Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiesz. Bajka jest taka, że nawet sprzedając jako pierwszy właściciel, czytając po wykupieniu auta, jesteś najczęściej traktowany jak śmieć przez kupujących.

Potrafiłem już handlarzy/właścicieli komisu z W-wy, wywalić z podwórka za durne teksty i próbę wymuszenia usunięcia z faktury danych o przebiegu i informacji, o przekazaniu książki serwisowej z udokumentowanymi przeglądami.

Bydło ma swoja godność...

:mad2:

Opublikowano

@Cadi - a nie myślałeś o 520d?

 

bo ja ogólnie doszedłem do identycznych wniosków jak Ty - też chciałem kupić nowe F10 - ale nie chcę po roku jeździć "starym" autem - jak zaraz będzie następca

 

i szukam delikatnej używki - na bmw.de w używanych to co mnie interesuje - 2014rok, mpakiet, HeadUp, w zasadzie 95% ofert to 520d i w sumie już się na niego nastawiłem

 

cena około 31tys Euro netto - tak liczę koło 140tys netto z wszystkimi kosztami - ale auto b.dobrze wyposażone (cennikowo koło 280tys) - z przebiegiem w granicach 25tys

 

tyle, że trzeba to sprowadzić na autokomis znajomego żeby poszło przez leasing - 2-3 lata i wtedy nowy następca

 

tyle, że to auta głównie z wypożyczalni i opinie są na ten temat skrajnie różne - ale wybór jest b.duży i nie wierzę, że nie można znaleźć czegoś fajnego

Opublikowano

Panowie - jak widać - co osoba to inne podejście, i dobrze bo po to mamy forum, żeby poczytać opinie innych a wnioski i tak trzeba samemu wyciągnąć :wink:

 

Nie wierzę w auto z prawdziwego PS za 160k PLN 525 czy 528 - chyba, że netto. Sam kupowałem z PS i po prostu wiem. U mnie było akurat tak, że jak zobaczyłem swój przyszły egzemplarz, od razu wiedziałem, że to ten i koniec - moje wnętrze, zbliżone wyposażenie do idealnego itp. Ale mimo przekonania do tego egzemplarza - dla przyjemności odwiedziłem kilka innych salonów i dość poważnie brałem pod uwagę inne auta, negocjowałem itp. ale w końcu kupiłem ten pierwszy jedyny :) Najciekawszą ofertę mieli chyba w Bawarii - za 180k naprawdę dobrze wyposażona z 2014r 520d x-drive i M-pak. Fajna była ale nie mój ideał co do niektórych drobiazgów a i tak poszła w kilka dni. Ogólnie przyzwoicie wyposażone modele 520d od 170k (po negocjacjach) można wybierać. Ale 525 i 528 zazwyczaj ceny powyżej 200k.

 

Co do LCI - już pisałem - wiele drobiazgów poprawili, udoskonalili i dla mnie jest lepszy. Pewnie, że są droższe niż modele przed liftingiem, zawsze nowsze są droższe. Normalne. Czy warto? Indywidualna sprawa.

Opublikowano
Wiesz. Bajka jest taka, że nawet sprzedając jako pierwszy właściciel, czytając po wykupieniu auta, jesteś najczęściej traktowany jak śmieć przez kupujących.

Potrafiłem już handlarzy/właścicieli komisu z W-wy, wywalić z podwórka za durne teksty i próbę wymuszenia usunięcia z faktury danych o przebiegu i informacji, o przekazaniu książki serwisowej z udokumentowanymi przeglądami.

Bydło ma swoja godność...

:mad2:

 

Przechodziłem przez takie propozycje kupujących :mrgreen: Najzwyczajniej czekałem na kogoś kto chce kupić zadbane auto od pierwszego właściciela z udokumentowaną przeszłością. Ludzie szukają takich samochodów a handlarze starają się je wyeliminować. Prosta sprawa. Sprzedając w przyszłości swoje F30/F10 tradycyjnie puszczę prywatnie do kogoś kto szuka pewnego egzemplarza. A wersja G30 już się zbliża :8)

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawe, ciekawe, jak ktoś prześwietli temat to chętnie się dowiem skąd takie promocje :mrgreen:

 

Polacy to podobno nieufny naród, więc niech bedzie, że jestem ufny i wierzę w pomocników świętego mikołaja sprzedających na codzien używane BMW :mrgreen:

Opublikowano
a zna ktoś z Was firmę: http://blackcompany.otomoto.pl/osobowe?s=p&p=1

 

mają sporo BMW niby super extra - ale coś tanio wychodzą, a w okazje to średnio wierzę....

 

np. to - http://otomoto.pl/bmw-530-f10-m-paket-xdrive-C36248656.html

 

lub to - http://otomoto.pl/bmw-525-f10-m-paket-xdrive-C36248581.html

 

:?

 

A dzwoniłeś do nich wogóle ??

Bo przy każdym aucie mają dopisek : NINIEJSZE OGŁOSZENIE NIE STANOWI OFERTY W MYŚL ART. 66, § 1. KODEKSU CYWILNEGO.

Opublikowano

Dzisiaj dostałem 2 oferty od BMW PS.

Jedna wygląda bardzo ciekawie tylko nie mam Vin'u a sam PDF, więc może wypiszę co auto ma z tej specyfikacji :)

 

BMW F10 525d xDrive 2012 80'000km

 

Kolor Sophistograu

Skóra Dakota czarny

Listwy ozdobne czarne błyszczące

 

Pakiet Sight

Dostęp komfortowy

Oświetlenie ambientowe

System domykania drzwi

System załadunkowy

Szkalny dach

Klimatyzacja automatyczna

Ogrzewanie postojowe

Roleta szyby tylnej

Rolety szyb bocznych

Szyba odbijająca promienie słoneczne

Funkcja TV

Przygotowanie do tel. kom. ze złączem BT

Sterowanie głosem

Lusterka przyciemniane automatycznie, składane eletrycznie

Spryskiwacze reflektorów

System nawigacyjny Professional

Funkcja TV

Czujniki parkowania tył+przód

Komfortowe fotele przednie

Ogrzewanie foteli przednich

Podparcie lędźwiowe w fot. przednich

Skrzynia automatyczna

Funkcja Auto Start Stop

Odzysk energii hamowania

Opony z funkcją jazdy awaryjnej

Aktywacja internetu

Przełącznik właściwości jezdych z trybem ECO PRO

 

Cena 150'000 brutto

 

Co myślicie o tej ofercie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co wiem to auta z PS jeżdżą pól roku i trafiają do programu, a to auto ma 3 lata. Jak to w końcu jest?

Co do samej oferty masz 3 letnie auto z przebiegiem 80 tys km, a za 200-210 tys poł roczne z PS z przebiegiem 15-25 tys km. Pytanie czy warto. Ja wolałem półroczne kupić.

Opublikowano

Cadi, jeżeli dadzą ci gwarancje do 200 tys i na dwa lata to bym brał. Leasing na 2 lata i spisz spokojnie :-)

Kriss, 60 tys zł różnicy miedzy pół rocznym a 3 letnim stanowi jakieś 40 % więcej, wiec wszystko rozbija sie o budżet. Na tę chwile wziął bym z 2012 za 150 tys. i wymienił za 2 lata na nowy model :-), chociaż zonie wziąłem rocznego, ale to było 2 lata temu i wtedy jeszcze nikt o Modelu G nie myślał.

Jak kupowałem zonie samochód to najstarsze PS jakie widziałem miało 1,5 roku, pewnie trochę u dealera postało bo cena i wyposażenie robiły wrażenie, ale fakt przebiegu miało niecałe 25 tys. km

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z PS chyba mozna miec gwarancję do 3 lat od daty produkcji?
Opublikowano
Kriss, moja zona ma gwarancje 5 lat lub 100 tys. Km, wiązało sie to z wykupieniem podstawowego BSI.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auta z PS są z rynku niemieckiego i nie mają zwykle pakietu serwisowego. Czy do każdego takiego auta można dokupić pakiet serwisowy i przedłużyć gwarancję? Jakie to są koszty?
Opublikowano

Ten też ma pakiet serwisowy 5 lat lub 100 tys km.

Dobicie 20 tys km to dla mnie 6-12 miesięcy :)

 

Nie chce dodawać kolejnych 50 tyś pln do nowszego, bo raz że nie chce brać na wyrost leasingu, a dwa że faktycznie nowy model wychodzi za niewiele ponad rok.

 

Ta cena którą podają to jest ostateczna czy da się z tego coś urwać jeszcze ?

Opublikowano
Cadi, oferta za ten silnik/rocznik/przebieg pewnie do zaakceptowania. Ja bym drążył temat 34 KM mniej, nowszy, mniejszy przebieg i odpuścił myślenie o wczesnym nowym G (patrząc ile 'krzaków" wychodzi przy nowych seriach, chociażby F15). W tym aucie martwi mnie jedna rzecz: jeśli właściciel robił przeglądy wg wskazań, to olej był wymieniony pewnie tylko dwa razy (do sprawdzenia). 80 tys byłoby dla mnie barierą nie do przejścia i nie nazywałbym tego PS. Zbyt blisko do dużych rzeczy, niekoniecznie objętych w BSI (chyba, że jest repair inclusive).
Opublikowano

Kriss, 8 tys złotych z hakiem za BSI podstawowe ( 100 tys. km lub 5 lat) z gwarancja w takim samym okresie co BSI, a czy do każdego auta ?, tego nie wiem, ale jak podasz vin w serwisie to ci sprawdza. Ja miałem opcje 2 lata i 200 tys. ( bez możliwości poźniejszego przedłużenia) lub wykupienie BSI i przedłużenie gwarancji na okres BSI, z tym ze BSI mogę przedłużać o kolejne dostępne pakiety, a co za tym idzie gwarancje.

fpopek, dopóki jest gwarancja bym sie tym nie przejmował, a można ja wydłużyć chyba do 6 lat i 200 tys. km.

Opublikowano

Zobaczę, może mi podeślą jeszcze coś ciekawego. Chociaż nie wydaje mi się to jakąś złą ofertą.

Patrząc na to z perspektywy (mojej) człowieka który do tej pory ściągał używane samochody 3-4 letnie z przebiegami +/- 150 tyś i z różną historią serwisową, to oferta ta jest ok.

 

Poza tym (nie obrażając nikogo, bo przecież nie w tym rzecz) wydaje mi się że wszyscy patrzycie oczami osób które kupują nowe auta z salonu i wydają 200/300 tyś i w górę.

 

A mnie po prostu chyba jeszcze nie stać, albo może stać, bo pewnie różnica w racie leasingu byłaby 20-30% , ale jakoś nie chce się wpędzić w leasing na który będę skrobał w kieszeni ;) Nie czuję się jeszcze na tyle stabilnie biznesowo, odpowiedzialnie itp. ;)

 

A ja jeśli kupię to auto to pierwszy raz kupię coś "prawie" z salonu :) Bo zawsze przeglądanie ofert zaczynałem od allegro. I tak myślę za te pieniądze szukając na allegro z takim wyposażeniem z historią w ASO i jeszcze na jakieś gwarancji to ciężko coś znaleźć. A szukam już parę dobrych miesięcy i obniżam systematycznie pułap rocznika, wyposażenia, silnika ;)

Opublikowano
wydaje mi się, że jeżeli dealer wstąpił do programu Premium Selection to oprócz tego, że ma wgląd do bazy danych używanych bmw ( w bazie są oznaczenia czy dany model jest AG czy demo itd) może sam wstawić auto do swojego salonu jako PS. Są jakieś wytyczne coś ala porsche approved.
Opublikowano

a nie myślałeś o sprowadzeniu?

 

np. taki: - http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1101908/4

 

przy minimalnej negocjacji myślę, że 150tys brutto by się zamknął - a jednak przebieg inny

 

ja raczej myślę podobnie jak @fpopek - i jak się pozbędę obecnej floty ;-) - to pójdę najpewniej w kierunku 2014r i przebiegu koło 25tys - ale wtedy 520d żeby z ceną nie szaleć...

Opublikowano

@apex11 - wszystko ok, tylko jak to ściągnąć do PL na leasing ? Da się ?

Bo ja jestem trochę w procedurach nie obeznany :) Widziałem już kilka aut w Niemczech, które spełniałyby moje oczekiwania, ale nie wiem jak to zrobić, żeby ściągnąć na leasing do Polski

Opublikowano

jakikolwiek pośrednik - autokomis, itp...

 

on kupuje w de - sprowadza, robi opłaty - sprzedaje do leasingu na fvat 23% a leasing Tobie

 

kwestia tylko czy znajdziesz kogoś kto wyłoży na ten zakup - czy jesteś w stanie go sam zrobić i później w momencie sprzedaży leasingowi odzyskać gotówkę?

 

w sumie w tych 150tys myślę, że z 5tys marży dla pośrednika by się znalazło - nie wiem jak tam jest z negocjacją cen - ale pewnie jest coś też jeszcze do urwania

 

tak jak pisałem - jak tak pewnie zrobię - ale to pewnie kwestia jeszcze paru miesięcy - coś muszę sprzedać z zabytków jakie mam... i tak jak u Ciebie muszę dojrzeć do wydania takiej kwoty na auto ;-)

Opublikowano

Gdybym był w stanie wyskoczyć z takiej gotówki to raczej nie brałbym leasingu ;) Bo jak mam gotówkę to wolę ją wydać niż trzymać i raty płacić ;)

Mam znajomego który ma komis, może z nim pogadam, ale jakoś mi się nie wydaje, żeby był chętny na taki ruch.

 

Dziwi mnie natomiast tak mały wybór samochodów u dealera. Skoro mają dostęp do pełnej bazy, to chyba powinien mnie zasypać ofertami. A dostałem tak naprawdę 3 oferty.

 

Edit. Ewentualnie znalazłem jeszcze takiego kwiatka : http://autobavaria.otomoto.pl/bmw-525-diesel-xdrive-fv23-bezwypad-gwarancja-C35964434.html

Chyba ma trochę lepsze parametry, niższą cenę, niższy przebieg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uważam to za dobrą ofertę za tą kasę, masz rok gwarancji. Kupujesz w salonie BMW, nie ma ryzyka, a to największy problem przy używanych autach. Kupuj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.