak dla mnie to zamyka dyskusję. BMW. Ale nie każdemu FWD przeszkadza.

W PL ciekawym rozwiązaniem jest 2.0tfsi z quattro, dostępne od ub. roku. No ale to inne CO2, krytyczne na Twoim rynku zdaje się.

Cokolwiek wybierzesz - Oba auta są bardzo dobre. Oba pojadą szybko i są bardzo komfortowe.

 

Celne uwagi, A6 bardzo mnie zaskoczyło (względną) precyzją prowadzenia, a F10 trochę in minus nadmierną "dostojnością". Oczywiście te porównania są mocno względne. Na torze Audi nie ma szans z BMW, ale czy na publicznej drodze ta przewaga ma jakiś praktyczny sens?

 

Szukam auta które byłoby kompromisem między drapieżnością F30 a komfortem jakiejś taczki w rodzaju Avensis. I dziś A6 bardzo mnie zaskoczyło.

Co do zużycia paliwa, jak się kręci 50 tys km rocznie, to nie jest bez znaczenia, plus ten komfort że podobno pomaga się jakimś misiom, pal licho jakim;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci na komforcie zależy to bież F10 ale z komfortami jest przepaść do normalnych stołków lub A6 z lepszymi stołkami, przy odsprzedaży to też chyba jedna z ważniejszych opcji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś na forum ma F10 z EDC? Faktycznie to zmienia w komfortową taczkę lub pogromce zakrętów w zależności od trybu?

 

Jak oglądam takie recenzje to mam mętlik w głowie, BMW (z EDC) jako najbardziej komfortowe? Audi (quattro) najbardziej sportowe? Audi, jeśli na nie padnie będzie bez quattro, ale nadal po jazdach testowych mam wrażenie że to lżejsze i mniejsze auto od piątki

 

Filmik sprzed 4 lat, ale F10 i A6 to w zasadzie te same modele, co więcej mam podobne spostrzeżenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem nowy na forum. Chciałbym się poradzić w sprawie zakupu F11. Jazda 80% miasto, 20% trasa raz, góra dwa w miesiącu. Wymyśliłem sobie, że zakup diesla jest bez sensu, więc stawiałbym raczej na benzynę - chociaż zaprzyjaźniony mechanik usilnie namawia mnie na trzylitrowy diesel i dynamiczną jazdę. Jednak moja sytuacja jest dość specyficzna - pracuję zagranicą, jestem w domu tylko w weekendy, więc auto będzie ujeżdżała głównie żona. Jej styl jazdy jest raczej defensywny, więc w połączeniu z nowymi rozwiązaniami silników diesla, może to mieć bezsensowne następstwa. Mój wstępny wybór padł na 3 litry w benzynie, nie wiem natomiast jaką wersję i z którego roku brać pod uwagę. Auto i tak musi być szukane zagranicą, bo w Polsce Touring w benzynie to rzadkość i kompletny brak wyboru. Pomóżcie, bo głowa boli od myślenia. Budżet ok. 100k PLN.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za konstruktywne porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.