Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy tak ciężko sobie wygooglować obydwa panele i się przyjrzeć? ;)

 

http://i260.photobucket.com/albums/ii38/GrizzlyLiam/F62D8F9D-7EE5-4836-BF40-5A72668D80F6-1986-00000286E77AD741.jpg

 

klimastufen-6475053853220704116.jpg

Opublikowano

Właśnie od wczoraj zastanawiałem się nad tymi panelami!

 

mmw - czy Ty wiesz może dlaczego u w niektórych f10 regulacja "ciepłe/zimne" powietrze (obok ryglowania drzwi i awaryjnych) jest tylko od strony kierowcy? U siebie mam od strony kierowcy i od strony pasażera. Na tym zdjęciu powyżej widać, że temp. reguluje się dla kierowcy i pasażera osobno.. Ale dlaczego nie ma tam regulacji "ciepłe/zimne" dla pasażera? :roll:

 

ZDJĘCIA:

 

e6a6da2a7bf185b3gen.jpg

 

Górne zdjęcie jest z mojego auta, ale w sumie nie pomyślałem o dolnych przycisków. U mnie wyglądają tak jak te z poniższego zdjęcia (wygooglane)

 

 

http://www.bmw.com.hr/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/_shared/img/automatic_air_conditioning.jpg

 

 

PS taka jednostronna regulacja ciepłe/zimne dość dziwnie wygląda, bardzo rzuca się w ocz brak symetrii... i Ciekawe jak to wypływa na dekory, czy są inne dla samochodów z dwiema regulacjami od samochodu z pojedynczą regulacją..... Być może u mnie kratki nawiewu są mniejsze?

Opublikowano

Tak, to się zgadza - mam klimatyzację 4-strefową. Tylko czy to wyjaśnia sprawę?

 

W 4-strefowej dla pasażerów na tylnej kanapie też jest podwójne sterowanie ciepłe/zimne. Więc te dwa z przodu są do regulacji dla kierowcy i pasażera. Zastanawiam się dlaczego tej regulacji nie ma w przypadku dwustrefowej klimatyzacji.... Trochę bez sensu. Tam są takie same "dwie strefy" jak u mnie w 4-strefowej ;). Poza tym to trochę sztuczne, skoro nie mogę sobie ustawić dla siebie nawiewu "letniego", a dla pasażera "gorącego" :mad2:

 

 

Panowie/Panie

 

1. Czy Wy w dwustrefowej podstawej i dwustrefowej rozszerzonej macie z tyłu regulację ciepłe/zimne?

2. Czy w przypadku klimatyzacji dwustrefowej są nawiewy w słupkach B? Czy to też dodatek w 4-strefowej?

Opublikowano

witam

temat ma 140 stron i wiele w nim info ale czasem jedne info sie z innymi wykluczają dlatego chce zapytac o kilka spraw zwiazanych z F11:

1. jak sprawuja sie automatyczne skrzynie w F11 ( zywotnosc, kultura pracy)

2. Czy te spalania ktore sa w ogłoszeniach czyli srednio 6 l na 100 km (520 d i 525d) są prawdziwe czy tylko jesli jedziemy jak niedzielni kierowcy

3. jak z blacharka ? jest aluminiowa czy tylko czesc elementow

4. na co zwrocic uwage przy zakupie? ( celuje w 520d lub 525 d rocznik 2012 2013 , przebieg do 150 tkm) jakieś mankamenty typowe dla modelu?

miałem kiedyś e39 i czy F11 ma dalej taka "dusze" bmw czy to juz elektroniczna zabawka jak większość tylko delikatnie inaczej zapakowana

5. czy mogę po Vin-e sprawdzić gdzieś historie auta bo teraz z tymi książkami serwisowymi to cuda wianki

pozdrawiam i z Góry dzięki i sorry ze powielam temat po raz "x" ale chce sobie uporządkować pewne sprawy przed zakupem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. to najlepsze skrzynie na rynku.. raczej bezproblemowe

2. 520d pali w korkach do 9 litrów, normalnie w mieście około 8, trasa spokojna 5-6.

3. aluminiowe są tylko dzwony z takich elementów nośnych

4. weź auto na przegląd do serwisu, w którym mają pojęcie o BMW i tyle. Typowych bolączek nie ma zbytnio. Teraz wszystkie auta się psują. :)

5. w ASO możesz

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie

 

Nadszedł dzień w którym w końcu mogę przesiąść się z wysłużonej Alfy 147 1.6TS (Przez 6 lat i 80 tyś przebiegu miała wymienione tylko sprzęgło , hamulce tył i pięć żarówek :P ) na wymarzoną F10. Po pierwszej jeździe testowej niestety czar prysł :( Była to czarna 530d, wersja sedan z 2012, z polskiego salonu, 1 właściciel przebieg niecałe 140tyś km. Jeżeli chodzi o wyciszenie kabiny, prowadzenie i osiągi to byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Zaskoczony bardzo negatywnie byłem natomiast spasowaniem i wykończeniem wnętrza. Już przy zamykaniu drzwi usłyszałem trzeszczenie z uchwytu. Przy jeździe wibrowało lusterko, trzaskało niemiłosiernie z okolic uchwytów na napoje i skrzypiał (chyba) środkowy podłokietnik. Brązowa skóra we wnętrzu to prawdziwa skóra tyle tylko, że ze sztucznej świni :shock: . Jak można coś takiego nazwać skórą? W mojej starej Alfie na fotelach przy dwa razy większym przebiegu skóra jest mniej zużyta ( czuć, że to skóra) i całe wnętrze mniej trzeszczy. Czy w opcji dało się dokupić coś lepszego na siedzenia zamiast tej ceraty? Jestem tego świadomy, że kupując auto używane coś może stukać i pukać ale bez przesady, że aż tak! Przeszukując internet widzę natomiast, że te skrzypienia i trzaski to nieodosobniony przypadek :|

Opublikowano
Ja tam na trzaski nie nazekam ale na skórę na podlokietnikach tak moje volvo s80 przy 300000km nie mialo oznak zużycia a bmw tragedia wlasnie szukam tapicera ktory to ogarnie na oyginalnej skórze nie na skayu
Opublikowano

1. Czy Wy w dwustrefowej podstawej i dwustrefowej rozszerzonej macie z tyłu regulację ciepłe/zimne?

2. Czy w przypadku klimatyzacji dwustrefowej są nawiewy w słupkach B? Czy to też dodatek w 4-strefowej?

 

Niestety obie opcje tylko w 4-strefowej. Z tyłu można tylko zamknąć/otworzyć nawiew.

Opublikowano (edytowane)

:shock:

@JackH - Dzięki z informacje!

 

@Scrambler90 - u mnie niedawno pojawiło się 100 tys km na liczniku i absolutnie ŻADNYCH ale to ŻADNYCH skrzypnięć nie słyszę, ani nigdy nie słyszałem w swoim samochodzie. Wyciszenie jest fantastyczne. Przy 160km/h rozmawiam przez zestaw głośnomówiący. Nie narzekam też na stan i jakość tapicerki, jest identyczna jak gdy była nowa. Może zerknij sobie na 535i / 550i - te samochody mają mniejsze przebiegi. Będziesz wiedział czego powinieneś oczekiwać po dieslu z niskim przebiegiem... A najlepiej byłoby pewnie kupić benzynę :), cieszyć się jazdą i tym, co ten samochód ma jeszcze do zaoferowania. Diesle są fajne gdy są nowe, max. 2 letnie. Chociaż na allegro widuje się 2 latki z przebiegiem +200.000 km :nienie:.

Edytowane przez lolman
Opublikowano

po poltora roku mam 88tys przebiegu

trzeszczy podlokietnik, okolice lusterka, lewe drzwi i schowek pasazera, po prostu diesel sie klania

za to nic sie nie wytarlo, ale mam szmaty na fotelach :mrgreen:

aha przy wiekszych predkosciach 150+ zaczyna wyc powietrze przy moich drzwiach, wyglada na to ze siadly uszczelki

 

tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie,

Juz wczesniej pisalem, ze moim zdaniem auto jest niedorobione. Gdyby to byla Dacia czy inny Opel, to pewnie bym sie nie irytowal.

Ktos wczesniej pisal, ze mu cos od 160 km/h huczy na zewnatrz. Myslaem ( po rozmowie z ASO) ze mi sie w glowie cos p..li. Ale widze, ze jednak nie. Przy przekroczeniu powyzszych 160 km/h zaczynaja drzec szyby w drzwiach przednich, lewe i prawe, powodujac niemilosierne dudnienie. Ciekawe, ze tak sie dzieje gdy pada albo silnie wieje.

Skrzypienia i skrzeczenia roznych elemntow to norma...niestety. U mnie skrzypi klapa od schowka na napoje. Stuka zawieszka pasa bezpiecznstwa pasazera. Z tylu "szumia" drzwi. Pewnie jakas uszczelka siada. Aaaa i skrzypi zawieszenie. Ponoc pnematyczne :) To sa drobiazgi, ale jak sie jedzie w trase 500 km, to naprawde przeszkadza. Dodam, ze auto dobija do 100.000 km i jest z 2015r.

Kolejna usterka. Dzis wyszla...nie dziala podgrzewanie siedzenia kierowcy. Fotele comfort. Za to dziala podgrzewanie z boku i plecow. Moze ktos cos umie zaradzic? ASO jw TR nie chce juz ogladac.

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano

Mariusz, a nie wyłączyłeś sobie podgrzewania siedziska w iDrive? :wink:

 

Sprawdź czy nie masz wyząbkowanych opon, takowe potrafią nieźle szumieć przy dużych prędkościach.. Szumią cały czas, ale przy niskich prędkościach wyciszenie auta sobie z tym radzi.

 

Drżenie szyb to jakaś dziwna sprawa, paranoja. Czy twój samochód był naprawiany? Poproś w Aso aby przejechał się tym autem z Tobą mistrz mechanik i to zobaczył, posłuchał przy Tobie.

 

Skrzypi zawieszenie.. To jest sedan i masz na myśli adaptive drive czy touring i tzw. nivo? U znajomego była taka sytuacja w e60 - skrzypiało i skrzypiało, był pewien, że to zawieszenie. Okazało się, że klapa bagażnika po zamknięciu minimalnie chodziła na uszczelce (gdy dociskało się ją od góry po zamknięciu) i to powodowało owe skrzypienie - ocieranie 2 uszczelek... Przesunął o milimetr uchwyt zamka i po problemie, jeden śrubokręt i 3 minuty... Posprawdzaj sobie uszczelki, czy wszystkie elementy dobrze na nich siedzą.

Opublikowano

wszystko wskazuje na to, że za kilka dni będę posiadaczem F10, egzemplarz już wybrany ale mam kilka pytań:

 

223 Dynamic Damper Control

to nowsza wersja adaptiv drive?

 

4U2 Driving Experience Control Incl. Ec

co to za cudo?

 

6F2 Bang&olufsen High End Surround Sound

 

czyta pliki flac? czy można przez bt przesyłać muzykę?

 

co to za tajemniczy

 

7A2 Innovation Package Ii ?

 

dzięki!

Opublikowano
6F2 Bang&olufsen High End Surround Sound

 

czyta pliki flac? czy można przez bt przesyłać muzykę?

 

 

1. Nagłośnienie nie ma nic wspólnego z formatem plików. FLACi nie są czytane przez ent. w BMW, ale chyba vzyta .WAVy, więc możesz skonwertować

2. Jeśli masz Comboxa w samochodzie, będziesz mógł streamować muzykę z telefonu. Potrzebujesz BMW Apps (connected drive). Podrzuć cały rozkodowany VIN, będzie łatwiej odp. na pytanie.

Opublikowano

proszę...

 

 

Vehicle Identification Number WBA5D71090

Type 5D71

Model 535d Xdrive - EUR

Development Code F10 (MUE)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N57Z

Displacement 3.00

Power 230

Drivetrain ALLR

Transmission AUT

Color Carbonschwarz Metallic - 416

Upholstery Leder Dakota/schwarz Exklusivnaht - LCLZ

Production Plant DINGOLFING

Production Date 2014-07-14

 

Standard Equipment

1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

 

 

Options

XEW Ind. Fine Wood Trim Sen Light Brown Bmw Ind.edelh. Sen Hellbraun

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

2ND M L.-a.w. Double Spoke 351 M/16",mt M Lm Raeder Doppelsp. 351 M, 19",mb

2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe

2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige

223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung

258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften

3AG Backup Camera Rueckfahrkamera

3DZ Without Additional Designation Outs Entfall Zusatz-schriftzug Aussen

302 Alarm System Alarmanlage

316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

322 Comfort Access System Komfortzugang

323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren

337 M Sport Package M Sportpaket

358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe

4M5 Ind. Instrument Finished In Leathe Individual Instrumententafel Leder

4M8 Bmw Individual Rear-seat Reading Lights Individual Fond-leseleuchten

4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung

4UR Ambient Light Ambientes Licht

403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch

415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe

416 Sunblinds Sonnenschutzrollos

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

430 Interior And Exterior Mirror Packa Iinnen- Und Aussenspiegelpaket

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

453 Active Seat Ventilation, Front Aktive Sitzbelueftung Vorn

455 Active Seat F Driver And Front Passenger Aktivsitz Fuer Fahrer/beifahrer

456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar

464 Skibag Skisack

465 Through-load System Durchladesystem

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

496 Seat Heating For Rear Seats Sitzheizung Fuer Fondsitze

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

5AG Lane Change Warning Spurwechselwarnung

5AL Active Protection Active Protection

5AT Driving Assistant Plus Driving Assistant Plus

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

536 Auxiliary Heating Standheizung

552 Adaptive Led Headlight Adaptiver Led-scheinwerfer

575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose

6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf

6AE Teleservices Teleservices

6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services

6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information

6AN Concierge Services Concierge Services

6AP Remote Services Remote Services

6AR Internet Internet

6FV Online Entertainment Online Entertainment

6F2 Bang&olufsen High End Surround Soun Bang&olufsen High End Surround Soun

6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon

6WB Multifunctional Instrument Display Multifunktionales Instrumentendispl

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

610 Head Up Display Head-up Display

654 Dab Tuner Dab Tuner

698 Area-code 2 Area-code 2

7A2 Innovation Package Ii Innovationspaket Ii

7RS Comfort Package Comfort Paket

7XP Navigation Package Connecteddrive Navigationspaket Connecteddrive

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate

8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz.

8TH Speed Limit Info Speed Limit Info

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

9AA External Skin Protection Aussenhautschutz

Individual

Steuerung Individual

Hinweisschild BMW Individual

 

0XEW BMW Individual Edelholzausführung Sen hellbraun

Dekorleisten in Edelholz "Sen hellbraun".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też to mam. Tak jest nazwane kilka opcji w pakiecie, są wyszczególnione w specyfikacji w innym miejscu, m.in. Head-Up, aktywny tempomat, asystenci kierowcy. Pewnie co dealer to inne opcje mogły wchodzić w skład pakietu, bo kiedyś czytałem, że w UK w ramach tego pakietu dawali m.in. dużą nawigację.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dziala automat ktory nie ma opcji wyboru zmiany trybu pracy? Znalazlem auto ktore nie ma tego przycisku zmiany sport comfort. Oplaca sie takim autem w ogóle interesować czy nie? Czy taki automat jest wolniejszy od tego z przyciskiem sport?

🙃🙃

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.