Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
... słyszeliście coś takiego ?

 

Auta kupione do 25 listopada br na starych zasadach, od tej daty dłuższa gwarancja tylko przy kupnie.

Info od Dex w Lubinie.

 

Byłoby to uderzenie w rynek brokerski , przeważająca większość aut tak kupowana ma standardową 2-letnią gwarancję fabryczną , która później można było sobie przedłużać o rok , dwa , trzy według uznania .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ma ktoś tabele ile kosztuje przedłużenie gwarancji
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ma ktoś tabele ile kosztuje przedłużenie gwarancji
Opublikowano
ma ktoś tabele ile kosztuje przedłużenie gwarancji

 

W Dex krzykneli 1700 za trzeci rok. Tabeli nie widzialem.

jest moc, będzie szmoc ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powoli rozgladam sie za nowym autem. Albo f30 328 n20 albo 335 n55 lub wlasnie f10 528, 530 lub 535. Domyslam sie ze zaraz wiekszosc napisze bym bral z motorem n55 :8) jednak chce wiedziec czy warto patrzeć np za 528 n20 245 turbo lub zwykly 528 n53 258 koni wolnossacy ale za to 6 garow. A moze lepiej juz wziąć 530 n53 272 konie. Czemu wogole zrobili dwie wersje 528 4 i 6 cylindrów? Nie wystarczylo jedno 528 i pozniej juz 530 :roll: Wyczytalem ze n20 maja cos tam z lancuchami ze sie rozciagaja i ze warto po kupnie wymienić dla pewnosci. Obecnie mam e90 330. Z silnikiem zero problemow poki co. Chcialbym cos troszke szybszego lub na tym samym poziomie. Czy 4 cylinfrowy z turbo daje rade w f10 czy jednak kultura pracy 6 garow jest o niebo lepsza i na n20 nie warto patrzec. Wiem ze f30 z tym samym motorem bedzie szybsze od f10. Wiadomo okolo 200 kilo wiecej zrobi roznice.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolo 25-26 tysięcy euro.

🙃🙃

Opublikowano

cześć mam kilka pytań. :-)

chciałbym kupić w miarę świeżą f11. takie są tylko z 520d. i kilka pytań

1. czy po przesiadce ze 140km do 190km ale w kombii z 4x4 i szklanym dachem poczuje jednak przyrost mocy:-)

2. czy na tereny wrocław i okolice lepiej brać 4x4 czy rwd też będzie ok. mam znajoych z rwd i bmw nie jeżdzą w zimie bo mają drugie auta i wolą fwd:P

3. Electronic Dumper Control - czy jest to kłopotliwe do 150 tys i się nadaje na Wrocław i dziury? wiem, że ekspoatacja teggo ustrojstwa jest strasnie droga i się zastanawiam jak często to pada.

4. czy standardowo jak auto nie ma opdji "adaptacyjne reflektory" to standardowo jest doświetlanie zakrętów i skrętne soczewki czy nie?

mam to w obecnym aucie i nie chciałbym sie cofać wa wstępnie mam autko wybrane.

5. szyberdach - ktoś ma - gadżet czy ciekawy gadżet:P

Opublikowano

1. czy po przesiadce ze 140km do 190km...

 

Ja przesiadłem się z 320i na f11 190 koni diesel. Mocy moje kombi ma tyle żeby bezstresowo wyczołgać się z garażu.

Bezwzględnie wymaga chipa bo na autostradzie jest słabiutko. Pewnie trochę przesadzam, ale te 190 KM to mocno papierowe są :?

 

2. czy na tereny wrocław i okolice lepiej brać 4x4 czy rwd...

 

Pewnie że lepiej xdrive ale rwd też daje rade. Trochę poślizgałem się w Lądku i jak poćwiczysz to wiesz kiedy nie przesadzić.

 

3. Electronic Dumper Control...

 

Nie mam takiego cuda, moja wersja to biedalajn.

 

4. czy standardowo jak auto nie ma opdji "adaptacyjne reflektory"...

 

Nie mam adaptacji i nic nie doświetla zakrętów.

 

5. szyberdach - ktoś ma - gadżet czy ciekawy gadżet...

 

Miałem okno w poprzedniej trójce i było super. Jak cię stać to polecam :cool2:

jest moc, będzie szmoc ;)
Opublikowano
te 190 km to aż tak bidnie...

 

no szalu nie ma

ja na przyklad nie robilem przed kupnem zadnej jazdy probnej bo gdybym wiedzial to kupilbym trojke gt

f11 po prostu ciezka jest i to czuje sie

 

tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
Opublikowano

czesć. po Waszych opiniach to chyba wracam do passata 180km lub audi a6 190km diesel. boję się rwd a do tamtych aut nie trzeba 4x4. do bmw dla mnie mus po opiniach że rwd cieżko w zimie;/ a to ma być auto bezpieczne i rodzinne. heh

to passat z tym silnikiem będzie wymiatał - wiem wiem inne auto ale z bajerami i szybsze od tych dwóch kolosów (bmw i a6)

 

ps. bmw 4x4 z tym silnikiem będzie gorzej się zbierało niż np. mondeo 140km - chyba nie ? :P

ile kg pobiera 4x4?

Opublikowano
Jeśli nie mieszkasz w górach przy normalnej jeździe w BMW 5 RWD będzie ok. Przejeździłem 2 zimy mam 530d (RWD) i nie miałem najmniejszych problemów a jeżdżę sporo. No chyba że chcesz się ścigać spod świateł w zimie to wtedy faktycznie lipa. 520xd jak dla mnie jeździ fatalnie 520d miałem 2 tyg jako auto zastępcze i było ok tak do 160-170km/h wystarczy spokojnie będzie szybsze niż 90% aut.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpowie ktos na moj post z poprzedniej strony? :roll:

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do mocy to każdy musi sam ocenić. Jeżdżę BMW od 2004 r, wszystkie z napędem na tył. Raz mnie ktoś wyciągał jak śniegu było tyle, że się nie mieścił pod podwoziem. W przypadku śniegu na ulicy nie ruszysz tak szybko jak lekkie auta z napędem na przód lub BMW 4x4. To bez większego znaczenia, bo i tak za chwilę ich dogonisz. W 99 % napęd na tył wystarcza. Z napędem 4x4 w normalnym ruchu i tak nie pojedziesz szybciej, bo ludzie jeżdżą dużo wolniej jak tylko spadnie deszcz, a co dopiero śnieg. Po Wrocławiu w 100 %. Takie mam doświadczenia w temacie czy konieczny jest napęd 4x4 do normalnego ruchu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do mocy to każdy musi sam ocenić. Jeżdżę BMW od 2004 r, wszystkie z napędem na tył. Raz mnie ktoś wyciągał jak śniegu było tyle, że się nie mieścił pod podwoziem. W przypadku śniegu na ulicy nie ruszysz tak szybko jak lekkie auta z napędem na przód lub BMW 4x4. To bez większego znaczenia, bo i tak za chwilę ich dogonisz. W 99 % napęd na tył wystarcza. Z napędem 4x4 w normalnym ruchu i tak nie pojedziesz szybciej, bo ludzie jeżdżą dużo wolniej jak tylko spadnie deszcz, a co dopiero śnieg. Po Wrocławiu w 100 %. Takie mam doświadczenia w temacie czy konieczny jest napęd 4x4 do normalnego ruchu.
Opublikowano

To róznica między 520d a 520xd jest tak ogromna?

rozumiem że 4x4 to jeden litr paliwa więcej plus jakieś dodatkowe koszty?

nie ścigam się od światęł do świateł więc w sumie 4x4 mi nie potrzebny.

apogeum byłby 525 xd:P

Opublikowano
Odpowie ktos na moj post z poprzedniej strony? :roll:

 

Mam 528i z 2014 , przejechane niespełna 40 000 km , głownie Warszawa i okolice , latem wypad zagraniczny i jestem z auta bardzo zadowolony . R6 odpuściłem ze względu na akcyzę . Wcześniej jeździłem 300 konnym Audi quattro w manualu i nie widzę w jeździe po mieście specjalnie dużych różnic jeśli chodzi o dynamikę przemieszczania sie , w czym pewnie duża zasługa szybkiego automatu . Nie robię specjalnie dużych przebiegów wiec spalanie miejskie na poziomie 12.5-13.00 litrów mi nie przeszkadza . W czerwcu wyskoczyliśmy z małżonka nad Balaton i spalanie na całej trasie + jazdy krajoznawcze wokół jeziora tj. ponad 2000 km wyniosło 8,6 l Pb / 100 km co uważam za bardzo przywoity rezultat . Na koniec ciekawostka , kolega jeżdżący wieloma modelami BMW z wyższej półki ( X5 , X6 , 7-er) tylko w dieslach wsiadając do mojego auta powiedział : ,,Cholera , cicha jest " :shock:

Opublikowano

Mam 528 245KM z xdrive

 

Spalanie w mieście tak jak pisze rafter1 może być niższe nawet około 11 zależy od pory roku i pory dnia

W trasie do Słowenii - załączam post viewtopic.php?f=103&t=224091&start=210

Auto jedzie wcale nie wolno. Silnik wystarczający do napędzenia masy.

Awaryjność w moim przypadku brak.

Opublikowano
To róznica między 520d a 520xd jest tak ogromna?

rozumiem że 4x4 to jeden litr paliwa więcej plus jakieś dodatkowe koszty?

nie ścigam się od światęł do świateł więc w sumie 4x4 mi nie potrzebny.

apogeum byłby 525 xd:P

 

miałem już kilka bmw z xdrivem i bez, różnica jak ktoś już wspomniał w przyspieszaniu jest spora, w hamowaniu - wiadomo, najważniejsze są dobre opony, to jest podstawa.

Opublikowano

w hamowaniu? nie kapuje:P

coś tak bmw się oddala kosztem jednak audi i przedniego zwykłego napędu. wole bezpieczeństwo niż lepszą trakcję...:-)

 

dziękuje wszystkim za porady. chyba naprościej się przejadę xdrivem. ale .....kupować bmw żeby tylko jeździć - to chyba nie o to chodzi. a na 525xd funduszy zabraknie:P

 

ps. czy ktoś może kupował w firmie Harman GP? ściągają auta z niemieckich salonów taniej ciut i mówwią że mają specjalny eny od nich bo są firmą...prawda?

Opublikowano
czesć. po Waszych opiniach to chyba wracam do passata 180km lub audi a6 190km diesel. boję się rwd a do tamtych aut nie trzeba 4x4. do bmw dla mnie mus po opiniach że rwd cieżko w zimie;/ a to ma być auto bezpieczne i rodzinne. heh

to passat z tym silnikiem będzie wymiatał - wiem wiem inne auto ale z bajerami i szybsze od tych dwóch kolosów (bmw i a6)

 

ps. bmw 4x4 z tym silnikiem będzie gorzej się zbierało niż np. mondeo 140km - chyba nie ? :P

ile kg pobiera 4x4?

A6 aktualny model z napędem przednim to byłby zły wybór. To jest ogólnie dobre auto ale z quattro. Jeździłem wersja 2.0tsi i na mokrym asfalcie było fatalnie, brak trakcji. 520d rwd jest dużo lepsza. Imo.

 

Co do silnika, miałem zamiennie 2.0d w f11 rwd i X3 xdrive. Za 6cyl diesle (240km, 313km). W obu przypadkach (i 520d, i X3 20d) to nie byly słabe samochody. W trasie nie słabsze od mondeo 140km, a pogonione pod czerwone pole pewnie szybsze.

F11 jest ciężka, xdrive dokłada kilka kg (prawie 100) i dodatkowy opór. Szklany dach to kolejne kg. Ale nadal to będzie auto co najmniej wystarczające o ile nie chcesz jeździć dużo szybciej niz inni w gęstym ruchu.

Jak dla mnie jedyna istotna wada rwd to manewrowanie na parkingu pełnym śniegu i lodu. FWD jest łatwiej. Poza tym rwd bije przednionapedowki w każdych innych okolicznościach. AWD przydaje sie w górach, w dniach kiedy śnieg leży na drogach. Na mokrych drogach (włączanie sie do ruchu!) tym bardziej im większa moc.

 

Jak rozumiem kupujesz auto używane? W tym wypadku silnik 20d czy 25d, czy napęd, to jest dla mnie taki sam parametr, jak inne elementy wyposażenia. A najważniejsze żeby kupić auto, ktore sumarycznie Ci odpowiada: kolorystyka, wnętrze, komforty, zawieszenie. Po weryfikacji czy historia auta jest jego atutem i cena jest ok.

Opublikowano

hehe nie chce jeździć szybciej niż inni. tylko każdy mówi że xdrive 520d to słabe auto. u mnie dochodzi panorama bo auto już jest gotowe do odebrania. dobre wyposażenie. gwarancja.

tylko skoro xdrive ma być słaby to mam w ...d takie autko. do tej pory jeżdzę 140km i mogłoby być wiecej. tylko jak mam mieć 190 km i obiektywnie czuć słabszą moc...to nie dzięki. nie po to kupuje nowe autko. a rocznik niżej niż 2015 nie wchodzi w grę (gwarancjA).

A czemu piszesz że audo to słabe auto? 190 km będzie lepiej podobnie szło niż 520d. będzie się lepiej prowadzić w zimie to ma być auto rodzinne. każdy mnie straszy a dac za auto 170k i w zimie nie jeździć - odpada. auto chcę używane - ale naprawdę zastanawiam się za 140 k kupić passata i mieć lepiej go doposażonego ...i nie premium i tyle...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.