Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od kilku dobrych tygodni poszukuję auta, docelowo f10.

Najbardziej odpowiada mi konfiguracja z silnikiem 535i N55.

Wczoraj byłem oglądać ten model: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... b25582fde9

Samochód serwisowany, wymieniane wtryski, półosie, sporo bylo tych serwisów czy aby nie za duzo?


tutaj trochę historii:

http://ifotos.pl/zobacz/1jpg_qwpwxwp.jpg

http://ifotos.pl/zobacz/2jpg_qwpwxwr.jpg

http://ifotos.pl/zobacz/3jpg_qwpwxwx.jpg


samochód jest dobrze wyposażony ale pzrebieg 198 k...


Proszę o poradę,

pzdr

Opublikowano

Cześć,

Czy jest może na forum osoba która w niedługim czasie (do pół roku) będzie planowała sprzedać swoje piątkę? Długo się zastanawiałem, robiłem porównania, testowałem. Nie wiem jakie jest Wasze zdanie na ten temat ale wolę jednak kupić 3 letnie używane F10 z 3 litrowym dieslem, w super wyposażeniu, niż nowe 520d. Na nowe 530d póki co nie jestem w stanie sobie pozwolić bo tak wyposażone jak chce po rabacie kosztuje niewiele poniżej 400 tysięcy. Ale te auta dzieli przepaść. Kultura pracy, dynamika, wszystko przemawia za 3 litrówką. A jak patrzyłem sobie to do 200 tysięcy idzie znaleźć taki egzemplarz z polskiego salonu, dobrze utrzymany. Wiadomo, idealnie było by gdyby np ktoś z forum sprzedawał bo niewątpliwie zależy mi też na kupnie auta od osoby która jest fanem marki i dba o auto. A najchętniej przejął bym od kogoś np leasing. Tylko też zależy mi na wersji dobrze doposażonej aczkolwiek jak sobie przeglądałem oferty to wersje 530d są raczej fajnie skonfigurowane.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wygląda jak sól po zimie, ewentualnie chemia po myciu na bezdotyku.

Weź pędzelek i APC wszystko zejdzie.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam zbliża mi się zmiana auta z E60 i wybór padł na F10/11 oczywiście 3.0D tylko automat i chciałem zapytać czy te modele miały tez wadę rozrządu koła pasowego i przekładni kierowniczej ?? Rozglądać się z każdego roku produkcji czy jakieś późniejsze wersje jakieś dodatkowe porady żeby się nie wkopać na minę ? Auto będę szukał w Niemczech gdyż tu pracuje z góry dziękuje za pomoc
Opublikowano

Witam Was,


mam pytanie, czy to są normalne ceny za f10 520d 184km - daje przykład, ale około 60 tyś brutto ?

Oferowane jako kupione w PL, ewentualnie z DE, ale bezwypadek z przebiegiem około 200tyś.


Czy te ceny nie sa naginane i cos moze byc nie tak ?

Opublikowano
Witam Was,


mam pytanie, czy to są normalne ceny za f10 520d 184km - daje przykład, ale około 60 tyś brutto ?

Oferowane jako kupione w PL, ewentualnie z DE, ale bezwypadek z przebiegiem około 200tyś.


Czy te ceny nie sa naginane i cos moze byc nie tak ?

 

naginane? w którą stronę? (ja Ci za 45tyś BRUTTO bezwypadkową mogę sprzedać :cool2: )


Pozdro.

Opublikowano
Witam Was,


mam pytanie, czy to są normalne ceny za f10 520d 184km - daje przykład, ale około 60 tyś brutto ?

Oferowane jako kupione w PL, ewentualnie z DE, ale bezwypadek z przebiegiem około 200tyś.


Czy te ceny nie sa naginane i cos moze byc nie tak ?

 

naginane? w którą stronę? (ja Ci za 45tyś BRUTTO bezwypadkową mogę sprzedać :cool2: )


Pozdro.

 


Nie mogę pojąć co tak tanio..

Auto na prawdę zbiera dobre opinie, silniki również, a przecieć to samochód klasy premium segmentu E.

Dlaczego?!

Opublikowano

A bać się przebiegu 250tys ?

Teoretycznie mam w swoim E92 330d 282km i silnik chodzi rowniutkow, ale no nie ma co troszke juz klekot i wiadomo, ze to nie to samo co duzo nizszy przebieg, ale czy w takiej f10 mimo, iz nie ma tyle lat silnik to sam przebieg moze narobic mi kosztów w takiej f10 ?

Opublikowano

wszystko zależy kto dbał o auto... jak ktoś „drutował” zamiast naprawiać, wymieniać, usuwać awarie zgodnie ze sztuką - to i z przebiegiem 150tyś można auto zarżnąć :(

warto też pamiętać o skróceniu interwałów olejowych


ja parkuję pod domem na zewnątrz, ostatnio kupiłem drugie auto, więc F10 odpalam tylko co 3 dni... pali „od strzała”, nic się nie dzieje


pozdro

Opublikowano
Jak chciałbym kupić z przebiegiem 250k za 65 - 70 tyś zł - to rozważyłbym od kolegi @kosa za 45k - bo jeśli jest ładna, to nawet, jak miałbym silnik naprawiać to sporo i tak do przodu. Nalot 380k to na warunki polskie bardzo dużo, ale na warunki zachodnie to wcale nie tak dużo, pod warunkiem, że auto było dobrze serwisowane - bo co tam ma się zepsuć?
Opublikowano

no spokojnie... miałem już kilku kupców którym wybiłem z głowy moje auto... mistrzem był gość, który 2km chciał do pracy dojeżdżać... dieslem :shock:


jest wielu "Sebixów" którzy widzą tanio i nie bite to chcą od ręki..ale jak z nimi pogadasz chwilę, to aż żal... N47 to nie benzyna R6, którą można katować pod remizą, a raczej komfortowe auto do przemieszczenia się na dystansach by diesel zdążył dojść do temperatury roboczej....


PS - oczywiście do nikogo nie piję personalnie :) jakby co to info na PW

Opublikowano

Ostatnio sprzedawałem samochód nie BMW


Diesel, z polskiego salonu, 1 właściciel, bogata wersja, przedłożona gwarancja jeszcze ważna

Przyjechał gość z zona widzę ze mu się podoba, zrobił przegląd w ASO, cenę dogadaliśmy.

Juz po transakcji przy pożegnaniu, przyznał się ile robi rocznie kilometrów.........prawie 6 tys rocznie


Miałem mu odmówić zakupu ? :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No cóż, nie każdy mieszka w samochodzie :) Sam robię jakieś 10-12tys. km, do pracy mam 4km w jedną stronę i dojeżdżałem tam dieslem, teraz benzyną i z żadnym nic się nie działo - pod warunkiem, że oprócz tego zrobi się jakąś trasę, choćby krótką.


BTW - w tym roku sprzedawałem 4-letni samochód żony (kolor się znudził). Przebieg? 10500km (dziesięć tysięcy pięćset kilometrów), średnia wychodzi jakieś 2600km rocznie. Żona w zasadzie tylko do pracy, po zakupy i na treningi śmiga, a że wszędzie blisko to ile ma robić? Śmiałem się, że przed sprzedażą będę musiał dokręcić przebiegu, bo nikt nie uwierzy.

Opublikowano
No cóż, nie każdy mieszka w samochodzie :) Sam robię jakieś 10-12tys. km, do pracy mam 4km w jedną stronę i dojeżdżałem tam dieslem, teraz benzyną i z żadnym nic się nie działo - pod warunkiem, że oprócz tego zrobi się jakąś trasę, choćby krótką.

 

a czy w którymkolwiek z nich dojechałeś do przebiegu 380tyś km? no właśnie...

tylko przypomnę, że sprzedający (czyli ja) ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, dlatego wolałbym by kupujący użytkował pojazd w sposób prawidłowy, a nie przyleciał za pół roku że np DPF do wymiany


PS - mojej żony 500-tka lepsza... 3,5 roku i 8000km przebiegu :p

Opublikowano
Ale troche nie przesadasz? Sprzedasz auto osobie tylko takiej ktora ci zadeklaruje na pismie ze bedzie robic x km w trasie zeby wypalil sie dpf, z deklaracja ze bedzie wymienial olej co 15tys. itp.? Ibedziesz pozniej jeszcze to kontrolowal?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.