Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
LPG to oczywiście opcja, tylko głośno myślę i rozważam, mam nadzieję, że za to nie karają :) Jeśli znajdę porządny diesel to też rozważę, dlatego chcę zasięgnął opinii speców i fanów marki :) pozdrawiam
Opublikowano

nie wiem czy w to wierzyć, ale mój mechanik (montuje też LPG), mówił mi, że w F10 nie ma już praktycznie silników które współpracują z LPG.

 

PS - zastrzegam, że nie wiem ile w tym prawdy (było to ze 2 lata temu), ale prawda jest taka, że nigdy nie widziałem F10 na stacji pod dystrybutorem gazu, ani korka w zderzaku :twisted:

Opublikowano

Ale tu nie ma co więcej pisać - sprawa jest prosta, po części powtórzę się:

- zależy na ekonomii jazdy (co jest zrozumiałe) więc szukasz 520d/525d LCI - to optymalny silnik do F10 - i ciężko szukać lepszego kompromisu ekonomia vs osiągi - nie tylko w BMW

- chcesz, żeby Ci posłużyło dłużej (to też rozumiem), więc ważny jest stan a nie najniższa cena

- przebieg, jeśli jest pewny - to może być i 150k km, choć wiadomo - im niższy tym lepiej - 120k km znajdziesz

- czy xDrive jest konieczny? Jeśli ktoś nie mieszka w trudniejszym terenie i dlatego nie musi mieć 4x4 - to dla mnie jest zbędny gadżet - radość jazdy RWD jest większa niż 4x4 - w beemce przypominają mi się szczenięce lata... no ale nie każdy musi lubić drifty czy pisk spod opon itp. Przy stale włączonych systemach ESP itd - przypuszczam, że żona nie odczuje czy jedzie z xDrive czy nie, a sam napęd w 4 cylindrowych dieslach odbiera trochę mocy/spontaniczności samochodowi, podnosi (niewiele, ale jednak) spalanie i na przyszłość jest to potencjalne źródło kosztów. Ale rozumiem - dzisiaj jest taka moda na 4x4 - ktoś chce mieć, to proszę bardzo. Dodam jeszcze w temacie, że moja żona nigdy nie narzekała na tylny napęd w betce, a czasem nią jeździ i znam wiele kobiet, żon - które nie skarżą się na tylny napęd - a delikatnie mówiąc - mistrzami kierownicy nie są :wink:

 

Ja od siebie dodam, że to bardzo wygodne auto, ekonomiczne i tak naprawdę w moim przypadku absolutnie bezawaryjne (poza wadliwą chłodnicą klimy, ale to na samym początku - ASO wymieniła na nową część). Po prostu wersja LCI jest dopracowana.

 

Poszukaj coś u dealerów na dziale używane - tam chyba najszybciej coś trafisz, ale będzie drożej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie ale czy to auto jest na klasycznej instalacji?

Myślałem że f już tego nie ogarnia...

 

Tak, jest na klasycznej, mam taki sam silnik, instalację BRC, zrobiłem ok. 60 tyś km i (odpukać :D )jestem do tej pory zadowolony.

Opublikowano

Witam

przymierzam sie do kupna bmw f10 w benzynie, na co zwrócić szczególna uwagę ?

wystarczy podjechać na zwykła na stacje diagnostycznej niech sprawdzą zawieszenie itd a reszte ocenić samemu

czy koniecznie podjechać do salonu bmw niech sprawdzą i podepną auto pod komputer ?

Opublikowano
Witam

przymierzam sie do kupna bmw f10 w benzynie, na co zwrócić szczególna uwagę ?

wystarczy podjechać na zwykła na stacje diagnostycznej niech sprawdzą zawieszenie itd a reszte ocenić samemu

czy koniecznie podjechać do salonu bmw niech sprawdzą i podepną auto pod komputer ?

 

Przy tej cenie auta raczej do salonu BMW lub dobrego warsztatu który zna się na BMW.

Możesz wrzucić tez do działu (konieczny VIN auta):

 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44

 

Powodzenia!!

Opublikowano
Spoko rozumie. A gdzieś mogę sprawdzić vin za darmo czy wszędzie trzeba płacić za raport ? Albo czy ktoś z was mógłby mi podesłać jego wersję wyposażenie itp.
Opublikowano

Bieda wersja:

 

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

 

S1CBA CO2 package

 

S1CCA Auto start/stop function

VIN WBAFW910X0DW46762

 

Type Code FW91

 

E Series F10 ()

 

Series 5

 

Type LIM

 

Model 520D EFFDYN EDITION (EUR)

 

Steering LL

 

Doors 4

 

Engine N47T

 

Displacement 2.00

 

Power 135

 

Drive HECK

 

Transmission MECH

 

Colour TIEFSEEBLAU METALLIC (A76)

 

Upholstery STOFF DIAGONAL/DF VENETOBEIGE (AWDF)

 

Prod. Date 2011-11-04

S1CDA Brake Energy Regeneration

 

S230A Extra package, EU-specific

 

S258A Tire with run-flat functionality

 

S2ANA BMW LA wheel Streamline 363

 

S2PAA Wheel bolt retainer

 

S428A Warning triangle and first aid kit

 

S441A Smoker package

 

S465A Through-loading system

 

S4ATA Interior trim finishers black high-gloss

 

S4U2A Eco pro

 

S508A Park Distance Control (PDC)

 

S548A Kilometer-calibrated speedometer

 

S606A Navigation system Business

 

S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth

 

S698A Area-Code 2 for DVD

 

S6AAA BMW TeleServices

 

S6ABA Control for Teleservices

 

S6VCA Control for Combox

 

S854A Language version French

 

S881A On-board vehicle literature French

 

S8KAA Dummy-SALAPA

 

S8S3A Automatic locking when driving off

 

S8SCA Telematics access request,country-spec.

 

S8TFA Active pedestrian protection

 

S8TLA Dummy-SALAPA

 

S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu

 

S8V6A Label

peace & love
Opublikowano
Dzięki zbychu. Wiem że wersja bez bajerów ale w sumie nie potrzebuje żadnych kamer czy jakiś czujników. Wiem ze tam mozna napchac sporo gadzetow. Wiadomo jakby były to bym nie narzekal :D nigdy takim autem nie jezdzilem wiec klima, navi, pdc i nic więcej mi nie potrzeba :) chodzilo mi o te lampy konkretnie bo jedną musze dokupić bo jest puknięta i nie wiedzialem wlasnie jaką bo sa rozne rodzaje. Wziąłem ją bo w sumie cenowo dobrze wychodzi i przebieg 90tys.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.