Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie - przepraszam za pytanie; jestem tu nowy. Szukam BMW ale jak możecie zobaczyć w ocenie ofert wstawiłem już foto jednego trupa :( Pytanie do Was...


Wziąć 518d z 2014 i małym przebiegiem 100 tys, czy 520d z 2011 i przebiegiem 200 tys?

 

a jaki masz budżet, ze tak się zapytam?

Opublikowano

Budżet tak 50-70 tys już z opłatami o ile sprowadzone. Samochodem będę trzaskał trochę kilometrów bo obecną Laguną ponad 120 tys w 4 lata ( start 38k teraz 162k km). Niestety do pracy i z powrotem mam 64km. Mam na oku ładna 518d ale nie jest wyposażona jakoś super D033943. Oglądałem i wyglada bardzo dobrze. Jeździ jak jeździ ale po komponentach - wtryski, pompa, turbo to chyba to samo co 520d ale mogę się mylić ... gdzieś ktoś coś pisał o „odblokowaniu”


Po tym trupie, którego opublikowałem https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=358028 w wątku z ocenami szukać mi się odechciewa.

Opublikowano
Budżet tak 50-70 tys już z opłatami o ile sprowadzone. Samochodem będę trzaskał trochę kilometrów bo obecną Laguną ponad 120 tys w 4 lata ( start 38k teraz 162k km). Niestety do pracy i z powrotem mam 64km. Mam na oku ładna 518d ale nie jest wyposażona jakoś super D033943. Oglądałem i wyglada bardzo dobrze. Jeździ jak jeździ ale po komponentach - wtryski, pompa, turbo to chyba to samo co 520d ale mogę się mylić ... gdzieś ktoś coś pisał o „odblokowaniu”


Po tym trupie, którego opublikowałem https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=358028 w wątku z ocenami szukać mi się odechciewa.

 

Tak, można go odblokować na ok. 220KM. Zerknij sobie na https://pl-pl.facebook.com/bmwkodowanie2017/ 16 marca robili taki silnik, który chcesz kupić :)

Opublikowano
Budżet tak 50-70 tys już z opłatami o ile sprowadzone. Samochodem będę trzaskał trochę kilometrów bo obecną Laguną ponad 120 tys w 4 lata ( start 38k teraz 162k km). Niestety do pracy i z powrotem mam 64km. Mam na oku ładna 518d ale nie jest wyposażona jakoś super D033943. Oglądałem i wyglada bardzo dobrze. Jeździ jak jeździ ale po komponentach - wtryski, pompa, turbo to chyba to samo co 520d ale mogę się mylić ... gdzieś ktoś coś pisał o „odblokowaniu”


Po tym trupie, którego opublikowałem https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=358028 w wątku z ocenami szukać mi się odechciewa.

 

Miałeś Lagunę 3?

Ja swoją wczoraj sprzedałem, miała 340 tyś i jeszcze w oryginale koło dwumasowe, wtryski, turbina. I nowy nabywca pewnie natrzaska nią sporo kilometrów zanim osprzęt da o sobie znać. Poczciwa bryka. Sentyment pozostał, nigdy w trasie mnie nie zawiodła a robiłem nią podobnie jak Ty ok 30 tyś km rocznie.


Jeśli chodzi o bmw to w takim budżecie ciężko bedzie Ci znaleźć zadbany egzemplarz, aczkolwiek nie jest to niemożliwe.

Co bym zrobił na Twoim miejscu? Zainteresowałbym się teraz BMW 3 albo BMW 3GT i fajnie doinwestował, albo poczekałbym do grudnia/stycznia 2020, bo wtedy pojawi się więcej aut, bo właściciele firm oddają w rozliczeniu i biorą nowe. Wtedy można wyrwać ciekawą cenę, bo i salon nie chce się z nimi bujać i może zaproponować dobrą cenę. Tak było u mnie.

Popatrz na bmw.de =>tam na pewno masz pewniejsze auta niż u polskich handlarzy. Osobiście uważam, że szkoda czasu i pieniędzy na poszukiwania perełki w promocyjnej cenie w Polsce, bo prawdopodobieństwo znalezienia jest minimalne.

Opublikowano
Budżet tak 50-70 tys już z opłatami o ile sprowadzone. Samochodem będę trzaskał trochę kilometrów bo obecną Laguną ponad 120 tys w 4 lata ( start 38k teraz 162k km). Niestety do pracy i z powrotem mam 64km. Mam na oku ładna 518d ale nie jest wyposażona jakoś super D033943. Oglądałem i wyglada bardzo dobrze. Jeździ jak jeździ ale po komponentach - wtryski, pompa, turbo to chyba to samo co 520d ale mogę się mylić ... gdzieś ktoś coś pisał o „odblokowaniu”


Po tym trupie, którego opublikowałem https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=358028 w wątku z ocenami szukać mi się odechciewa.

 

Tak, można go odblokować na ok. 220KM. Zerknij sobie na https://pl-pl.facebook.com/bmwkodowanie2017/ 16 marca robili taki silnik, który chcesz kupić :)

 

Dzięki! Już wszystko dogadane ... ;) To przekonuje do mnie tego autka co raz bardziej

Opublikowano
Budżet tak 50-70 tys już z opłatami o ile sprowadzone. Samochodem będę trzaskał trochę kilometrów bo obecną Laguną ponad 120 tys w 4 lata ( start 38k teraz 162k km). Niestety do pracy i z powrotem mam 64km. Mam na oku ładna 518d ale nie jest wyposażona jakoś super D033943. Oglądałem i wyglada bardzo dobrze. Jeździ jak jeździ ale po komponentach - wtryski, pompa, turbo to chyba to samo co 520d ale mogę się mylić ... gdzieś ktoś coś pisał o „odblokowaniu”


Po tym trupie, którego opublikowałem https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=358028 w wątku z ocenami szukać mi się odechciewa.

 

Miałeś Lagunę 3?

Ja swoją wczoraj sprzedałem, miała 340 tyś i jeszcze w oryginale koło dwumasowe, wtryski, turbina. I nowy nabywca pewnie natrzaska nią sporo kilometrów zanim osprzęt da o sobie znać. Poczciwa bryka. Sentyment pozostał, nigdy w trasie mnie nie zawiodła a robiłem nią podobnie jak Ty ok 30 tyś km rocznie.


Jeśli chodzi o bmw to w takim budżecie ciężko bedzie Ci znaleźć zadbany egzemplarz, aczkolwiek nie jest to niemożliwe.

Co bym zrobił na Twoim miejscu? Zainteresowałbym się teraz BMW 3 albo BMW 3GT i fajnie doinwestował, albo poczekałbym do grudnia/stycznia 2020, bo wtedy pojawi się więcej aut, bo właściciele firm oddają w rozliczeniu i biorą nowe. Wtedy można wyrwać ciekawą cenę, bo i salon nie chce się z nimi bujać i może zaproponować dobrą cenę. Tak było u mnie.

Popatrz na bmw.de =>tam na pewno masz pewniejsze auta niż u polskich handlarzy. Osobiście uważam, że szkoda czasu i pieniędzy na poszukiwania perełki w promocyjnej cenie w Polsce, bo prawdopodobieństwo znalezienia jest minimalne.

 


Właśnie mam bardzo ładne zadbane auto na oku - co prawda nie wypoosażone niesamowicie D033943 ale to co potrzebne jest - tylko ta skóra ... wolałbym połączenie skóry i alkantary. Na co zwrócić uwagę w czasie zakupu? Sprawdzałem śruby pod maską to nie wyglądają na odkręcane, żadne elementy lakierowane ... sam nie wiem co można jeszcze.


Wracając do Laguna III ph 2 to moje cacko w wersji "GT" z 4control, bose i wszystkim co było jeszcze stoi na podjeździe. Kupiłem ją jak miała 38 tys od ubezpieczyciela po kradzieży we Francji i dzisiaj ma 162 tys km - do tej pory jedyne co wymieniłem tarcze, klocki i węzyk/gumowy łącznik DPF z czujnikiem ciśnienia. Od przynajmniej 80tys auto ma program na (seria 157KM i 390NM) 184 KM i 470NM i zero problemu! Może dlatego, że ja codziennie śmigam trasę do pracy 64km i co jakiś czas Wrocław->Warszawa a tam jej nie oszczędzam :)

Opublikowano

Swojej robiłem chipa w 2014 roku, ze 150km na 175km i 400Nm. Przez tyle lat jeżdzenia nic się złego nie działo.

Również była fajnie wyposażona, z 2010 roku, ale niestety nie miała 4control. Fajną masz furkę :), ale różnica w komforcie jazdy w porównaniu do BMW to przepaść.

Opublikowano

Witam, jako, że poprzednie autko się sprzedało, znalazłem nowe, jest już zaliczkowane tylko nie wiem jak sprawdzić chistorie przeglądów. Ktoś pomoże?

VIN : WBAA5J91050GV37005


Z góry dziękuję jeśli ktoś może pomóc.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witam


Szukam f10 520d aut, z wyposazenia must have komforty,duza navi,head up,aktywny tempomat. Przebieg nie wiekszy niz 200 tkm. Auto oczywiscie bezwypakowe. Powiedzcie mi ile wedlug Was na taki samochod trzeba polozyc,starczy 70k?

Opublikowano

Poszukuję F11 z 2016 roku, czarnej, granatowej, grafitowej albo Jatoba (generalnie ciemnej) z jasnym skórzanym środkiem.

Ponieważ ma to być na rodzinne wyjazdy, 2.0D 190KM w zupełności mnie satysfakcjonuje, myślałem jeszcze o 525 ale to jest jeszcze N47 silnik.

Automat, manual też nie ma znaczenia, chociaż fajnie się tym 8-mio biegowym automatem jeździ.

Generalnie chciałbym też przebieg tak poniżej 150tyś km


Czy 90-95tyś styknie, czy za to tylko jakieś strucle. Patrzę na otomoto, master, pko leasing to słabo, coś tam jest na mobile de czy autoscout ale też nie za dużo

Czy lepiej brać 2015?

Opublikowano
Z premium selection popatrz.

Sprawdzałem, tak naprawdę w moje kryteria nie wpada żadne auto. :-(


Zazwyczaj nieważne gdzie patrzę mają już przebiegi 150tyś km i w górę. Ja nie będę robił nie wiadomo ile rocznie, liczę że tak 15-20tyś km tylko nie wiem jak to auto było wcześniej użytkowane, a po 170tyś mogą włąśnie zacząć wychodzić zaniedbania poprzednich właścicieli.

Opublikowano
Panowie mam wybrane 2 samochody ktore bede chcial sprawdzic. Roznica miedzy nimi z wyposazenia to head up oraz aktywna regulacja predkosci z funkcja stop&go oraz asystent pasa ruchu. Czy moga sie wypowiedziec uzytkownicy samochodow z tymi funkcjami jak sie one sprawuja? Ktora warto miec natomiast jakie sie nie przydaja ?
Opublikowano

Asystent pasa jak dla mnie zupełnie niepotrzebny. Wręcz irytujący w niektórych sytuacjach na drodze.

Head up i tempomat stop&go to z kolei przydatne opcje.

Opublikowano
Head up mam nie używam :D jakoś rozprasza mi oczy, zwłaszcza w nocy

 


Czyli najfajniejszym dodatkiem jest aktywny tempomat.Orientuje sie ktos ewentualnie jakie sa koszty dolozenia jego?

Opublikowano
Witam, znajomy chce kupić f10 520d, z początku produkcji 2010 - 2012, moje pytanie czy przy przebiegu 180-230 tkm nastawić się od razu na wymianę rozrządu? Ja obecnie ujeżdżam e60 z(2008) n47, kupiłem w 2015 z przebiegiem 178tkm, obecnie 235 tkm i odpukać zero awarii, na co zwrócić uwagę przy zakupie? Dodam tylko że auto zakupimy sami w Belgii, więc historia będzie potwierdzona.
Opublikowano
W tym silniku rozrząd to chyba najsłabszy element (wbrew zamierzeniom konstruktorów) i zrywał się już przy 150k km. Możesz ryzykować i śrubować rekord forum bez wymiany ale bezpieczniej dojechać do Polski i od razu robić rozrząd. To już bardzo duży przebieg jak na jeden łańcuch od nowości w n47.
www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź 150 tkm, sądzę że to niewiele jak na rozrząd w n47 chociaż wiem że to jego pięta Achillesa, jeśli coś by się z nim działo to powinno być coś słychać - to łańcuch???? Wszyscy krzyczą że przebiegi, moje pierwsze auto e60 jeździ bardzo przyzwoicie 235tkm i oprócz zwykłego serwisu na czas nie robię nic.


Od którego roku montowane były silniki b47 do 520 w 2014 czy 2015?????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.