Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
520d w tych autach to dobry silnik ? Nie chodzi o osiągi bo wiadomo..... aczkolwiek pytam o żywotność i usterki ;)

 

 

zajefajny, jeden z najlepszych w historii BMW :search:

Opublikowano

Panowie pomóżcie w podjęciu decyzji: wybór miedzy 523i vs 520i auto 2011/2012 do 150tys km.

Jestem nowy z BMW i nie bardzo znam te silniki. Poczytałem na razie o awaryjnych 528i i widzę ze w PL rządzą dizle.

Jak jest z awaryjnością tych silniczków przy przebiegach powyżej 100kkm. Oczywiście auto to nie tylko silnik wiec pytanie tez o inne bolączki tych aut.

Z tego co wyczytałem 523i bez turbo, 520i z turbina. W trasy jeżdżę rzadko ale jak już to długie. Auto na co dzień pokonuje 20-30km max.

Szukałem na forum ale o tych silnikach niewiele albo nie potrafię namierzyć nic.

 

o np ten mi się podoba:

http://ww3.autoscout24.de/classified/275697326?asrc=pl|as

Opublikowano

Akurat ten egzemplarz miał już dwóch właścicieli . Jak na stosunkowo niski przebieg jest to trochę dziwne ale to twoje pieniądze , twój wybór.

Przepisy w Polsce ( akcyza ) wymuszają też takie a nie inne zachowanie.

Przypuszczam , że gdyby przepisy były bardziej liberalne , więcej osób kupowałoby z zagranicy auta o większej pojemności.

Opublikowano
Nie mieszkam w PL. Ten to tylko przykład. Zresztą przed zakupem wydruk u dealera i nie wyobrażam sobie inaczej kupic auta za 25-30k €. A o silnikach ktoś coś, osiągi, spalanie, awaryjność.
Opublikowano
musisz miec kogos zaufanego kto sprawdzi auto , w ASO tex bym nie wierzyl . widzialem ludzi z calym stosem faktur i autem serwisowanym w ASO a filtry jakby nigdy nie byly zmieniane :(

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Nie kupuje w PL i nie sprowadzam do PL. Ponadto w DE lub NL nie robią takich wałków jak w PL. Ale jak się kupuje od turka auto za 20k które warte jest na rynku 30k to czego się spodziewać.
Opublikowano
ale nikt nie mowi o autach od turka tylko mowie tu o rynku UK i uwierz mi wszedzie ludzie oszukuja . na szczescie F seria troche trudniejsza do oszukania na przebiegu. i nie mow mi prosze ze UK to co innego od DE bo np z norweskim rynkiem tez mam stycznosc i tam tez oszukuja ;) ja swoje kupilem najdrozsze z rocznika i wyposazenia i masz racje to jest jakis sposob na minimalizacje ryzyka

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Nie kupuje w PL i nie sprowadzam do PL. Ponadto w DE lub NL nie robią takich wałków jak w PL. Ale jak się kupuje od turka auto za 20k które warte jest na rynku 30k to czego się spodziewać.

 

Skoro nie rejestrujesz w Polsce , to możesz rozważyć zakup większego motoru ale jeśli robisz dziennie tak mało km , to brałbym benzynę.

Kupuj w DE , bo w NL robią już wałki i to większe niż w PL.

Opublikowano

Mieszkam w NL 11 lat już. NIKT NIE ROBI TAKICH WAŁKÓW JAK POLACY!!

Wszystko zależy od kogo kupujesz. Wiadomo w PL rządzi cena. Jak wytłumaczysz ze auto które w NL/DE kosztuje 25K w PL kosztuje 22k?

No nie ma cudów nikt nie odda auta za pol darmo. I uwierz mi żaden szanujący się sprzedawca nie będzie cofał licznika na rynek NL/DE.

Jak już jest napisane export w ogłoszeniu to można takie auto sobie odpuścić bo coś z nim nie tak. Oczywiście niektóre firmy robią walki na BPM sprzedając auta najpierw do niemiec i odzyskują podatek ale to jest zgodne z prawem wiec to nie do końca wałek.

Auto raczej sprowadzę z DE ze względu na lepsze wyposażenie aut i troszkę niższą cenę. Mocniejszego silnika nie potrzebuje bo i po co, ruszać z piskiem ze świateł? Wole przeznaczyć pieniądze na lepsze wyposażenie w aucie. Chce przeznaczyć na auto max €30K myślę ze w tej cenie coś znajdę ciekawego. Moje must have: komfortowe siedzenia, navi, automat.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie :) pierwszy raz na forum więc uszanowanko dla Wszystkich :)

 

Ten temat przeczytany od deski do deski i juz mi sie wiele rozjaśniło :roll:

 

Po wielu latach jazdy różnistymi autami przyszedł czas na spełnienie marzeń z młodych lat i BMW :)

 

I tu pytanko czy byłaby jakaś dobra dusza która rozkodowałaby mi wyposażenie tej 525 xdrive z 2012r. - WBAXB91040DX39793

Próbowałem na http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html ale ni chu chu - po wpisaniu 7miu ostatnich nic sie nie pokazuje :/.

Jakby ktoś kto ma dostep do bazy zerknał jak tam z przeglądami to też byłbym wdzięczny :wink: . Auto stoi w Niemczech i ma uszkodzony zderzak, klape i tylna lampę - wygląda dość ciekawie ...

Opublikowano

Witam kolegow

Jestem zainteresowany kupnem tego samochodu , ale chyba nie warto :(

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-indyvidual-max-opcja-jedyna-taka-ID6y9owd.html

nr vin wbafw11010du28680

 

od kolezanki pracujacej w bmw w salzburgu udalo mi sie uzyskac takie informacje

F10 520d przebieg 134688km 23.4.2015 w Holandii

Serwisowany był przy 30 109 i 134km

Pomiędzy 30 a 109kkm nie

 

W Polsce mieli tylko jeden wpis przy 9,5 tys ( taka mamy baze )

 

natomiast od Pana sprzedawcy uzyskałem takie informacje z ksiazki serwisowej :)

 

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=14wajr8&s=8#.Ve399X2_M1I

 

 

chyba cos tu jest nie tak , za cholere to wszystko nie pasuje , prosze o pomoc i rade :)

Opublikowano

Witam forumowiczów!

 

Użytkuje od dłuższego czasu E91 325d zrobione na 250koni. Auto jest super, ale rodzina się powiększa...

Pomału czas na zmiany, optymalny wybór to F11 z 6-cio cylindrowym silnikiem, budżet max 120000.

Do pracy mam 7km bez świateł, rocznie robię około 15tys km.

Brać diesla czy PB???

 

PS e91 jest na sprzedaż

Opublikowano

Witam,

 

Chciałem zapytać czy kupno BMW F10 2011r. 3.0d z 300kkm na liczniku ma sens? kilometry autostradowe.. bo jak inaczej za cztery lata tyle przejechać.

 

Z tego co wybieram z 2011r, okolo 200kkm to standard, czytałem tutaj że podobno robione są na 250kkm... Na jakie podzespoły trzeba zwrócić uwagę?

 

Dziękuję za porady.

Opublikowano

Analizuje zakup nowego F10 i mam kilka pytań bo sie juz gubie w tym konfiguratorze :D

 

- czy lakier niemetalizowany jest bardziej podatny na zarysowania niż metalizowany ?

- analizował ktoś czy biorąc pakiet opcji jest taniej niż pojedyncze elementy ?

- czy zawiesznie sportowe z pakietu M jest faktycznie twardawe na nasze drogi ?

Opublikowano
- czy zawiesznie sportowe z pakietu M jest faktycznie twardawe na nasze drogi ?

 

Jeżeli lubisz szybko pokonywać zakręty to będziesz zadowolony, ale jak F10 będziesz traktował jako limuzynę to będzie twardo i trochę głośno szczególnie na ogumieniu RunOnFlat

 

Pozdro

Opublikowano
czyli raczej odpada :) bo choć lubie szybko pokonywać zakręty to jednak nasze drogi nie grzeszą gładkością a nie chce nabawić sie wstrząśnienia mózgu :mrgreen: - może lepiej sprawdzi sie Electronic Damper Control (EDC)
Opublikowano

Panowie, nosiłem się od jakiegoś czasu do zakupu nie najgorzej doposażonej f30 330. Ostatnio po wizycie w salonie sprzedawca gorąco namawiał mnie żebym jednak zdecydował się na średnio wyposażone f10 528.

 

Fakt - opcja długoterminowego zakupu 5tki bardziej mnie przekonuje, ale drażni mnie fakt, że to już auto 6letnie, a w przyszłym roku wychodzi nowy model :duh:

Co prawda i tak interesuje mnie wyłącznie opcja Comfort Lease bez wykupu pojazdu, więc nie będę z autem wiązał się na zbyt długo, a po zrabatowaniu 5tka wychodzi "jedynie" 25 tys drożej, ale wciąż nie wiem czy to dobra opcja. Warto jeszcze "ubierać się" w ten model, czy Waszym zdaniem lepiej wybrać lepiej doposażone f30?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli pasuje Ci rozmiar, wygląd i wnętrze trójki, to wybierz auto, które daje Ci więcej frajdy w jeździe.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.