Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

Smieszne sa te "argumenty" o morzu, sniegu, gorach i dolinach w kontekscie xDrive. :roll:

 

Lukas, a zdradzilbys, co bys tam jeszcze wlozyl?

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Opublikowano
Dokładnie :) ja mieszkam w zachodniopomorskim i cieszę się bardzo że udało się z X kupić. Porównywaliśmy z kolegi autem bez X zakręty, szybkie łuki i mój zdecydowanie się lepiej prowadzi. Dodam że opony te same Conti 5 bo razem kupowaliśmy.
Opublikowano

Do tego z M-Pakiem brakuje tylko LED z przodu i byłaby bajka. Bo tak to wygląda w zasadzie jak auto przedliftem ;) Jednak brak kierunkow LED w przednich lampach to krok w tył w porównaniu do pre-LCI. Natomiast w drugim brakuje komfortowych siedzeń, bo tam są zwykłe sporty :)

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma w F10 silnika 2.8. 528i to tylko oznaczenie modelu, a ten wskazany egzemplarz ma silnik 2.0, 4 cylindry + turbina. Ja bym się trzymał tego silnika z daleka. Poczytaj na forum jakie historie są z nim związane.

 

Co innego 528i (tak, to samo oznaczenie), ale z silnikiem 3.0 benzyna, czyli 6 garów bez turbiny - ten silnik można śmiało polecić, choć konstrukcja ma już swoje lata. Jeden z bardziej udanych silników benzynowych BMW.

Opublikowano

Panowie rozważam kupno F10... wie coś ktoś na temat tego samochodu lub czy ma jakieś spostrzeżenia, podejrzenia?

otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530d-xdrive-lift-serwisaso-led-head-up-harmankardon-ID6yDhTx.html

Opublikowano

Witam,

 

Aktualnie poszukuje BMW F10, Znalazlem egzemplarz ktory mi odpowiada - 528i - ale troche mi mina zrzedła jak poczytalem o motorze - problem jednak jest taki, ze wszyscy pisza tylko o tym ze jest awaryjny, bez konkretow. Czy moge prosic znawcow tematu, co sądzą o tym motorze - konkretnie i dlaczego nie.

Czy mozecie sie wypowiedziec na temat tego egzemplarza?

 

czy przy tym przebiegu powinno cos sie niepokojącego dziać?

Dodam, że byłem, jeździłem, podoba mi się...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Awaryjny bo jest to silnik 2 litry turbo o oznaczeniu N20 maja problemy z lancuchem napedzajacym pompe olejowa. viewtopic.php?f=163&t=281526

Jest jeszcze 528 6 cylindrów ale one byly chyba tylko do połowy 2011 roku pozniej zastapili 6 garow czterema. Ja takze szukam albo f10 albo f30 ale nie bede bral z silnikiem n20

🙃🙃

Opublikowano

Dzień dobry,

 

Rozważam przesiadkę z 7-letniej Insignii w manualu i 160-konnym dieslu na nowe (znaczy, bez przebiegu) BMW 5 Touring w automacie ze 150-konnym dieslu z rocznika 2016, F10 (alternatywą jest AUDI A6 Avant z przebiegiem ok. 25 tys. km, 190-konny diesel; ewentualnie najnowszej generacji Insignia ze 170-konnym dieslem, choć wolałbym ją kupić za jakiś czas, jak już, bo może mieć jakies choroby wieku dzieciecego). Wszystkie trzy modele bardzo dobrze wyposażone względem moich wymagań. Wiadomo, że przesiadka zarówno do BMW jak i do AUDI w tych modelach jest zauważalnym przeskokiem co od komfortu jazdy (choć Insignia, to poza wyciszeniem, świetny samochód).

 

Czy ktoś ewentualnie mógłby wspomóc doświadczeniem, związanym przede wszystkim z eksploatacją takiego 150 KM diesla w BMW 5 ?

 

Moment obrotowy ma 360 Nm (10 Nm więcej niż Insignia), więc dynamika, która w Oplu mi wystarcza do sprawnego przyspieszania i wyprzedzania, powinna być zadowalająca, przy podobnej masie "piątki" i Insignii. Niestety, póki co jest problem z jazdą testową, bo brak testowych egzemplarzy (choć raczej jej nie odpuszczę, bo nie będę brał kota w worku).

 

Po drugie, czy te silniki są awaryjne i po 2 latach gwarancji powinienem się nastawić na przykre, kosztowne niespodzianki w serwisie BMW (tudzież sa zamienniki poza ASO w ludzkich cenach) ? Trochę tu zależy od stylu jazdy, więc dodam, że w mieście nie ruszam z piskiem spod świateł, a na highway'u nie przekraczam 170 km/h.

Opublikowano
... na highway'u nie przekraczam 170 km/h.

 

Na czym :duh: nie lepiej na autobahn'ie?

Prajs za naprawy biemdablju jest rili haj więc wybierz innego kara do lansu na stricie i kornerze.

jest moc, będzie szmoc ;)
Opublikowano
... na highway'u nie przekraczam 170 km/h.

 

Na czym :duh: nie lepiej na autobahn'ie?

Prajs za naprawy biemdablju jest rili haj więc wybierz innego kara do lansu na stricie i kornerze.

 

A nie można normalnie odpowiedzieć, skoro się normalnie pytam ? Czy to forum jest po to, żeby sobie pomagać i dyskutować, czy po to pisać takie głupoty, jak kolega Czujnik ?

Opublikowano
Poproś w salonie o tego f10 na 1-2 dni, jedź na ten 'highway' i się przekonaj czy ci pasuję. Z G30 na tapecie na bank chcą się pozbyć f10 jak najszybciej, więc powinni z chęcią ci go pożyczyć.
Opublikowano

 

Po drugie, czy te silniki są awaryjne i po 2 latach gwarancji powinienem się nastawić na przykre, kosztowne niespodzianki w serwisie BMW (tudzież sa zamienniki poza ASO w ludzkich cenach) ?

 

Jeśli chcesz uniknąć kosztownych niespodzianek bierz F10 z przedłużoną gwarancją + pakiet serwisowy np. BMW Service Inclusive Plus , który pokrywa dodatkowo koszty wymiany elementów eksploatacyjnych podlegających zużyciu .

Opublikowano
A nie można normalnie odpowiedzieć...

 

Trudno odpowiadać normalnie komuś kto jeździ po highway'u a nie po autostradzie :mrgreen:

jest moc, będzie szmoc ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
myśle, że kolega czujnik dzisiaj się gorzej czuje...
Opublikowano
A nie można normalnie odpowiedzieć...

 

Trudno odpowiadać normalnie komuś kto jeździ po highway'u a nie po autostradzie :mrgreen:

 

autobahn to też nie najlepsze miejsce kolego Czujnik :)

Opublikowano

 

Po drugie, czy te silniki są awaryjne i po 2 latach gwarancji powinienem się nastawić na przykre, kosztowne niespodzianki w serwisie BMW (tudzież sa zamienniki poza ASO w ludzkich cenach) ?

 

Jeśli chcesz uniknąć kosztownych niespodzianek bierz F10 z przedłużoną gwarancją + pakiet serwisowy np. BMW Service Inclusive Plus , który pokrywa dodatkowo koszty wymiany elementów eksploatacyjnych podlegających zużyciu .

 

Cenna uwaga. Dzięki.

Opublikowano

Generalnie F10 z dieslem 150KM nie będzie powalać osiągami - to ciężkie auto, jeździć będzie, ale czemu akurat w tej wersji 518d? To ten sam silnik co 520d, tyle że w bardziej okrojonej wersji mocy - zdecydowanie brałbym 520d, to takie minimum w tym samochodzie i zarazem optymalny wybór. Co do awaryjności - silnik B47 też jest dość nowy, ale na razie jakoś specjalnie nie słyszę o jego awaryjności, ale mogę się mylić.

Dodam jeszcze tylko, że Insignia to na pewno fajne auto, osobiście podoba mi się, ale do F10 nie ma co porównywać - zdarza mi się jechać czasem Insigniom czy na full wypasie Talismanem też 160KM - to jest naprawdę różnica, żeby nie pisać, że przepaść. Poza ogólnym całokształtem, to wydaje mi się, że tam są koniki, a w BMW są KONIE, jak się je ostrzej batem potraktuje, to tak jakby moce tych samochodów były zupełnie inne, a na papierze wydaje się, że sa porównywalne... wiem, skrzynia w BMW jest świetna i to też jej zasługa...

Opublikowano

Witam forumowiczów po dłuższej przerwie.

Nosze się kolejny raz z zamiarem kupna F10, powiedzmy 5-cioletniego. Czy w budżecie 120 tys biletów PLN jest szansa kupic sensowną 5tkę z trzylitrowym silnikiem ?

Skłaniałbym sie ku dieslowi aczkolwiek benzyna równiez wchodzi w grę. Rocznik raczej nie ma wielkiego znaczenia , bardziej skłaniałbym się do dobrego stanu faktycznego. Na aledrogo i innych portalach jest tego mnóstwo ale ciężko oddzielić ziarno od plew..

Proszę o odpowiedź i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.