Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem ze to bedzie trochę off-top, ale zupełnie inaczej jest odłożyc sobie gotóweczką te 130 tys zł i kupic auto, a co innego brac w kredycie-leasingu na 5 lat.

 

Ktos kto odłozył gotówką te 130 tys zł nie bedzie żałował tych 650zł na sprawdzenie. A wydawac wirtualne, bankowe pieniądze jest dużo łatwiej niż te faktycznie juz zarobione cieżką pracą i odłozone. Stąd nie dziwicie się takim dylematom.

 

Ogólnie te F10 fajne, ale w takiej kolorystyce na pewno trudne do dalszej odsprzedazy...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Wiem ze to bedzie trochę off-top, ale zupełnie inaczej jest odłożyc sobie gotóweczką te 130 tys zł i kupic auto, a co innego brac w kredycie-leasingu na 5 lat.

 

Ktos kto odłozył gotówką te 130 tys zł nie bedzie żałował tych 650zł na sprawdzenie. A wydawac wirtualne, bankowe pieniądze jest dużo łatwiej niż te faktycznie juz zarobione cieżką pracą i odłozone. Stąd nie dziwicie się takim dylematom.

 

Kolego - proszę Cię - nie drażnij ludzi takimi wywodami. I chyba nie za bardzo rozumiem - że niby leasingów czy kredytów to nie trzeba spłacać? A czy 650zł przy kwocie 130 tys PLN to jest inna kwota przy kredycie niż przy gotówce? Ja się dziwię takim dylematom, bo to żadna kwota przy ryzyku jakie niesie zakup używanego i drogiego samochodu. A jeśli dla kogoś 650zł to jest spora kwota na sprawdzenie F10, to bez żadnego sarkazmu - radzę odpuścić zakup i poszukać czegoś tańszego. Szkoda zdrowia na późniejsze stresy.

Opublikowano

OK porzucmy nieistotny off-topic.

 

A powiedzcie, jakie są Waszym zdaniem ceny, za podstawowe 520d F10, tak żeby nie kupic trupa?

Polskich handlarzy odpuszczam sobie z góry.... wstępnie popatrzylem po niemieckich ofertach.

 

No i tak patrze po niemieckich stronach i jest tam mnostwo ofert, nawet dobrych prestizowych sprzedawców ponizej 20 tys euro, jest sporo aut za 18-19 tys euro... A za 20 tys euro to duzy wybór. Przy niskiej akcyzie to daje 75 max 80 tys zł. A na forum nieraz czyta sie glosy, ze 100 tys zł to za mało na dobrą sztukę. To jak to jest? jeden ze sprzedawców o którym piszę, AutoHus, to przeciez nie jest turek cofajacy liczniki? Macie jakies opinie o tym sprzedawcy?

 

Oczywiscie piszę o podstawowych 520d, czesto bez skory i z manualem. Mnie akurat takie zestawienie odpowiada, mocy tez starcza. W e39 ma 400KM, wiec drugie auto moze (a nawet powinno) byc spokojne.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Manual mocno obniża cenę F10, więc pewnie w okolicach 80-90 tys dostaniesz taką szutkę. Nie znam rynkdu w tym momencie ale zakładam że te okolice 20 tys EUR to będa modele z przebiegiem 150 tys minimum lub okolice. Czyli już wyeksploatowane z punktu widzenia użytkownika w DE samochody.
Opublikowano

Witam

 

Panowie mam pytanie odnośnie pakietu serwisowego tarcze i klocki hamulcowe.

 

Według wskazania komputera pokładowego wymiana tarcz i klocków powinna zostać zrobiona po przebiegu około 24 tys. km.

W serwisie po sprawdzeniu grubości tarczy wyszło około 3,5 mm, zostałem umówiony na wymianę tarcz i klocków w ramach pakietu.

Po przyjeździe na wymianę po oddaniu samochodu po paru minutach przyszedł Pan z serwisu i stwierdził, że teraz wymiany nie mogą zrobić bo wg wytycznych z bmw polska wymiana będzie możliwa po wskazaniu przez komputer pokładowy czyli za około 24 tys km. :duh:

Opublikowano
Manual mocno obniża cenę F10, więc pewnie w okolicach 80-90 tys dostaniesz taką szutkę. Nie znam rynkdu w tym momencie ale zakładam że te okolice 20 tys EUR to będa modele z przebiegiem 150 tys minimum lub okolice. Czyli już wyeksploatowane z punktu widzenia użytkownika w DE samochody.

 

Generalnie masz racje, okolice i ponizej 20 tys euro to sztuki z przelotem 140-180 tys km. Rzeczywiscie to sporo chyba jak na F10 (choc dla e39 czy e46 to byl pryszcz) :(

 

Ale juz za 21 tys euro jest np. piękny sedan z przebiegiem 94 tys km. To już chyba sensowny przebieg.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam , panowie mam takie pytanie ...coś wiadomo wam o 550i awaryjnosci tego silnika? stoje przed kupnem wlasnie takiego auta z takim silnikiem i teraz sie zastanawiam...mam do kupienia 550i z przebiegiem około 70-80 tyś km z niemiec...oglądalem sporo siódemek i sporo z nich było po wymianie silnika i tez na forum czytałem...550i znalazłem tylko jedną z wymienionym silnikiem...ktoś coś sie wypowie? pozdrawiam
Opublikowano
Zapytaj Pemka na forum. Ma swój dział tematyczny n/t swojej M550i. Chyba jest zadowolony :)

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Witam , panowie mam takie pytanie ...coś wiadomo wam o 550i awaryjnosci tego silnika? stoje przed kupnem wlasnie takiego auta z takim silnikiem i teraz sie zastanawiam...mam do kupienia 550i z przebiegiem około 70-80 tyś km z niemiec...oglądalem sporo siódemek i sporo z nich było po wymianie silnika i tez na forum czytałem...550i znalazłem tylko jedną z wymienionym silnikiem...ktoś coś sie wypowie? pozdrawiam

 

Mam ściągniętą z DE z 2010.

Już jak wspominałem: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=153&t=216384&p=2045294#p2045294 - naprawdę warto, chociażby dla tych przyjemnych chwil jak słyszysz głos silnika albo naciskasz pedał gazu ...

Pewne niedomagania ma ten silnik, ale jak na razie u mnie to nie były duże koszty - chyba tak jak każdy swoje.

Koszt eksploatacji od mniejszych silników różnią się chyba proporcjonalnie do liczby cylindrów (świece, olej itp.), a jak chcesz szybko jeździć to nie możesz oszczędzać na niektórych częściach proporcjonalnie do prędkości (hamulce itp.).

Opublikowano

Tu masz racje...i chyba sie zdecyduje na kupno 750i :) Zobaczymy mam nadzieje ze nie padnie silnik szybko....co sądzisz o tej becie ? http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-750i-Lang-xDrive-Steptr.-Xenon-Leder/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:desc,mke:3500,mdl:40,frn:01-2012,prx:40001/pg:vipcar/190313598.html

Lipny kolor no ale co dam do obklejenia na biało z czarnym dachem i bedzie gitarka...i nawet spoko przebieg ma...

  • Moderatorzy
Opublikowano
Siódemka ma swój dział i tam pytaj.
Opublikowano

Witam szanownych forumowiczów i użytkowników BMW,

 

mam pytanie gdzie najlepiej sprawdzić BMW F10 x drive w Warszawie, jestem ze Szczecina i kompletnie nie wiem gdzie się umówić na taką usługę, czy możecie coś polecić ??

Opublikowano (edytowane)

Witam forumowiczów. Szukałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, lecz ich nie znalazłem. Jeśli jest gdzieś temat, w którym są zawarte to przepraszam, ale jestem tutaj nowy.

 

Przechodząc do sedna. Planuję zakup F10 520d (184km) lub 525d (204km). O pierwszym z nich naczytałem się wiele, lecz obawiam się trochę braku mocy (do tej pory jeździłem Insignią 160km i była mocno ociężała). Natomiast drugi silnik jest (chyba) stosunkowo mało popularny wśród F10/F11. Chciałbym się dowiedzieć jak z jego awaryjnością (przedział 100-200 tys. przebiegu) oraz jak ta jednostka znosi chip tuning - 204km na 3 litry, zatem silnik nie jest chyba wyżyłowany i powinien dobrze znieść dodatkową moc.

 

Wszelkie podpowiedzi, dla mnie laika, mile widziane i za wszystkie z góry dziękuję :)

 

EDIT: oczywiście mówię o autach używanych 2010-2012 rok

Edytowane przez kobyla
Opublikowano
525d obecnie to silnik 4-cylindrowy 218KM. Nie wiem czy w F10 występował w wersji R6. Jeśli już to w początkowym okresie sprzedaży czyli 2010-2011.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
do gazu....... 518d :)
Opublikowano
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Koledzy czy to możliwe że w germani audi może kosztować tyle, mieszkam w belgi i ciężko znależć audi w tej cenie http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-A6-2.0-TDI-ultra-Navi-Klima-Leder-Xenon/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:1900,mdl:10,frn:01-2014,frx:12-2015,ful:diesel,mln:5000,mlx:40000,ger:manual_gear/pg:vipcar/206827403.html. Wiem że to forum bmw ale ostatnio ktoś szukał porady w sprawie kupna bmw ,jakim też jetem zainteresowany stąd moje pytanie dla bardziej wtajemniczonych. Edytowane przez wojcian
Opublikowano
Gaz w BMW ? :duh:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Temat troche podupadł, moze czas go rozruszac?

 

Jest tu może ktoś kto ma bezposrednie porównanie X5 e70 vs f10 ? Bardzo ciekaw bylbym takiego porównania.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich po dłuższej przerwie.

Powoli się rozglądam za nowym wózkiem i zasiegnalem trochę opinii, trochę postudiowalem fora i mam mieszane uczucia.

Wybór auta dzisiaj w mojej ocenie ogranicza się do wyboru mniejszego zła/ryzyka. Ani Mercedes, ani BMW a tym bardziej Audi nie gwarantują niezawodności i "starej jakości".

Tak myślałem nad E klasą ale odkąd włożyli do benzyny turbo zamiast kompresora zaczęły się kłopoty. SIlniki cdi tez nie grzeszą trwałością o czym boleśnie przekonał sie mój kontrahent(na dwóch mercedesach e najnowszej generacji). W Bmw jak czytam tez luksusów pod tym względem nie ma.

Szykowałem sie na Wspomniane x5 e70, ale odkąd postawiłem testowe auto obok sąsiada nowej x5 to stwierdziłem, że odpuszczę. Widać upływ czasu na tym samochodzie i fakt, ze został zaprojektowany 10 lat temu. Na suv patrzyłem tez na jeepa (ponad planowany budżet - wolałbym wersje po liftingu) i VW touareg - ale szybko mnie sprowadzońo na ziemie :).

Na chwile obecną w grę wchodzi f10 z okolic rocznika 13 - może sie uda poliftingowej, lub 5GT.

Teraz pytanie - jakie jednostki silnikowe polecacie albo które z nich PRZYSPARZAJĄ najmniej kłopotów ?

Na tą chwile nie jest istotne czy diesle czy benzyny - wybieram mniejsze zło. Przebieg roczny około 30kkm

Samochód będzie z Niemiec wiec wolałbym jak najniższe koszty sprowadzenia ponieść - pojemność do 2l.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.