Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miatamad miał F10 z tym silnikiem, napisz bezpośrednio do niego. Jak dla mnie to fajny silnik, ale charakterystyka będzie trochę podobna do Hondy.

 

Dzięki za info, co do charakterystyki jeśli tak będzie, będę zadowolony.

 

Bez turbo da się żyć ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miatamad miał F10 z tym silnikiem, napisz bezpośrednio do niego. Jak dla mnie to fajny silnik, ale charakterystyka będzie trochę podobna do Hondy.

 

 

Zalezy co masz na mysli piszac ze to fajny silnik. Kultura pracy pewnie jest fajna ale juz osiagi sa gorsze niz w 520d a spalanie podobne do duzych benzyn o dobrych osiagach. Osobiscie nie kupilbym takiego silnika.

Opublikowano
I tu się nie zgodzę, Do 100 owszem 520d będzie szybszy, ale już autostradzie wyższa moc benzyny przełoży się na lepsze przyspieszenie. Coś kojarzę, że do 180 523i jest szybszy o 2 albo 3 sekundy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale różnice w przebiegu momentu obrotowego odczuwa się głównie w mieście i brak elastyczności jest męczący. Inna sprawa, że 8 biegowy automat bardzo dobrze zarządza momentem obrotowym i pewnie brak turbo aż tak nie jest odczuwalny.Wg mnie wszystko jest kwestią ceny. Takie auto trzeba po prostu bardzo tanio kupić, bo potem trzeba będzie je bardzo tanio odsprzedać.
Opublikowano (edytowane)

No właśnie cena.

 

Mam ja do kupienia za 19500 Euro z 2 kpl felg i opon od pierwszego właściciela.

 

Pełny serwis, przebieg 88 tyś km.

 

Jakiegoś wypasu nie ma ale z najważniejszych:

 

Automat, HiFi, szyberdach,skóra, navi prof(duża)

 

z opłatami(akcyza, ściągniecie itp) zamknę się w 100 tyś.

 

Ta kwota nie pozwoli mi kupić diesla 2.0 z przebiegiem nie wiekszym niż 150 tyś, a potem to już zbliżamy się do dokładania.

 

Po za tym jak czytam o tym rozrządzie to słabo mi, choć wcześniej już miałem w dwóch Bmkach( E90 2007- wymiana rozrządu w ASO 10 tys zł- poprzedni właściciel, E61 2009 polisingowy z DE nie było problemów z rozrzadem) ten silnik to nie darze go jakimś zaufaniem. Nie wspominam nawet o DPFie, tez to przerabiałem z 2 krotnym czyszczeniem a potem wycinką i nową mapą (w E90)

 

Zapytam o spalanie , moja hanka teraz łyka na mieście przy dynamicznej jeździe ok 14 L. Oczywiście jak przłącze na sport to zakres pracy silnika to 5000-7000 tyś obr to już 16,8L ;)

 

Porównując parametry techniczne BMW ma wiecej Nm ale tez jest cięższa od Accorda.

 

edit:

Vin tej sztuki: C522122

Edytowane przez czarci goniec
Opublikowano
Jeśli stan tej 523i jest taki jak piszesz i auto jest faktycznie bezwypadkowe to brałbym.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Ja też bym brał. Myśląc "fajny silnik" - miałem na myśli ostatnie klasyczne R6 bez turbiny, które faktycznie trzeba kręcić wyżej żeby zaczęło jechać, ale odwdzięczy się aksamitna pracą i przypuszczam że zrobi więcej km niż wszystkie R4 z turbiną.

A propos, też miałem Accorda VIII 2.4 przed BMW i Miatamad też :D

Opublikowano
OT: Ja miałem Accorda VII 2.4 :P

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Accord świetne Auto. Jedynym minusem tego auta to że nie jest to BMW ;)

 

Na pewno stawiam Accorda wyżej niż Passaty, A4-ki itp. Wszystkie miałem , stwierdzone "organoleptycznie."

 

Wracając do tematu czy silnik w tej F10 czyli M53 ma jakieś wady?

 

Tak jak wspomniałem słyszałem że lubią olej.

Opublikowano

Witam!

Mam przed sobą decyzję czy kupić pierwsze BMW. Jest to F10 z silnikiem 2.0d 184KM, skrzynia 8, automat, czarna podsufitka, skóry, duża navi.

Auto sprowadzone z niemiec jako poleasingowe. Przebieg na dzisiaj 197 tysiecy, cena 92000.

Auto wygląda i prowadzi się bardzo dobrze. Brak jakichkolwiek oznak usterek, elektronika ok, skrzynia zmienia biegi płynnie.

Jedyne co mnie martwi to przebieg. Czego mogę się spodziewać w tym modelu przy takim przebiegu? Z tego co wyczytałem z filtrem DPF w przebiegach ok150k nie ma wiekszych problemów (jednak, w tym przypadku to prawie 200k). Auto zamierzam użytkować codziennie w trasie ok. 25km w jedną stronę. Na pewno trochę miasta (20%). Czy powinienem martwić się wtryskami? Jak wygląda koszt sprzęgła (hydrokinetyczne?) Jakie inne koszta np. rozrząd?

Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jaką fakturę wystawia sprzedający? I czy sprawdzałeś ten przebieg w ASO?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No powinien wystawiać fakturę 23% VAT skoro auto nie jest od osoby prywatnej tylko z firmy leasingowej. Jak wystawia fakturę VAT marża to znaczy, że auto jest przedmiotem przestępstwa skarbowego i lepiej trzymaj się od niego z daleka. Inna sprawa, że tak świeże samochody z tak dużym przebiegiem mają na zachodzie bardzo niską wartość, ale mimo wszystkiego to auto jest trochę za tanie jak na jego wyposażenie.
Opublikowano

Radziłbym się nie podniecać !!

Ostatnie aksamitne R6 powiadacie....

 

Miałem bardzo podobny silnik w E60, a mianowicie 3.0L N53 w wersji 525xi 218PS.

N53 to już bezpośredni wtrysk paliwa.

Na gwarancji miałem wymieniane cewki i wtryski. Padła pompa paliwa wysokiego ciśnienia.

Auto jeździło dopiero na wysokich obrotach, także jak ktoś lubi poruszać się na codzień dość dynamicznie to ten silnik jest dość męczący...

Generalnie nie był zły, ale M54 przy N53 to król.

Oleju też lubił sobie dziabnąć.... Raz dolałem 2x1L przez 20 000km

Jedyne co muszę przyznać to fajne spalanie jak na 3.0L lekko ponad dyszkę przy mieszanym.

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a co myślicie o zakupie takiej f10 520d z aukcji poleasingowej? Jest zrobiona ocena rzeczoznawcy, widać, że starannie, bo nawet zaznaczono stan paliwa w baku.

Pozdrawiam

 

Myślę, że to świetny pomysł, ale może to być też bardzo zły pomysł.

Opublikowano
Ah ci łodzianie, tylko by sarkazmu używali :twisted: Wklej jakiś link do tej aukcji, to się będzie można wypowiedzieć, bo trupa można kupić wszędzie, nawet zdarzają się przypadki aut nowych z salonu, które są po przejściach.
Opublikowano
No powinien wystawiać fakturę 23% VAT skoro auto nie jest od osoby prywatnej tylko z firmy leasingowej. Jak wystawia fakturę VAT marża to znaczy, że auto jest przedmiotem przestępstwa skarbowego i lepiej trzymaj się od niego z daleka. Inna sprawa, że tak świeże samochody z tak dużym przebiegiem mają na zachodzie bardzo niską wartość, ale mimo wszystkiego to auto jest trochę za tanie jak na jego wyposażenie.

Jestes w małym błędzie.99%komisów sprzedaje swoje auta i wystawia vat marże.Nie jest to żaden problem dla leasingu ponieważ można takie auto wyleasingować jako l.finansowy.

Podobnie jesteś w błędzie że f10 z takim wyposażeniem i jasną przeszłościa będzie tania-tu w Polsce jak i na zachodzie.A tak na koniec latka lecą i nasze eFki mają już nawet 4 lata.A u naszych zachodnich sąsiadów to przelotty rzędu 150

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego. Po pierwsze czytaj ze zrozumieniem. Po drugie jak już piszemy o czymś nie w temacie to leasing finansowy jest mniej korzystny od operacyjnego i mało kto go chce brać. No ale przede wszystkim to przeczytaj jeszcze raz uważnie co napisałem poprzednio to zrozumiesz, że piszesz nie na temat. ;)
Opublikowano
Kolego. Po pierwsze czytaj ze zrozumieniem. Po drugie jak już piszemy o czymś nie w temacie to leasing finansowy jest mniej korzystny od operacyjnego i mało kto go chce brać. No ale przede wszystkim to przeczytaj jeszcze raz uważnie co napisałem poprzednio to zrozumiesz, że piszesz nie na temat. ;)

Przeczytałem ze zrozumieniem.Wiadomo że auto jest poleasingowe.Tylko nie wiadomo kto bezpośrednio odkupił auto z leasingu?Wystarczy że auto nabył turek sprzedał Polakowi z Radomia osobie prywatnej i ta wstawiła do komisu na umowe komisową.i dalej komis sprzedaje na vat marże.

To ,że finansowy jest mniej korzystny-wiadoma sprawa.I wcale nie jest tak,że finansówke mało kto bierze.Akurat moja mama jest przedstawicielem leasingowym.

A wracając do tematu to kolega ma wątpliwości czy auto poleasingowe naszej ulubionej marki to dobry pomysł?

Chętnie usłyszę Twoje zdanie na ten temat-to o wiele lepszy temat do dyskusji. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak. Oczywiście. Turek kupił, wstawił Polakowi i ten jeszcze do komisu, a cena zamiast rosnąć, bo pośredników jest trzech, to się kurczy. Brawo. ;)

 

A co do auta po leasingu, to nikt nie odpisał bo pytanie jest po prostu bezsensowne. 90% F10 jeździ w leasingach, flotach itd. więc dlaczego miałoby się nie kupić takiej F10. Tylko na aukcjach trzeba umieć kupować i umieć dobrze oceniać samochód, więc bez podania konkretnego przypadku to takie w ogóle pisanie dla pisania. To tak jakbym spytał czy warto mieć dziewczynę z miasta poniżej 500 tys. mieszkańców. I koniec pytania. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.