Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ani ten ani ten. Najpierw był n47T później n47s1

Czyli te same problemy co w zsykłym N47?

 

Problemy są w każdej efce jeśli ktoś o nią nie dbał ;) kupno efki to tak naprawdę podstawowym parametrem jest to jak była dbana o poprzedniego właściciela. Ja mam n47s1 i nie narzekam. Kolega ma n47T i też nie narzeka. Ale obaj auta kupilismy z pewną historią i dbamy o nie.

Opublikowano

Witam czy ktoś mi pomoże? Czym różni się wersja silników ;

Bmw f10 f11


525 d (N57 D30 A) 2993ccm 204KM/150kW 2010/09-2011/08


530 d (N57 D30 A) 2993ccm 245KM/180kW 2010/06-2011/08

Opublikowano
Pełen m-pak w środku, to wystarczy. Poza tym auto z polskiego salonu, one rzadko kiedy są mega wypasione. Jak na 520d to i tak jest bogaty i bardzo ładny, wg mnie.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Pełen m-pak w środku, to wystarczy. Poza tym auto z polskiego salonu, one rzadko kiedy są mega wypasione. Jak na 520d to i tak jest bogaty i bardzo ładny, wg mnie.

 

Może dla Ciebie mpak sam wystarczy. Dla mnie nie. Każdy ma swój próg zadowolenia.

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fajne auto do jeżdżenia jeśli reszta sprawna.

Wydasz min 10 tyś na naprawę tyłu, podniesienie mocy do 184ps itd.

Opublikowano
Miałem N53B30 i wiecej nie chce :mrgreen: te silniki chodzą jak diesel to wina wtryskiwaczy bezpośrednich, do tego nikt ich nie regeneruje. Wtrtyski są mega słabe, zdarzały sie akcje że nowe po 40tys były do wymiany :mrgreen: Do tego nie wiem ile teraz kosztują ale z 5 late temu kosztawły ponad 1000zł sztuka x6. A teraz z tego co kolega pisze wogole ich nie ma
gm7CfMp.jpg?1
  • Moderatorzy
Opublikowano

Co to znaczy udany? To jeździ bardzo fajnie.

Nie mniej naliczyć tam 30k na serwis przy kumulacji to nie jest problem.

Wtryski i turbiny same i zobacz ile już się robi.

Opublikowano
Co to znaczy udany? To jeździ bardzo fajnie.

Nie mniej naliczyć tam 30k na serwis przy kumulacji to nie jest problem.

Wtryski i turbiny same i zobacz ile już się robi.

 

Pytam, czy są babole jak np. w N20. Obecnie mam N57, na którego temat też są różne opinie, ale ja np nigdy nie miałem z nim kłopotów.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Za piękne żeby było prawdziwe? Nawet jeśli przebieg oryginalny to i tak chyba trochę dużo za pre lci? W środku zgadza się fajnie doposażone, ale z zewnątrz… no cóż wygląda mocno pospolicie :?

Ale nie wiem czy mogę tak wybrzydzać bo na rynku szwajcarskim jest bardzo mało f10 3.0d xdrive i nie ma zbytnio z czego wybierać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten model jest wogóle pospolity . Golfów mniej teraz chyba mam w okolicy . Srebrny czy to grafitowy kolor właśnie ratuje temat . Bo czarne to już miałem akcje na autostradzie czy w okolicy że we 3 identycznymi czarnymi jechałem .
Opublikowano

Witam Wszystkich ponieważ jest to mój pierwszy post na formu :wink:


Planuję w najbliższym czasie zmienić samochód i moją uwagę przykuła seria 5 F11. Auto będzie mi służyło głównie w dalszych trasach i z tego względu zależy mi na dieslu. Do tego musi być automat bo do szarpania się z kijem nie zamierzam już wracać :)


Budżet jaki mam na auto to ok. 60 tys. zł. W tym miejscu bardzo prosiłbym Was o poradę, czy z takim budżetem jest szansa wychaczyć jakieś fajne F11? Pisząc fajne mam na myśli, żeby nie było złożone z kilku, żeby przebieg był w okolicach ok. 250 tys. km (realny a nie deklarowany przez sprzedającego) :wink: i żeby nie trzeba było na starcie wpakować w niego kilku/kilkunastu tys. zł żeby wszytko poogarniać.


Na co zwracać przede wszystkim uwagę przy oględzinach takiego auta poza standardowymi sprawami? O co pytać sprzedającego pod kątem smaczków dotyączych tego modelu? Wiem oczywiście o problemach w silnikach N47 z rozrządami i EGRami. Czy po wymianie rozrządu zgodnie ze sztuką probelm powraca po jakimś czasie/kilometrach (jeśli tak, to średnio po ilu zakładając wymiany oleju co 15 tys. km)? Czy N57 ma podobne problemy?


Osobiście do mojej jazdy nie potrzebuję 3.0 choć na pewno przyjemnie byłoby go mieć :) Tak samo jak Xdrive i 250 KM zamiast ok. 180 KM. Ale ważne są też dla mnie koszty utrzymiania i spalanie, a te zakładam, że będą jednak wyższe przy większych silnikach i napędzie 4x4. A i czy są jakieś wersje silnikowe, których należy bezwzględnie unikać?


Będę bardzo wdzięczny za Wasze odpowiedzi i porady.

Opublikowano
Jakiego bys nie kupil - zawsze warto miec 10.000 PLN zawsze dostepne, bo to wcale nie duza kwota, gdyby "cos sie wydarzylo"
Opublikowano

No ja tam jakiś wielkich wymagań co do wyposażenia to nie mam. Zależy mi na bixenonie ale to ma chyba każde F11. Oprócz tego chciałbym też elektrykę foteli z pamięcią i grzanie tyłka. Takie "bajery" jak klima automatyczna, wspomaganie kierownicy, czy centalny zamek to są chyba w każym :wink:


A wracając do moich pytań, lepiej szukać 2.0 czy 3.0? Zakładamy, że przedlift bo te są jak rozumiem tańsze więc w razie "w" zostanie budżet na naprawy. Ile wytrzymują rozrządy i czy 3.0 też miały problem z EGRami?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.