Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
I tylko ta biała 94900 bezwypadkowa, 100 patoli za auto po przejściach, rozumiem za 20-30k ulepy, ale nie za 100.
Opublikowano
Już sam nie wiem. Przeglądam ogłoszenia 5 i 4 z silnikami benzynowymi i nic innego nie widzę. Ogólnie do 100 tyś nic innego nie ma. Sam nie wiem co robić. Napewno misi być benzyna na moje jazdy krótko odcinkowe. Może wy widzicie coś sensownego czego ja nie dostrzegam
  • Moderatorzy
Opublikowano

A dzwoniłeś do dealerów BMW?

Sam Zdunek ma chyba 5 aut BMW serii 5 w benzynie w kwocie do ~110 tys. Wszystko premium Selection.

Ja na otomoto po wybraniu bezwypadkowy, benzyna, automat, salon Polska widzę 12 ofert do 100k.

Opublikowano
Widziałem w premium Selection tylko wszędzie r4 a nie ukrywam ze wolałbym taką z r6 pod maską ale bida wszędzie. Tych motorów wogóle nie ma. I też V8 kusi tylko te nieszczęsne wadliwe motory.
Opublikowano
No cóż zostałem właścicielem F11 diesel nie chwaląc się.Robię pierwsze kroki w tej marce,wybór trochę przypadkowy.Jakies porady a propos eksploatacji: olej poduszki tylne tarcza przegubowa rozrząd.Mile widziane.
Opublikowano
Witam, zastanawiam się nad kupnem poleasingowego f10 z przejechanymi 80k , mam pytanie odnośnie silnika i jego chipowania , mianowicie 2.0D z 150 km jak wygląda jego awaryjność po podkręceniu , kultura jazdy ,spalanie, , czy gra warta świeczki , czy nie lepiej skupić się na 2.0D 190km.
Opublikowano

jack4b, a dlaczego nie 3.0d ?

Samochód pusty waży 1.8tony, plus paliwo i Ty, masz prawie dwie tony ! Dla mnie w tym "czołgu" silniki 1.8 I 2.0 to jakieś nieporozumienie...

Opublikowano
3.0D w swieższym roczniku przekracza przekroczony budżet ;), mam 100 tys.zł i wolałbym nowsze auto z mniejszym silnkiem niż starsze z większym przebiegiem i mocą. Prawdopodobnie z tego wszystkiego kupie bmw GT 3, pozdrawiam.
Opublikowano
jack4b, a dlaczego nie 3.0d ?

Samochód pusty waży 1.8tony, plus paliwo i Ty, masz prawie dwie tony ! Dla mnie w tym "czołgu" silniki 1.8 I 2.0 to jakieś nieporozumienie...

 

Sam jesteś nieporozumienie, bo głupoty piszesz.


Po pierwsze tam nie ma silnika 1.8, oba są 2.0D, tyle, że o różnej mocy.


Po drugie, to wręcz przeciwnie - 2.0D 184KM czy 190KM to optymalny silnik dla tego samochodu. Kolego @jack4b, bez problemu znajdziesz ładne 520d z małym nalotem do 100k km - ja polecam taki wariant, bardziej niż 3 GT, które osobiście nie za bardzo mi się podoba, choć jeździ to naprawdę świetnie i pod względem właściwości jezdnych przewyższa F10. Ja pół roku temu właśnie takie F10 sprzedałem po 4 latach użytkowania i wiem co piszę.

Co do 518d - tutaj zgoda, ten motor jest trochę za słaby, ja bym nie bawił się w chiptuning, tylko poszukał 520d lub 525d, choć już nie raz przekonałem się, że 520d RWD jeździ bardziej spontanicznie niż 520d/525d z xDrive. Więc jeśli chodzi o dynamikę to xDrive odradzam z tymi silnikami, a i tańsze auto w eksploatacji będzie.

W tym budżecie bez problemu znajdziesz ładne, poliftowe 520d - poszukaj u dealerów BMW w programie Premium Selection. Jeszcze gwarancje dostaniesz.

Opublikowano
No bez jaj że 525x jeździ słabiej niż 520 :D 520 z x ok ale nie 525 ;) Mam taki motor i w serii to już w miarę jechało. Zrobiłem program no jestem w pełni zadowolony.
Opublikowano
No bez jaj że 525x jeździ słabiej niż 520 :D 520 z x ok ale nie 525 ;) Mam taki motor i w serii to już w miarę jechało. Zrobiłem program no jestem w pełni zadowolony.

 

Ano tak.

Moim skromnym zdaniem (i wielu na tym forum potwierdzało takie same odczucia) - 520d RWD jeździ bardziej spontanicznie niż 525d z xDrive. Niestety xDrive powoduje, że samochód jest jakby bardziej ociężały, silnik ma więcej elementów do napędzania, ma też dodatkowy balast samego napędu i niestety to czuć. Układ kierowniczy też inaczej funkcjonuje w xDrive i bez niego. Kto się przyzwyczaił do xDrive - nie wie o czym piszę, ale jak ktoś jeździ 520d i przesiada sie na 525xd to pyta - gdzie są te dodatkowe konie? Zaznaczam, że użyłem słowa "spontanicznie" a nie że jest szybsze - chodzi o subiektywne odczucia z jazdy.


Dodam, że dlatego celowo zawsze kupuję wersję BMW serii 5 tylko z napędem na tył - dla mnie to zupełnie inny samochód niż z xDrive.

Opublikowano

zdecydowanie zgadzam się, że każdy ma inne odczucia...


jeżeli ktoś uważa, ze "radość z jazdy" to banan na twarzy przy każdym naciśnięciu pedału gazu - to 520D go zawiedzie, ale kto szuka auta do komfortowego przemieszczania się z punktu A do punktu B (w szczególności na dłuższych dystansach) - to 520D będzie zachwycony (zresztą przyspieszenie poniżej 8s. do 100 nie jest wstydem)... noooo i spalanie poniżej 6l/100km :cool2:


Pozdrawiam

Opublikowano
Gadajcie co chcecie ale 525D bez Xdrive to już jest przyjemność z jazdy i frajda. Natomiast z Xdrive nie jeździłem. Kiedyś sobie kupię G30 i na pewno będę szukał 525D RWD.
Opublikowano
Ostatnio robiłem trasę po ekspresówce. Na tempomacie 130km/h i spalanie 5,7l.

Byłem w lekkim szoku, opony 18", szer. 245.

 

tak jak kolega powyżej napisał... też w 520D przy 130km/h spalanie może spokojnie osiągnąć okolice 5l/100km (warunkiem jest brak przeciwnego wiatru i nieobciążone auto)

Opublikowano
Dzięki bezpośredniemu wtryskowi nowoczesne benzyny spalaja w trasie raptem o 1.5 l więcej benzyny niż o tej samej mocy diesle. Inna sprawa że napęd elektryczny nie ma sobie równych i jeżeli chodzi o osiągi to miażdży spalinowe silniki. :8)
Opublikowano
Dzięki bezpośredniemu wtryskowi nowoczesne benzyny spalaja w trasie raptem o 1.5 l więcej benzyny niż o tej samej mocy diesle. Inna sprawa że napęd elektryczny nie ma sobie równych i jeżeli chodzi o osiągi to miażdży spalinowe silniki. :8)

 

No nie wiem ja w tym tyg jeździłem 528i po lifcie i średnie wyszło 14 :(

Ile wam palą 535i?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.