Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja natomiast ostatnio nabyłem f10 520d 12'. Sprawa była oczywista ekonomicznie, podobne wyposażenie i przebieg dla 535d 185k brutto, 520d 120k brutto (jak się nie szuka skręconej padliny, takie są ceny). Pewnie że wolę R6 ale... po chipie 230/488, da się jechać. Może nie jest idealnie ale 60k PLN nie uzasadnia różnicy, chyba że ktoś może (wiadomo) lub nie patrzy i bierze co jest (535 12" za 100k z przebiegiem 100k :duh: ).

 

Oczywiście kultura pracy R4 leży na cycach nawet jak na diesla, R6 w E70 jest o niebo przyjemniejszy. Czy diesel czy benzyna do miasta? Śmieszne, z drugiej ręki bierze się inaczej, zwykle to kompromis. Co do kosztów, świece, kable, cewki, sprzęglo, turbo, dpf, łańcuch, wtryski, przepływki, vanosy... a może skrzynia? Co komu los da i za ile.

 

Diesla nie lubię za brak klasy i dźwięku (acz w F10 nie słychać - w środku) a lubię za moment. Dobrałem e65 745i do kolekcji, N62 jest dymane przez 520d na chipie 480nm+ w tę i na zad. Pewnie, E65 cięższe... a F10 cięższe od golfa i tak w koło. Chociaż dźwięk V8 piękny ;) Każdy bierze co lubi, a co tańsze w eksploatacji to zależy co komu pier... po gwarancji. Komfort, zabawa, komfort + zabawa, zabawa, wiele receptur... dlaczego tylko 1 samochód?

 

M

Opublikowano

a ja mam bardzo ładną, choć skromnie wyposazoną f11 za wydawaje mi się dobra cenę

 

viewtopic.php?f=5&t=285071

 

i do tej pory dwa telefony - jedne klient ogladał i strasznie mu się podobał, ale się nie odezwał, a drugi dawał 70 000 i na tym rozmowa się zakończyła

 

nasz rodzinny rynek strasznie zepsuty , choć poprzednie samochody sprzedawałem w ciągy 2 tyg ( a e91 po jednym telefonie)

Opublikowano
fajna ale 2 rzeczy : materiał i manual ..... tak zaobserwowałem, że ludzie przy używanych F10/11 szukają grubo wyposażonych bryk w automacie i skórze/alkantarze
Opublikowano
fajna ale 2 rzeczy : materiał i manual ..... tak zaobserwowałem, że ludzie przy używanych F10/11 szukają grubo wyposażonych bryk w automacie i skórze/alkantarze

 

To niestety prawda - mało kto chce limuzynę klasy A6/F10/W212 z manualem. Osobiście nawet nie patrzę na takie auta, a sam szukam właśnie ładnej f10. Co do materiału - łączony nie razi, same szmaciane stołki już tak - tu myślę podobnie, że leży problem.

Nie mniej jednak powodzenia w sprzedaży.

Opublikowano

manual ma swoje zalety (jazda zimą, jazda w trasie jest identyczna jak automatem), ma i wady (jazda po mieście w korkach)

 

a co do sprzedaży to samochód jest na tyle dobry, że mi się nie spieszy i wystawiam go tylko na forum- nigdy nie wiadomo co trafię następne

Opublikowano

spoko .... RWD + zima - 2% czasu spędzonego za kółkiem

miasto + pozostałe pory roku - 98% czasu spędzonego za kółkiem ;) :norty:

Opublikowano
spoko .... RWD + zima - 2% czasu spędzonego za kółkiem

miasto + pozostałe pory roku - 98% czasu spędzonego za kółkiem ;) :norty:

 

Otóż to - a i tak wydaje mi się, że tylko ja taki debil jestem i jak jest ślisko, to wszędzie gdzie jest to możliwe, wychodzę raz większym, raz mniejszym bokiem, a jakoś tylko zauważam inne F10, jak ostentacyjnie z gracją poruszają się - aż mi czasem wstyd i wydaje się, że mi nie pasuje... ale co tam, chyba nigdy nie dorosnę :D I automat mi w tym nie przeszkadza aż tak bardzo... Szybciej widuję podobnego do siebie w 120d niż w 520d, albo co gorsza, w Golfie III na ręcznym :oops:

Wniosek z tego taki, że w tym samochodzie TYLKO automat, bynajmniej ja tak go widzę...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

do 2l masz 518d, 520d, 525d, 520i, 528i

jaki masz priorytet tak wybierz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 2014 roku 520d dostało nowy silnik B47 zamiast N47. Jak byś szukał 520d to z tym silnikiem, jest wątek na forum (chyba X5) poczytaj.
Opublikowano
Najlepiej dema, ex. AG.

 

Czego szukać, czego unikać?

 

unikaj dema :) wiele salonow udostepnia swoje rakiety do wypozyczalni samochodowych, ktore wracaja po roku takiego udostepniania z okreslonym licznikiem i jest sprzedawane jako demo :) i to potwierdzone info z kilku wypozyczalni

 

a chyba wiesz ze rakiety z wypozyczalni nie sa jakos oszczednie obslugiwane :) skrzynia w f10 520d ktora dostalem od sixt zaczela lekko szarpac juz po 3tys km ;) no ale wsiadalem, sandal w podloge juz od zimnego, :D

 

miej to na uwadze.

Opublikowano
Kiedys kupilem 1,5 roczna Astre II, ktora swoja mlodosc spedzila w wypozyczalni. W papierach nic o tym nie bylo ale miala naklejke na szybie AVIS. Benzyna 1.6V (100 kM) w automacie. Przejezdzilem nia ja i moja zona 10 lat i wszystko chodzilo bez problemow. Ja wolalbym auto z wypozyczalni niz prawdziwe DEMO, ktore kazdy katuje testujac max predkos, przyspieszenie, hamowanie, elastycznosc. Wiekszosc ludzi, ktorzy korzystaja z wypozyczalni chyba po prostu bierze auto i go normalnie uzywa bez specjalnego podniecania sie osiagami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.