Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

polowałem cały czas na F10 po lifcie 528i ale w pobliżu pojawiła się 520d mająca 160k przebiegu 2014r i bardzo się nad nią zastanawiam. Wiem, ze te silniki mają problemy z rozrządem. Czy auta po lifcie mają już poprawione części ? Czy lepiej dla świętego spokoju wymienić rozrząd ?Jak z dpf?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zweryfikij czy ten 520d to silnik B47 czy N47. Jak bedziesz wiedzial to po kodzie silnika znajdziesz duzo info pna forum. B47 to poprawiona jednostka po lifcie, ale poczatkowo po lifcie chyba jeszcze byly N47. Co to jest odczytasz z vin. Albo po mocy. B47 ma 190KM a N47 184KM.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zweryfikij czy ten 520d to silnik B47 czy N47. Jak bedziesz wiedzial to po kodzie silnika znajdziesz duzo info pna forum. B47 to poprawiona jednostka po lifcie, ale poczatkowo po lifcie chyba jeszcze byly N47. Co to jest odczytasz z vin. Albo po mocy. B47 ma 190KM a N47 184KM.

Silnik jest N47T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry


Zacznę od tego że nie wiem gdzie zamieścić ten temat ponieważ chodzi mi o F10 550i i F12 650i

Właśnie sprzedałem swoje wysłużone E39 528i z 95r. Zakochałem się w serii F, Chcę kupić któreś z wyżej wymienionych aut. Mam na to 20tyś euro, auto będzie kupowane w niemczech (bez akcyzy ponieważ mieszkam w niemczech)

Naczytałem się o tym silniku 4,4 (tutaj pojawia się już pierwsze pytanie, wikipedia czy różne strony z danymi technicznymi podaje 407 Koni lecz mobile.de 408koni. jest to tylko błąd mobile.de czy są to różne silniki ?) strasznych rzeczy. Szybko się z używały, wtryski padały, zagrożenie zatarciem, branie ogromnych ilości oleju po małym przebiegu (turbiny płuły olejem, wycieki z bloku na poziome wału korbowodowego) nawet wycieki z dyfra , duża akcja BMW "will good" wymienianie silnikow. Powiem że się zawiodłem a zarazem przestraszyłem. Podobno te 449 Koni są o wiele trwalsze, czy to prawda ? To wszystko były stare tematy (2012r-2015r wszystko działo się od przebiegu 30 do 100tys max) gdzie najczęściej wszystko było robione w ASO/gwarancja, potrzebuje świezych informacji gdzie te silniki maja już większy przebieg. chce zebrać całą wiedzę do kupy.


Na Mobile.de można podzielić auta na dwie kategorie przebieg mniej niż 140tyś i 200tyś+


Czy te auta z 200tyś+ to już trupy ? (odnoszcze takie dziwne wrażenie, że tak po przeczytaniu starych tematow o 550i) Czy ten silnik na spokojnie połknie 500tyś km ?


Czy raczej iść w te niskie przebiegi czy paradoksalnie lepiej większe ?


Co można spodziewać się kupująć taki silnik po 200tyś km ?


Jak to jest z tą awaryjnością ? lepiej szukać aut po 2012r (o ile się nie myle, wtedy wprowadzono wiele poprawek w tym 408konnym) ? czy może lepiej szukać te 450konne ? czy spokojnie mozna brać np 2010r ?


Proszę o obszerne odpowiedzi z góry dziękuje za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co panowie ? że tak brzydko powiem wyjebane jajca, chciałem nowe V8 ale przeczytaniu dziesiątek stron niemieckich, polskich jak i rosyjskich forum/artykułów wyrzucam n63b44 jak i TU do śmieci. Moja ulubiona marka bardzo mnie rozczarowała. Biję się w myślach czy może kupić E63 650 (N62B48) i ładnie odpicować czy może kupić nowsze w212 E500 i cieszyć się że silnik nie ma większych wad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co panowie ? że tak brzydko powiem wyjebane jajca, chciałem nowe V8 ale przeczytaniu dziesiątek stron niemieckich, polskich jak i rosyjskich forum/artykułów wyrzucam n63b44 jak i TU do śmieci. Moja ulubiona marka bardzo mnie rozczarowała. Biję się w myślach czy może kupić E63 650 (N62B48) i ładnie odpicować czy może kupić nowsze w212 E500 i cieszyć się że silnik nie ma większych wad

 


A czym się różni n62 od n63 pod względem awaryjności ? obie jednostki zaniedbane i zakatowane będą piętrzyć problemy, albo kupujesz zadbany albo przeprowadzasz porządny remont i dbasz i masz coś na lata. Wyjdzie kolejne BMW po g30 z licznymi bolączkami i będzie wielki lament jakie to n63 było świetne w seriach f10 a pod względem mocy i możliwości pod chip są to świetne silniki pod warunkiem, że wiesz co masz i dbasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie nowych, nowszych i lepszych to fajnie mi powiedział ktoś w ASO.

Podczas budowy (nowego) silnika więcej do gadania mają księgowi niż inżynierowie :mad2:

Czym nowszy model silnika tym mniej tam ... wszystkiego co potrzebuje porządny silnik :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chce się przesiasc na f11 budzet 80000-85000zł. Raczej benzyna. Jak się spisują silniki 528i 245KM.? Na aukcjach same diesle ale raczej odpada skoro w wiekszosci jezdze po miescie a rocznie nie przekraczam 25000km.

Moze jakims innym silnikiem warto sie zainteresowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cholera. W sumie na to wychodzi. :roll: Ale co wezmiesz audi z beznadziejnymi tfsi. Teraz już nie buduja trwalych jednostek. Lancuchy w nowych betach wygladaja jak u chlopca w trojkolowym rowerku :mrgreen:

Napisalbym bierz n55 ale tez ma swoje bolaczki. N20 cos tam poprawili po 2014 czy jakos tak. Moze n52 lub n53 :think: :think: chyba najmniej awaryjne benzyny a takie wciskali na poczatku zanim nie wsadzili n20

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.