Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Wszystko, co dostępne w fabryce - standard. Nie ma jednej płatnej opcji - bieda. Logika.

Przyznaj się, że chciałeś się pochwalić wyposażeniem swojego auta, mogłeś wkleić link do garażu po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Im więcej bajerów tym więcej pierdół do psucia :wink:

Chociaz brak skladania lusterek w piatce to naprawde nieporozumienie...

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj, nie ma takiej tragedii.. wszystko co najbardziej potrzebne to ma. Wielki plus za kolor.

Zgadzam się w 100%. Najważniejsze jest - nic więcej do szczęścia nie potrzeba.

Co do foteli - miałem takie w swojej F10 - nigdy nie narzekałem, są bardzo udane, największa ich wada to taka, że gorzej wyglądają od komfortów i tyle.

A wszelkie dodatki typu HUD czy asystenci jazdy są dla mnie przereklamowane. Jak są to fajnie, ale jak ich nie ma, to... czasem jeszcze lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

+1

Z połowy bajerów i tak rzadko się korzysta.

Auto moim zdaniem am wszystko, co potrzebne, aby fajnie się nim przemieszczać.

Kolor naprawdę wspaniały.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś oglądać jedno auto niedaleko mnie

Musze przyznać że zrobiło na mnie wrażenie dobrze wyposażone,pierwsza ręka ... i przebieg niecałe 90,000tys.

Ale ten nieszczęsny silnik184ps juz sam nie wiem co lepsze ta niebieska z wyglądu ladna i nowsza ale przebieg spory ocencie z wyglądu ta drugą


https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-f11-520d-184ps-voll-ausstattung/1052782815-216-1107

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś oglądać jedno auto niedaleko mnie

Musze przyznać że zrobiło na mnie wrażenie dobrze wyposażone,pierwsza ręka ... i przebieg niecałe 90,000tys.

Ale ten nieszczęsny silnik184ps juz sam nie wiem co lepsze ta niebieska z wyglądu ladna i nowsza ale przebieg spory ocencie z wyglądu ta drugą


https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-f11-520d-184ps-voll-ausstattung/1052782815-216-1107

To przedlift a z przodu ma lampy od polifta... Coś wiadomo o jakimś dzwonku ?

Wyposażenie całkiem spoko (choć dla niektórych i tak golas :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Diesel w niemczech w combi 9 lat i 90 tys km? Uwierzylbym jeszcze gdyby to byl jakis sedan w benzynie z duzym motorem ale nie ropniak. Przeciez tam nie kupuje się ropy do jezdzenia rekreacyjnego :mrgreen:

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten silnik jest ostatni w tej serii i poprawili raczej wszystko co mogło padać ... jeszcze nie widziałem info żeby były kłopoty z łańcuchem czy inne poważniejsze problemy - sam zrobiłem na tym silniku ok 60 tys ... żadnych problemów

 

A jak po tych 60tys wychodzi ci średnie spalanie?

 

Kasuje po każdym tankowaniu :) .... przy jezdzie emeryckiej mozna nawet zrobić 6,5l /100 , u mnie wychodzi ok 7,6 - 7,8 ( 60 miasto 40 trasa , 1,2 razy w miesiacu autostrada tak do 160-180km/h )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.

wiem że podaż benzyn narazie znikoma... a pewniebędzie jeszcz emniejsza.

ale coś tam się zawsze trafia.

Nie pili mnie wogóle, w zeszłym roku kupiłem x5 i tak rozważam sobie zakup czegoś nowszego.

nie ma innej opcji niż R6 - to jest warunek konieczny.

stąd 30i.


Mam tylko pewne obawy co do technologii i awaryjności tych aut. w e53 wiele rzeczy można zrobić bez udziału serwisu.

Nie wiem jak mechanicy są wyedukowani jeśli chodzi o serię F.

ale w sumie te auta mają juz prawie po 10 lat.

 

Benzyniak R6 to N53. On ma też już sporo swoich bolączek.

W modelach na USA miałeś jeszcze N52N, ten był trochę trwalszy, ale też krotko go montowali.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie.

Od dluzszego czasu szukam 530/535 ( Bardziej 535 :evil: :twisted: ). Cena nie gra zbytnio roli - wolalbym blizej 100k, ale za zadbany moge i zaplacic 130-140. przebieg max 120 tys. bardziej benzyna niz diesel, wydaja mi sie bardziej wiarygodne, dodatkowo nie przeszkadza mi spalanie na poziomie 10-15 litrow. Pytan mam kilka. mianowicie, z tego co wyczytalem z awaryjnoscia wszystko zalezy od egzemplarza. aktualnie jezdze is250 2009 z pl salonu, wszystko mialem pewne, salon pl, przejrzysta historia i wystarczy ze leje olej na czas(robie to czesto wczesniej) filtry klocki itd. jak w przypadku 535? Jak z autami z usa? Nie ma za chiny auta z pl salonu, jak jest, kosztuje plus minus 200 k, co jest dla mnie przegieciem za f10 juz. znalazlem kilka interesujacych mnie aut:


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-535i-306-km-m-pakiet-bogate-wyposazenie-ID6BGDj9.html#c9c78846f9 - ten mi przypadl do gustu, serwisowany aso, usa, mam zdjecia po sprowadzeniu, dostalo shota na tyl, niezbyt mocnego.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-m-pakiet-bezwypadkowa-niski-przebieg-ID6BFO64.html#c9c78846f9

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-ID6BDUoN.html#c9c78846f9 - to tez z usa. niby bylo sprowadzone bezwypadkowe, co mnie troche zdziwilo.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-535-x-drive-m-pakiet-adaptacyjne-swiatla-led-fotele-komfort-ID6BDPbV.html#c9c78846f9


z gory dziekuje za podzielenie sie Waszym doswiadczeniem i wiedza.


Edit. sorry za chaos :D

Pozdrawiam :wink: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak jak kolega wyżej też interesuję się kupnem 535i. Znalazłem już konkretną sztukę https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/used-automobiles/stock-locator.html?publicationId=7450946d-4376-4d05-814c-01f9d62c1ecb i auto jest dla mnie zarezerwowane. W tym miesiącu dopinam formalności i mam

pytanie jak podejść do samej transakcji zakupu samochodu używanego od dealera BMW Zdunek. Na przykład, gdybym kupował auto od osoby prywatnej, to na pewno wybrałbym się na przegląd przedzakupowy. Ma to sens w tym przypadku? Samochód został kupiony przez dealera na aukcji poleasingowej i został dla niego sporządzony raport Dekra w grudniu 2018 na wniosek firmy leasingowej. Sprzedawca poinformował mnie, że każde auto po zakupie przechodzi także pełną weryfikację w ich serwisie, ale twierdzi, że nie może mi jej przesłać drogą mailową i jest do wglądu na miejscu lub może przekazać interesujące mnie informacje drogą telefoniczną. Jestem z Warszawy i nie uśmiecha mi się jeździć do Gdańska specjalnie żeby obejrzeć papiery. Planuję się wybrać do Gdańska raz, poświęcić dzień (max 2), ogarnąć formalności i wrócić nową furą do domu. Z tego co usłyszałem przez tel. to samochód nie ma żadnych innych wad - żadnych wycieków, żadnych zapoceń, problemów ze skrzynią i z silnikiem, olej wymieniany był co 15-17kkm, komputer mówi że najbliższa wymiana materiałów eksploatacyjnych wymagana będzie za 9000km (klocki i tarcze tył) itp. Samochód przechodzi właśnie serwis olejowo-filtrowy, zostały wyeliminowane wady lakiernicze zgodnie z naszymi ustaleniami.


Nie chcę wyjść na paranoika, ale może ktoś z kolegów ma doświadczenie w analogicznej sytuacji? Cholera wie, może skoro będę miał roczną rękojmię i dwuletnią gwarancję BMW Premium Selection, to nie powinienem wymyślać, tylko przyjechać, obejrzeć, wykonać jazdę próbną, ogarnąć finansowanie i po prostu odebrać furkę?


Czy kupując używane auto od BMW dostaję jakiś pełny raport faktycznego stanu samochodu?

Czy jest jakiś powód dla którego takie auto miałoby nie mieć obecnie OC? Zastanawia mnie fakt, że w UFG widnieje informacja, że samochód miał wykupione OC do 30.01.2019 - od 31.01 pokazuje, że w bazie nie ma informacji.


Dajcie znać jeśli jest odpowiedniejszy dział dla tego typu zapytań.


EDIT:

VIN part 1 WBAFU71050

VIN part 2 DY76042

Edytowane przez JRP1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio ktoś poruszył temat programu Premium Selection- https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=353680&start=45 ostatnie dwie strony tematu


Tak czy siak w tych czasach kiedy nawet nowe samochody zdarzają się z powtórnie lakierowaną blachą absolutnie nie ufałbym bezgranicznie temu programowi BMW.

Dla świętego spokoju zleciłbym jakiejś firmie zewnętrznej takie porządne sprawdzenie VINu...

Aczkolwiek jeśli auto jest faktycznie z rynku niemieckiego i ma pełny raport dekry to jest to raczej pewniak.

Nikt się tam nie podłoży, żeby cokolwiek zatuszować czy w jakiś sposób oszukać bo może dobrze za to beknąć. To nie Polska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto ma dostępną historię uszkodzeń:

https://www.vin-info.pl/zamow-raporty/WBAFU71050DY76042


zapłać sobie za raport, będziesz znał datę uszkodzenia/uszkodzeń, przebieg jaki wtedy był, orientacyjną wartość naprawy (czyli ile ubezpieczyciel zapłacił) i strona pojazdu jaka była robiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dluzszego czasu szukam 530/535 ( Bardziej 535 :evil: :twisted: ). Cena nie gra zbytnio roli - wolalbym blizej 100k, ale za zadbany moge i zaplacic 130-140. przebieg max 120 tys. bardziej benzyna niz diesel, wydaja mi sie bardziej wiarygodne, dodatkowo nie przeszkadza mi spalanie na poziomie 10-15 litrow. Pytan mam kilka. mianowicie, z tego co wyczytalem z awaryjnoscia wszystko zalezy od egzemplarza. aktualnie jezdze is250 2009 z pl salonu, wszystko mialem pewne, salon pl, przejrzysta historia i wystarczy ze leje olej na czas(robie to czesto wczesniej) filtry klocki itd. jak w przypadku 535? Jak z autami z usa? Nie ma za chiny auta z pl salonu, jak jest, kosztuje plus minus 200 k:

 

Sprowadzanie aut z USA ma moze sens w przypadku amerykanskich aut, kupujac auto bezposrednio od osoby prywatnej, gdy sie kupuje dla siebie a nie na handel. Nie wierze w bezwypadkowe BMW sprowadzane z USA do PL (no moze poza 550i oraz M5 ktorych tam jest zdecydowanie wieksza podaz) - to nie ma ekononicznego uzasadnienia. Abstrahujac od tego zarowno 535i i jak 535d to sprawdzone i dobrze "wygrzane" konstrukcje co nie oznacza ze bezawaryjne. Ja swoje 535d kupilem z salonu w DE z pewnym przebiegiem 90k z gwarancja euro plus (12 msc). Przez 1 rok brak usterek a chwile po tym po 120k padla chlodnica EGR, no i jeszcze (prawdopodobnie, tzn wg. wskazan ISTA+) konczy sie przeplywomierz. Dodatkowe (ponad normalna eksploatacje) 5000 zl serwisu przez 2 lata to dosc umiarkowany koszt z ktorym sie liczylem. Tak wyglada sytuacja w przypadku auta z potwierdzona historia, kupionego z pewnego zrodla, serwisowanego na oryginalnych czesciach i bez dziadowania. Nie bez znaczenia sa tez tutaj idealne warunki eksploatacji - auto eksploatowane w 90% na niemieckich autostradach i na oryginalnym sofcie (nie jestem fanem chiptuningu). Rachunek za serwis 'ulepa' katowanego w warunkach miejskich moglby wyniesc o kilka rzedow wielkosci wiecej, nie wspominajac o straconych nerwach i czasie. Generalnie uwazam ze w przypadku drogich aut lepiej brac nawet ciut starsze uzywane auto z salonu z DE ale z wiarygodna dokumentacja oraz z gwarancja niz liczyc na tzw, "okazje".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(..)serwisowanego na oryginalnych czesciach i bez dziadowania. Nie bez znaczenia sa tez tutaj idealne warunki eksploatacji - auto eksploatowane w 90% na niemieckich autostradach i na oryginalnym sofcie (nie jestem fanem chiptuningu). Rachunek za serwis 'ulepa' katowanego w warunkach miejskich moglby wyniesc o kilka rzedow wielkosci wiecej, nie wspominajac o straconych nerwach i czasie. Generalnie uwazam ze w przypadku drogich aut lepiej brac nawet ciut starsze uzywane auto z salonu z DE ale z wiarygodna dokumentacja oraz z gwarancja niz liczyc na tzw, "okazje".

 

nie masz nawet pojęcia jak bardzo się z Tobą zgadzam :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio ktoś poruszył temat programu Premium Selection- https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=353680&start=45 ostatnie dwie strony tematu


Tak czy siak w tych czasach kiedy nawet nowe samochody zdarzają się z powtórnie lakierowaną blachą absolutnie nie ufałbym bezgranicznie temu programowi BMW.

Dla świętego spokoju zleciłbym jakiejś firmie zewnętrznej takie porządne sprawdzenie VINu...

Aczkolwiek jeśli auto jest faktycznie z rynku niemieckiego i ma pełny raport dekry to jest to raczej pewniak.

Nikt się tam nie podłoży, żeby cokolwiek zatuszować czy w jakiś sposób oszukać bo może dobrze za to beknąć. To nie Polska.

 

Z rynku niemieckiego? Samochód jest z polskiej dystrybucji. Produkcja luty, a pierwsza rejestracja marzec 2013.

EDIT: odniosłeś się do innego postu, mój błąd.

 

auto ma dostępną historię uszkodzeń:

https://www.vin-info.pl/zamow-raporty/WBAFU71050DY76042


zapłać sobie za raport, będziesz znał datę uszkodzenia/uszkodzeń, przebieg jaki wtedy był, orientacyjną wartość naprawy (czyli ile ubezpieczyciel zapłacił) i strona pojazdu jaka była robiona

 

Raport z vin-info mówi o 4 szkodach:

2016 LUTY Miejsce zgłoszenia: Polska Szkoda: Z PRZODU Szkoda: od 1000 do 1250 PLN Przebieg pojazdu: 24283 km

To by się zgadzało - była malowana maska (odprysk od kamienia, grubość lakieru 170-235um). Jak to możliwe, żeby przez 3 lata zrobić tak mały przebieg...


Przy pozostałych 3 nie ma informacji co było robione:

2016 MARZEC Miejsce zgłoszenia: Polska Szkoda: od 1000 do 1250 PLN (bez info nt przebiegu). Może to jakas doplata w ramach pierwszej szkody?

2017 LISTOPAD Miejsce zgłoszenia: Polska Szkoda: od 3000 do 3500 PLN Przebieg pojazdu: 46547 km

2018 STYCZEŃ Miejsce zgłoszenia: Polska Szkoda: od 3500 do 4000 PLN Przebieg pojazdu: 54278 km


Obstawiam, że mógł być malowany błotnik prawy tylny (wartość 120-190um), bo drugi blotnik ma 105-120um. To wartości z raportu dekry (na internecie po wpisaniu vin-u w google). Te różnice są na tyle duże, żeby móc stwierdzić, że był malowany?


Ale te naprawy lakiernicze to na szczęście tylko kosmetyka.

Edytowane przez JRP1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przebieg nie budzi moich zastrzeżeń i w mojej opinii usprawiedliwia stosunkowo wysoką jak za rocznik 2013 cenę.

A co do samego odbioru z ASO, to nie będzie przegięciem jeśli zechcę żeby w serwisie podnieśli mi auto, abym mógł obejrzeć zawieszenie pod kątem brakujących osłon, wycieków czy stanu hamulców?

Edytowane przez JRP1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.