Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

W zeszłym roku i w zeszłym miesiącu ubezpieczałem u znajomych, pierwszy mial uklad z PZU, w tym roku przeszedłem do Warty bo 2k mniej za ubezpieczenie a wycena wyższa, no i zaznaczone mam w ubezpieczeniu kompletne wyposażenie indywidualny lakier, felgi, skóra, to tamto siamto (zgodnie z prawdą no bo po vinie każdy może sprawdzić pakiety i dodatki) i dostalem wycenę 120k, w zeszłym roku 108k. Na podstawie tego nie stawiałbym u Ciebie (pomimo 3.0d -ale bez xdrive) że dostaniesz 146k w ostatecznej wycenie. Bliżej 100k. 90-100k to max ile to jest warte jeśli masz cacko takie że ani ryski, garażowane, pierwsza wymiana oleju po 10k a nie po 30, i obchuchane. A i tak przygotuj 20k na najbliższe 2 lata. Obserwuje F11tki od 2 lat, rok temu kupiłem.


PS Wzrosła mi wycena tylko i wyłącznie z powodu recesji i tego co dzieje się na świecie od ostatnich 2 lat z produkcją nowych aut. Nie liczę już na to że w przyszłym roku znowu będzie wyższa wycena.


PS2 jak masz dać 140k za auto to sprzedam Ci moje, będziesz zadowolony, a ja dorzuce 40k i kupie G31 z 2019 która też bedzie full :D

 

:norty: dzieki, troche ponizej 110 mam mozliwosc kupic, rysek praktycznie nie ma i jest obchuchane bo dbalem jak o swoje z mysla tez ze w rodzinie zostanie, na dzien dobry beda hamulce tyl wiec pare tys z tego co czytam no chyba ze jeszcze wynegocjuje zeby to zrobili. Jak kupie i brata nie namowie to w przyszlym roku bede musial puscic ją dalej w świat bo nowe auto w drodze :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z przodu tarcze już zmieniałeś? Ja teraz miałem 3cią wymianę klocków, w serwisie powiedzieli mi że jeszcze na te 3cie klocki tarczy wystarczy, ale przejechałem 15k na nowych klockach i już jak cisnę po autostradzie i dobrze zagrzeje hamulce to jednak czuje jak tarcze falują. Żałuję że nie wymieniłem tarcz z przodu po drugim komplecie klocków. Ale teraz już zaczekam te 2 miesiące i wymienie jak będę zmieniał koła na zimówki. Zbijaj cenę do 100k, pokaż im moją gablotę i powiedz że dałem mniej niż 100, bo taka jest prawda, i taka jest też wartość.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,


zastanawiam się nad kupnem F11 525xd, niemcy 2012 w polszy od 2013 (4 właścicieli ale wśród nich były leasing i wykup) ok. 192k km przebiegu (prawdziwy po historiapojazdu.gov.pl albo skrecony przed importem) cena 60k zł, więcej danych raporcie w załączniku - link


https://drive.google.com/file/d/11TOKPB27FBmef_irX2FJXkGhRyyO0G8x/view?usp=drivesdk


dodam tylko, że poza tym co w zał. z VIN ma dołożony odrębnie zewnętrzny mpakiet (zderzaki przód tył i progi) nie wiem czy po jakimś dzwonie czy tak na widzi mi się


ostatnio właściciel robił serwis olejowy i hamulcowy oraz rozrząd, regeneracje turbiny i wału


polecilibyście ten zakup tego egzemplarza czy darować sobie?


dzięki za opinie


Pzdr

Edytowane przez juhas29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,


zastanawiam się nad kupnem F11 525xd, salon polska 2012 (4 właścicieli ale wśród nich były leasingi i wykup) ok. 192k km przebiegu (prawdziwy po historiapojazdu.gov.pl) cena 60k zł, więcej danych raporcie w załączniku - link


https://drive.google.com/file/d/11TOKPB27FBmef_irX2FJXkGhRyyO0G8x/view?usp=drivesdk


dodam tylko, że poza tym co w zał. z VIN ma dołożony odrębnie zewnętrzny mpakiet (zderzaki przód tył i progi) nie wiem czy po jakimś dzwonie czy tak na widzi mi się


ostatnio właściciel robił serwis olejowy i hamulcowy oraz rozrząd, regeneracje turbiny i wału


polecilibyście ten zakup tego egzemplarza czy darować sobie?


dzięki za opinie


Pzdr

 

Dołożony mapkiet to nic innego jak poprawienie wyglądu. Po dzwonie to raczej każdy by założyl zwykłe zderzaki bo są tańsze. Link nie działa. Jak wszystko masz udukomentowane ze faktycznie było wymienione to jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link powinien być poprawiony,


byłem oglądać ten samochód i byłem z nim na SKP, do zrobienia na start są miechy tył i osłony półosi tył oraz osłona amortyzatora też tył plus malowanie dwóch elementów (liczę tak pewnie 4k zł), plus jakieś pierdoły jak brak podświetlenia w dwóch guziczkach od szyb przy kierowcy czy luźno leżąca, chyba wyłamana, pokrywka od centralnego głośnika.


poza tym maska jest średnio z przodu spasowana ze zderzakiem (ta długa pozioma szpara, zderzak chyba trochę opuszczony). Da się to jakoś lepiej spasować w warsztacie?


tym co mnie zastanowiło to zużycie w środku ale to podobno to typowa przypadłość (zajechana rączka drzwi pasażera przy niecałych 200k km)


no i te 525xd, subiektywnie, nie idzie, fakt siedziały 4 osoby, ale brakowało mi mocy pod nogą, ciekawi mnie czy zauważalna jest różnica po chipie na 260km (tak mi w chipowni mówili),

wiem, zę 530xd pójdzie lepiej no ale kwestia ekonomii...


to byłoby moje pierwsze BMW i dlatego się waham i nie wiem co robić, mimo, że ten rozrząd już zrobiony...

Edytowane przez juhas29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link powinien być poprawiony,


byłem oglądać ten samochód i byłem z nim na SKP, do zrobienia na start są miechy tył i osłony półosi tył oraz osłona amortyzatora też tył plus malowanie dwóch elementów (liczę tak pewnie 4k zł), poza tym maska jest średnio z przodu spasowana ze zderzakiem (ta długa pozioma szpara, zderzak chyba trochę opuszczony) plus jakieś pierdoły jak brak podświetlenia w dwóch guziczkach od szyb przy kierowcy czy luźno leżąca, chyba wyłamana, pokrywka od centralnego głośnika.


tym co mnie zastanowiło to zużycie w środku ale to podobno to typowa przypadłość (zajechana rączka drzwi pasażera przy niecałych 200k km)


no i te 525xd, subiektywnie, nie idzie, fakt siedziały 4 osoby, ale brakowało mi mocy pod nogą, ciekawi mnie czy zauważalna jest różnica po chipie...


to byłoby moje pierwsze BMW i dlatego się waham i nie wiem co robić, mimo, że ten rozrząd już zrobiony...

 

Mam ten silnik i zrobiony program. Z nim te auto już jedzie ;) więc może na serii coś temu niedomaga. Tak boczki szybko padają taka przypadłość. Resztę co wymieniłeś typowe rzeczy jak na 9 letnia auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia to czemu wał regenerowany i nic więcej dookoła wału, dlaczego turbo i przez co (DPF? Metal w oleju?) No i czemu zerwany ten głośnik na desce

 

Wał to nie wiem. Ale turbo lubi paść te mniejsze. Zle użytkowanie i ona już się kręci od najmniejszych obrotów. Czesto olej nierozgrzany a auto butowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwile odpuściłem ten egzemplarz.


Z relacji obecnego właściciela (od 2021) wynika, że wspomniane rzeczy (turbo, wał) robił poprzedni właściciel, który akurat (miedzy 2016 a 2021) nie występuje w historii serwisowej z kluczyka. Wtedy mogły dziać się kwiatki i w efekcie mógł wjechać mpakiet w ramach naprawy. Obecny sprzedający po niecałym roku, wymienionym rozrządzie i przejechanych 8,5kkm jednak samochód sprzedaje.


Jak dla mnie, po oględzinach, ten samochód był walony przodem albo i gorzej, choć mogę się mylić bo miernikiem nie mierzyłem i szyb zapomniałem oblukać (choć sprzedający wspomniał o malowanej masce, prawych tył drzwiach i tylnym nadkole), a takie właśnie fakty jak i słabe spasowanie maski ze zderzakiem, obłtuczony "lakier" na końcach listew bocznych szyby czołowej, skrzypiąca podczas otwierania i zamykania klapa bagażnika czy ta osłona głośnika centralnego, skutecznie mnie zniechęciły.


Ustaliłem +- ile trzeba będzie włożyć na start, ale sprzedający nie chce tyle opuścić, więc mimo świeżego rozrządu i wyposażenia tego egzemplarza, moje poszukiwania trwają dalej, chyba, że sprzedający jednak zaakceptuje moją ofertę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwile odpuściłem ten egzemplarz.


Z relacji obecnego właściciela (od 2021) wynika, że wspomniane rzeczy (turbo, wał) robił poprzedni właściciel, który akurat (miedzy 2016 a 2021) nie występuje w historii serwisowej z kluczyka. Wtedy mogły dziać się kwiatki i w efekcie mógł wjechać mpakiet w ramach naprawy. Obecny sprzedający po niecałym roku, wymienionym rozrządzie i przejechanych 8,5kkm jednak samochód sprzedaje.


Jak dla mnie, po oględzinach, ten samochód był walony przodem albo i gorzej, choć mogę się mylić bo miernikiem nie mierzyłem i szyb zapomniałem oblukać (choć sprzedający wspomniał o malowanej masce, prawych tył drzwiach i tylnym nadkole), a takie właśnie fakty jak i słabe spasowanie maski ze zderzakiem, obłtuczony "lakier" na końcach listew bocznych szyby czołowej, skrzypiąca podczas otwierania i zamykania klapa bagażnika czy ta osłona głośnika centralnego, skutecznie mnie zniechęciły.


Ustaliłem +- ile trzeba będzie włożyć na start, ale sprzedający nie chce tyle opuścić, więc mimo świeżego rozrządu i wyposażenia tego egzemplarza, moje poszukiwania trwają dalej, chyba, że sprzedający jednak zaakceptuje moją ofertę...

 

A ile masz na te auto przypomnij ? Ja swoją powoli chce sprzedawać. Ja mam F10 z 2013r z przebiegiem 145 tys. Pełen serwis aso no i bardzo dobre wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, pzzychodzę do Was z jednym małym/dużym pytaniem. Mianowicie, zastanawiam się nad przesiadka z mojej E61, na F10/11. Obecnie posiadam E61, 2.5d silnik m57n, narzekać na moją bawarke nie mogę, bo jest to super auto, ale wiadomo.. Już swoje lata ma.. I teraz pytanie, czy ktoś z Was może przesiadał się z E61, na F10/11? Jakie silniki polecanie? Jak to wygląda z punktu awarii? Diesel, czy benzyna? Wiem, że praktycznie każda jednostka jest dobra, ale czy to prawda, że po zakupie auta muszę natychmiast jechać do mechanika na rozrząd i panewki..? Rocznie robię 5-6 tysięcy kilometrów w mieście i dwa razy w roku jadę do Polski tj. 4 tysiące w trasie. Z góry dziękuję za każdy komentarz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Proszę o poradę oraz wycenę... Chcę kupić BMW 535D w kombi tylny napęd rok prod - wrzesień 2016. Przebieg 220 tys km. Kolor antracyt (taki ciemny szary). Prawie do końca serwisowany w ASO co zostało potwierdzone. /bez wypadkowe, bez kolizyjne. W środku jak nowe.

- pełen m-pakiet fabryczny

- lampy adaptacyjne ledy

- hed up

- navi professional z connected drive

- fotele komforty wentylowane, podgrzewane

- kamery 360 stopni

- felgi oryginalne m-pakiet 19" + prawie nowe opony Michelin SC5

- hak elektryczny

- asystenci pasa ruchu, ochrony pieszych, martwego pola

- dostęp komfortowy

- aktywny tempomat z radarem

i wiele wiele innych o czym nie mam pewnie nawet pojęcia.


Auto od osoby prywatnej od nowości. Znaczy najpierw miał leasing ale gość wykupił. Teraz sprzedaje bo kupił 7er

Jaka jest realna cena takiego pojazdu? Stan igła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg już spory, jak niewiele było wczesniej robione to przygotuj się na duży serwis. Po opisie brzmi to dobrze, jak faktycznie igiełka to i z takim przebiegiem 90000zl trzeba wyłożyć.


To że serwisowany w ASO to bym się z tego nie cieszył, oni tam w większości nie mają pojęcia o robocie, a zadania wykonują na podstawie instrukcji postępowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Czołem, jak oceniacie żywotność silnika N47D20 135 kW (181 hp) - celuję w serię 5 około roku 2012.


Czy mają jakieś problemy z rozrządem? Usterki sięzdarzały, czy już są dożywotnie? Jakieś inne przypadłości na które zwrócić uwagę? Wtryski dają radę? Turbo trzyma?


Jak ktoś ma w oryginale dłuższy czas, to fajnie jakby dało radę uzyskać info - co przy jakim przebiegu było robione - prewencyjnie lub w związku z jakąś awarią.


Czy lepiej nie zwracać uwagi na R4 i rozejrzeć się jednak za R6?


Byłoby to pierwsze R4 w mojej historii z BMW dlatego pytam.


Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jakbym miał zmienić 6 garów na 4 to wolałbym pozostać przy e61, na twoim miejscu celowałbym biturbo :cool2:

 

Tylko po co? W trasę po kilka tysięcy km latam 2 razy w roku, poza tym fura się turla po kilka km dziennie w rękach małżonki (i to ona rozmyśla nad czymś "nowszym"), ja praktycznie nie używam fury na codzień. Nie jeźdże na tor ani nie ścigam się po ulicach. Po kiego grzyba mi bi-turbo?


A e61 możliwe, że zostanie do ujeżdżania po PL, może też mapę nową dostanie na starość, bo sprzedawać z takim nalotem się nie opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko powiedziałem co ja bym zrobił świat się powoli kończy jeszcze 13lat i będziesz jeździł suszarka do wlosow.

A pozatym skoro wiesz co chcesz kupić to po co ten temat. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie powie żebyś kupił 4 garki bo są lepsze od 6 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko powiedziałem co ja bym zrobił świat się powoli kończy jeszcze 13lat i będziesz jeździł suszarka do wlosow.

A pozatym skoro wiesz co chcesz kupić to po co ten temat. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie powie żebyś kupił 4 garki bo są lepsze od 6 :wink:

 

Lepsze w brzmieniu i osiągach. I tu się kończy ich lepszość. Gdzie panewki szybciej idą w R4 czy R6 ? R6 ;) utrzymanie R6 jest sporo wyższe niż R4 jeśli coś się wydarzy,. I nie mówię tu o wymianie oleju.

Edytowane przez derlysy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.