Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Dokładnie. Dlatego nie rozumiem ludzi, którzy kupują bieda wersje BMW. Po co? Dla znaczka? Serio - gdybym miał kupować BMW bez wyposażenia to bym wolał w tej samej cenie Skodę czy Peugeota z pełnym wyposażeniem. W BMW właśnie wyposażenie robi robotę i sprawia, że widzisz i czujesz różnicę. No i wiesz za co zapłaciłeś. Inna sprawa, że nawet wśród nabywców BMW nie brakuje takich, którzy chcą zwyczajnie przejechać z punktu A do B i nie interesuje ich masaż, wentylacja foteli, hi-endowe audio, night vision czy jakiś kozacki silnik...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich !

Szukam aktualnie F11 535D w xDrivie z rocznika 2013/2014 mniej więcej. Przebieg około 100 tys.

I tu pytanko. Jak jest naprawdę z awaryjnością tego silnika ? Rozrząd to wiadomo że będzie do wymiany prędzej czy później. Jak to jest z tymi panewkami? Naprawdę aż tak się sypią czy tylko jakieś skrajne przypadki?


Przesiadam się z F30 320d 184 w xdrivie, zrobiłem w niej rozrząd tak jak na forum polecali, olej co 10-12 i 220 tys bez żadnej awarii zrobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem praktycznie 5-cio letnie F10 535xd i z przebiegiem 65tys km sprzedałem. Jeździłem nim od 0km. Znajomy w BMW mówił zawsze, że to jedne z lepszych silników, ale jak się olej wymiania co 20tys km, to panewka może pójść jak kiedyś w lagunach. Jednak Ci którzy wymieniali olej co max 10tys km, nigdy problemów z panewkami nie uświadczyli. Niestety kupując takie auto nie do końca chyba można wiedzieć czy olej był wymieniany co pełen interwał czyli 2 lata i 20tys km (czasem więcej), czy ktoś to robił częściej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli auto jest z zachodu to na 90% olej był wymieniany tylko wtedy kiedy wyskoczył serwis w komputerze.


U mnie w 525d olej był wymieniany co 30 tys km czyli w ciągu 8 lat olej był wymieniony 4 razy (140 tys km). W jednym wpisie w serwisówce jest nawet 35 tys km.


I nawet nie chce myśleć ile było jeźdzone z olejem wymieszanym z ropą jak przy wypalaniu DPFu cofnęło ropę do silnika.

Zaraz po kupnie miałem taką sytuację więc wcześniej też musiało się to wydarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego BMW i wybór padł na F11 od 2015, proszę tylko powiedźcie mi co to znaczy w BMW "golas". Tzn. co według Was jest absolutnie potrzebne a co zbędne. Wiem, że to kwestia indywidualna, bo każdy potrzebuje innego wyposażenia ale bardzo bym prosił o sugestie co się przydaje podczas codziennego użytkowania i za co warto dopłacić przy kupnie danej sztuki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego BMW i wybór padł na F11 od 2015, proszę tylko powiedźcie mi co to znaczy w BMW "golas". Tzn. co według Was jest absolutnie potrzebne a co zbędne. Wiem, że to kwestia indywidualna, bo każdy potrzebuje innego wyposażenia ale bardzo bym prosił o sugestie co się przydaje podczas codziennego użytkowania i za co warto dopłacić przy kupnie danej sztuki.

 

Wizualnie mpakiet bo auto zupełnie inaczej się prezentuje. W środku zaś : nbt ale w tym roku już będzie. Asystenci im więcej tym lepiej choć ja w sumie korzystam najwięcej z ostrzegania przed kolizja i pieszymi, mniej z utrzymania pasa czy martwego pola. Hud mam ale nie używam bo mnie akurat drażni zwłaszcza w nocy. Kamery 360 używam średnio ale czasem są przydatne przy parkowaniu w wąskich miejscach. Komforty siedzenie bo inaczej się podróżuje, wygodniej. I chyba to po krótce. Choć ja u siebie wymieniłem licznik też na 6wb bo zawsze mi się podobał. A jak w zimę rączki Ci marzną to warto poszukać auta z podgrzewaną kierownicą. Z drugiej strony łatwy mod do dołożenia jeśli kupisz bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogę prosić o jakiś jeden konkretny link, lub, któryś ze sprzedających może się do mnie odezwać na priv.

 

Linku Ci nie podam bo musisz być w grupie żeby zobaczyć. Poszukaj na fb, dołącz. Napisz czego szukasz i do jakiej kwoty to się ktoś odezwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mocie może jakąś konkretną sztukę do polecenia, bo jak ogląda ogłoszenia to każda jest jak nowa... a w realu to wiadomo.

 

Na fb są grupy gdzie chłopaki sprzedaję swoje auta.

 

Grupy na fb odradzam, chyba że chcesz uczestniczyć w tej internetowej hołocie napinaczy. F10/F11 jest już za bardzo dostępna cenowo, kupi jeden Janusz z drugim i myśli, że świat zwojował. Zwrocisz uwagę tym kpiącym z jakiegoś 10-letniego samochodu z 250k przebiegu, że kierownica M, może mieć widoczne przetarcia, to te prostaki Cię zwyzywają, że przetarty to możesz mieć mózg, a kierownica się nie wyciera :duh:

Co najlepsze to Ciebie zablokują, bo prowadzą te grupy koledzy tych Januszy.


Co do wyposażenia które fajnie gdyby było, to każdy potrzebuje dla siebie coś innego. 5 w manuału to grzech. Dla wygody przydadzą się fotele komforty, head up jak dla mnie mega sprawa, nie trzeba odrywać oczu od drogi, dużą navi zawsze lepiej mieć, jeśli lubisz posłuchać muzyki to coś więcej niż podstawowe audio. Szukaj przede wszystkim zadbanego egzemplarza z podstawowymi rzeczami, które są dla Ciebie ważne, resztę zawsze można sobie dołożyć z czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego BMW i wybór padł na F11 od 2015, proszę tylko powiedźcie mi co to znaczy w BMW "golas". Tzn. co według Was jest absolutnie potrzebne a co zbędne. Wiem, że to kwestia indywidualna, bo każdy potrzebuje innego wyposażenia ale bardzo bym prosił o sugestie co się przydaje podczas codziennego użytkowania i za co warto dopłacić przy kupnie danej sztuki.

 

w tej kolejności:

1) automat

2) zawieszenie EDC lub Mpakiet nigdy nie bierz zwykłego bo to tragedia ( pewnie znajdą sie osoby które napiszą inaczej ale dla mnie zwykłe zawieszenie to naprawdę TRAGEDIA )

3) fotele najlepsze są tzn komforty, później sporty a na końcu zwykłe. Jak autem jeździ wiecej niż 1 osoba to fotele z pamięcią są super, otwierasz auto i masz wszystko ustawione pod siebie.

4) lampy przednie najlepiej bi-ksenon lub ładniejsze LED

5) mpakiet zewnetrzny czyli zderzaki, progi, wiadomo ładniej auto wygląda ale to juz kwestia co sie komu podoba


dzieki w/w opcją masz bardzo wygodne auto do podróżowania :) zawieszenie, fotele, automat, jak dla mnie to robi największy efekt, reszta to kwestia gustu, ja np szukam auta z elektrycznym hakiem bo mam bagażnik rowerowy na hak :)


z mojego doświadczenia wiem że wcale nie jest łatwo kupić auto w dobrym stanie, jak z całego internetu znajdziesz z 4 -6 sztuk wartych oglądania to będzie dobrze chyba że teraz coś sie zmieniło. I uwierz że lepiej kupić starsze auto super wyposażone niż nowszego golasa. Ja w cenie swojego mogłem mieć gołego polifta z mniejszym przebiegiem. Chociaż znam osoby które np wolą młodsze auto ale gorzej wyposażone. Każdy jest inny, zdania są różne :mrgreen:

gm7CfMp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego BMW i wybór padł na F11 od 2015, proszę tylko powiedźcie mi co to znaczy w BMW "golas". Tzn. co według Was jest absolutnie potrzebne a co zbędne. Wiem, że to kwestia indywidualna, bo każdy potrzebuje innego wyposażenia ale bardzo bym prosił o sugestie co się przydaje podczas codziennego użytkowania i za co warto dopłacić przy kupnie danej sztuki.

 

W żadnym aucie nie miałem takich komfortowych foteli jak w F10 swojej wyginające się w n-płaszczyznach.


Lista moja :


- fotele komfortowe to must have

- M-Pakiet - auto zupełnie inaczej wygląda

- LEDy adaptive.

- Harman Kardon - spoko to grało.


a co do systemów to już zależy, ale parę komentarzy jako byłego użytkownika tego auta od 2015-2019 paru opcji :


- HUD - dla mnie fajna rzecz ale na autostrady

- Cyfrowe liczniki - OK - fajne czytelne uważam, że dobre rozwiązanie i warto je mieć.

- Aktywny tempomat - działa OK, ale nawet na autostradzie w PL rzadko używałem

- KEYLESS - nie miałem - często padał w tych rocznikach i klamki robiły się gorące dlatego nawet nie zamówiłem

- EDC - miałem, ale ja żadnej różnicy nie odczuwałem, ale po przejściu na pneumatykę w nowym aucie miałem okazję na przejażdżkę moim starym autem (kolega go ode mnie odkupił), miałem wrażenie, że wozem drabiniastym jadę trochę, ale to nie to samo

- Manetki - przydają się

- Wentylowane fotele - extra, często w lato z tego korzystałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast zrezygnowałem z przedlifta f11 535d w m-pakiecie zew/wew , brązowe skóry, komforty, hud, tempomat akt, ze dwa asystenty itd , a wybrałem poliftową f11 530d ;

m-performers luxury line, wyświetlane zegary, hud, temp. aktyw, wentyl fotele,grzane fotele przód/tył, komforty , grzana kiera, webasto, domykanie drzwi,elektr skład hak i jeszcze coś tam.


Ogólnie 535d w m-paku wyglondała naprawdę dobrze i prezencja była o niebo lepsza ale jednak wybrałem wyposażenie , osiągi nie wiele gorsze (286koni) no i pierwszy właściciel i jeden serwis.


Także co kto woli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast zrezygnowałem z przedlifta f11 535d w m-pakiecie zew/wew , brązowe skóry, komforty, hud, tempomat akt, ze dwa asystenty itd , a wybrałem poliftową f11 530d ;

m-performers luxury line, wyświetlane zegary, hud, temp. aktyw, wentyl fotele,grzane fotele przód/tył, komforty , grzana kiera, webasto, domykanie drzwi,elektr skład hak i jeszcze coś tam.


Ogólnie 535d w m-paku wyglondała naprawdę dobrze i prezencja była o niebo lepsza ale jednak wybrałem wyposażenie , osiągi nie wiele gorsze (286koni) no i pierwszy właściciel i jeden serwis.


Także co kto woli...

m-performers ? wyglondała ?

Co to ? :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ja bym sobie ani tym głowy nie zawracał. Sprowadzony z Niemiec i kosztuje 9500€. Nie znajdziesz w tej cenie dobrej benzyny w Niemczech, a gdzie jeszcze koszty poniesione za prowadzenie, plus zarobek handlarza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio bardzo zdrowa 535i, super zadbana, krajowa, drugi właściciel poszła za 40 tys zł. Po kapitalce silnika, zrobionej solidnie i uczciwie.

Przebieg 300 tys odstraszał, ale 30 tys km po remoncie.

Wnętrze i blacha zadbane jak w mało którym aucie.

To juz nie są nowe auta, więc i ceny się urealniają.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.