Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich posiadaczy bmw f10 520d mam pytanie chcę auto chcę kupić auto z polskiego salonu rocznik 2011 przebieg ok.40tyś. dostałem świadectwo kontroli i zaniwpokoiło mnie opis luzu na prawym wahaczu, zużyte klocki hamulcowe tył ,głośna praca silnika po uruchomieniu do weryfikacji,drążek zmiany biegów drgania.Przebieg raczej jest oryginalny cena auta jest dość wysoka,boję się tego silnika.Proszę o jakieś porady
Opublikowano

Napisz do DRAY z forum to ci prześwietli to auto. Być może coś się z nim działo. Strasznie mały przebieg jak na ten rocznik - dlaczego więcej stało niż jeździło ?

Ja uważam, że należę do grupy ludzi z małymi przebiegami - 15-18tys. rocznie, tutaj to wychodzi grubo poniżej 10tys. rocznie, nawet jak się założy, że to rocznik 2011, ale sprzedane w 2012.

Może miało jakieś szkody, może było źle naprawione.


Generalnie na forum masz dział do takich zapytań. Podaj VIN auta obowiązkowo, może ktoś wygrzebie jakieś info na temat tego auta:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44

Opublikowano
Oto chodzi że żadnych napraw nie miał mam faktury z serwisu z przeglądy z 2013r i 2015 wymieniali tylko oleje płyn hamulcowy i filtry.Mały przebieg bo to starsza osoba miała ten wóz
Opublikowano

To bierz i się nie zastanawiaj, jak cena OK. Pomimo niskiego przebiegu auto też się "starzeje" jak stoi, ale luzy w zawieszeniu to dziwna sprawa - bardzo możliwe, że weryfikujący był nadgorliwy i pisał bzdury. Nie raz spotkałem się z takimi ekspertyzami. Jak jesteś pewien tego przebiegu, to nie ma czego się bać.

Może mam szczęście ale nie mam też dużego przebiegu (110k) ale u mnie 520d spisuje się rewelacyjnie.

Zaznaczam - powyższe to moje subiektywne zdanie :)

Opublikowano

Witam forumowicze,


Po sprzedaniu swojej E92 zabieram się za kupno F 11.


Mam dwie opcje :


535d 2015 rok, 70 000 przebieg cena 160 tys brak zew m pak. , x-drive


528i 2014 rok 50 tys przebieg , cena 120 tys . m pakiet w ori itd , x-drive


Jakie macie opinie na temat benzyny ?


Co myślicie o cenie jednego i drugiego ?

Czekam na Was :)

Opublikowano
najpierw sobie sam odpowiedz czy beznyna czy diesel? czy 4 czy 6 cylindrów? - porównujesz zupełnie 2 inne auta, przeznaczone do czego innego
Opublikowano
najpierw sobie sam odpowiedz czy beznyna czy diesel? czy 4 czy 6 cylindrów? - porównujesz zupełnie 2 inne auta, przeznaczone do czego innego

 


535d jest mi znane.


Robię rocznie do 30 tys.


Jednak czy jest sens wydawać 160 tys gdzie to auto miałbym na 3 lata czy lepiej zapłacić 40 mniej , bo później będę chciał przejść na g30

Opublikowano

Logicznie myśląc to nie ma sensu żaden (ewentualnie od razu G30) :) Ale pewnie to nie takie proste, więc lepiej np. Hundai i20 - wiem, że to głupie, ale tak podpowiada logika...

Ale BMW to emocje i sam musisz wybrać licząc się ze stratą.

535d na pewno lepszy. Dasz teraz więcej, ale też łatwiej i drożej go sprzedasz później - ach ta logika... :wink:

Opublikowano
Ja na wstępie witam i krótko zapytam - 80 tys zł, 525d,530d lub 528i czy w tej cenie jest szansa na znalezienie czegos dobrego z poczatkow produkcji, czy ogolnie najlepiej nie zawracac sobie glowy jaka kolwiek jazda ?
Opublikowano

Hej. Aktualnie przymierzam się do zakupu F10 z silnikiem 520d. Jako, że celuję w auta ok. 2014-2015 roku, to występują egzemplarze zarówno z silnikami sprzed liftingu (N47T - 184 KM) oraz po liftingu (B47O - 190 KM) z XDrive lub bez.


Który silnik jest mniej problematyczny i w który lepiej celować? O N47 wiem tyle, że miał problemy z rozrządem. Pytanie, czy w 2014 nie zostały one już poprawione. Nic natomiast za bardzo nie wiem o silniku B47O. Jak wyglądają koszty jego eksploatacji? Ma jakieś słabe punkty, które szczególnie warto sprawdzić przed zakupem?


Z góry dziękuję za pomoc!

Opublikowano
Hej. Aktualnie przymierzam się do zakupu F10 z silnikiem 520d. Jako, że celuję w auta ok. 2014-2015 roku, to występują egzemplarze zarówno z silnikami sprzed liftingu (N47T - 184 KM) oraz po liftingu (B47O - 190 KM) z XDrive lub bez.


Który silnik jest mniej problematyczny i w który lepiej celować? O N47 wiem tyle, że miał problemy z rozrządem. Pytanie, czy w 2014 nie zostały one już poprawione. Nic natomiast za bardzo nie wiem o silniku B47O. Jak wyglądają koszty jego eksploatacji? Ma jakieś słabe punkty, które szczególnie warto sprawdzić przed zakupem?


Z góry dziękuję za pomoc!

 

Posiadam silnik 190KM bez xdrive z końca 2014r i jedyne co poleciało to zawór EGR (błąd o braku mocy), ale po wymianie na nowy już nic się nie dzieje i chodzi jak fabryka. 135 tys. nalotu. Auto lada moment zostanie wystawione na sprzedaż, więc jak jesteś już zainteresowany pisz priv.

Opublikowano

Forum czytam od dłuższego czasu, ale rejestruje się bo mam pytanie i liczę na Waszą radę. A więc, przy okazji "czołem!" :handshake:


Mam możliwość zakupu 520i, grudzień 2012 r. przebieg 100k za 80k PLN. Zasadnicze pytanie, czy warto?


Rocznie robię <15k km, diesel mnie nie interesuje. Obecnie jedżę E87 118i (140KM) i teraz szukam samochodu większego, wygodniejszego, nie musi być demonem szybkości (żona, dziecko na pokładzie), więc liczę że 180 KM powinno dać radę, a jak nie zawsze zostaje chip.


Wyposażenie jak poniżej;

S1CAA SELECTION OF COP-RELEVANT VEHICLES

S205A AUTOMATIC TRANSMISSION

S258A TYRES WITH RUNFLAT PROPERTIES

S302A ALARM SYSTEM

S3APA WINDSCREEN WITH GREY WEDGE

S430A INTERIOR/OUTSIDE MIRROR WITH AUTO DIP

S441A SMOKER PACKAGE

S4B9A INTERIOR TRIM STRIPS,ALUM.FINISHGRINDING

S502A HEADLIGHT CLEANING SYSTEM

S522A XENON LIGHT

S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

S614A INTERNET PREPARATION

S616A BMW ONLINE

S6AAA BMW TELESERVICES

S6NFA MUSIC INTERFACE FOR SMARTPHONE

S6NRA APPS

S868A LANGUAGE VERSION, DUTCH

S886A ON-BOARD LITERATURE, DUTCH

S8S3A AUTOMATIC LOCKING DURING STARTING

S8TFA ACTIVE PEDESTRIAN PROTECTION

S8V2A INFORMATION PLATE

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION

S4U2A DRIVING EXPERIENCE SWITCH INCL. ECO PRO

S1CBA CO2 EQUIPMENT

S230A EXTRA PACKAGE, EU-SPECIIFC

S2PAA LOCKING WHEEL BOLT

S320A DELETED, MODEL LETTERING

S423A FLOOR MATS VELOURS

S431A INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATIC-DIP

S494A SEAT HEATING DRIVER/PASSENGER

S4NEA BLOW-BY HEATER

S508A PARK DISTANCE CONTROL

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING

S612A BMW ASSIST

S615A EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

S698A AREA-CODE 2 FOR DVD

S6ABA CONTROL, TELESERVICES

S6NLA CONNECTION BLUETOOTH + USB DEVICES INCL.

S845A ACOUSTIC FASTEN SEAT BELT REMINDER

S877A OMISSION OF NON-COMBINED OPERATION

S8S2A CODING, ALARM SIGNAL

S8SCA TELEMATICS ACCESS REQUEST,COUNTRY-SPEC.

S8TNA DAYTIME DRIV.LIGHTS ADJUS.VIA LIGHT MENU

S1CCA AUTO START/STOP FUNCTION

S2K1A BMW LA WHEEL, V SPOKE 236

S548A KILOMETRE SPEEDO


edit: auto z zaufanego źródła, z pewną historą serwisową

Opublikowano
Hej. Aktualnie przymierzam się do zakupu F10 z silnikiem 520d. Jako, że celuję w auta ok. 2014-2015 roku, to występują egzemplarze zarówno z silnikami sprzed liftingu (N47T - 184 KM) oraz po liftingu (B47O - 190 KM) z XDrive lub bez.


Który silnik jest mniej problematyczny i w który lepiej celować? O N47 wiem tyle, że miał problemy z rozrządem. Pytanie, czy w 2014 nie zostały one już poprawione. Nic natomiast za bardzo nie wiem o silniku B47O. Jak wyglądają koszty jego eksploatacji? Ma jakieś słabe punkty, które szczególnie warto sprawdzić przed zakupem?


Z góry dziękuję za pomoc!

 

B47

Opublikowano
Jakie jest wasze zdanie na temat Diesela na krótkie trasy 5 km (4km autostrady) w jedna stronę, jednak 4/6 razy w roku po 2000km plus co drugi weekend 120km ? Rocznie robię tak z 25/30 km
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie powinieneś mieć problemów eksploatacyjnych, ma na myśli przede wszystkim DPF.
Opublikowano
Nie powinieneś mieć problemów eksploatacyjnych, ma na myśli przede wszystkim DPF.

 

Właśnie o to się trochę martwiłem, bo czasami jest tak ze 2 tygodni jeżdżę tylko do pracy bez żadnych dłuższych wyjazdów . Jednak znajomi z którymi rozmawiałem mówili podobnie jak Ty.


Jeszcze jedno jak disel to które najmniej awaryjne ?

Opublikowano
Witam wszystkich. W związku z powiększeniem rodziny podjąłem decyzje o zakupie kombi, seria 3 lub 5 (preferuje 5) rocznik od 2012 do 2015. Interesuje mnie silnik tylko benzynowy, ponieważ do pracy w jedna stronę mam 3,6km, a jestem zawodowym kierowca i w tygodniu robie 60-75h w pracy to tez raczej na weekendy używam auta, żeby pojechać na weekend gdzieś itp. Za jakim silnikiem benzynowym warto sie rozglądać? Nie chce zakładać instalacji gazowej. Mieszkam w Anglii, chociaż myśle ze to zbędna informacja. Pozdrawiam
Opublikowano
. Mieszkam w Anglii, chociaż myśle ze to zbędna informacja.

 

To wcale nie jest zbędna informacja ;) Mieszkasz w ,,normalnym'' kraju , gdzie fiskus nie dowala dodatkowych podatków przy zakupie auta z większym silnikiem więc różnice cenowe między wersją R4 245 KM a R6 306 KM są stosunkowo nieduże więc skłaniałbym się za mocniejszym , lepiej brzmiącym i kulturalniej pracującym motorem .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za jakim silnikiem benzynowym warto sie rozglądać?

 

R6 3.0i 272KM (530i)

R6 3.0i 306KM (535i)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.