Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Naprawde masz dziwne kryterium.

Latwiej sprzeda sie

-nie z USA

- z najmniejszym przebiegiem

- z najlepszym wyposazeniem

- bezwypadkowa

- z pelna historia serwisowa

- automat

- skora

- duza navi.

- z najmniejsza cena na otomoto

kazda z nich ma podobny przebiec i wyposazenie no niektore maja sporty a drugie komforty ale jak juz to radzicie np dolozyc i kupic z komfortami?

Tylko tez chodzi czy 530d czy 535d bo osobiscie kusi mnie do 535d tylko egzemplarze nawet te niby zadbane okazuja sie jakimis picowanymi ulepami i jak juz to lepiej z czy bez xdrive auto

Opublikowano

Najlepiej to Fiata lub Opla ;) Tam stracisz najmniej jak już takimi kryteriami się kierujesz.

A tak na poważnie to jak już chcesz jak najbardziej ograniczać wydatki to;

Jak najmłodszy

Jak najmniejszy przebieg

Jedno turbo

Bez xdrive

Oczywiście przy uwzględnieniu historii.

Przy tym przebiegu czego nie zrobił poprzedni właściciel zrobisz Ty.

Opublikowano
Najlepiej to Fiata lub Opla ;) Tam stracisz najmniej jak już takimi kryteriami się kierujesz.

A tak na poważnie to jak już chcesz jak najbardziej ograniczać wydatki to;

Jak najmłodszy

Jak najmniejszy przebieg

Jedno turbo

Bez xdrive

Oczywiście przy uwzględnieniu historii.

Przy tym przebiegu czego nie zrobił poprzedni właściciel zrobisz Ty.

.

Może źle zadałem pytanie chodzi mi o to który z nich najlepsza opcja jest i żebym nie bujał sie z sprzedażą rok czyli np te z sportami odpuścić ?

Opublikowano
Każda się sprzeda jeśli jest bez wycieków i bez wypadku.


nie sprzeda się 550i.


Pozdro

 

A to bardzo ciekawe jest co napisałeś. Ciekawe na czym opierasz swoją tezę o niesprzedawanym 550i.

Ten model jest najbardziej chodliwy i jest dosłownie limitowany, bo nie ma ich praktycznie nigdzie do kupienia. Z pośród 1400 ogłoszeń F10 masz zaledwie 15szt 550i a na olx 20 szt włącznie z rozbitkami na całą Polskę.

Opublikowano

A to bardzo ciekawe jest co napisałeś. Ciekawe na czym opierasz swoją tezę o niesprzedawanym 550i.

Ten model jest najbardziej chodliwy i jest dosłownie limitowany, bo nie ma ich praktycznie nigdzie do kupienia. Z pośród 1400 ogłoszeń F10 masz zaledwie 15szt 550i a na olx 20 szt włącznie z rozbitkami na całą Polskę.

:D :D :D Limitowany!!! Mistrz! Nie przyszło Ci do głowy, że taka podaż może być spowodowana brakiem popytu?


....nie mogę :lol: LIMITOWANY! :D :D :D

peace & love
Opublikowano
Panowie gdyby ktoś przymierzał się do zakupu F11 535xD LCi, to za jakiś miesiąc planuję sprzedać swoją z 13r: 175tkm,z Szwajcarii, komforty wentylowane, zegary digital, panorama, 4stref klima, 20' felgi...itd itd itd jak coś to zapraszam na priv :D
Opublikowano

Panowie, nosze się z zamiarem kupna F10 i biorę pod uwagę tylko benzynowe R6 3.0, 523 i 528. Jakie są między nimi różnicę? poza dynamiką oczywiście. Czy w różnych rocznikach silniki były modyfikowane? Pytam o awaryjność, spalanie, eksploatacje. Nie planuję LPG. Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy kupnie? 528 jest sporo z USA, warto rozważać czy omijać? Jak wygląda kwestia podniesienia mocy, z jakimi kosztami należy się liczyć? Jaki jest koszt modyfikacji wydechu aby R6 ładnie zabrzmiało? Jaka jest wasza ogólna opinia? Może ktoś na forum ma ciekawy egzemplarz i planuje sprzedaż.


Z góry dziękuję za wszystkie wartościowe odpowiedzi,


Pozdrawiam,

Opublikowano

Cześć.

Zastanawiam się nad kupnem F11 525d (N47S1).

Czytając posty, cieżko mi usystematyzować plusy i minusy tego silnika. Stąd moje pytanie do Was, o krótkie podsumowanie dla przyszłego użytkownika. Opłaca się? Tak- dlaczego? Nie- dlaczego? Na coś zwrócić szczególnie uwagę?


A jeśli nie 525d, to jaki inny silnik (najbardziej zależy mi na względnej bezawaryjności) polecacie? Nie jestem petrolheadem i nie zależy mi na sześciu garach czy wysokiej mocy (moc przy okazji można i tak podnieść).


Możecie coś krótko pomóc?


Z góry dzięki.

Opublikowano

Mam f11 525xd. Całkiem fajnie się jeździ. Poprzednie f11 520d też było wystarczające.

Brat ma 530d i sugeruje właśnie takiego poszukać. Radość z 258 koni i dźwięk...

Opublikowano
Cześć.

Zastanawiam się nad kupnem F11 525d (N47S1).

Czytając posty, cieżko mi usystematyzować plusy i minusy tego silnika. Stąd moje pytanie do Was, o krótkie podsumowanie dla przyszłego użytkownika. Opłaca się? Tak- dlaczego? Nie- dlaczego? Na coś zwrócić szczególnie uwagę?


A jeśli nie 525d, to jaki inny silnik (najbardziej zależy mi na względnej bezawaryjności) polecacie? Nie jestem petrolheadem i nie zależy mi na sześciu garach czy wysokiej mocy (moc przy okazji można i tak podnieść).


Możecie coś krótko pomóc?


Z góry dzięki.

 

Mam taką jednostkę. Dla mnie idealny kompromis między ceną a osiągami. Tym bardziej że mam ją zrobioną na 260 koni i 530 niutów. Olej co 8 tys full syntetyk amsoil i nic złego z autem się nie dzieje. Osiągi po programie super choć wiadomo że xdrive ciut zabiera. A jeśli chce posłuchać fajnych dźwięków to puszczam muzykę a nie kupuje 530 :D oczywiście to z przymrużeniem oka ;) 530 droższa i dochodzą kulejące panewki.

Opublikowano
Cześć.

Zastanawiam się nad kupnem F11 525d (N47S1).

Czytając posty, cieżko mi usystematyzować plusy i minusy tego silnika. Stąd moje pytanie do Was, o krótkie podsumowanie dla przyszłego użytkownika. Opłaca się? Tak- dlaczego? Nie- dlaczego? Na coś zwrócić szczególnie uwagę?


A jeśli nie 525d, to jaki inny silnik (najbardziej zależy mi na względnej bezawaryjności) polecacie? Nie jestem petrolheadem i nie zależy mi na sześciu garach czy wysokiej mocy (moc przy okazji można i tak podnieść).


Możecie coś krótko pomóc?


Z góry dzięki.

 

520d i 525d to te same silniki tylko w tym drugim masz dodatkową turbinę. Ogólnie wszystkie diesle w f10 mają te same bolączki. Im mocniejszy silnik tym auto droższe. Ja mam 520d po chipie 225km i jest ok. Demon prędkości to nie jest ale i tak masz więcej mocy niż 80% mijanych aut. Do tego spalanie 5-6l w trasie. Jak nie zależy Ci jak piszesz na mocy to szukaj fajnie wyposażonej 520d

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano
Plus zwróć uwagę na to, że jest 525d 2l 4 cylindry, oraz 525d 3l 6 cylindrów.
Opublikowano
Plus zwróć uwagę na to, że jest 525d 2l 4 cylindry, oraz 525d 3l 6 cylindrów.

 

Tak, wiem właśnie. Tutaj mówiąc o 525d mam na myśli nowszy silnik czterocylindrowy.

Opublikowano

Cześć,

Przeglądam sobie ogłoszenia F11 i natknąłem się na auto z 2012r o następującym wyposażeniu


1CA Selection Cop Relevant Vehicles

1CB Co2 Content

1CC Automatic Start/stop Function

1CD Brake Energy Regeneration

205 Automatic Transmission

230 Eu Specific Additional Equipment

255 Sports Leather Steering Wheel

258 Runflat Tyres

2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328

320 Model Designation, Deletion

3AT Roof Rails Aluminium Satinated

418 Luggage Compartment Package

423 Floor Mats, Velour

428 Warning Triangle

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

488 Lumbar Support Driver/front Passenger

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

4AT Int.tr.fini. Black High-gloss

4U2 Driving Experience Control Incl. Ec

502 Headlight Washer System

508 Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light

534 Automatic Air Conditioning

548 Speedometer With Kilometer Reading

575 Additional 12v Power Socket

606 Navigation System Business

612 Bmw Assist

615 Extended Bmw Online Information

616 Bmw Online

633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf.

698 Area-code 2

6AA Bmw Teleservices

6AB Control Teleservices

6VC Control Combox

735 Basicpackage

801 Germany Version

851 Language Version German

879 German / On-board Documentation

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months

8SC Country Spec. Release Of Teleservice

8TF Active Protection For Pedestrians

8TN Daytime Driving Lights Selectable B

8V1 Ncap Label

9BD Businesspackage


Zdaję sobie sprawę, że jest to dość biedna wersja - np. brak samościemniającego lusterka czy doświetlania zakrętów. Stąd moje pytanie - czy wspomniane doświetlanie można zaprogramować? Czy te reflektory to bi-xenony skrętne? Czy w takiej wersji klapa bagażnika zamyka się sama za pomocą guzika na klapie i otwiera - od zewnątrz albo z pilota? Co według was zawsze powinno być w F11?

Opublikowano

Bi xenony zwykle, skrętne mają dopisek "Dynamics" z tego co pisali na forum.

Nie widzę, żeby coś było z listy o bagażniku, także guzika raczej nie ma.

Co do wyposażenia, to każdy preferuje co innego, jeden musi mieć fotele komforty, duża navi, head up display, inny może mieć biedę wersję byleby by był m-pakiet z zewnątrz. Pomyśl czego Ty oczekujesz i potrzebujesz w samochodzie, bo każdy Ci powie co innego

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. W takim razie rozumiem, że w tym egzemplarzu bagażnik zawsze otwiera i zamyka się ręcznie? Myślałem że w kombii klapa chociaż zamykana jest elektrycznie.
Opublikowano

Niestety nie, w BMW za wszystko trzeba było dopłacić przy konfiguracji. Ja w f11 muszę ręcznie otwierać i zamykać, ktoś dobrał sobie tylko dociąg bagażnika (ciche domykanie). Każdy egzemplarz jest inny. Mam parę fajnych rzeczy w aucie, a nie mam np. elektrycznie składanych lusterek, zawsze czuje wstyd jak je składam ręcznie, a obok stanie jakiś łopel i zademonstruje swoją wyższość.. Niektóre rzeczy w tej klasie powinny być w standardzie.

Co do komfortów potwierdzam, mega wygodne.

Opublikowano

Choćby ten opel miał składane koła to i tak każdy wolałby Twoje BMW......:)


a opla kto chce? Tylko ktoś kto chce przejechać z punktu A do punktu B i ......zapomnieć że w ogóle jechał.:)

Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.