Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

 

Co myślicie o tym przebiegu, cene i silniku?

 

 

Patrz uważnie przy zakupie , a to jeden gosc juz kupil "ładne" auto z "ori" przebiegiem ))) :duh: :cool2: :cry2:

Jeśli serio ,to mogę pomóc kupić ladne auto

Edytowane przez temsky740
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temsky740: Dzięki bardzo za propozycje pomocy :) ogólnie mam sprawdzone dojście więc informacje są w 100% potwierdzone :) kilku znajomych było na aso z tymi samochodami i wychodzło zawsze to co w papierach

 

kicaj: bardziej leciałbym w 320 kombi :)

 

 

 

Czy ktoś coś odnośnie podanego auta :D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem nowy, tak jak mój przedmówca planuje kupić BMW Seria 5 2014 rok 2.0d (184KM) przebieg 180 tys. xDrive(4X4) Bi Xenony Łopatki zmiany biegów.

Potrzebuje opinii o tym samochodzie na co zwracać uwagę przy kupnie i jakby się dało jakiegoś pasjonata-znawce, który sprawdził by mi ten samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ludzie, zacznijcie wpisywać w swoich danych forumowych skąd jesteście!!! Nie wiem co to za wielka tajemnica, połowa ludzi to olewa, a potem jakim cudem ktoś ma z Waszej okolicy wyrazić chęć pomocy, skoro nie ma bladego pojęcia skąd jesteście. Czy to tak ciężko wypełnić jedno okienko więcej???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem nowy, tak jak mój przedmówca planuje kupić BMW Seria 5 2014 rok 2.0d (184KM) przebieg 180 tys. xDrive(4X4) Bi Xenony Łopatki zmiany biegów.

Potrzebuje opinii o tym samochodzie na co zwracać uwagę przy kupnie i jakby się dało jakiegoś pasjonata-znawce, który sprawdził by mi ten samochód.

 

ja rozumiem, że obiegowa opinia o inteligencji kierowców BMW pomstuje, ale qwa: :search: :search: :search:

 

:mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Jestem zainteresowany F11 i potrzebuje Waszej opinii. Mam na oku 525d z początku 2013 roku z przebiegiem poniżej 100k niestety jeszcze z silnikiem N47(T) . Czy problemy z łańcuchem często nękają także ten typ silnika z 2013r, czy też ten rocznik z tym przebiegiem daje realną szansę dojechania z rozrządem do 150-200k? Niestety w egzemplarzu, który mam na myśli olej był wymieniany co 30-35k.

 

Alternatywnie patrzyłem na 528i 3.0 ze względu na dobre opinie o silniku. Czy taki egzemplarz z 2011 roku i przebiegiem ok 150k będzie lepszym rozwiązaniem patrząc na przyszłe koszty utrzymania i uniknięcie kosztownych napraw?

 

Mam jeszcze pytanie o ilość miejsca w F11 i F10. Może ktoś kto miał okazje pojeździć dłużej oboma wersjami będzie w stanie pomóc. Czy F11 oprócz oczywistej oczywistości, czyli bagażnika, ma też więcej miejsca na tylnej kanapie (chodzi mi o miejsce zarówno na nogi jak i na głowę :D )

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na głowę ma więcej miejsca, czy na nogi - tu bym polemizował. Rozrząd nie jest super kosmicznym wydatkiem, mam 520d w której był świeżo zrobiony i to z wymianą wszelkich możliwych części wyszło 5100 brutto. Mnie osobiście w F11 lekko irytuje roleta, potrafi wydawać niemiłe dźwięki, niemniej auto jest bardziej praktyczne i jak na kombi - wygląda dobrze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minusy touring:

- głośniej w środku niż w limuzynie

- zawiewa do kabiny przy otwartym bagażniku

- W prowadzeniu jest bardziej ociężały

- Gorsze prowadzenie na zakrętach

- Przy źle włożonej rolecie potrafi zaskrzypieć.. Pewnie w samochodach z dużym przelotem zdarza się to częściej (to tylko przypuszczenia, podobnie było w e60/e39)

 

Plusy touringa:

+ możesz więcej zapakować (ale nie tylko objętościowo, ale też wagowo :))

+ opcja panoramicznego dachu

+ bardziej funkcjonalna powierzchnia bagażowa

 

Jeśli nie masz potrzeb, które są zawarte w powyższych 3 plusach, touring nie będzie dla Ciebie istotnie lepszy od sedana. Natomiast niewątpliwe będzie wymagał kompromisu w kontekście minusów.... Ja wybrałem sedana z napędem wyłącznie na tylną oś, a ponieważ opcji jest full - waga pustego pojazdu wynosi 1860kg :roll:. Jakbym do tego dobrał jeszcze xdrive, touring - mogłoby liznąć 2 tony.

 

 

PS

F10 w porównaniu do e60 jest OCIĘŻAŁE. Prowadzi się bardziej jak okręt niż poprzednie 5tki. Bez względu na wyposażenie (mpakiet, adaptive drive, sportowe zawieszenie, dynamic drive, active steering na przedniej i tylnej osi...) - niestety. Jest ociężały :). Po roku jazdy f10, przesiadka do e60 jest jak przesiadka do serii 3 :shock:. Piszę o tym, aby osoby zastanawiające się nad wyborem - wzięły pod uwagę kilogramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcą - prowadząc F10/11 czuć masę pojazdu w zakręcie, 3 i 1 są zdecydowanie bardziej "lekkie" i zwarte, niemniej jeśli chodzi o komfort to DUŻO większy przeskok jest między F10/11 a F30/31 niż między F30/31 a F20/21. Osobiście wybieram jedynkę z Mpakiem do jazdy wokół komina i F11 na trasy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie czas aby się przesiąść z e60 na f10, chciałbym kupić 520d i pytanie o rozrząd jakie są koszty jego wymiany, polecacie mi ogólnie to auto może ktoś podzieli się swoimi doświadczeniami kto ma takie auto, dzięki z góry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Samochód super, rozrząd trzeba sprawdzać i słuchać. Koszt wymiany z 3 tys maks jakby co. Może zrobić 300 tys. i nie będzie problemu, a może wcześniej się zużyć. Jest mnóstwo o tym modelu na forum, poczytaj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegów. Chciałbym dołączyć się do tematu i poprosić o poradę. Obecnie mam E60 530 D z 2005 roku i zastanawiam się nad zmiana na nowszy model. Trafia mi się okazja żeby kupić F11 2012 2.0 d 218 km od znajomego. Przebieg auta to 139 tys km. Jest super wyposażone. Zastanawiam się czy ten silnik to dobry wybór .. czego mogę się spodziewać jakie kosztowne naprawy mogą mnie czekać w tym modelu? W swojej z najdroższych napraw przerobiłem naprawę skrzyni biegów...

Jesli mogę poprosić o jakieś opinie i doświadczenia to bede wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To ja spytam o inne :D jestem zainteresowany f10 528i wersja 258pk. Chce sie przesiąść z e90 330i. Znalazlem z 2010 roku z przebiegiem 156 tys.

Czy warto interesowac sie piatka z początku produkcji? Auta jeszcze nie ogladalem. Chce pojechac w piątek lub sobote.

Edytowane przez feel_x

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak r6. Teraz takze mam r6 i tez 258 koni tyle ze n52. No niestety w holandii auta sa drozsze. Z miare niskim przebiegiem i jakims lepszym wyposazeniem to trzeba dac wiecej niz w Niemczech.

Z f10 nie mialem do czynienia. Nie wiem co powinienem sprawdzic. Nie wiem jak powinien zachowywac sie automat bym wiedzial czy jest ok czy nie. Na co zwrocic bardziej uwage przy ogladaniu i jezdzie probnej. Jak sprawdzić czy silnik chodzi dobrze.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przymierzam sie do zakupu F10/F11 LCI. Mam pytanie odnosnie panelu klimatyzacji. Sa wersje bez napisu na pokretlach i z napisem AUTO. Czy to odpowiednik klimy HIGH w E60? Moge prosic o roznice pomiedzy tymi dwoma w F10?

Z gory dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.