Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
X-y mają xDrive w standardzie (poza najsłabszymi X1) bo muszą mieć ze względu na swoją budowę, bez komputerowego sterowania każdym kołem większość X-ów przy mocniejszych zakrętach czy gwałtownych manewrach lądowała by poza trasą.

 

No. Dlatego w F15 i F25 z napędem na tył w zestawie z samochodem dodają 4 kaski, bo wiadomo, że i tak prędzej czy później przydachują na zakręcie. ;)

Opublikowano

Ja używam w zasadzie tylko dlatego że zimą mam trudny dojazd do domu ze względu górzystość terenu "Szwajcarii Kaszubskiej"

Kaszuby górzyste to chyba kolego nigdy gór nie widziałeś ... Jeżdżę co roku na narty na Zermat do Szwjcarii i jakoś z tylnym napędem nigdy nie miałem problemu ... Dobra wąska zimówka, wyłączasz DSC i włączasz myślenie ... Mam wrażenie, że kupiłeś pseudo suva z xdrajw bo boisz się jeździć prawdziwą tylnonapędówką po pseudo górach ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja używam w zasadzie tylko dlatego że zimą mam trudny dojazd do domu ze względu górzystość terenu "Szwajcarii Kaszubskiej"

Kaszuby górzyste to chyba kolego nigdy gór nie widziałeś ... Jeżdżę co roku na narty na Zermat do Szwjcarii i jakoś z tylnym napędem nigdy nie miałem problemu ... Dobra wąska zimówka, wyłączasz DSC i włączasz myślenie ... Mam wrażenie, że kupiłeś pseudo suva z xdrajw bo boisz się jeździć prawdziwą tylnonapędówką po pseudo górach ...

 

A zastanowiłeś się nad tym, że może ktoś ma dojazd poprzez nieutwardzone drogi, które w okresach roztopów, braku odśnieżania, albo innych mokrych dni, zamieniają się w poligon wojskowy i dojazd każdym samochodem nisko zawieszonym, z napędem na jedną oś, jest po prostu niemożliwy? Nawet Twoje "mistrzowskie" umiejętności w niczym tam nie pomogą, bo praw fizyki nie oszukasz.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja używam w zasadzie tylko dlatego że zimą mam trudny dojazd do domu ze względu górzystość terenu "Szwajcarii Kaszubskiej"

Kaszuby górzyste to chyba kolego nigdy gór nie widziałeś ... Jeżdżę co roku na narty na Zermat do Szwjcarii i jakoś z tylnym napędem nigdy nie miałem problemu ... Dobra wąska zimówka, wyłączasz DSC i włączasz myślenie ... Mam wrażenie, że kupiłeś pseudo suva z xdrajw bo boisz się jeździć prawdziwą tylnonapędówką po pseudo górach ...

 

Ja mam za to wrażenie że te auta co masz w podpisie to posiadałeś tylko w postaci resoraków.

Jak nie masz nic mądrego do przekazania nie pisz proszę.

Opublikowano

 

A zastanowiłeś się nad tym, że może ktoś ma dojazd poprzez nieutwardzone drogi, które w okresach roztopów, braku odśnieżania, albo innych mokrych dni, zamieniają się w poligon wojskowy i dojazd każdym samochodem nisko zawieszonym, z napędem na jedną oś, jest po prostu niemożliwy? Nawet Twoje "mistrzowskie" umiejętności w niczym tam nie pomogą, bo praw fizyki nie oszukasz.

Jak kogos stać na auto i na pseudo napęd to i na drogę dojazdową do domu, utwardzenie drogi 0,5 km szerokości 3m, i grubości 10 destruktem asfaltowym to około 30.000 zł. Każdy logicznie myślący człowiek jak chce przejść przez kałuże zakłada kalosze nie waciaki, a w teren kopny są prwadziwe auta 4x4 typu Hilux, l200 itd

Opublikowano (edytowane)

 

Ja mam za to wrażenie że te auta co masz w podpisie to posiadałeś tylko w postaci resoraków.

Jak nie masz nic mądrego do przekazania nie pisz proszę.

Te auta są prawdziwsze niż góry pod Kartuzami :mad2: nie zamierzam przekonywać takich laików jak Ty co po płaskim terenie jeżdżą 4x4 a po domu pewnie chodzą w kasku.

Edytowane przez wlad
  • Moderatorzy
Opublikowano
Gór pod Kartuzami nie ma więc ... :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
To chyba bliżej Kościerzyny
Opublikowano (edytowane)

Ja używam w zasadzie tylko dlatego że zimą mam trudny dojazd do domu ze względu górzystość terenu "Szwajcarii Kaszubskiej"

to w końcu są czy nie ma bo szybko zmieniasz zdanie ... O ile pamiętam w Trzepowie jest ośrodek narciarski. Edytowane przez wlad
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie potrzeba gór by mieć do domu podjazd 500m wznios 25° wijący się jak metr drutu w kieszenie, 50-ej klasy odśnieżania :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

A zastanowiłeś się nad tym, że może ktoś ma dojazd poprzez nieutwardzone drogi, które w okresach roztopów, braku odśnieżania, albo innych mokrych dni, zamieniają się w poligon wojskowy i dojazd każdym samochodem nisko zawieszonym, z napędem na jedną oś, jest po prostu niemożliwy? Nawet Twoje "mistrzowskie" umiejętności w niczym tam nie pomogą, bo praw fizyki nie oszukasz.

Jak kogos stać na auto i na pseudo napęd to i na drogę dojazdową do domu, utwardzenie drogi 0,5 km szerokości 3m, i grubości 10 destruktem asfaltowym to około 30.000 zł. Każdy logicznie myślący człowiek jak chce przejść przez kałuże zakłada kalosze nie waciaki, a w teren kopny są prwadziwe auta 4x4 typu Hilux, l200 itd

 

Dobry jesteś. :) Drogę sobie utwardzić, kupić L200.. hahaha. Po co L200, lepiej od razu traktor. Komfort ten sam, a już żadna przeszkoda Cię nie zaskoczy. Widzę, że ekspert jesteś niesłychany. Szkoda prądu na dyskusje z Tobą. Argument z utwardzeniem drogi mnie rozwalił na łopatki. W sumie powalił ostatecznie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Jest pewna grupa ludzi, którzy wszystko wiedzą najlepiej, i choćbyś nie wiem jak się starał, lub próbował polemizować, to nigdy, ale przenigdy nie uznają choćby 0,1% z racji drugiej osoby. Szkoda dyskutować z takimi mędrcami :wink:
Opublikowano

Panowie - nie róbcie kabaretu. Po ce te docinki - każdy na każdym forum musi być mistrzem ciętej riposty? :duh: Ten wątek forum ma pomóc w zakupie F10/11 - a ta dyskusja średnio się temu tematowi przyczynia :nienie:

Jak się komuś podoba x-drive - to fajnie, a jak nie podoba - to też dobrze - kupuje bez x-drive'a bo uważa że tak lepiej, i wszyscy są szczęśliwi.

Istotne dla mnie jest to, o czym mało się pisze, ale też zauważyli to co niektórzy forumowi koledzy - x-drive w 520 i 525d odbiera maszynie ciąg i frajdę z jazdy, której braku niestety nie rekompensuje ów napęd "4x4". X-drive na pewno bardziej się przydałby w mocniejszym wydaniu efki np. 535d.

Opublikowano

Panowie - co prawda to prawda trzeba by nieco zluzować :wink: Nie przystoi miłośnikom marki - kto chce kupi, kto uważa, że mu niepotrzebny nie i tyle. Ja się bałem, że się żona zakopie, to wziąłem xDrive, a to, że go nie wykorzystywałem pominę głębokim milczeniem :mrgreen: Mam jakieś tam, większe już teraz doświadczenie przed kolejnym zakupem i zapewne będzie tak z innymi Użytkownikami.

Pozdrowionka - autorowi, który zasiał tyle zamętu :norty: można życzyć jedynie powodzenia i przede wszystkim możliwości przetestowania interesujących Go aut, w różnych konfiguracjach, zarówno w dobrych, jak i podłych warunkach :cool2:

Opublikowano
autorowi, który zasiał tyle zamętu :norty: można życzyć jedynie powodzenia i przede wszystkim możliwości przetestowania interesujących Go aut, w różnych konfiguracjach, zarówno w dobrych, jak i podłych warunkach :cool2:
Strzałka Koval :wink:

Niech chłopaczyna przetestuje chociaż te, które ma w podpisie i których ciągle w zastraszającym tempie przybywa :mrgreen: wlad może i L200 czas dopisać ? :mrgreen:

Tekst o utwardzeniu drogi rozwalił mnie na łopatki :twisted:

 

 

 

 

 

....przepraszam musiałem :norty:

Opublikowano

xDrive do STAŁY napęd na wszystkie 4 koła!

 

Co to za BZDURY ! ! !

 

Bardzo proszę, doprecyzuj gdzie tu widzisz bzdury :?:

Była mowa o Haldexie, gdzie dołączany jest tył, a stały napęd jest tylko na przód. W xDrive stały napęd jest na 4 koła.

Ma zmienny rozkład mocy na poszczególne osie, ale jest napędem STAŁYM. Tyle w temacie.

Z resztą przeczytaj ulotkę BMW, choć może nie jest to najlepsze źródło informacji na temat napędów 4x4.

Niemniej firma na jawne kłamstwo nie mogłaby sobie pozwolić. Str.nr.4/5 :wink:

http://www.bmw.pl/pl/pl/_common/shared/Katalogi/xDrive_catalogue.pdf

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym zapytał właścicieli F10 dlaczego wybrali auto z napędem na 4 koła? Myślę, że porównywanie rodzajów napędu na 4 koła różnych producentów zostało już wyczerpane i nie ma się co naprężać. Ja np. w aucie osobowym nie chciałem napędu na 4 koła, bo jak np spadnie za dużo śniegu to i tak się powiesi na "brzuchu", bo ma za niski prześwit. W suvie i terenówce jak najbardziej jestem za.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.