Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Niestety, ale prawda jest taka, że przy zalewie sprowadzanych trupów, sprzedanie używanego auta gdzie cena oscyluje w granicach 100tyś jest niezmiernie trudnie, wręcz niemożliwe, a wtedy pozostaje jedynie oddanie go w salonie w rozliczeniu przy zakupie nowego, oczywiście za pól darmo, bo jakie ceny dilerzy oferują to wszyscy wiemy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziwi mnie strasznie podejście tych ludzi. Po co w ogóle dzwonić o wszystko wypytywać, brać VIN jak i tak nie chcą kupić.

 

Chcą kupić tylko w portfelu pustka. Mają np. 60-70tys. zł, więc zamiast poszukać na spokojnie samochodu za 50-60tys. zł oni szukają takiego za 80-90tys. zł (najwyżej dobierze się kredyt), ale patrzą na ogłoszenia pojazdów za 110-120tys. zł i myślą, że im to ktoś odda za 90tys. zł. Janusze.

Opublikowano
Końcem roku i ja kończę leasing i przymierzam się do G30 (jak na razie powoli, bo to jeszcze kupa czasu). Na ten moment mam w swojej przebieg 99000km - więc pewnie będę miał przy sprzedaży około 120.000km - i tak sobie myślę, że jak nikt nie będzie skory do zapłacenia godziwej kwoty (nie jakiejś wygórowanej, ale uczciwej, przyzwoitej) - tylko jakichś ochłap, to ja to pier... - jeżdżę dalej, aż wyjdzie następca G30 za jakieś 5 - 6 lat, bo teraz już tak z wartości nie poleci jak z początku. Auto jest dosłownie jak nowe i jeździ mi się bardzo dobrze, więc zastanawiam się czy jest sens w ogóle zmieniać z takim niedużym przebiegiem... w sumie tylko po to, żeby mieć aktualny model :roll:
Opublikowano
Sprzedaję samochody relatywnie często i niestety ale profil klienta nawet na takie auto jak F11 jest zazwyczaj straszny. Z resztą jeśli zawsze sprzedaję auta w korzystnych cenach (nie powiem najniższych, ale za średnią na pewno nie wychodzę), auta są niekombinowane a pierwsze co słyszę w słuchawce to "ile zejdę", to nawet nie chce mi się zapraszać takiego klienta. Znam rynek F10/11 bardzo dobrze i na prawdę kupić tanio zdrowe auto jest ciężko i zwyczajnie warto dołożyć kilka czy kilkanaście tysięcy, bo one znajdą odzwierciedlenie bezpośrednio w użytkowaniu auta.
Opublikowano
Ja swoją F11 mam wystawioną na otomoto już 3miesiąc.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-f11-525d-218km-lift-naviprof-head-up-acc-kamery360-asystent-ID6z7QxR.html

Auto z prawdziwym przebiegiem z pełną historią w ASO.

 

Telefonów łącznie było chyba 5. W każdym przypadku rozmowa kończyła się na pytaniu ile Pan jest w stanie opuścić. Choć przepraszam- chyba jeden facet stwierdził, że cena jest atrakcyjna - Bo de facto jest. Większość aut z tym silnikiem i ten rocznik na allegro są wystawione 110-120tys

Co ciekawe nikt nie był na tyle zdecydowany aby wybrać się i auto obejrzeć.

 

Dziwi mnie strasznie podejście tych ludzi. Po co w ogóle dzwonić o wszystko wypytywać, brać VIN jak i tak nie chcą kupić.

 

 

 

Sprzedałem swoją przez aso (kupiłem inną) w miesiąc, a wcześniej była wystawiona na allegro prze 10 m-c i był jeden telefon. F11 525 xdrive, 2012 z przebiegiem 197000, prof, softclose ,komforty itd poszła za 73k. Stan idealny. Gdyby nie aso pewnie dalej by wisiała na otomoto.

Opublikowano
Próbowałem niedawno sprzedać swoje f11 525xd. Mam 91 tkm 2012 r i ilość głupich telefonów i komentarzy potencjalnych kupujących mnie załamuje. Postanowiłem uniknąć tych impertynencji i w przyszłym roku zamawiając nowe auto oddam stare w rozliczeniu.

 

Ale jak ktoś Ci pisze na PRIV jaka cena, jakieś zdjęcia itp - to nie odpowiadasz... może po prostu ignorujesz poważnych kontrahentów :cry:

Opublikowano

Proszę o poradę.

Zastanawiam się nad zakupem swojego pierwszego BMW. Właściciel - znana mi osoba, dbająca żeby wszystko było na czas i zrobione dobrze. Auto bezwypadkowe, bardzo zadbane w środku i lakierniczo. Regularnie serwisowane.

BMW 520 Diesel DPF F10 1995 ccm / 135kW (184KM), manual - niestety.

Data pierwszej rejestracji 2012/11/14

Przebieg 142 771 km (użytkowane gł. na dojazdach W-wa - Łódź)

Wyposażenie dodatkowe: Kierownica sportowa typu M, Tapicerka ze skóry. Wyposażenie ogólnie raczej biedniejsze - navi business. Chociaż i tak jest lepsze, no może poza grzaniem siedzeń vs. moje poprzednie auto Toyota Corolla ;)

cena: 61 000 PLN

Nigdy wcześniej nie decydowałem się na zakup auta z przebiegiem >100tyś (mam świadomość że czasami nie jest to tak bardzo istotne, szczególnie w kontekście wiadomego pochodzenia i historii auta) Tak w ogóle to będzie dla mnie duży przeskok w klasie auta, ale też miałem taki zamiar, chociaż bardziej myślałem o aucie 3-4 letnim typu Kia Optima za kwotę trochę większą z mniejszym przebiegiem ale ryzykiem niestety braku pewności historii auta, ale nagle pojawiła się opcja BMW.

 

Co sądzicie? szczególnie chodzi mi o stosunek cena/auto. Chciałbym żeby to auto posłużyło mi przez co najmniej 4-5 lat.

Opublikowano
Przebiegi roczne 20tys. Na auto planowałem wydać max. 75tys. Jazda 60% w mieście. Auto jako drugie w rodzinie wiec przebiegi roczne mogą jeszcze spaść.
Opublikowano
Proszę o poradę.

Zastanawiam się nad zakupem swojego pierwszego BMW. Właściciel - znana mi osoba, dbająca żeby wszystko było na czas i zrobione dobrze. Auto bezwypadkowe, bardzo zadbane w środku i lakierniczo. Regularnie serwisowane.

BMW 520 Diesel DPF F10 1995 ccm / 135kW (184KM), manual - niestety.

Data pierwszej rejestracji 2012/11/14

Przebieg 142 771 km (użytkowane gł. na dojazdach W-wa - Łódź)

Wyposażenie dodatkowe: Kierownica sportowa typu M, Tapicerka ze skóry. Wyposażenie ogólnie raczej biedniejsze - navi business. Chociaż i tak jest lepsze, no może poza grzaniem siedzeń vs. moje poprzednie auto Toyota Corolla ;)

cena: 61 000 PLN

Nigdy wcześniej nie decydowałem się na zakup auta z przebiegiem >100tyś (mam świadomość że czasami nie jest to tak bardzo istotne, szczególnie w kontekście wiadomego pochodzenia i historii auta) Tak w ogóle to będzie dla mnie duży przeskok w klasie auta, ale też miałem taki zamiar, chociaż bardziej myślałem o aucie 3-4 letnim typu Kia Optima za kwotę trochę większą z mniejszym przebiegiem ale ryzykiem niestety braku pewności historii auta, ale nagle pojawiła się opcja BMW.

 

Co sądzicie? szczególnie chodzi mi o stosunek cena/auto. Chciałbym żeby to auto posłużyło mi przez co najmniej 4-5 lat.

 

 

 

Z 2012 roku 60 tys to bierz bo taniutko.

Tapniete LG F60
Opublikowano

Nawet jak na manuala ta cena jest zaniżona, chyba że chodzi o netto.

Okazje cenowe nie istnieją, więc... :roll:

jest moc, będzie szmoc ;)
Opublikowano
Cena brutto. Umówiliśmy się wspólnie na 61tyś. Auto wychodzi znajomemu z amortyzacji, niespecjalnie zależy mu na zarobieniu na sprzedaży, po prostu chce nowe inne.
Opublikowano
Niestety, ale prawda jest taka, że przy zalewie sprowadzanych trupów, sprzedanie używanego auta gdzie cena oscyluje w granicach 100tyś jest niezmiernie trudnie, wręcz niemożliwe, a wtedy pozostaje jedynie oddanie go w salonie w rozliczeniu przy zakupie nowego, oczywiście za pól darmo, bo jakie ceny dilerzy oferują to wszyscy wiemy.

 

Lepiej z ceny zejść i jednak samemu sprzedać w salonie dawali mi 40k sprzedałem za prawie 2 razy tyle.... zajęło 2 tygodnie.

Opublikowano
Niestety, ale prawda jest taka, że przy zalewie sprowadzanych trupów, sprzedanie używanego auta gdzie cena oscyluje w granicach 100tyś jest niezmiernie trudnie, wręcz niemożliwe, a wtedy pozostaje jedynie oddanie go w salonie w rozliczeniu przy zakupie nowego, oczywiście za pól darmo, bo jakie ceny dilerzy oferują to wszyscy wiemy.

 

Lepiej z ceny zejść i jednak samemu sprzedać w salonie dawali mi 40k sprzedałem za prawie 2 razy tyle.... zajęło 2 tygodnie.

No to miałeś farta, że tak szybko trafiłeś na zdecydowanego klienta.

Opublikowano
Cena brutto. Umówiliśmy się wspólnie na 61tyś. Auto wychodzi znajomemu z amortyzacji, niespecjalnie zależy mu na zarobieniu na sprzedaży, po prostu chce nowe inne.

Jeżeli pewne, to za taką kasę bym się nie zastanawiał tylko brał :cool2:

Opublikowano
Jak się nie możesz zdecydować to daj namiar do właściciela. Kolega szuka auta, myślę że szybko się zdecyduje.
Opublikowano
Cena brutto. Umówiliśmy się wspólnie na 61tyś...

 

przed 18 zadzwonilem do kolegi z aso w lubinie

wg podanych przez ciebie danych (koncowka 2012, skora, navi, bezwypadkowy) 'w ciemno' auto zostalo wycenione na 74-75tys i powiedzial ze jeszcze na aucie zarobi

trafiles na swietego mikolaja a podobno nie istnieje wiec gratuluje :mrgreen:

 

tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
Opublikowano
Cena brutto. Umówiliśmy się wspólnie na 61tyś...

 

przed 18 zadzwonilem do kolegi z aso w lubinie

wg podanych przez ciebie danych (koncowka 2012, skora, navi, bezwypadkowy) 'w ciemno' auto zostalo wycenione na 74-75tys i powiedzial ze jeszcze na aucie zarobi

trafiles na swietego mikolaja a podobno nie istnieje wiec gratuluje :mrgreen:

 

tapatalked

No to nieźle ,ale dobrego ma sąsiada :duh: :duh:

Tapniete LG F60
Opublikowano

Witam, przymierzam się do zakupu mojego pierwszego BMW, to będzie nasze trzecie auto w karierze zawodowej, wcześniej opel astra II i vvw golf :). Nie jestem jakimś petrol-headem, interesuję się nieco autami ale nie powiedziałbym, że jestem nawet w 1% ekspertem, dlatego prośba o opinie do Was. Moje preferencje:

F10 po lifcie,

dla mnie + żony (dojazdy do pracy 300km/tydzień), dlatego koniecznie z x-drive,

pewny przebieg(najlepiej do 100tyś km?) i w miarę możliwości pewna historia,

wyposażenie im wyżej tym lepiej, ale to nie jest największy priorytet,

moc silnika to już w zależności od awaryjności, chciałbym najmniej awaryjną wersję.

 

I teraz pytanie do Was drodzy forumowicze, jakieś opinie, wnioski porady? W jakiej kwocie znajdę takie autko? Żeby to nie był trup zza wielkiej wody, wiadomo nie ma okazji, więc ile realnie trzeba wydać żeby dostać auto w takiej konfiguracji? Oczywiście pewne parametry można naginać, poza x-drive. Mój budżet to 100k +-

 

Podkreślam jeszcze raz, jestem prawie laikiem w znajomości aut, może f10 nie jest jednak dla mnie? Może polecicie jednak jakieś inne konkretne auto? F10 to mój faworyt póki co, a przy wyborze auta obecnie kieruję się głównie marką BMW, niezawodnością, bezpieczeństwem.

 

 

Jeszcze pytanie, czy f10 dobrze się 'gazuje'? Mam namyśli podłączenie LPG( jakie dobre do f10?) ze względu na regularną pokonywaną ilość kilometrów. I proszę nie hejtować za lpg, ile głów tyle opinii :)

 

Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość

Opublikowano

Dobrze, że napisałeś prośbę na temat hejtu LPG - więc częściowo uszanuję prośbę, ale odpowiedz sobie na pytanie, czy chciałbyś F10 z gazem???? Jak można przełknąć Astrę czy Golfa, to F10 z gazem nie widzę - ale jak napisałeś - ile osób tyle opinii.

Jeżeli zależy Ci na niskim spalaniu - to po lifcie masz dopracowane 520d bądź 525d - jeśli xDrive, to raczej 525d, choć różnice nie duże. Ja nie spiesząc się autostradą (do 140km/h) spokojnie schodzę poniżej 6l, więc jest naprawdę ekonomicznie. A jak się postarasz i wykażesz cierpliwością, to i poniżej 5l zejdziesz, ale to już męczące...

 

Jak poszukasz, to znajdziesz godną sztukę - ja taką będę sprzedawał w tym roku - no ale bez xDrive'a - i bezapelacyjnie następną też kupię tylko z napędem na tył - ale jak napisałeś - ile osób, tyle opinii :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.