Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A coś złego jest w aucie krajowym? :roll:

podpinam sie pod pytanie

Może i nic złego ale podstawowa kwestia to drogi u Nas a drogi na zachodzie. W aucie które w PL zrobi 100tys km na pewno bardziej będzie zużyte zawieszenie niż po tym z DE i to chyba każdy wie i raczej nie ma czego kwestionować. Moje aktualne F11 jest tego najlepszym przykładem - kupiona w DE z przebiegiem 126tys km i na przeglądzie zerowym wszystko tip top. W zawieszeniu zupełnie żadnych luzów, gumy tulei sztywne, amortyzatory w super stanie.

Opublikowano

Ja akurat się z Tobą nie zgodzę w tej kwestii. W ostatniej dekadzie drogi w Polsce zarówno w miastach jak i poza bardzo się zmieniły. I moim zdaniem na dzień dzisiejszy nie jest pewnikiem, że auto z Niemiec z jakimś nalotem ma w lepszym stanie zawieszenie niż nasze krajowe.

Sporo jeżdżę po Wrocławiu i obserwuje jak zmienia się stan dróg w mieście - to jest naprawde przepaść dziś a 10 lat temu. Na dzień dzisiejszy trasy po mieście, które pokonuje codziennie to są trasy po nowych drogach, bez dziur, kostek i innych atrakcji.

Sieci dróg szybkiego ruchu też jest w dobrym stanie. Jeszcze 15-20 lat temu to nawet jak ktoś latał po Polsce trasy to przykładowo lecąc A4 zęby wybijał. Teraz się wszystko zmieniło.

Opublikowano
To chyba mieszkamy w innym kraju. Fakt dobrych dróg przybywa aczkolwiek majac z prawdziwego zdarzenia A1,2,4 + kilka dobrych ekspresowek i obwodnic i tak jesteśmy za przeproszeniem w D.pie za zachodem gdzie większość ludzi wjazd na autostradę czy ekspresowke ma kilka-kilkadziesiąt km od domu A i lokalne są dużo lepsze niż u nas. Nie ma czego w ogóle porównywać. A glowna "magistrala" w Pl czyli trasa 1 to już creme de la creme (podobnych jest więcej)
Opublikowano

Szkoda że w tak oczywistej kwestii jak sieć autostrad i jakość dróg u Nas a w DE trudno nam się zgodzić, a wystarcz tylko spojrzeć na mapę Europy :D

Ja wolę kilkuletnie auto które śmigało po autostradach aniżeli po naszych dziurawych i zatłoczonych drogach.

Opublikowano

Ad, w/w Może mi ktoś wytłumaczyć jak w F10 M-Pakiet może być bez skóry, elektr. lusterek, fotochr. lusterka wewn. czujn. deszczu itd.

O co chodzi w tej polityce "bbw"

To tak jak by mieć wille i kibel " na placu "

Opublikowano
Bunie można skonfigurować jak się chce na setki sposobów. Ktos postawił na wygląd zewnętrzny a nie zadbał o wyposażenie.
Opublikowano
derlysy oki. A co z reputacją, historią firmy ? ( to już chyba historia co ...napęd na przednie koła to mnie najbardziej w....a )
  • Moderatorzy
Opublikowano

A może mi ktoś wytłumaczyć jak można nie mieć nawigacji a można mieć, nie wiem, parktronik? Kolego samochód można konfigurować prawie do woli, jeden ma to drugi tamto. Nie patrz tylko i wyłącznie przez pryzmat siebie.

Tak samo, ja wolę auto krajowe z pełną historią niż sprowadzane, jak ty i to się sprowadza do wielu rzeczy, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Opublikowano
Ja akurat czy krajowe czy nie to nie zwracałem uwagi przy zakupie. Dla mnie liczyła się wyłącznie historia serwisowa. Auto mam po 3 letnim francuskim leasingu kupione z przebiegiem 91tys. Tam było serwisowane w aso także znałem pełną historią. Co do wyposażenia to moja ma akurat sporo ale mimo to nie ma np podgrzewanych siedzeń. Wydawało mi się że takie coś to musi być w BMW podstawa. A jednak nie. Opcja za dopłatą i ktoś przy jej konfiguracji sobie to pominął. W sumie logiczne bo raczej Francja to nie zimny kraj. Także niestety w BMW za wszystko się płaci. I to że marka niby premium nie ma tu nic do rzeczy :(
Opublikowano
..... Także niestety w BMW za wszystko się płaci. I to że marka niby premium nie ma tu nic do rzeczy :(

Własnie ma to znacze że to premium. To jest jedna z cech typowych dla premium - za każda pierdołę płaci się. Jeszcze chyba w E60 trzeba było płacić za zwykłe uchwyty na kubki.

Premium: Merc, BMW, Audi - wszędzie podobnie wyglada ta polityka z wysokopłatnymi opcjami.

Opublikowano

Cześć to mój pierwszy post na forum.


Szukam auta z przebiegiem tak do 120 tyś km interesuje mnie 528i lub 520d sedan (ew mocniejszy diesel ale jak będzie jakaś okazja cenowa). Auto nie musi mieć 4s do 100km/h bo ma być komfortowe i oszczędne mam teraz Infiniti g37 coupe ale potrzebuje coś większego.


Czy jest sens brać polifta jak w mpakiecie zderzaki i tak są takie same? Co wnosi lift? Słyszałem, że 2.0d poprawili rozrząd tak?


Moje wymarzone bmw posiadać ma:

- Harman Kardon

- fotele komfort skóra

- kamerę cofania a najlepiej 360 (czy w f10 po lifcie to wygląda tak jak np w x5, że pokazuje jak daleko otwierają sie drzwi itd?)

- duża navi

- head up

- m-pakiet zew zderzaki listwy

- automat

- inne bajery mile widziane: soft close, elektryczna klapa, wentylowane fotele, webasto,


Przeglądam ogłoszenia gdzieś od miesiąca i ciężko trafić z wyposażeniem zawsze czegoś brakuje, może ktoś doposażał swoje bmw albo jest tu ktoś kto świadczy takie usługi i mógł by napisać co najbardziej się opłaca kupić na gotowo a co można później w rozsądnych pieniądzach dołożyć do auta?


Rocznik im młodszy tym lepszy 2012-2015 interesuje mnie stan i przebieg budżet 70-90 tyś

Opublikowano (edytowane)
4 s do setki ? hahahahaha i szukasz 528 albo 520 :) ubawiłeś mnie po pachy, zderzaki nie są takie same w mapkiecie i bez mapkietu. Z budżetem jakim dysponujesz to i to czego wymagasz moim zdaniem będzie nierealne. Bo roczniki 2012-2013 beda miały większy przebieg niż 120tys. Za to roczniki 2014-2015 90 koła może być mało na tak wyposażone auto. Raczej odpuść sobie efkę. Oczywiście zaraz pojawią się malkontenci że da się kupić. Moim zdaniem z przygodą owszem ale auto bezwypadkowego nie. Edytowane przez derlysy
Opublikowano
Sporo jeżdżę po Wrocławiu i obserwuje jak zmienia się stan dróg w mieście - to jest naprawde przepaść dziś a 10 lat temu. Na dzień dzisiejszy trasy po mieście, które pokonuje codziennie to są trasy po nowych drogach, bez dziur, kostek i innych atrakcji.

 

to żeś Panie dowalił teraz z tym Wrocławiem :shock:


jak wtajemniczeni wiedzą jeżdżę baaardzo dużo km głównie po Polsce, a tak fatalnego centrum miasta jak we Wrocławiu to nawet już Radom nie ma.... i nie mam na myśli architektury, ale właśnie poniemieckie kocie łby, dziury i tragiczne rozjazdy tramwajowe.... oczywiście nie neguję rozwoju infrastruktury, obwodnicę itp, ale samo centrum miasta wręcz fatalne dla zawieszenia



Pozdrawiam :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Cześć to mój pierwszy post na forum.


Szukam auta z przebiegiem tak do 120 tyś km interesuje mnie 528i lub 520d sedan (ew mocniejszy diesel ale jak będzie jakaś okazja cenowa). Auto nie musi mieć 4s do 100km/h bo ma być komfortowe i oszczędne mam teraz Infiniti g37 coupe ale potrzebuje coś większego.


Czy jest sens brać polifta jak w mpakiecie zderzaki i tak są takie same? Co wnosi lift? Słyszałem, że 2.0d poprawili rozrząd tak?


Moje wymarzone bmw posiadać ma:

- Harman Kardon

- fotele komfort skóra

- kamerę cofania a najlepiej 360 (czy w f10 po lifcie to wygląda tak jak np w x5, że pokazuje jak daleko otwierają sie drzwi itd?)

- duża navi

- head up

- m-pakiet zew zderzaki listwy

- automat

- inne bajery mile widziane: soft close, elektryczna klapa, wentylowane fotele, webasto,


Przeglądam ogłoszenia gdzieś od miesiąca i ciężko trafić z wyposażeniem zawsze czegoś brakuje, może ktoś doposażał swoje bmw albo jest tu ktoś kto świadczy takie usługi i mógł by napisać co najbardziej się opłaca kupić na gotowo a co można później w rozsądnych pieniądzach dołożyć do auta?


Rocznik im młodszy tym lepszy 2012-2015 interesuje mnie stan i przebieg budżet 70-90 tyś

Wymarzone BMW to się wybiera w salonie, a nie w aucie używanym :D

Najważniejszy jest stan techniczny i serwis jaki to auto otrzymywało.

Jeżeli nie jesteś hobbystą i zapaleńcem, to sam nic nie dołożysz, poza tym dołożenie byle pierdoły może się wydawać tanie, ale takie nie jest, nie wspomnę o dołożeniu nawigacji :D

Dostaniesz diesla, ale nie z tym przebiegiem. jak 7 letnie diesel ma mieć 120 tys. przebiegu? Nie po to się je kupuje i to w takim aucie.

Opublikowano

Witam, jezdze czesto trase Polska-Austra, i w czasie kiedy jezdze jest zawsze dosc spory ruch, w szczegolnosci masa Tirów... oczywiscie jest 200km autostrady, ale kolejne 200km to droga miedzynarodowa (kto jezdzi ten wie) gdzie jest masa zakretow, i krotkich odcinkow do wyprzedzania... aktualnie jezdze mitsubishi outladner 2.0d 140km i jest to katorga na trasy... przy predkosci ok.100km/h trzeba sie dobrze zastanowic czy zdążysz jesli chce sie wyprzedzic np tira... wyciszenie to jest porażka! gorzej wyciszony to jest chyba dostawczak ktorym jedze w pracy, a na trasy, slabo wyciszone auto to jest męka...

Moje pytanie do osob ktore jezdzą duzo i tez miewali tak problem :D Czy F10 525d 218d w zupelnosci wystarczy na dynamiczne wyprzedzenie tira, lub dwoch jesli sie okaze ze jest jeszcze jeden, a czy sie nawet nie zastanawiac i isc w 530d i ewentualnie jak bedzie za malo to zchipowac na 300 koni? ;)

Opublikowano
Myślę, że jak przesiadziesz się nawet do 520d to poczujesz znaczną różnicę. Jednak outlander to duży kloc, a 140km w nim to raczej nieporozumienie... miałem 25d w poprzedniej F11 to całkiem całkiem dawały radę.
Opublikowano
zrobiłem prawe 400.000 km 520D - nie zdażyło mi się, żeby przy wyprzedzaniu śmierć (czytaj: TIR z naprzeciwka) zajrzała mi w oczy :cool2:
Opublikowano

Jest na forum jakiś szczęśliwy posiadacz 530d oraz 528i ?

Obydwa silniki mają podobną moc oczywiście moment obrotowy w dieslu wyższy o 190Nm.

Ciekaw jestem jak ta różnica przekłada się na osiągi, takie nie na papierze ale na drodze, co zmienia te 190Nm ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.