Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Ja uwazam ze xdrive jest kompletnie zbedny. Teraz jak szukalem g31 to myslalem o 540 ale one w wersji kombi były tylko z xdrive. Wiec odpuscilem i kupilem 530. Po co mi ten napęd zeby raz na 4 lata faktycznie go użyć gdzies w zaspie? Sniegu jak na lekarstwo co zime. Dobre opony i naped na tyl jest tak samo bezpieczny jak na x4 jak sie mysli co sie robi.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy chcecie powiedzieć że nie ma różnicy w prowadzeniu i bezpieczeństwie , a wynalazek napędu na cztery koła to nieporozumienie? Hmm…?


Oczywiście że koszta będą wyższe ale czy nie warte?

 

Jeśli ktos piszę że oba auta się identycznie prowadzą to nie napiszę kim jest w moim mniemaniu. Mam x, jeździłem kolegi z tyłem. I nie mówie tu o warunkach zimowych ale te auta zupełenie inaczej się odpychają. Zupełnie inaczej się prowadzą w szybkich zakrętach. Jesli dbasz o opony i olej w vtg to nic się z napędem nie stanie. 90% walniętych skrzynek vtg to mongoły co nie potrafią oto zadbac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam ze xdrive jest kompletnie zbedny. Teraz jak szukalem g31 to myslalem o 540 ale one w wersji kombi były tylko z xdrive. Wiec odpuscilem i kupilem 530. Po co mi ten napęd zeby raz na 4 lata faktycznie go użyć gdzies w zaspie? Sniegu jak na lekarstwo co zime. Dobre opony i naped na tyl jest tak samo bezpieczny jak na x4 jak sie mysli co sie robi.

 

To żeś mnie teraz rozbawił :)

Zrezygnowałeś z 540 dla 3litrówki z powodu x-Drive? Hahaha, dobre,dobre…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam ze xdrive jest kompletnie zbedny. Teraz jak szukalem g31 to myslalem o 540 ale one w wersji kombi były tylko z xdrive. Wiec odpuscilem i kupilem 530. Po co mi ten napęd zeby raz na 4 lata faktycznie go użyć gdzies w zaspie? Sniegu jak na lekarstwo co zime. Dobre opony i naped na tyl jest tak samo bezpieczny jak na x4 jak sie mysli co sie robi.

Dobrze, że to ty tak uważasz, a rzeczywistość jest zupełnie inna.

Pamiętaj, że w deszczu jazda xdrive'em jest bezpieczniesza i auto lepiej przyspiesza (mialem okazje jeździć N57 w xd i bez), a jak dbasz o vtg, to nic się z napędem nie stanie. Jedyny minus XD, to słabe półosie z przodu (musiałem wymieniać lewy przód).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kwast. No. Zrezygnowalem wlasnie z tego powodu. Plus kilku mniejszych :wink: (tak tak jaki ja glupi, przeciez jedyny sluszny silnik to 6 garow)

Keinam. Twoja rzeczywistość moze byc inna od mojej. Jak napisałem, w deszczu czy sniegu wyobraznia i dobre opony i jest tak samo bezpiecznie. Tylko trzeba myslec. Dyskusja na ten temat jest tak samo produktywna ja to czy runflat czy zwykle. :mrgreen:

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ty czytasz czasami to co napisałeś?

Ja cię proszę chłopaku,nie nie pisz bzdur, takie wywody bardziej na FB grupach pasują niż na tym forum. Proszę cię nie zaniżaj poziomu.

Ośmielasz się jeszcze dołożyć wyższość opon zwykłych nad RF?

Jaka jest poza ceną? Jak to się ma do bezpieczeństwa do czego zostały RF zaprojektowane , tak samo jak x-drive? Pomijając koszta oczywiście.

Każdy jeden rodzaj napędu na cztery koła przewyższa napęd na jedną oś i każdy o tym wie a ty twierdzisz że jest inaczej.

Naczytają się dzieci i potem powielają bzdury.

BMW= będziesz miał wydatki, czy chcesz czy nie to powiedzenie jest prawdziwe , oczywiście można minimalizować wydatki kupując jak najbiedniejszą wersje modelu. Ale przecież nie oszczędność nas skłania do nabywania tej marki,ale przyjemność, bezpieczeństwo i funkcjonalność jaką oferuje ta marka poprzez rozwiązania i myśl techniczną jaką jest RF czy x-drive i dziesiątki innych rzeczy.

Ahh, po co ja to piszę? Przecież ty uważasz że nie ma różnicy w napędzie na cztery łapy, a w butach z rynu tak samo można wygodnie biegać niż w adidasach do tego zaprojektowanych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To chyba ty masz problem ze zrozumieniem chlopaku. Po pierwsze nigdzie nie napisalem ze zwykle opony sa lepsze od rft a jedynie ze dyskusja miedzy zwolennikami i przeciwnikami jednego i drugiego jest tak samo malo produktywna. Kazdy ma swoje racje i nie przegadasz. Tak samo nigdzie nie napisalem ze xdrivie jest gorszy jezeli chodzi o jazde od zwyklego napedu a jedynie ze JA uwazam ze jest zbedny. Bo bez niego rowniez mozna jeździć bezpiecznie. Dlatego zanim zaczniesz spinac poślady kolejnym razem czytaj uwazniej i nie obrazaj innych tylko dlatego ze maja inne poglady niz ty bo w ten sposob to ty zaniżasz poziom rozmowy.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jaka jest poza ceną? Jak to się ma do bezpieczeństwa do czego zostały RF zaprojektowane , tak samo jak x-drive? Pomijając koszta oczywiście.

Każdy jeden rodzaj napędu na cztery koła przewyższa napęd na jedną oś i każdy o tym wie a ty twierdzisz że jest inaczej.

Musisz doczytać więcej info.

Opona rft nie ma związku z bezpieczeństwem. Jeśli rozpatrujesz bezpieczeństwo jako dojazd 10 km na kapciu to tak - jedyna zaleta.

Opona rft to tylko i wyłącznie cięcie kosztów, bo aucie nie trzeba projektować wanienki na zapas, nie trzeba go wozić. Auto jest lżejsze i bardziej ekonomiczne w testach o te promile.

BMW M nie dostaje run flatów tylko normalne opony :cool2:

Zazwyczaj na jeden stopień wyższym profilu, żeby tej gumy było więcej. Lub są zwyczajnie szersze dla trakcji.

To nie tak, że im mniej opony tym auto bardziej sportowe - przykład 3er 255/30 R19, gdzie na rft jest to kamieniem a nie radością z jazdy.

Opona RFT jest twarda, wpływa na szybsze zużycie elementów zawieszenia, pogarsza właściwości jezdne pojazdu, bo opona winna wykonywać pracę a nie być kamieniem i zwalać wszystko na układ zawieszenia.

Jest oczywiście droższa.


W czym przewyższa xDrive standardowy napęd? Mamy sezon wiosna lato. Auto więcej spala, wolniej przyspiesza, droga hamowania taka sama. Za napęd w fabryce trzeba dopłacić.

Jeśli nie mieszkamy w warunkach Południowej Polski to xDrive nie jest potrzebny. Owszem przydaje się, ale ile czasu w roku.

Nie mów mi też, że napęd na tł nie radzi sobie z tą ogromną mocą aż 200 KM, to nie przejdzie. M5 jest RWD :8)


Tam ktoś wspominał o SZYBKIM POKONYWANIU ZAKRĘTÓW w 2t kolosie z mocą 200 KM - no bez takich. Zakręty czy xDrive czy bez pokonuje równie skutecznie. Nie róbcie z tego niepełnosprawnego auta. Podstawą opony.

Także są zwolennicy xDrive jak i standardowego napędu.

Są zwolennicy rft i normalnej opony.

Brunetki vs blondynki itd., ale nie przekonuj na siłę.


PS. na bimmerpost, czyli największym forum entuzjastów USA a nie niedzielnych używaczy BMW w Minnesocie, 90% jak nie lepiej wywala rft przy pierwszej zmianie opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest poza ceną? Jak to się ma do bezpieczeństwa do czego zostały RF zaprojektowane , tak samo jak x-drive? Pomijając koszta oczywiście.

Każdy jeden rodzaj napędu na cztery koła przewyższa napęd na jedną oś i każdy o tym wie a ty twierdzisz że jest inaczej.

Musisz doczytać więcej info.

Opona rft nie ma związku z bezpieczeństwem. Jeśli rozpatrujesz bezpieczeństwo jako dojazd 10 km na kapciu to tak - jedyna zaleta.

Opona rft to tylko i wyłącznie cięcie kosztów, bo aucie nie trzeba projektować wanienki na zapas, nie trzeba go wozić. Auto jest lżejsze i bardziej ekonomiczne w testach o te promile.

BMW M nie dostaje run flatów tylko normalne opony :cool2:

Zazwyczaj na jeden stopień wyższym profilu, żeby tej gumy było więcej. Lub są zwyczajnie szersze dla trakcji.

To nie tak, że im mniej opony tym auto bardziej sportowe - przykład 3er 255/30 R19, gdzie na rft jest to kamieniem a nie radością z jazdy.

Opona RFT jest twarda, wpływa na szybsze zużycie elementów zawieszenia, pogarsza właściwości jezdne pojazdu, bo opona winna wykonywać pracę a nie być kamieniem i zwalać wszystko na układ zawieszenia.

Jest oczywiście droższa.


W czym przewyższa xDrive standardowy napęd? Mamy sezon wiosna lato. Auto więcej spala, wolniej przyspiesza, droga hamowania taka sama. Za napęd w fabryce trzeba dopłacić.

Jeśli nie mieszkamy w warunkach Południowej Polski to xDrive nie jest potrzebny. Owszem przydaje się, ale ile czasu w roku.

Nie mów mi też, że napęd na tł nie radzi sobie z tą ogromną mocą aż 200 KM, to nie przejdzie. M5 jest RWD :8)


Tam ktoś wspominał o SZYBKIM POKONYWANIU ZAKRĘTÓW w 2t kolosie z mocą 200 KM - no bez takich. Zakręty czy xDrive czy bez pokonuje równie skutecznie. Nie róbcie z tego niepełnosprawnego auta. Podstawą opony.

Także są zwolennicy xDrive jak i standardowego napędu.

Są zwolennicy rft i normalnej opony.

Brunetki vs blondynki itd., ale nie przekonuj na siłę.


PS. na bimmerpost, czyli największym forum entuzjastów USA a nie niedzielnych używaczy BMW w Minnesocie, 90% jak nie lepiej wywala rft przy pierwszej zmianie opon.

 


Nie na podstawie info pisze swe wywody a z doświadczenia.

Jadąc autostradą łapiąc gumę mając RF nie ma wpływu na bezpieczeństwo? Ciekawe…

Wjeżdżając w większą kałużę przy prędkości nawet 90km/h podczas wyprzedzania (to tylko przykład ), x-drive nie ma znaczenia? Ciekawe…

Ja sam ostatnim latem wjechałem w dziurę w centrum Marsylii przy prędkości 60km/h rozcinając oponę na 5cm i 1cm głębokości przejechałem 80km autosrdą bez żadnych oznak(powietrze nie zeszło ). Ciekawe jak by wyglondała moja felga w tę piękną upalną niedzielę w środku lata(40st)? Słabo to widzę na poboczu z rodziną i sprzętem plażowym czekając na francuską pomoc drogową.

Ja tam widzę same zalety x-drive i RF, poza kosztami jak już pisałem wcześniej.

A jak mi za twardo na złej nawierzchni to przełączam na komfort+ ;)


A KM mam 300 ,nie 200 jak wspomniałeś wyżej jeśli robi to jakąś rużnicę :)


A M5 to chyba wszyscy wiemy do czego służy więc porównanie słabe. Miałem przyjemność tego samego lata polatać 400km po francuskich górach za kierą M3 e92. Gorący asfalt i Michelin pilot sport , hah!! Przy deszczu nie byłoby mi do śmiechu :)

Także jakieś tam porównanie mam.


Pozdrawiam…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

witam

f11 535d z przebiegiem 270tys historia serwisową to ma jeszcze szanse pojeździć czy te auta przy tych przebiegach to już śmietniki? dodam że dopiero będę pytał o grubszą robotę typu rozrząd wtryski itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Panowie planuje nabyć f11 kombi 2.0 ,który silnik będzie najmniej wadliwy i ekonomiczny w użytkowaniu bo nie wiem co wybrać np czy 190km i jak on sobie da radę czy 525d 218km tym jeździłem w mce i dla mnie naprawde fajnie śmiga .Pomożecie ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 525 i zrobiony program. 265 koni 530 niutów i to już fajnie jedzie. Więc zdecydowanie ten ci polece.

 


długo już ją masz ?Jaki ma przebieg? Robiłeś coś poważniejszego przy niej? Trochę obawiam się tych dwóch turbin.

 

Mam ją 4 lata. Obecnie 142tys przebieg. Totalnie nic w niej nie robiłem. Tylko wymiany olejowe, tarcze, klocki itd. Olej leje z górnej półki Amsoila wymiana co 8tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.