Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No ale chcesz samochód po wypożyczalni samochodów? :?: :duh:

 

z jednej strony tak sobie myśle, że jeżeli auto demo z ASO jest na jazdy testowe, gdzie na krótkim odcinku pokazuje się klientowi "jakiego ma buta" a potem się auto odstawia i czeka, aż ktoś kolejny w taki sam sposób przejedzie 10 min odcinek, to w sumie nie wiem czy z takiej wypożyczalni nie lepszy.

tak ciężko mi w sumie powiedzieć, co gorsze co lepsze. bo dlaczego od razu zakladmy, ze w ASO auto nie moze byc "katowane".

 

reasumując - dalej mam zagwozdke gdzie kupic :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
demo tak, ale z Premium Selection jeździ jeden człowiek przez 6 m-cy, a do programu PS nie biorą każdego auta jak leci
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auta z PS sa najcześciej bardzo bogato wyposażone, a cena za auto pół roku jeżdżone jest niższa od katalogowej nawet 35 %. Uważam, ze to jest najpewniejszy sposob na zakup używanego BMW
Opublikowano
Panowie ja również takiego założenia bym nie przyjmował... W obecnych czasach pokusa łatwego zarobku może być większa możemy pokładać nadzieję w jakość używanych aut z Premium Selection.
Opublikowano
Panowie ja również takiego założenia bym nie przyjmował... W obecnych czasach pokusa łatwego zarobku może być większa możemy pokładać nadzieję w jakość używanych aut z Premium Selection.

tak jak kolega mowi.

z jednej strony sam czuje sie lepiej jak ide do ASO kupić samchód, niż jak ide do bliżej nieokreślonego Pana Mietka, czy jakiejkolwiek innej firmy niż ASO (czuje sie jakbym kupował nówkę:)

i tak naprawde pytanie, które pozostaje to ile jesteśmy w stanie dopłacić, żeby kupić TEN sam samochód a ASO, a nie w komisie, czy innej firmie.

Nie chce wybielać komisantów, czy innych firm sprzedających samochody, ale moim skromnym zdaniem (nie mam tu żadnego doświadczenia), mówienie że w ASO pewne rzeczy są niedopuszczalne to też uważam za wyolbrzymienie.

suma summarum, we czw. jade do WWA oglądać 5tkę ale tą z poprzedniego linka. zobaczymy co będzie.

jeżeli możemy pociągnąć tą dyskusję to proszę (nie jestem znawcą samochodów jeżeli chodzi o mechanikę, nie kupuje samochodów co rok i najzwyczajniej nie znam się na tym - dlatego każdy komentarz kolegów z forum uznaje za bardzo pomocny (w szczególności te krytyczne)).

Opublikowano
Panowie ja również takiego założenia bym nie przyjmował... W obecnych czasach pokusa łatwego zarobku może być większa możemy pokładać nadzieję w jakość używanych aut z Premium Selection.

 

suma summarum, we czw. jade do WWA oglądać 5tkę ale tą z poprzedniego linka. zobaczymy co będzie.

jeżeli możemy pociągnąć tą dyskusję to proszę (nie jestem znawcą samochodów jeżeli chodzi o mechanikę, nie kupuje samochodów co rok i najzwyczajniej nie znam się na tym - dlatego każdy komentarz kolegów z forum uznaje za bardzo pomocny (w szczególności te krytyczne)).

 

Piszesz ,że nie znasz sie na autach , więc rozumiem ,że nie jedziesz sam na oględziny tylko bierzesz ze sobą jakiegoś speca od BMW ??

Opublikowano
misza123 - nie krytykuję Twojego podejścia, każdy ma prawo robić jak uważa za najrozsądniejsze - nie krytykuję żadnych ogłoszeń czy sprzedawców - i Ci niezależni i Ci z ASO żyją z handlu i nie zawsze są fair, ale ASO ma przewagę jeśli chodzi o pewne standardy i dlatego jest drożej i pewniej - ale nie za bardzo rozumiem Twoje podejście co do zakupu - czy naprawdę przy tych kwotach różnica 10 czy 20tyś zł jest warta rezygnacji z tego właśnie komfortu zakupu auta prawie nowego u dealera z PS?
Opublikowano

jakie macie obawy / obiekcje dot. auta z wypożyczalni ???

mam już kolejne takie i uważam, że jest super.

wszystko udokumentowane, serwisy, niski przebieg, samochód zadbany jak nowy,

wyposażenie top i niska cena dużo bardziej cieszy niż drogie auta z PS.

Opublikowano

A propo powyższej dyskusji przypomniała mi się sytuacja jaka mnie spotkała na autostradzie Gdańsk Łódź kilķa miesiecy temu. Podróżując ze znaczną prędkością (180-200), ku mojemu zdziwieniu doszło mnie x3 :shock: Z zainteresowaniem je obserwowałem jak mnie wyprzedziło, tym bardziej gdy okazalo się ze jest to 2,0d. Przez jakis czas nawet podrozowalismy razem z prędkością licznikowa 200-220, po jakimś czasie odpuscilem a gość pojechal dalej.

Auto bylo oklejone BMW Gajda Gliwice, a kierowca wyglądał na pracownika serwisu, który przeprowadza auto z Gdańska do Gliwic. Pomyślałem sobie, że pewnie ktoś niedlugo nabędzie demowke z malym przebiegiem. Dobrze dotartą :D

Opublikowano

Oczywiście, że nic :roll:

Rozumiem, że gdyby Tobie proponowano kupno tak ujezdzanego auta to nie zrobiłoby to na Tobie żadnego wrażenia, a nawet byś się ucieszył że auto dobrze dotarte :D

Opublikowano

No wiesz.

To tylko samochód i można silnik „przekręcić" na niskich biegach a nie jeżdżąc +200km/h

Ta dyskusja się robi dziwna.

Chcesz to kup, nie chcesz nie kupuj.

Zawsze możesz funkiel nófke kupić, którą ktoś na parkingu fabrycznym katował lub spadła z lawety.

Taką jedynkę w Warszawie widziałem, która przyj.... w betonową donicę koło salonu.

Fotki litościwie nie zrobiłem, jednakże nie wierzę, że diler zrobił stosowną obniżkę po tej naprawie blacharsko-lakierniczej „szczęśliwemu".

:lol:

 

Auto to tylko auto.

Jest długa gwarancja, jest asistance i truj dłużej d... tylko kupuj. :wink:

Opublikowano
Panowie ja również takiego założenia bym nie przyjmował... W obecnych czasach pokusa łatwego zarobku może być większa możemy pokładać nadzieję w jakość używanych aut z Premium Selection.

 

suma summarum, we czw. jade do WWA oglądać 5tkę ale tą z poprzedniego linka. zobaczymy co będzie.

jeżeli możemy pociągnąć tą dyskusję to proszę (nie jestem znawcą samochodów jeżeli chodzi o mechanikę, nie kupuje samochodów co rok i najzwyczajniej nie znam się na tym - dlatego każdy komentarz kolegów z forum uznaje za bardzo pomocny (w szczególności te krytyczne)).

 

Piszesz ,że nie znasz sie na autach , więc rozumiem ,że nie jedziesz sam na oględziny tylko bierzesz ze sobą jakiegoś speca od BMW ??

oczywiscie, że jade sam :) nikt sie nie zna ze znajomych/kolegów.

także pewnie po obejżeniu ale przed zakupem do ASO trzeba będzie zawitać

misza123 - nie krytykuję Twojego podejścia, każdy ma prawo robić jak uważa za najrozsądniejsze - nie krytykuję żadnych ogłoszeń czy sprzedawców - i Ci niezależni i Ci z ASO żyją z handlu i nie zawsze są fair, ale ASO ma przewagę jeśli chodzi o pewne standardy i dlatego jest drożej i pewniej - ale nie za bardzo rozumiem Twoje podejście co do zakupu - czy naprawdę przy tych kwotach różnica 10 czy 20tyś zł jest warta rezygnacji z tego właśnie komfortu zakupu auta prawie nowego u dealera z PS?

ogólnie ciesze się za każdy głos krytyki i każdy który studzi zapał osoby, która przesiada się z auta klasy kompakt do premium, zawsze wtedy człowiek racjonalniej myśli. a jeżeli chodzi o różnice między ASO a innymi - 10 czy 20 tys robi różnice bo z kolei od tej ceny odjąć ze 30k i mamy A6 z audi select, a jak dołożymy jeszcze 20k to mamy skromne mieszkanko:). tak po prostu wyznaczyłem sobie kwotę, której nie chce przekraczać i jestem ciekawy opinii użytkowników, którzy mają za sobą zakup auta tej klasy (nierzadko więcej niż jeden)

Opublikowano

misza123 - skoro lubisz rady, to ja dorzucę swoje.

Dwa razy kupiłem bmw w salonie, używane, roczne, cennik nowego -35%, przebieg 10k i 15k. Jedno pochodziło z Niemiec (klasyczne PS), drugie po pracowniku BMW Polska. Jeśli będę brał trzecie, zrobię tak samo.

Dla mnie najważniejsze przy zakupie to:

- sprzedawca o stabilnej pozycji, z historią i zapleczem (masz do kogo wrócić w razie problemów, a on ma zaplecze serwisowe, aby to załatwić po kosztach)

- pełna historia auta i nienaganny stan wizualny

- gwarancja z możliwością przedłużenia (część z Niemiec nie ma pakietu serwisowego, a ten jest konieczny do dokupienia pakietu naprawczego).

Lista dodatków i innych gremlinów (poza tymi oczywistymi dla danego modelu), które nie zawsze są przydatne - dla mnie drugorzędna.

Celujesz w auto, o którym jest spory wątek 'wady, usterki itp', z silnikiem, który ma swoją specyfikę. Gwarancja i pakiet naprawczy na kilka lat to mus. Dlatego z założonej kwoty (i dobrze, że masz próg bólu) odlicz kilka tysięcy na 'repair inclusive' a będziesz miał spokój.

Jeśli już to ten z sixt. Możesz wyciągnąć od nich historię wypożyczania - może okaże się, że długo jeździła jedna osoba (oby) i masz dobrą okazję. Jeśli nie - idź do salonu, usiądź ze sprzedawcą używanych a na pewno coś znajdziecie.

Opublikowano

Dobra - zaczynamy tu trochę pitolić w koło to samo - więc pozwolę sobie na podsumowanie :wink: :

- zdecydowana większość radzi Ci auto z PS, w tym oczywiście ja

- możesz też założyć 90.000PLN i też gdzieś kupić jakieś F10, ale jakoś założyłeś chyba więcej - dlaczego?

- czy przy tej kwocie różnica 10k czy 20k ma takie kolosalne znaczenie - sam sobie odpowiedz :idea:

- sorry, nie chcę teraz nikogo obrazić, ale ja bym nie wydał 160k byle komu za 520d, (np handlarzowi który i tak przytnie na tym aucie z 15k) - za duża kasa za to auto - owszem, gdybym miał np. tylko 100k - to musiałbym szukać na rynku gdzie indziej

- będziesz jeździł po całej Polsce i oglądał jakieś "okazje" - czy nie lepiej jechać do dealera, jak koledzy radzą i ponegocjować, wybrać co ci się podoba w danej kasie (bo wybór z PS jest nawet spory) - być zadowolonym z obsługi i z pewnego zakupu - i wrócić do swojej roboty i zarabiać kasę a nie tracić czas na dywagacje o oglądanie?

 

Tak czy owak - udanego zakupu

Opublikowano

temat uwazam za zakończony. zobaczymy na czym ostateczne stanie ;)

ale mam kolejny i stawiam, że ten dział jest odpowiedni, żeby go poruszyć.

usiłuje znaleźć info na forum, ale nieudolnie.

czym różni się kierownica w f10 mpower od zwykłej - poza kształtem (3 ramionka) i dopłatą.

czy jest mniejsza/większa w obwodzie?, czy jest grubsza/chudsza? od standardowej czy ma inne możliwości sterowania z poziomu kierownicy/czy wszystkie "guziki" te same? czy też jedyna różnica to układ ramion i logo "m"

Opublikowano

Kierownica M na pewno ma dużo grubsze koło i bardziej wydatne podparcia na kciuki. Może ma troszkę mniejszą średnicę, tego nie mierzyłem. Dużo lepiej leży w dłoni. Przyciski trochę inaczej wyglądają, ale ich funkcjonalność jest taka sama.

A propos - weź sobie z salonu taki duży katalog serii 5, albo ściągnij z neta. Wszystko tak jest dokładnie opisane z wyposażenia, są zdjęcia itd. Na pewno ułatwi Ci to poruszanie się po gąszczu dodatkowych opcji.

Opublikowano
temat uwazam za zakończony. zobaczymy na czym ostateczne stanie ;)

ale mam kolejny i stawiam, że ten dział jest odpowiedni, żeby go poruszyć.

usiłuje znaleźć info na forum, ale nieudolnie.

czym różni się kierownica w f10 mpower od zwykłej - poza kształtem (3 ramionka) i dopłatą.

czy jest mniejsza/większa w obwodzie?, czy jest grubsza/chudsza? od standardowej czy ma inne możliwości sterowania z poziomu kierownicy/czy wszystkie "guziki" te same? czy też jedyna różnica to układ ramion i logo "m"

 

M jest super, szczególnie po lifcie. Kierownica sportowa to minimum do tego auta, ta standardowa to porażka z żuka

Hmmmm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.