Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zależy ile masz na „pakiet startowy", bo to nie zawsze klocki i wymiana oleju.
Opublikowano

przede wszystkim przy takich zakupach to dawaj zapytania tutaj:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44


Auto warto sprawdzić. JEst dobrze wyposażone. Ale sprzedający pisze, że jest pierwszym właścicielem oraz że auto pochodzi z Polski. A auto tak naprawdę jest z Niemiec no i siłą rzeczy skoro z Niemiec to raczej nie jest pierwszym właścicielem.

A więc pytanie czy kwestia przebiegu i zaznaczonej opcji bezwypadkowości jest prawdziwa czy też coś tutaj jest nie tak.

Opublikowano

Witajcie,

Przyszedł czas by spełnić swoje marzenie o BMW, czytam dużo głównie o silnikach żeby wybrać najmniejsze problemy w późniejszym użytkowaniu i.. tak na prawdę im więcej czytam tym mniej wiem stad prośba o radę. Z góry dziękuje :)

Mieszkam w Holandii i chce kupić f10 w kwocie około 20tys euro. I tutaj mam cała paletę silników do wyboru. Tylko automat.

Jeżdżę czesto małe dystanse po 20km do pracy i z powrotem ale czesto większe po kilka set km trasy.

Spalanie mnie nie interesuje tak bardzo jak Ew koszty eksploatacji i Ew problemy unieruchamiające auto..

Szukam tylko aut do 150tys km. I są fajne autka z silnikiem 2.0 i 3.0 benzynowe ale i diesle 2.0 i 3.0.

Jaki silnik byłby najlepszy, sprawiający najmniej problemu oraz co na dzień dobry trzeba by zrobić profilaktycznie po zakupie takie autka z przebiegiem ok150tys oprócz filtrów i oleju?


Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam serdecznie!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chcesz to ci moją sprzedam :mrgreen:


Nie bierz z silnikiem n20 bo prawdopodobieństwo awarii jest wyzsze w tym silniku niz w innym. Chociaz o pancernych jednostkach to zapomnij. Musialbys kupic cos z lat '90 :mrgreen:

Diesel to pamietaj ze przy tej masie zaplacisz kolo 500 euro podatku drogowego za kwartal. Ogolnie za te kwote to kupisz cos z 2010-2013 wiekszy silnik starsze auto, mniejszy silnik mlodsze auto.

🙃🙃

Opublikowano

A co masz fajnego?

Masz racje podatek drogowy koło 500euro za kwartał ale spalanie niższe i młody silnik z małym przebiegiem w rozsądnej cenie. Choć nie ukrywam ze bardziej byłbym za benzyna ale znów pytanie czy warto się interesować 2l? Jest tez kilka sztuk z niewielkim niby udokumentowanym przebiegiem 523i ale jak wiem ze z dieslem jest problem z rozrządem i chłodnicza tak w benzynie nie wiem czy przy przebiegu ok150tys profilaktycznie coś się wymienia żeby uniknąć Ew awarii.


Pozdrawiam! :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam 535.

Za ciezka buda dla malego motorku. Pamietaj ze f10 wazy te 1600 1700kg. 528 w 6 cylindrach czyli zanim nie zaczeli wsadzać pechowego n20 tez fajnie jedzie. Wolnossaca jednostka. Dla mnie 523 bylo za malo.

🙃🙃

Opublikowano

No i wpadł mi w oko piękny 525d z 2014r i Udokumentowane 150tys przebiegu.

Z rozrządem ani turbo od nowości nie było robione a serwis tylko w aso.

Jeździłem takim w Polsce i było bardzo przyjemnie tylko czy w tych silnikach oprócz rozrządu i turbo coś się jeszcze dzieje poważnego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pochwal sie linkiem do ogloszenia.

🙃🙃

Opublikowano

marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1541264553-bmw-525d-touring.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618


Facet max chce zejść do 16.500.. chciałem do 15k zejść, może wezmę go na czas.

Auto ma te 150tys wiec na dzień dobry lekko będzie wydać 10tys zł na rozrząd i turbinę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No coz. Rzecz gustu. Minus ze w nl diesel jest potworonie drogi. Na rok okolo 2000 euro podatku drogowego. Do tego ubezpieczenie pelne to plus minus 100 euro na miesiąc. Czyli roczny wydatek na same oplaty to ponad 3 tys euro. :mrgreen:

Trzeba naprawde duzo jezdzic by to mialo sens w dieslu.

Watpie by zszedl nizej. Auto wg kentekencheck jest warte miedzy 18 a 22 tys. Predzej odda do garazu w rozliczenu i wezmje inne.

🙃🙃

Opublikowano
Zależy ile masz na „pakiet startowy", bo to nie zawsze klocki i wymiana oleju.

10k - rozrząd+kolektor+egr+oleje+inne

Opublikowano
przede wszystkim przy takich zakupach to dawaj zapytania tutaj:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44


Auto warto sprawdzić. JEst dobrze wyposażone. Ale sprzedający pisze, że jest pierwszym właścicielem oraz że auto pochodzi z Polski. A auto tak naprawdę jest z Niemiec no i siłą rzeczy skoro z Niemiec to raczej nie jest pierwszym właścicielem.

A więc pytanie czy kwestia przebiegu i zaznaczonej opcji bezwypadkowości jest prawdziwa czy też coś tutaj jest nie tak.

 

Ogłoszenie już zniknęło, ale skąd wiedziałeś że było ściągane? Fajnie wiedzieć na przyszłość oglądając inne oferty.

Opublikowano

Po rozkodowaniu VIN były informacje, że auto z językiem pokładowym i instrukcjami w języku niemieckim. A więc auto szło na rynek niemiecki. Skoro szło na rynek niemiecki to jest z Niemiec. A skoro z Niemiec to siłą rzeczą nie może go sprzedawać pierwszy właściciel. Chociaż najczęstsza interpretacja handlarzy to jest pierwszy właściciel bo pierwszy właściciel w Polsce.

Ot cała filozofia. Chociaż jest niewielka szansa, że Polak zamówił sobie w Niemczech lub w Polsce z obsługa po niemiecku bo coś tam - ale jakie jest prawdopodobieństwo ?


Auto na rynek polski miałoby takie kody:

08A1 Polska wersja językowa

08AT Literatura pokładowa, polski

Opublikowano

Dzięki Yarwa, bardzo pomocne przy przyszłych poszukiwaniach.

Skreślam takie ogłoszenia, jeżeli ktoś kłamie na temat pochodzenia samochodu, to co dopiero ukrył/przemilczał.

Dzięki wielkie za pomoc!

Opublikowano
witam, przymierzam sie do zakupu F10. Mam juz jedna na oku ale mam watpliwosci co do przebiegu, w ostatnich 3 latach auto bardzo malo jezdzilo. Czy jest jakis sposob zeby sprawdzic faktyczny przebieg ?
Opublikowano

Trzeba by poszukać magika który poszperałby trochę w kompach auta w historii.


Zapłać za apkę aby sprawdzić auto w sieci np Auto DNA itp. Tam przynajmniej będzie jakaś historia auta z przebiegami.


Ja swoją kupiłem z przebiegiem 18tys km - auto 3letnie. Z Niemiec. Samochód długo stał.


Nie przebieg jednak to problem ale wypadkowość auta.


BMW musi być bezwypadkowe nawet jeśli ma 300tys km - wówczas śmiga bez zarzutu. A jak miało jakieś przygody to będą problemy.

Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie każdy mieszka w samochodzie. Ja np. rocznie robię max 15tys.km, a ostatnie 2-3 m-ce auto stoi w garażu, bo 99% dni pracuję z domu. Jak będę sprzedawać to mam sztucznie zwiększyć przebieg?
Opublikowano

Rozglądam się za 520d N47, poczytałem trochę o tym silniku i opinie są mocno poróżnione - ostatecznie narzekania sprowadzają się chyba do rozrządu, który ma dawać o sobie znać w przypadku zbliżającej się awarii, a wymiana ma się zamykać w 3k zł, więc wg mnie nie brzmi to wcale źle. Wiadomo, wtryski czy turbo też mogą paść ale to dotyczy praktycznie każdego nowszego auta - czy w tym silniku jest coś jeszcze co może niespodziewanie prowadzić do kosztownych napraw/nagłej awarii na drodze?

Patrzę na auta raczej z niższego pułapu cenowego (~45k) z przebiegami ok. 200-230 tys. Auto będzie u mnie w charakterze czysto użytkowym, nie szukam perełki do dopieszczania, ale nie chciałbym się też wkopać w jakąś minę - co złego może mnie czekać w tym modelu z takim przebiegiem? Auto oczywiście sprawdzę przed zakupem przez vin i w jakimś warsztacie/ASO.

Opublikowano

Cześć, jestem nowy i chciałbym Was prosić o pomoc i rady.


Przymierzam się do zakupu f11 kombi. Chciałbym przeznaczyć na ten cel około 40/45k. Nigdy wcześniej nie miałem BMW jak i nie interesowałem się BMW. Pomóżcie mi na co zwrócić uwagę, jaki silnik wybrać (interesuje mnie diesel ), nie wiem jak benzyna i jej spalanie. Również nie wiem czy szukać manuala czy też automatu. Może kogoś polecacie kto sprzedaje takie samochody.


Proszę powiedzcie mi jak mniej więcej wyglądają koszty napraw np. dwumas, rozrząd, skrzynia (mp. olej).

Bardzo przepraszam jeśli napisałem coś bez sensu, wybaczcie. Jeszcze raz dzięki :cool2:

Opublikowano
witam, przymierzam sie do zakupu F10. Mam juz jedna na oku ale mam watpliwosci co do przebiegu, w ostatnich 3 latach auto bardzo malo jezdzilo. Czy jest jakis sposob zeby sprawdzic faktyczny przebieg ?

 

elektronike teraz tak potrafia przerobic ze nie dojdzie sie do faktycznego przebiegu. Najlepiej jak bylo serwisowane to sprawdzic po vin, rzadko kiedy zdarzaja sie tam przekrety. Ja osobiscie sprawdzam bmw na tej stronie http://sprawdz.auto.pl/sprawdzenie-przebiegu-bmw-po-numerze-vin/ w ASO zalezy którym czasami telefonicznie cos powiedza, ale wydruku nie dostaniesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.