Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spokojnie kupisz, może nawet i dobre R6 z początku produkcji się trafi. E60 za tyle pieniędzy nie warto brać.

Opublikowano

Osobiście poleciłbym z zachodu z przebiegiem około 200-250tys. Juz po duzym serwisie. Zawieszenie i łożyska mniej wyeksploatowane, geometria i przeglądy czasowo i bez przymykania oczu, tylko żeby ktoś olej w miarę często wymienial i juz polowa sukcesu 🙂 za 2l płacisz mały podatek. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Takie luźne pytanie, chce kupić f11. E70 mi odradzili😂

wiec mnie teoretycznie czeka przy kupnie:

f11 520d 184km RWD 102tys przebiegu 2012r na co zwrócić uwagę przy kupnie.

 

 

i drugie auto

 

ktore bardziej jestem na tak

f11 520d 190km x-Drive 142tys km 2015

Ile wytrzymuje napęd? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zastanawiasz się miedzy 2012 a 2015?
Bez sensu.

 

Jest kilka istotnych rzeczy:

 

1. Jeśli 2012 - to warto aby było produkcji późniejszej niż lipiec. NBT jest wyraźnie lepsze niż CIC

2. 2012 to N47, 2015 to B47. Moim zdaniem oba silniki są tak samo dobre, jednak B47 ma minimalnie lepszą kulturę pracy.

3. Przy 2.0d - zdecydowanie lepiej RWD, chyba że mieszkasz w górach i go potrzebujesz.

 

Ile wytrzymuje napęd zależy od wszystkiego. Jak ktoś jeździł, jak zmieniał olej, ile auto jechało prosto a ile skręcało, ale najwięcej od kół - rozmiar, ciśnienia etc.

 

 

Patrząc na przebiegi które podajesz, wygląda że taniej i lepiej może było by kupić serie G? Bo ceny F10/F11 z takimi przebiegami to okolice 90-100 tys pln

Opublikowano

Moja 2015 ma silnik N47 218koni z mapą od 50tys km na 260 i ponad 500nm, znana pełna historia przebieg 130tyś obecnie, olej wymieniany co chwilę, i napinacz od 20tyś słyszę już rano na rozruchu że działa słabo, łańcuch był sprawdzany na wymianie pokrywy zaworów 2mc temu i jest już na granicy rozsądku, zresztą słychać szuranie dość wyraźnie. Trzeba wymienić przed zimą. Opony fabrycznie 245/40r19, ciśnienie 2.5 na rozgrzanych na obu osiach. 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć

Mam na oku F11 z 2013 roku. Samochód pochodzi z Niemiec, od roku jest w Polsce. Jak najlepiej sprawdzić jego historie serwisową? Posiadam numer VIN

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 3.10.2023 o 18:26, Paniczos napisał(a):

Czy w ogóle jest pchać się w wersję 550d czy nie łudzić się, że akurat trafi mi się dobry egzemplarz?

550d jest troszeczkę wzmocnione względem 535d więc może być tak samo lub trochę lepiej.

Osobiście wolałbym 530d jednak.

Opublikowano

W tej cenie kupisz ładnego polifta b47. Najbezpieczniejszy silnik w f10, trzeba zwrócić uwagę na rozrząd, czujnik paliwa i ewentualny olej w wiązce, kolektor ssący z klapami - tu już klapy niewymienne jak w n47.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Podobny rozrząd do b47, trochę mniej trwały, zwykle przy 200k warto wymienić. Z klapkami kolektora mniejszy problem bo wymienia się je tanio i nie trzeba regenerować całego kolektora w razie co. Za to np przy przebiegu 270k musiałem wymienić wszystkie wtryski bo lały.

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niestety, f10 to nie e46. Tu wybierasz pomiedzy zlym a mniej zlym. Benzyny sobie daruj. Nie ma mniej zlej. Pozostaja trzy diesle n57/n47 oraz nowsze b47. W tych pieniadzach szukasz nowszego, lci, 2.0d, albo starszego 3.0d. Ja radze: lci, 2.0d, b47. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Coś było robione z deska rozdzielcza, widać przy wlacziku świateł po lewej stronie. Cena fajna wszystko fajnie ale nie wąchaj się zainwestować te kilka set złotych w dobrą diagnostykę u jakiegoś fachmana od bmw, żebyś drugie tyle kasy nie musiał zaraz kołować na naprawy 

Opublikowano

Zauważyłem ze było coś tam przy światłach i tak samo jest nierówne spasowanie przy wyświetlaczu, i brak kratki nawiewu na tylnej kanapie... 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ta gwarancja to zwykły trik handlowy komisów. W regulaminie jest dużo wykluczonych z niej części. W przypadku zakupu auta z wadami ukrytymi i tak zostanie tylko droga sądowa.

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Siemka, zabieram się do szukania F07 z 3.0d
Jakieś doświadczenia, który rocznik silnika mniej problematyczny z punktu widzenia silnika i skrzyni? (pytam tu, bo dział lepiej żyje 😉 )

Celuje w oryginalne przebiegi około 150-250 tysi km i bezwypadkowe (sobie sprawdzę, mam jak).
Roczniki na które będę polował to 2010 -2015. Jak z rozrządem w tych wynalazkach? Sypią się czy regularna wymiana oleju daje radę?
Mam m57b30tu2 - pod 400 tysi i jeszcze na oryginalnym żyje.

Widzę, że są 2 silniki z odcinką na 2011 roku.   N57D30O0 N57D30O1

Czy jest jakaś konkretna różnica między nimi? 535 - odpada, nie chce się bawić z układem bi-turbo, a 2.0 chyba do takiej kobyły za mało i 4 cylindry 🤐

Co ze skrzynią, czy wymiana oleju przy takim przebiegu to nie za późno na tą nowszą konstrukcję czy jeszcze jest szansa, że pożyje?

 

     
   
Edytowane przez madseason
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Miałem takie auto w 2011 roku. Pamiętam, że super jeździło. Fajny silnik tylko nie wiem jak przebieg wpływa na te 4 cyl. Jak stan techniczny jest ok to brać i się cieszyć jazdą…

  • Lubię to 1
Opublikowano

Zależy od konkretnej sztuki. Ostatnio oglądam moto kuncik spoko koleś to miał przypadek że klient kupił e90 za 20tys w promocji i musiał 40 tys wyłożyć na serwis min wtryski i dosłownie kilka strategicznych podzespołów i gość ma e90 za 60 tys, a jeszcze zawieszenia nie ruszył. Najlepiej jakbyś oglądał te auta z kimś kto takie ma/miał  i umie w kompie posprawdzać podstawowe rzeczy. 

Oczywiście nie jest powiedziane ze kupisz F11 za 80-100 tys i będzie jak nowa. Nie jest powiedziane ze 250 tys nalotu to gorzej niż 150tys (większy przelot = wyeliminowane na gwarancji większość problemow, ja kupilem z 83tys przebiegu sześciolatka i przez 3 lata ponad 30k PLN dorzuciłem zeby wszystko bylo jak bóg przykazał (bez opon i ubezpieczenia, I to bez problemow typu remont wtryski/skrzynia biegow) a jeszcze przedemna rozrząd i kilka drobnych poprawek) o ile nalotu jest oryginalny, a to wiadomo jak z tym jest też. Powodzenia ale przedewszystkim cierpliwości. Oryginalne części są dość drogie a i ciezko znalezc kogos kto nie oszukuje na naprawach jednoczesnie znajac sie na tych wszyskich beemkowych detalach powodujqcych wibracje bo dokrecil ktos cos o ćwierć obrotu za bardzo 🙂

  • Lubię to 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.