Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Ale idąc tym tropem, trzeba by było jeszcze finanse kupującego sprawdzać, bo F10 już kupisz za 50 kilka tyś zł, czyli cena auta segmentu B odrobinkę lepiej wyposażonego, a gdzie koszty utrzymania 5? :P
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam zamiar zakupic f10 i chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies roznice odczuwalne w przyspieszeniu miedzy 525d (218km) a 530d?


Jesli chodzi o cene auta to byloby to gdzies w okolicach 100 tys.. i moje pytanie jest czy lepiej kupic 525d z przebiegiem 100-150 tys a czy lepiej wziac pancerne 530d z przebiegiem 200-250 (bo z mniejszym przebiegiem za taka sume raczej nie kupie) dodam ze uwielbiam jak auto mruczy a R6 ladnie brzmi i nie ukrywam ze sie zakochalem :D lubie nawet czesto depnąc... ;) tylko ze ten przebieg... i moje pytanie tutaj do was, co poradzicie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie jestem obiektywny, ale nie patrz na przebieg a o to jak auto jest serwisowane (interwały olejowe), zadbane i wypadkowe... Auto z przebiegiem 150tyś potrafi być zarżnięte, a inne z przebiegiem 250+ potrafi być lepiej utrzymane...


a R6 to bajka :cool2:



podchodź do aut indywidualnie, a nie wrzucaj wszystkie do jednego worka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo jestem napalony na to R6 bo uwielbiam jezdzic i jezdze dosyc duzo ok. 40 tys rok i to 80% trasa i z tego co widzialem na autoscout, to po calej europie jest masa f10 3.0d z przebiegami do 500 tysi, dlatego tez jestem bardzo za tym autkiem... tylko moglby mi ktos rozpisac co by trzeba bylo wymienic od razu na starcie i jakie by byl ceny tego wszystkiego po kupnie takiego auta z 200k+ przebeigu zeby zminimalizowac wszystkie problemy ktore moglyby wyskoczyc? ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar zakupic f10 i chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies roznice odczuwalne w przyspieszeniu miedzy 525d (218km) a 530d?


Jesli chodzi o cene auta to byloby to gdzies w okolicach 100 tys.. i moje pytanie jest czy lepiej kupic 525d z przebiegiem 100-150 tys a czy lepiej wziac pancerne 530d z przebiegiem 200-250 (bo z mniejszym przebiegiem za taka sume raczej nie kupie) dodam ze uwielbiam jak auto mruczy a R6 ladnie brzmi i nie ukrywam ze sie zakochalem :D lubie nawet czesto depnąc... ;) tylko ze ten przebieg... i moje pytanie tutaj do was, co poradzicie? ;)

 


218ka nie ma podejścia do 3.0D. Rzadko nawet bardzo rzadko ma 218koni, zdecydowanie bardziej awaryjny model .

218ke masz 4x4 , większość 530 ma tył napęd.

Wybór należy do ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie jestem obiektywny, ale nie patrz na przebieg a o to jak auto jest serwisowane (interwały olejowe), zadbane i wypadkowe... Auto z przebiegiem 150tyś potrafi być zarżnięte, a inne z przebiegiem 250+ potrafi być lepiej utrzymane...


a R6 to bajka :cool2:



podchodź do aut indywidualnie, a nie wrzucaj wszystkie do jednego worka

Potwierdzam tu słowa kolegi :cool2:

Sam kupiłem na koniec listopada F11 ale nie koniecznie rocznik jaki chciałem lecz po kilku oględzinach innych perełek wybrałem starszy egzemplarz ale za to stan techniczny i wizualny jest jaki chciałem, a czas pokaże czy będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reso moje 525 po programie zamiata 530 :)

Z tym ze zmieść inne auto 200 kuca + idzie rzadko kiedy :D jedno to ze ruch na drodze a dwa, ze rzadko kiedy idzie znalezc kogos z takim autkiem i jeszcze z zajawką do sprintu :D

a tak serio to bardziej urzeka mnie po prostu sam dzwiek R6 a i mocy jak kiedy sie okaze za malo to na 300+ idzie lekko z niej wyciagnac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reso moje 525 po programie zamiata 530 :)

 

derlysy jakie masz parametry po programie? U mnie wyszło ok 270kucy ale wgrałem serie bo czekam na wymianę rozrządu (bo nie chcę przypadkiem czegoś urwać :mrgreen: )


Generalnie wybierając między 525Xd a 530xD ,brałbym 530ke:D


 

[quote name="reso"

218ke masz 4x4 ' date=' większość 530 ma tył napęd.

Wybór należy do ciebie :)[/quote]

 

to ja widuje prawie same 530 z xdrive :)

Bo Ty z gór jesteś :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reso moje 525 po programie zamiata 530 :)

 

Powiem tak - program to se można zrobić zawsze i w ogóle nie o to chodzi w tym samochodzie :duh: Nie wiem też, o jakim zamiataniu piszesz... Chyba nie po to kupuje się 530d R6, że by zamiatać bidnych frajerów w 520/525d... :nienie:


Myrtenius - można powiedzieć, że miałem podobny dylemat, tyle, że w wyższym budżecie - fabrycznie nowe, pod siebie skonfigurowane 525d czy półroczne, popracownicze z BMW 530d. Wybrałem drugą opcję i nie żałuję, bo tak jak napisał @kosa - R6 to bajka. Komfort jazdy i wyposażenie (zazwyczaj lepsze w R6) powodują, że czuję się, jakbym jeździł 7er :) Łatwiej i drożej sprzedaż 530d w przyszłości, więc nawet jak do niej więcej dołożysz z racji przebiegu - to raczej nie stracisz.


I ponownie podkreślę to co napisał @kosa - szukaj konkretnego ładnego, serwisowanego i zadbanego 530d - najlepiej w RWD (ale to moje subiektywne zdanie - ale większa przyjemność z jazdy, niższe spalanie i mniej problemów i kosztów... szczególnie w aucie z większym przebiegiem unikałbym xDrive'a) - moda na diesle trochę spadła, więc powinieneś kupić ładną z wcale nie strasznym przebiegiem, wiadomo 200+ będzie, ale na to auto to nie jakaś masakra. Oczywiście załóż kilka tyś na pakiet startowy, ale będziesz zadowolony.


Z drugiej strony, jak trafi się coś ładnego w R4... ja miałem F10 w 520d RWD - i byłem bardzo zadowolony i nic złego na to auto nie dam powiedzieć, wcale wolniej nie jeździłem niż teraz R6, tyle że już teraz zakochałem się w kulturze i klanku R6... A najlepsze jest to, że spalanie 530d jest prawie takie samo... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz :D i fajnie ze ktos tez mial kiedys dylemat w takim wyborze :cool2:

A tak wgl, jezdzilem R6 i po prostu kocham jesli auto mruczy a nie krzyczyyyy :D

a nawet jesli wyjda mi tam jakies wieksze koszty napraw czy wymian od 4 cylindrowca to chociaz bede spokojnieszy ze wydaje na to co daje mi mase frajdy i muzyki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem posiadaczem e61 od 6 lat i przyszedl czas na zmiany.

Chce kupic f11. Do wydania mam okolo 55k i w zwiazku z tym mam pytanie. Czy samochody z 2011/2012 w tych pieniadzach warte sa zachodu czy beda juz zjezdzone?

Nie chccialbym wtopic i tak sie zastanawiam czy to oby nie za malo pieniedzy jak za taki samochod?

Prosze o porady bo zakochany jestem w bmw ale troche sie boje:)

Przegladam powoli wszystkie serwisy i znalazlem cos takiego:




Ogolnie chcialbym f11, koniecznie skora i w automacie...jeszcze biala do tego ale w tych pieniadzach niestety narazie nic nie ma :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie moze ile mniej wiecej wychodzi ubezpieczenie bmw f10 3.0d, i gdzie najlepiej ubezpieczac?

 

Kwota za ubezpieczenie to wypadkowa wielu czynników więc podawanie kwoty mniej więcej nie będzie dobrym wyznacznikiem. Sam musisz sprawdzić. Co do tego gdzie, to mi wyszło zdecydowanie najtaniej w salonie BMW w Bydgoszczy. Oni mają podpisaną jakąś umowę z Allianz i żaden ubezpieczyciel nie był mi w stanie zaoferować takiej ceny :) nawet jak sprawdzałem bezpośrednio w Allianz to kwota była wyższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie moze ile mniej wiecej wychodzi ubezpieczenie bmw f10 3.0d, i gdzie najlepiej ubezpieczac?

 

Kwota za ubezpieczenie to wypadkowa wielu czynników więc podawanie kwoty mniej więcej nie będzie dobrym wyznacznikiem. Sam musisz sprawdzić. Co do tego gdzie, to mi wyszło zdecydowanie najtaniej w salonie BMW w Bydgoszczy. Oni mają podpisaną jakąś umowę z Allianz i żaden ubezpieczyciel nie był mi w stanie zaoferować takiej ceny :) nawet jak sprawdzałem bezpośrednio w Allianz to kwota była wyższa.

a ile to jest w twoim wypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ubezpieczeniem ja mam całkiem odwrotne odczucia. W salonie zaproponowali chore ceny za ubezpieczenie w Allianz rzędu 17 tys zł, co prawda zwyżka za wiek ale u dobrego agenta i tak kwota w Allianz wychodziła mniejsza. Najlepiej samemu pochodzić porównać i nie dać się obrobić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie moze ile mniej wiecej wychodzi ubezpieczenie bmw f10 3.0d, i gdzie najlepiej ubezpieczac?

 

Kwota za ubezpieczenie to wypadkowa wielu czynników więc podawanie kwoty mniej więcej nie będzie dobrym wyznacznikiem. Sam musisz sprawdzić. Co do tego gdzie, to mi wyszło zdecydowanie najtaniej w salonie BMW w Bydgoszczy. Oni mają podpisaną jakąś umowę z Allianz i żaden ubezpieczyciel nie był mi w stanie zaoferować takiej ceny :) nawet jak sprawdzałem bezpośrednio w Allianz to kwota była wyższa.

a ile to jest w twoim wypadku?

 

Mi wyszło 3,5tys przy wartości auta 87tys. Jak sam szukałem to było ok 1tys. więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Mam spory dylemat. Przymierzam się do zakupu F10 i mam na oku dwie sztuki i nie wiem którą wybrać. Pierwsza jest w oryginalnym M pakiecie, sportowy automat, składane lusterka, EDC, skrętne xenony, asystent długich, head up, rozszerzone zegary, navi prof, podgrzewane fotele itd. Niestety jest uszkodzona i muszę czekać na dokumenty jeszcze nie wiadomo ile.

Druga bez M pakietu ale soft close, dostęp komfortowy, i reszta wyposażenia podobna tylko bez grzanych foteli edc składanych lusterek i head up. I tutaj pytanie którą brać? Które z tych elementów bardziej przydadzą się na codzień i czy warto czekać (na pierwszą wpłaciłem już zaliczkę ale czekam od początku grudnia i zaczynam się nie cierpliwić) Oby dwa samochody wyjdą mnie podobnie cenowo. Pierwszy ma przebieg 220kkm druga 298kkm i jest od pierwszego właściciela. Nie chciałbym zrezygnowac z pierwszej i dowiedziec sie że za tydzień dokumenty będą bo podoba mi się nieziemsko. Będę wdzięczny za porady :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam spory dylemat. Przymierzam się do zakupu F10 i mam na oku dwie sztuki i nie wiem którą wybrać. Pierwsza jest w oryginalnym M pakiecie, sportowy automat, składane lusterka, EDC, skrętne xenony, asystent długich, head up, rozszerzone zegary, navi prof, podgrzewane fotele itd. Niestety jest uszkodzona i muszę czekać na dokumenty jeszcze nie wiadomo ile.

Druga bez M pakietu ale soft close, dostęp komfortowy, i reszta wyposażenia podobna tylko bez grzanych foteli edc składanych lusterek i head up. I tutaj pytanie którą brać? Które z tych elementów bardziej przydadzą się na codzień i czy warto czekać (na pierwszą wpłaciłem już zaliczkę ale czekam od początku grudnia i zaczynam się nie cierpliwić) Oby dwa samochody wyjdą mnie podobnie cenowo. Pierwszy ma przebieg 220kkm druga 298kkm i jest od pierwszego właściciela. Nie chciałbym zrezygnowac z pierwszej i dowiedziec sie że za tydzień dokumenty będą bo podoba mi się nieziemsko. Będę wdzięczny za porady :-D

 

Ja mimo tego że szukałem o wiele młodszego egzemplarza po oględzinach kilku sztuk wybrałem starszy (link w stopce) bo liczył się stan techniczny i wiarygodna dokumentacja tj. historia no i w końcu udało się i moim zdanie liczy sie wyposażenie lecz dla mnie wersja w M jest dużo ładniejsza i teraz musisz sam zdecydować co jest dla Ciebie ważne. Poza tym widzę że ta w M ma mniejszy przebieg i tu ważne która i co miała robione oraz czy wersje silnikowe są takie same, jednocześnie musisz sobie założyć pakiet startowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.