Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Akcyza, to nie wada silnika. Poza tym ja w UK mieszkam. Mnie interesuje e250, który ma 204 konie. Czyli mocniejszy od f10. Automat też mnie nie interesuje. No ale faktycznie, najlepiej się przejechać obydwoma.

Czyli żadnych specjalnych zarzutów dla tego silnika, nie ma.

Na plus bmw spalanie, na plus marca moc.

Resztę trzeba porównać organoleptycznie.

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Opublikowano

hmmm chwile jezdzilem w211 i jedynie co mi sie w nim podobalo to skrzynia ktora lepiej pracowala jak e60 ktory mozna z nim porownywac. pozatym ciasno i glosno :)

 

co do w212? jednostka e250 o ktorej myslisz jest w teori mocniejsza do f10 520d ALE w praktyce slabsza :) pozatym w f10 jest jeszcze model 525d ( 2L biturbo) ktora to jest jeszcze szybsza :)

 

sam mialem dylemat kupic 530i/530d badz wlasnie 520d... z uwagi na akcyze ( blisko 20 000 zl za modele pow. 2 litrow, lub``12000 jak by sie postarac) wybralem 520d....

 

na miasto idealna :) im dalej tym slabiej ale nie jest zle :)

 

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też uważam, że 520d w mieście w zupełności wystarcza. Na bieżąco mam do czynienia na zmianę z 520d i 525d (2.0) i nie odczuwam jakiejś różnicy wielkiej w normalnym użytkowaniu. A co do Merca to skoro celujesz w E250 CDI to porównuj go z 525d bo to są odpowiadające sobie silniki (obydwa 4 cylindry i 2 turbiny). Odpowiednikiem 520d w Mercu jest E220 CDI.
Opublikowano

O oo dziękuję za informację o tym biturbo, bo nigdzie w opisach tego tak jasno o tym nie piszą.

Robert88, czemu tylko w teorii mocniejsza? Waga aut jest prawie identyczna.

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Opublikowano

520d do setki poleci w 8s ( moze z groszami)

525d do setki polecisz w ok 7 sekund :)

 

w w212

 

220cdi w zaledwie 8,7 i 7,7 w wersji 250cdi

takich osiagow jak w BMW w mercedesie z silniekiem 2.2 nie kupisz

Opublikowano (edytowane)

Eee. Takie różnice to bez znaczenia.

Ale coś mnie w konia robicie, bo przecież 525d to jest silnik 3 litrowy a nie 2.0 wiec trzeba by go porównywać do e300 cdi.To po pierwsze a po drugie, tak jak 3 litrowka od merca, jest po prostu sporo droższy. Nie mój target.

Mnie interesuje do 2.2

Wiec tak jak na początku e250 cdi vs 520d

Powiedzcie mi, czemu tak często widywałem bmw na poboczu autostrady czekające na pomoc? Mówię o poprzednich piątkach.

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Edytowane przez raf77
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo patrzysz na stare roczniki. Kup 520d, zrób chipa i masz 200KM bez żadnej łaski i osiągi dużo lepsze niż w Mercu. Do tego silnik w BMW będzie tańszy w serwisie niż mercedesowski dwuturbinowiec. Po trzecie nie patrz na pojemność. 525d z roczników 2010-2011 kosztowało jako nowe podobne pieniądze jak nowsze 2 litrowe 525d produkowane do teraz. Patrz na moc i osiągi a nie z jakiej pojemności wyciągane są te parametry. 3 litrowe 525d też było odpowiednikiem E250 CDI.
Opublikowano

Patrzę na rocznik 2010.

Druga część twojej wypowiedzi jest tak chaotyczna, że nic z niej nie rozumiem.

Czego niby porównujesz bmw 3.0 do mercedesa 2.2 ,skoro mercedes też ma swoje 3.0?

A 520d z chipem, to faktycznie może być dobre rozwiązanie.

 

No są 525d 2.0 ale od 2011 i ceny są o 30% wyższe niż 520d więc odpada.

 

Wysłane z mojego GT-I9300

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem co w niej jest chaotycznego, ale jak nie rozumiesz to Ci wytłumaczę jeszcze raz. Nie patrz na pojemność silnika, bo to złudne. 3 litrowe 525d ma ledwie trochę ponad 200KM i 450Nm a Merca 2.2 dwuturbowe z tego co kojarzę też ma trochę ponad 200KM ale chyba z 500Nm momentu obrotowego. To są podobne parametry i nie ma znaczenia z jakiej pojemności są osiągane, bo jak widać z 2.2 merc tu wyciąga nawet wyższy moment obrotowy.

 

BMW jak sam widzisz miało silnik 3 litrowy z mocą ledwie trochę ponad 200KM a jednocześnie ma silnik 3.0d o mocy 380KM. I co? pojemność ma znaczenie? :)

Opublikowano
Eee. Takie różnice to bez znaczenia.

 

Powiedzcie mi, czemu tak często widywałem bmw na poboczu autostrady czekające na pomoc? Mówię o poprzednich piątkach.

 

Wysłane z mojego GT-I9300

 

bo dzisiejsze BMW to nie to samo BMW jeszcze z ubiegłego wieku :)

 

moj kolega pracuje w wypozyczalni samochodowej :) i co najmniej raz w tygodniu zawozi zastepczaka do klienta co popsulo mu sie "nowe" BMW :D era niesmiertelnych zlomow dawno minela ;) dzis jak sie zapsuje masz kupic nowy ;)

 

był czas by przywyknac, teraz tylko placz :D

Opublikowano
jak w temacie ... dodam tylko, że auto jest z końca 2010 r i ma 160 000 km
Opublikowano

No i dalej nie wiem, do czego dążysz z tymi pojemnosciami.

Pewnie że mniejszy można wykręcić na lepsze parametry niż większy niewysilony. Ale ja po prostu nie chcę 3.0 wiec po co te porównania.

Teraz, to się na czytałem o problemach z tymi biturbo A raczej z łańcuchami rozrządu w nich i z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi.

Kurde chyba pojadę do komisu, przejadę się obydwoma i zobaczymy.

 

W porównaniu z tym forum, to na forum w212.pl nic się nie dzieje, nikt nic nie pisze. ...

 

Z wami i tak zostanę, bo będę wymieniał mojego hyundaia coupe, na e92 330i, tu nie mam wątpliwości:-D

 

edycja:

Coraz bardziej skłaniam się do bmw, już pal licho moc i osiągi, od tego sobie kupię coupe.

Ja chcę auto pewne na długie przejazdy po Europie.

Moja 10 letnia primera objeździła wile razy trasę PL-UK, południe Francji, Włochy, Hiszpanię i nigdy mnie nie zawiodła.

Nie wyobrażam sobie, że mnie pomoc drogowa zciąga z drogi, bo ni z tego ni z owego, wtryskiwacze przestały działać.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nosze sie z zamiarem kupna bmw f10 2011r 2.0d automat - ogladajac dzisaj zaulwazylem kilka rzeczy

1 brak navi, chocial na kontrolerze jest przycisk navi wersja z malym wyswietlaczem czy mozna zmienic wyswietlacz lub jakis ugprade zrobic?

2 pod maska po prawej stronie widzialem wiazke kabli , ale nie byly owiniete otulina tzn poprostu byly gole kable, przyjrzalem sie dokladnie i cala wiazka byla przypieta do nadwozia spinkami itd wszystko wygladalo na oryginal ale poniewaz nie miealem doczynieniez tym modelem wole sie upewnic jak to u Was wyglada?

3. czy te silniki cierpia na jakies choroby jak to bylo w przypadku n47 ?

 

Dodam ze jestem w UK wiec prawa i lewa strona jesli chodzi o wiazki moze wygldac nieco inaczej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Nawigację dowolną możesz dołożyć. Albo wersję z małym ekranem czyli Business albo z dużym czyli Professional. To nie jest kwestia ekranu tylko całego zestawu czyli urządzenie plus ekran.

2. W którym miejscu dokładnie widziałeś tę wiązkę?

3. Aktualne N47 pozbawione są problemów z początków produkcji.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz

przy zawiasie, tam gdzie sie liscie zbieraja pod krawedzia blotnika jest wiazka kabli.

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Planuje kupić dosyć fajną F10 523i.

 

Tak czytam forum, wyciągając pewne wnioski, ale bez Waszej opinii się nie obędzie.

 

Czy ten silnik jest tak mało atrakcyjny i technologicznie stary, że nie ma zainteresowanych na tą wersje? ;)

 

Czy po prostu jest tak nudny i mało awaryjny że nie ma o czym pisać....

 

Wcześniej miałem E90 318D@176KM i E61 520D@200 KM. Teraz śmigam Hanką Accord 2010 2,4L 201KM Benzyna i na razie nie płaczę za dieslem.

 

Brakuje troche turbo ale vtec też daje rade:)

 

Interesuje mnie benzyna z racji przemieszczania się głównie po mieście( rocznie ok 14-15 tyś km).

 

Co sądzicie o tym silniku? Tylko proszę nie mówcie że 530i lub 535i lepsze, wiem ale to już nie ta półka.

 

Mam zarezerwowaną fajną 523i w DE w całkiem rozsądnej cenie, ale 18,6% akcyzy i tak zaboli.

 

Rozumiem że to jest ten sam silnik co w E60/E61 tj 3 litrowa benzyna 218KM.?

 

Podobno bardzo lubiły olej...pić.

 

Prosiłbym opinie na temat tego silnika.

Jakiego spalania mam się spodziewać, pytam z czystej ciekawości?

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Goniec Czarta

Edytowane przez czarci goniec
Opublikowano
Miatamad miał F10 z tym silnikiem, napisz bezpośrednio do niego. Jak dla mnie to fajny silnik, ale charakterystyka będzie trochę podobna do Hondy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.