Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
520D z 2010 kupisz za jakies 60 tys. Za niecale 3 miesiace to bedzie auto ktore ma 10 lat.

🙃🙃

Opublikowano

Witam serdecznie,

Przymierzam się do zakupu piątki, jednakże ze względu na miejsce zamieszkania (stok góry) celuje w wersje xdrive. Dokładnie to chce kupić auto z 2015 roku z silnikiem 525 ale już tą poprawiona konstrukcja

b47. Teraz moje pytanie do użytkujących już ten silnik. Jak się on spisuje ? Jakie ma bolączki. Czy występuje problem z łańcuchem, albo odrywajacymi się klapkami?

Dodatkowe pytanie ile ten silnik ma faktycznie mocy?

Doczytalem że 218KM a na poniższej stronie wychodzi 211KM ?

http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogue/cars.aspx?a=00016&b=08541

Opublikowano

Panowie jakie opinie ma silnik 2.0D 184KM z początków produkcji?

Zastanawiam się pomiędzy F30 a F10 w okolicach 13-14k euro(będę kupował w DE). Jak bardzo różnią się kosztami te modele w eksploatacji? I jak różnią się względem E90 również 320d?

Opublikowano

wpisz sobie w wyszukiwarce opinie o tym silniku to zobaczysz ile wyjdzie Ci odpowiedzi. To jest dosc popularny silnik :cool2:

Zreszta w dziale F3x zadałeś to samo pytanie i już Ci odpisał kolega, że wymienić rozrząd i jeździć.

F30 i F10 to dwie różne serie, do F10 wszystko droższe. Jazda F10 bardziej komfortowa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym powiedział, że serie 3 i 5 to dwa różne światy. Kiedyś wsiadłem do serii 3 i mimo, że nie należę do koszykarzy czy koksów czułem się jak sardynka w puszce. To auto jest zwyczajnie ciasne. Już nie wspominając, że w serii 3 nawet w opcjach nie masz ważnego wyposażenia jakim są np. fotele Komfort (z opcją wentylacji i masażu, o podgrzewaniu nie piszę, bo to standard nawet w taboretach), a które diametralnie zmieniają komfort podróży. Ogólnie to jakbyś pytał czym się różni podła mielonka od najlepszej szynki. Różni się wszystkim, choć nie da się ukryć, że niektórym wystarcza mielonka.
Opublikowano

No potwierdzam. Rozważałem zakup 335D...ale jak wsiadłem do środka to niestety mimo iż mam tylko 172cm wzrostu to było mi w tym aucie klaustrofobicznie ciasno.Jakość wykonania..niestety jakoś też nie powala.Jedynie wersje indyvidual czyli z obszytą deską rozdzielczą skórą i innymi wstawkami wyglądają lepiej.

Ale czarę goryczy przelał hałas w środku. 335D w trójce jest po prostu średnio wyciszony..Zaproponowano mi z kolei trójkę GT...i tam jest zdecydowanie przestronniej,duuużo więcej miejsca. Ale nie podobała mi się z wyglądu.


F10 - super wykonanie miejsca więcej, choć nie tak dużo jak w Audi A6 ale parkowanie w ciasnych zaukach w porównaniu z BMW 3 - to kara. Jak widać - jak nie urok to .............. :)

Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl
Opublikowano

Jak już mówicie o komforcie to weźcie pod uwagę wygodę wsiadania/ wysiadania z auta.

Do X3/X5 wsiada sie spoko, a do niskich F30/F10 średnio i fotele komfort nic tu nie pomogą. Może jak mało się jeździ to nie ma to aż tak znaczenia ale jak masz np dziennie 10 razy do auta wsiąść i wysiąść to "nurkowanie" do sedana zaczyna być uciążliwe. Mam opla wyższego i po mieście nawet lubie nim się przemieszczać właśnie przez wygodę wsiadania do auta.

Planuję kupić jako dupowóz f11 lub X3 i mam pewien dylemat przez to co wybrać. X5 nie chce bo to już ciężki kloc

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, szukam juz od dwoch lat F10 z 3.0d (530d lub 535d) i wiem ze R6 zawsze byly w bmw pancerne, ale ostatnimi czasy ciągle czytam opinie roznych uzytkownikow na temat usterkowosci i zauwazylem ze uzytkownicy maja rozne problemy z tym autem, od ukladow elektrycznych po rozrząd.... natomiast czytalem troche opinii o konkurencie, audi a6 c7 3.0tdi (245km i 313km) i jest duzo wieksze grono zadowlonych i nie doszukalem sie tylu problemow co w f10. Oczywiscie sercem jestem od paru lat tylko za F10 ale rozum kieruje w strone A6. No i moje pytanie do was, uzytkownikow F10/F11 z 3.0d. Kupilibyscie jeszcze raz serie 5 czy raczej a6? Dodam ze auto ktore mialbym kupic mialoby gdzies max. do 230k przebiegu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy kupiłbym jeszcze raz F10? Nie, bo kupiłem G30 i szkoda by było cofać się w czasie i rozwoju co jednak nie znaczy, że byłem niezadowolony z F10. Byłem bardzo zadowolony, bo to bardzo dobre i udane auto było. No, ale czasy się zmieniają, po F10 widać już upływ czasu i to, że technologia poszła do przodu.


Czy kupiłbym diesla? Nie, bo skończyłem współpracę z klekotami wieki temu, na etapie 530d w E60. Dzisiaj diesle to kupa, nawet te nowoczesne. A będzie jeszcze gorzej. Producenci starają się jeszcze opchnąć ludziom technologię, w którą zainwestowali gruby szmal, ale to jest ostatni taniec na Titanicu. Diesel to smród, klekot i społeczne wykluczenie ;) Po co truć ludzi bardziej niż np. benzyniakiem, już nie wspominając o hybrydach czy elektrykach. Diesle są coraz bardziej piętnowane, m.in. zakazami wjazdu do centrów miast. Po co mi to.


Czy kupiłbym kAłdi? Też nie, bo dla mnie to taka Skoda tylko w innej budzie, a upgradowaną Skodą jeździć nie zamierzam. Z drugiej strony nie rozumiem do końca czego oczekujesz pytając na forum BMW o inną markę.

Opublikowano
Czy kupiłbym jeszcze raz F10? Nie, bo kupiłem G30 i szkoda by było cofać się w czasie i rozwoju co jednak nie znaczy, że byłem niezadowolony z F10. Byłem bardzo zadowolony, bo to bardzo dobre i udane auto było. No, ale czasy się zmieniają, po F10 widać już upływ czasu i to, że technologia poszła do przodu.


Czy kupiłbym diesla? Nie, bo skończyłem współpracę z klekotami wieki temu, na etapie 530d w E60. Dzisiaj diesle to kupa, nawet te nowoczesne. A będzie jeszcze gorzej. Producenci starają się jeszcze opchnąć ludziom technologię, w którą zainwestowali gruby szmal, ale to jest ostatni taniec na Titanicu. Diesel to smród, klekot i społeczne wykluczenie ;) Po co truć ludzi bardziej niż np. benzyniakiem, już nie wspominając o hybrydach czy elektrykach. Diesle są coraz bardziej piętnowane, m.in. zakazami wjazdu do centrów miast. Po co mi to.


Czy kupiłbym kAłdi? Też nie, bo dla mnie to taka Skoda tylko w innej budzie, a upgradowaną Skodą jeździć nie zamierzam. Z drugiej strony nie rozumiem do końca czego oczekujesz pytając na forum BMW o inną markę.

Dzieki za odpowiedz, ale zapytalem o F10 i A6 i to w dodatku z przebiegiem ok. 200k a wiec chyba widac ze G30 nie jest w moim zasiegu ;) Dla mnie ta strasza generacja jest jeszcze "nowym" autem, wszystko zalezy kogo na co stac ;) Poza tym dlaczego mialbym nie zapytac o A6 na forum bmw? :lol: to ze jest to forum bmw to nie znaczy ze wszysc uzytkownicy mają tylko bmw ;)

Opublikowano
skończyłem współpracę z klekotami wieki temu, na etapie 530d w E60.
] ... i swoją wiedzę n/t diesli, jak wynika z wyświechtanych sloganów którymi sypiesz, też zatrzymałeś wieki temu. Dodam jeszcze, że G30 nie jest jakimś epokowym skokiem od F10. Po prostu ewolucja, nawet w stylistyce. Silniki są zupełnie nowej serii, ale pod względem funkcjonalnym to też tylko ewolucja.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Możesz zaklinać rzeczywistość, ale fakty są takie, że diesle w osobówkach są passe i nie zmieni tego żaden nowy filtr czy kolejna generacja silnika. Gnój to gnój, w ciężarówkach i statkach może jest jeszcze ok, bo eksploatacja jest tańsza. Ale w osobówkach i to klasy premium? Sorry, ja tego nie kupuję.
Opublikowano (edytowane)

Sonar to nie kupuj.

Po co zaczynasz tą gó.wnoburze?

Przecież diesel/benzyna to temat rzeka i poruszany był na tym forum już kilka razy. Zawsze się uzewnetrzniasz w ten sam sposób i nie potrafisz uszanować tego, że ktoś chce sobie kupić diesla.


Kolega się nie pytał co sądzisz na temat ON tylko prosil o porównanie 5er i a6 i ogólną opinie.


Od siebie: Mam już trzecią F11 i złego słowa o tym aucie nie powiem.

Edytowane przez skovroon
Opublikowano
Sonar to nie kupuj.

Po co zaczynasz tą [bAD].burze?

Przecież diesel/benzyna to temat rzeka i poruszany był na tym forum już kilka razy. Zawsze się uzewnetrzniasz w ten sam sposób i nie potrafisz uszanować tego, że ktoś chce sobie kupić diesla.


Kolega się nie pytał co sądzisz na temat ON tylko prosil o porównanie 5er i a6 i ogólną opinie.


Od siebie: Mam już trzecią F11 i złego słowa o tym aucie nie powiem.

NO i to mi sie podoba, dzieki za odpowiedz ;) moge wiedziec w jakich silnikach miales te egzemplarze, i czy miales jakies wieksze problemy?

Opublikowano

Mialem 525d 14' 520d 16' i teraz znów 525d 16'

Z żadnym absolutnie 0 problemów. Czysta eksploatacja. Przebiegi były między 120 a 160tys.

Generalnie ostatnio rozgladalem się już za g30 ale trafiła mi się ta 525d z takim wyposażeniem i w takim stanie że grzech było nie kupić.

Opublikowano
Mialem 525d 14' 520d 16' i teraz znów 525d 16'

Z żadnym absolutnie 0 problemów. Czysta eksploatacja. Przebiegi były między 120 a 160tys.

Generalnie ostatnio rozgladalem się już za g30 ale trafiła mi się ta 525d z takim wyposażeniem i w takim stanie że grzech było nie kupić.

a skad te zmiany i powrot do tego samego 525d? po prostu przebieg, czy dlatego ze jest to nowsze b47?

Opublikowano
Mialem 525d 14' 520d 16' i teraz znów 525d 16'

Z żadnym absolutnie 0 problemów. Czysta eksploatacja. Przebiegi były między 120 a 160tys.

Generalnie ostatnio rozgladalem się już za g30 ale trafiła mi się ta 525d z takim wyposażeniem i w takim stanie że grzech było nie kupić.

a skad te zmiany i powrot do tego samego 525d? po prostu przebieg, czy dlatego ze jest to nowsze b47?

Niestety poliftowe 525d to dalej N47. B47 miałem w 520d.

Z reguły nie trzymam samochodów dłużej niż rok, a tak naprawdę każde z nich było inne choćby biorąc pod uwagę wyposażenie. Jak wiadomo zupełnie inaczej jeździ się bidą A inaczej fajną opcją. Inna przyjemność z jazdy.


Choć jak pisałem o mały włos miałbym już g30 także ta trzecia to trochę przypadek.

Opublikowano
Miałem podobny dylemat. Kiedy szukałem samochodu ograniczyłem wybór do Audi A6 All Road (atrakcyjny ze względu na trochę większy prześwit, ale nie „SUVowe” rozmiary czy wagę) i BMW F11, które było naturalnym wyborem po udanych 4 latach z E91. Oba samochody, jestem pewny że mają dużo zwolenników. Wybór padł na F11 między innymi (ale nie tylko) ze względu na bezapelacyjnie najlepszą skrzynię biegów i sprawdzony 6 cylindrowy silnik. Wydaje mi się, że przy przebiegu, o którym piszesz, w obu modelach musisz liczyć na pakiet startowy, który powinien otwierać listę z wymianą rozrządu więc sam wspomniany przez ciebie rozrząd nie powinien być brany pod uwagę. Jeżeli chodzi o wtryski, turbiny itp. to będzie to zależało od stanu samochodu, w jakich warunkach był eksploatowany i serwisowany. Ryzyko małe czy duże, będzie w obu przypadkach podobne. Nie posiadam swoje F11 od tak długiego czasu, żeby dokładać swoje opinie o awaryjności, aczkolwiek z samej subiektywnej oceny wrażeń z jazdy, czy odczuć z wnętrza (wykonanie + multimedia) w porównaniu do Audi, F11 gorąco polecam.
Opublikowano

Ja od siebie jeszcze dodam, że od czasu do czasu wsiadam do A3 16' Żony i muszę przyznać, że gubię się w obsłudze multimediów. System MMI w audi nie jest tak intuicyjny co I-drive w BMW. W F11 mam dostęp do WSZYSTKIEGO nie odrywajac ręki z pokrętła, a niestety w audi poza pokrętłem jest jeszcze kilka przycisków które trzeba wcisnąć żeby gdzieś "wejsc".

Podsumowując I-drive jest prostszy, czytelniejszy i dużo bardziej intuicyjny niż MMI w Audi.

Opublikowano
Dzieki za odpowiedzi :) Mam takie jeszcze jedno pytanie, czy przy kupnie takiej BMW f10 535d 299ps zadbanej, z przebiegiem 200k+ idzie zrobic drugie tyle bez jakichs wiekszych problemow? Stąd pytanie bo robie jakies 50k rocznie, oczywicie 80% trasa 400km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.