Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
oczywiście, że można a poza tym nie powiedziałbym, że napęd na 4 jest bardziej przewidywalny wręcz przeciwnie. Tak naprawdę nigdy nie wiesz jak komputer rozdzieli moment pomiędzy osie. Nie zmienia to faktu, że w xdrive trakcja jest rewelacyjna :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja akurat nie miałem na myśli xDrive bo ten system nie ma stałego rozkładu napędu na poszczególne osie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jaka jest definicja prawdziwego quattro? Ilość torsenów co najmniej 2?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdziwe quattro to stały napęd na 4 koła a nie jakiś haldex jak w byle Golfie albo inny wynalazek. :)
Opublikowano

Napedy 4x4 dla co niektorych jak widac to czarna magia. Pomijam jak i z czego zrobione, ale juz same przeznaczenie napedu sprawia problem.

 

Sorry za OT :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
od kiedy golf jest quattro? Zaraz dojdziemy do tego ze prawdziwe bmw to tylko benzynowe r6 :wink:

 

A nie ma Audi quattro na haldexie????

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
od kiedy golf jest quattro? Zaraz dojdziemy do tego ze prawdziwe bmw to tylko benzynowe r6 :wink:

 

Tylko V8. Od biedy V10. V12 to uber BMW :mrgreen:

Opublikowano
Za chwile będziesz widywał na drodze BMW z przednim napędem :duh: To dopiero będzie profanacja :wink:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Podepnę się pod temat. Obecnie jeżdże A6 avant 2006 ale szukam czegoś nowszego. Myślę nad f10 ale nigdy nie miałem bmw i mam pytanko. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak nazywają się poniższe systemy bądz pakiety wyposażenia, czy wogóle występują w bmw?

Otwieranie samochodu bez użycia kluczyka

Tempomat który sam chamuje i przyspiesza

Otwieranie klapy bagażnika po podstawieniu nogi pod zderzak

Jakies dobre nagłośnienie, nie standardowe

Duża kolorowa nawigacja

Zawieszenie komfortowe, nie sportowe.

W ogłoszenieach piszą różne skróty ale nie wiem który co oznacza. Tych rzeczy brakuje mi w mojej A6 i postanowiłem, że w następnym samochodzie muszą być. Posiadam wersję s-line na 19", fajnie wygląda ale jest twardo. Fotele też nie wygodne i dlatego nie chcę trafć na jakąś usportowioną f10. Nigdy nie miałem diesla bo ich nie lubie ale znalezienie kombi w benzynie do 100tys zł graniczy z cudem dlatego jestem skazany na diesla. Do tego większość to 2litry, a dla mnie to mało. Audi ma dużo bogatszą ofertę silnikową w tej cenie ale jakoś już mi sie znudziło trochę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. 322 Komfortowy dostęp - COMFORT ACCESS SYSTEM

2. 5DF Aktywna regulacja prędkości z funkcją stop and go

3. 316 Automatyczna klapa (otwiera się i zamyka elektrycznie, ale noga działa tylko przy obecnym Komfortowym dostępie)

lub zwykła klapa ale też musi być funkcja Komfortowego dostępu

4. 676 System dźwięku HiFi lub 677 HiFi Professional (jest jeszcze najlepszy dźwięk Bang & Olufsen)

5. 609 Nawigacja Professional

6. Standardowe zawieszenie - bardzo dobre wręcz mega komfortowe

 

Jak się przejedziesz 520d 184KM to się zdziwisz jak to jedzie. :)

Opublikowano
Podepnę się pod temat. Obecnie jeżdże A6 avant 2006 ale szukam czegoś nowszego. Nigdy nie miałem diesla bo ich nie lubie ale znalezienie kombi w benzynie do 100tys zł graniczy z cudem dlatego jestem skazany na diesla. Do tego większość to 2litry, a dla mnie to mało.

 

Witaj

 

Poszukaj takze oferty BMW z USA, bedzie w benzynie a cena powinna opierac sie o twoj budzet :) Kombi samo w sobie jest mniej popularne wiec bedzie trudniej

Opublikowano
1. 322 Komfortowy dostęp - COMFORT ACCESS SYSTEM

2. 5DF Aktywna regulacja prędkości z funkcją stop and go

3. 316 Automatyczna klapa (otwiera się i zamyka elektrycznie, ale noga działa tylko przy obecnym Komfortowym dostępie)

lub zwykła klapa ale też musi być funkcja Komfortowego dostępu

4. 676 System dźwięku HiFi lub 677 HiFi Professional (jest jeszcze najlepszy dźwięk Bang & Olufsen)

5. 609 Nawigacja Professional

6. Standardowe zawieszenie - bardzo dobre wręcz mega komfortowe

 

Jak się przejedziesz 520d 184KM to się zdziwisz jak to jedzie. :)

 

O coś takiego mi chodziło, wilkie dzięki :D

Opublikowano
Witam kolegów.

 

Z góry przepraszam jesli gdzieś na forum ten wątek był omawiany. Chciałbym aby szanowni koledzy doradzili mi co mam kupic. Od wielu lat jestem lojalnym uzytkownikiem Audi (obecnie A6) natomias na dniach chce kupić drugie auto, pod uwage biorę Audi A5 natomiast zona nalega na BMW 5. Więc jak to kazda baba wywierci dziure aby miec... znalazłem 520d 184 km rok 2011. Moje pytanie czy ten silnik wystarczy bo słyszałem ze dla kogoś kto lubi depnąć to za mało i lepiej 525 lub 530. Mieszkam na terenie gdzie mam troche podjazdów i czy w zimie nie bedzie problemu wyjechac bez lancuchów.

 

Dziekuje i pozdrawiam Łukasz

 

Najlepiej szukaj 525d xDrive. Mocy Ci nie zabraknie, akcyza niska i bez sensu nie oddajesz naszemu cudownemu rządowi daniny, a napęd na cztery koła pomoże żonie w trudnych sytuacjach zimowych.

Jeździłem 525xd i sądzę, że jednak mocy brakuje. Samochód niby fajny, ale jakiś taki "nijaki". W każdym razie - nie BMW :oops:

Opublikowano
Rzecz bardzo wzgledna. Ja przesiadlem sie z m3 do 528ix i mocy do codziennej jazdy mi nie brakuje, wrecz jestem zaskoczony jak ta kosiarka jedzie.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Co do czujnika deszczu to również uważam za wadę, że po odpaleniu auta nadal jest włączony. Wyobraź sobie, że masz szybę brudną, zakurzoną piachem, jakimiś kawałkami gałęzi. Wsiadasz, przekręcasz kluczyk i wycieraczka jedzie po tym syfie rysując szybę. Podobnie w zimę gdy jest przymarznięta.

 

Oczywiscie, ze czujnik deszczu powinen sie resetowac po wyłączeniu silnika. Dziwne ze wogole są auta, które tego nie mają. Dobry przykład dałes.

To nawet w tak starych autach jak Peugeot 406 czy 607, czujnik deszczu sie resetował.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Ale o co chodzi z tymi silnikami w mercedesie?

Ktoś napisał że silniki mercedesa "odstają".

Właśnie się zastanawiam miedzy w212 i f10. Interesują mnie diesel R4.

 

Wysłane z mojego GT-I9300

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Minusem podstawowych dieseli od Merca jest ich pojemność czyli 2.2 litra. Powoduje to bezsensowne wywalenie kilkunastu tysięcy złotych akcyzy więcej niż w przypadku F10, które ma poniżej 2.0. Merc odstaje w benzynach 6 cylindrowych bo ma nadal stare, wolnossące silniki.

 

Musisz się przejechać 520d i E220 CDI i zobaczyć, którym Ci się lepiej jeździ. Wg mnie F10 jest dużo ładniejsze i fajniejsze, ale to już musisz sam ocenić. Na pewno BMW ma przewagę pod kątem skrzyń automatycznych, bo są znacznie nowocześniejsze.

Opublikowano
Minusem podstawowych dieseli od Merca jest ich pojemność czyli 2.2 litra.

 

Nie każdy kraj ma takie chore przepisy jak Polska, nie wszędzie powyżej 2.0 płaci się wyższe podatki, dużym plusem 2.2 Mercedesa jest to że te silniki nie są wysilone. Silniki 2.2 CDI nie mają też problemów z łańcuchem rozrządu w 2.0d wiadomo jak jest (albo było). Chwile jezdziłem tym 2.2 cdi wersją bodajże o mocy 177 KM i odpychało się to wystarczająco dobrze, jedyna wada to ten silnik na obrotach brzmi jak odkurzacz. Jako całości i tak F10 z motorem 2.0d jest lepsze :)

http://imageshack.us/a/img222/358/img0470ji.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.