Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@Cadi - fajny, tylko szkoda trochę, że model przed liftem - zawsze to ileś poprawek więcej zrobili, a jesteś bardzo blisko, w sumie podobny przedział cenowy. Mnie to przeszkadza, ale tobie nie musi...

 

Zrobili jakieś poprawki mechaniczne w ogóle? Troszkę zmian w konfiguratorze (wszedł nowy 18d, inne opcje w standardzie), poza tym nikłe zmiany w stylistyce i nic poza tym. Na plus zderzak przód, ale to tylko w wersji zwykłej.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

@Mariusz - właśnie od godziny szukam co się zmieniło i oprócz tego zderzaka i dodatkowych opcji, nowych silników to nic nie mogę znaleźć...

 

Ale może coś w tym jest, bo gość w BMW też mi mówił że jak szukamy auta od 12/13 to dobrze byłoby znaleźć coś po lifcie.

Opublikowano

Daj se spokój z liftem. 6 miesięcy temu byłem w aso i o mały włos kupiłem 530d 2014 mpaket. 38000 funa poszło by się jeb...

 

Postanowiłem kupić jednak.benzynę 528i albo 535i max do.18000. Przebieg do.40000 km żeby potem było Jeszcze co odsprzedać.

 

Oprócz kierownicy msport i.paru drobiazgów nie wiele się.zmieniło.

Opublikowano
Jest sporo zmian po lifcie, których nie widać, a zderzaki czy lampy to elementy najmniej istotne moim zdaniem - często są to drobne poprawki, które umilają życie o których dowiaduję się też często właśnie tu na forum, najczęściej przypadkiem, ale jest tych drobnostek na pewno więcej niż można przypuszczać. Nie mylcie z jakimiś mega zmianami, bo faktycznie te będą dopiero w nowym modelu :). Ogólnie miałem na myśli, że model po lifcie jest najbardziej dojrzały i dopracowany - co było do poprawienia to jest tu poprawione. Tylko tyle - albo aż tyle - to sprawa indywidualna :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie po lifcie największy plus to zmodernizowane zawieszenie, szczególnie przy wyższych prędkościach :cool2:
Opublikowano

No właśnie - dowiadujemy się tu :)

A czy jest jakaś strona która przedstawia wszystkie poprawki ? Tak żeby przysłowiowy Kowalski mógł się z nimi zapoznać ?

 

A tak nawiasem : Czy ktoś z Was kupował auto z Premium Selection ? Jeśli tak, to ile czekaliście na oferty ? Czas trzeba liczyć w dniach/tygodniach ?

Opublikowano

Marka Premium zobowiazuje jaki dzial handlowy taki i serwis :mrgreen:

 

P.S. Może zakwalifikowali cie do grupy klientow co na bank nie kupi a zawraca gitare :mrgreen:

Opublikowano

W sumie zostałem polecony przez gościa który kupił tam już 3 samochody :)

Może faktycznie nie wyglądam na typowego klienta takiego salonu, ale jeśli ktoś zwraca uwagę na wygląd zewn. i wiek to raczej nie powinien zajmować się sprzedażą :)

Pytam, bo zastanawiam się czy to ja jestem zbyt napalony, czy po prostu "procedury" szukania samochodów tyle trwają. Niby dzisiaj miałem dostać oferty, a tu cisza.

Opublikowano

Umówiłeś się na dziś, czyli ktoś nie dotrzymał słowa.

Opcja 1 - wysyłasz ponaglenie z terminem, po którym idziesz do innego salonu

Opcja 2 - czekasz dalej bez reakcji i dajesz się ustawiać na końcu kolejki przy każdym następnym kroku

Opcja 3 - idziesz do innego salonu bez słowa

Na polu obsługi klienta średnio jest u nas słabo, a niestety premium nie jest wyjątkiem. Im szybciej jako klienci damy tego wyraz tym lepiej.

Opublikowano
Jest sporo zmian po lifcie, których nie widać, a zderzaki czy lampy to elementy najmniej istotne moim zdaniem - często są to drobne poprawki, które umilają życie o których dowiaduję się też często właśnie tu na forum, najczęściej przypadkiem, ale jest tych drobnostek na pewno więcej niż można przypuszczać. Nie mylcie z jakimiś mega zmianami, bo faktycznie te będą dopiero w nowym modelu :). Ogólnie miałem na myśli, że model po lifcie jest najbardziej dojrzały i dopracowany - co było do poprawienia to jest tu poprawione. Tylko tyle - albo aż tyle - to sprawa indywidualna :wink:

 

Mówisz tak bo kupiłeś LCI czy powiedział Ci to "specjalista" w salonie ? Model po lifcie ma takie samo zawieszenie, identyczne, taka sama konstrukcja nośna, te same silniki, ta sama skrzynia. Może różni się elektroniką, ale to nic dziwnego, bo co rok wychodzą samochody ze zmienionymi modułami itd. Nie trzeba na to lift. Lifting samochodu polega jak sama nazwa mówi na zmianie jego wyglądu. Coś tam zmienili, inne zderzaki, lampy, kierownice itp. W sumie trzeba ogarniać dobrze ten model żeby powiedzieć co było zrobione. Dorzucam linki do kompletnej zawiechy przód prelci i lci, identyczne numery części nawet ;)

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10N/Europe/528i-N20/2013/browse/front_axle/frnt_axle_support_wishbone_tension_strut/#6775971_5

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/528i-N20/2012/browse/front_axle/frnt_axle_support_wishbone_tension_strut/

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

Obawiam się że "daiabeł tkwi w szczegółach" ;) Wiem po swoim aucie ile zmian nastąpiło gdyż specjalnie czekałem z zamówieniem na czerwiec 2013 :mrgreen:

Nie tylko zawieszenie ale i podzespoły silnika, skrzyni i przeniesienia napędu.

Zmiana wyglądu LCI to jedno a ekonomia koncernu motoryzacyjnego to drugie. W LCI poprawiono jak zwykle zresztą najbardziej usterkowe statystycznie komponenty wszędzie tam gdzie koncern ponosił wysokie koszty napraw gwarancyjnych. A zmiana wyglądu to tylko dodatek ;)

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Wszystkie nieoczekiwane usterki, najczęściej elektroniki BMW zmienia na bieżąco. Jaki byłby sens czekania od 09r do 13r i sprzedania x samochodów z pewną wadą, którą potem i tak trzeba będzie usunąć na swój koszt? Popatrz sobie na fans.info czy realoem na numery części, wiele modułów zmienia się bardzo często. Jutro będę miał więcej czasu to przejrzę wszystkie zmiany w F10, ale dla mnie w mechanice nie zmieniło się nic.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Napewno co rok co zmieniaja to znaczy odchudzaja i potaniaja czesci. Opinia dzialu serwis i czesci, jest taka ze auta sa zbyt zywotne :mrgreen:
Opublikowano

Kolega po prostu chce usprawiedliwić w swoim sumieniu ze wydal mase kasy na polift a tu zonk bo nie wiele sie zmieniło :wink:

 

 

Wlasnie wróciłem z ogladania 528i 2010 przebieg 26000. Jesli wszystko dobrze pojdzie bede sie cieszył z auta juz we wtorek.

 

Pomiedzy wydaniem 18000 a 38000 tylko po to zeby miec lift to ja dziękuję. Fajnie by miec lifta ale po co na siłę sie uszczęśliwić.

 

Moj plan to zona pojezdzi tym przedliftem ok 3 lat i wtedy dolozy sie i kupi nowy model.

 

A właśnie czy ktos z was wie kiedy wychodzi nowy model?

Opublikowano
A właśnie czy ktos z was wie kiedy wychodzi nowy model?

 

Jakoś w połowie przyszłego roku ma być :)

 

Też przez to zrezygnowałem z zakupu nowego. Leasing 2 letniej używki na 3 lata i akurat będzie można kupić nowy model, który już od 1,5 roku jest w sprzedaży i (oby) jest już po usunięciu rażących niedoróbek i awarii.

 

 

A ja znowu odskoczę trochę od tematu : czy lekko wygięta podłużnica - w miejscu do którego przyczepiany jest zderzak - mocno wpłynie na późniejszą jakość, stabilność itp. pojazdu ?

Opublikowano

Z tego co przygladam sie twoim poszukiwaniom na forum to szukasz nadal

Podaj budzet i co w zamian oczekujesz wyposazenie, rocznik, silnik ? Faktura czy umowa kupna sprzedazy ?

Wytypowane auta ogladasz po VINie czy widzales juz na zywo ? Jesli tak to ktore, bedzie ewentualnie dla potomnych ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po tym co sie działo w 1szych latach produkcji z F10, zastanawiam się czy BMW tym razem poprawi jakość i G30 wyjdzie dopracowane.

 

Trzymam kciuki za model hybrydowy w standardzie :cool2:

 

Co do leasingu, polecam jednak 2 lata, 3 lata to trochę za długo na jedno auto. Ale to moja opinia :)

Opublikowano

Szukam nadal, bo dostałem propozycję z Premium Selection - ale wiem że samochód nie jest z programu PS, tylko salon jest pośrednikiem od człowieka, który ściągnął auto, naprawił i sprzedaje. Samochód jest ok, miał uszkodzą maskę, błotnik i zderzak, ale miał też lekko zgiętą podłużnicę w miejscu gdzie mocuje się zderzak (nie jestem mechanikiem, i nie mam o tym zielonego pojęcia co jak się nazywa i czemu służy ;) ).

 

Szukam nadal.

Budżet był 140'000, ale widzę że ciężko coś w tych pieniądzach znaleźć, więc wzrósł do 150'000pln

Forma sprzedaży : tylko FV

Skrzynia automat, silnik 525,530,528, może być xdrive ale nie koniecznie. Może być i touring i limousine :)

Z wyposażenia : Ciemna skóra, fotele pełna elektryka, szyberdach, head up, navi professional, kierownica sport, asystent zmiany pasa, czujniki parkowania, lusterka fotochrom.

 

Na żywo oglądałem tylko jedno auto, które nie jest wystawione nigdzie (a proponuje mi dealer jako PS).

 

Pozatym sprawdzałem kilka aut z allegro po samych numerach VIN (wszystkie okazały się ściągnięte zza wody) :

 

1.

http://otomoto.pl/show?id=C36010612

WBAXH5C53CDW08813

A tu co znalazł KW_ : viewtopic.php?f=44&t=186938&start=3255#p2003986

 

2.

http://otomoto.pl/show?id=C34001038

WBAXH5C53CDW08813

Mariusz040 znalazł : viewtopic.php?f=44&t=186938&start=3210#p2001762

Sprzedawca twierdzi że opis jest krzywdzący, ja nie jestem od tego by to weryfikować - odpuściłem samochód

 

3.

http://allegro.pl/show_item.php?item=5089134673

WBAXG5C59CDW24727

KW_ znalazł : viewtopic.php?f=44&t=186938&start=3150#p1997564

 

4.

http://allegro.pl/show_item.php?item=5118145807

WBAXH5C55DD114129

KW_ znalazł : http://www.salvagedb.com/search?q=WBAXH5C55DD114129

 

No i chyba tyle narazie. Szukałem aut na FV, więc i zakres poszukiwań mały ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety w takim przedziale cenowym nie masz co liczyć na dobrze wyposażoną sztukę z PS - za 2.0 biturbo (beznyna 528 lub 525 diesel) musisz liczyć 200k +/- 20k, za 3.0 to już rocznik będzie robił cenę, ale poniżej 200k będzie ciężko za na prawdę dobrą sztukę. Czeka Cię raczej przeglądanie rynku wtórnego i odsiew promocyjnych składaków :wink:
Opublikowano

Przedstawiciel w PS powiedział mi że zmieścimy się w 160k brutto z samochodem 525 lub 528 z automatem i całkiem przyjemnym wyposażeniem.

Więc teraz to mam już kompletny mętlik w głowie...

Opublikowano
Poczekaj na oferte Premium Selection i dopiero zobaczysz. W sumie całkiem przyjemna F10 kosztuje nowa 300tyś, po 2-3 latach ASO nie odda jej w takich pieniądzach brutto. Dla mnie to jest nierealne prawie, ale jak dostaniesz oferty 160k to nie ma się nad czym zastanawiać. Co do aut z USA to już pisaliśmy w temacie żebyś odrzucił te nie wystawione przez ubezpieczalnie.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

Cadi

Z mojego doswiadczenia tez poszukiwalem auta nowego, oferty byly chore. Potem padlo na Premium Selection oferty aut lepiej wyposazoncych ale ceny podobne. Dziwnym trafem znalazlem auto w ogloszeniu. Przeanalizuj twoje wytypowane oferty i zrob bilans poswieconego czasu ale koniecznie musisz ogladac samochod na zywo. Pomijam fakt ze to kosztuje czas i pieniadze ale przy budzecie 150 tys km, nie ma znaczenia tysiac czy dwa PLN na weryfikacje. Jesli pracujesz wyjazdowo mozesz odwiedzic auta przy okazji wczesniej sie umawiajac. Ja zawsze powtarzam ze jak kupujacy chce kupic a sprzedajacy sprzedac to mozna znalezc wspolne rozwiazanie, po tym najszybciej zweryfikujesz ktory warty obejrzenia a ktory odpuszczasz. Ja odpuszczam auta handlarzy, a napewno ogladam je na koncu. Nigdy nie zdarzylo mi sie ze auto od handlarza bylo warte zakupu. Moze mialem pecha nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.