Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla mnie tez jest ważne aby samochod był w 100% oryginalny ale jeżeli wyszedł z tym pakietem optycznym alpina z fabryki to to tez już jest 100% oryginalny. Głownie chodzi mi o to czy była przy nim jakas rzeźba czy nie, ale to raczej sie dowiemy jak sie rozlosuje vin
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak więc grille, znaczki em czy :mrgreen: na dwu litrowym dieslu, to szczyt wiochy.

 

To już musisz miec pretensje do BMW że sprzedaja pakiet M z 2.0d :cool2:

 

Chociaż koledzy z USA mają podobne podejście - ostatnio przy luźnej rozmowie jeden z nich podsumował, komentując nowy zakup drugiego, że kupno 550i z M-pakietem to jest profanacja dla marki, jest jedno M i 550i nim niestety nie jest :mrgreen:

Opublikowano
Dla mnie tez jest ważne aby samochod był w 100% oryginalny ale jeżeli wyszedł z tym pakietem optycznym alpina z fabryki to to tez już jest 100% oryginalny. Głownie chodzi mi o to czy była przy nim jakas rzeźba czy nie, ale to raczej sie dowiemy jak sie rozlosuje vin

Nie można było zamówić żadnego pakietu optycznego Alpina. Gość musiał sobie to sam podokładać, być może częściami od Alpiny, albo i nie. Jedyny pakiet jaki można zamówić w fabryce to M-pak.

Opublikowano
Jeżeli auto było kupowane u Dealera , który jest również Dealerem Alpina , to właściciel mógł zamówić do auta co mu się podobało, wcale nie musiał kupować np. całego zestawu optycznego.
Opublikowano
Dokładnie tez i o tym mowię auto pochodzi z Niemiec a tam wiadomo ze zupełnie inaczej sie sprzedaje auta.
Opublikowano

Ja myśle ze turas dokładnie poobijał z każdej strony Efke i przy remoncie przez pana Tadka z Georlitz odpicowali na Alpine, szybciej zejdzie,bo empaki już wszyscy mają.

 

Ta wersja jest bardziej prawdopodobna niż to, ze pastor wydał 20k ojro na pakiet optyczny i czekał aż przyjedzie Polak odebrać za półdarmo.

 

Oczywiście zawsze mogę sie mylić i to jest super igła, złota wyprzedaż na allegro i powinieneś zapłacić zaliczkę i zacząć grać już dziś w dużego lotka :)

 

Pozdrawiam

Hmmmm
Opublikowano
Również uważam że gospodina księdza obiła auto na zakupach i wyremontowano po kosztach częściami ze skasowanej Alpiny ;)

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
macie jakieś typt "efek" z allegro bądź czegokolwiek do 170k? glownie 3.0d
Opublikowano

...z drugiej strony słyszałem pozytywne opinie o tym miejscu w Straszynie...Patrząc na ich Parking to auta też niesłabe...

 

Jeśli auto naprawde CI pasuje to sprawdź po VINie o co tam chodzi i wizyta w ASO powinna rozwiać wątpliwości.

Opublikowano
też słyszałem dobre opinie i patrząc na ich aukcje typu ferrari ff za 1M albo w tle DB7 czy S3, lambo ferrari nie wydaje mi sie, że by robili taką rzeźbę jeżeli handlują autami za grube miliony
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
premium selection przeglądałeś, czy nie bierzesz pod uwagę?
Opublikowano
Nie przeglądałem w sumie, głownie zależy mi na tym aby sprzedający mógł wystawić F-VAT 23% na samochod, innych nie biorę pod uwagę.
Opublikowano
Widocznie z dwóch F'ek złożony :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Pakiet czy nie pakiet, jedno pytanie. O ile sie nie mylę w każdym 3.0 jest juz w standardzie skrzynia 8 stopniowa automatyczna ale to co widzę to przy niektórych drążkach sa guziki do zmiany trupybu jazdy a przy niektórych nie? Czym to jest spowodowane? Przy konfiguracji 320d gt nowego z salonu guziki były. Może zależy to od systemu nawigacji całego ze to w tym ukryte tam jest?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O jakich Ty guzikach piszesz? Czy chodzi Ci o prElaczanie trybu comfort, sport itd? Jesli tak to jest to regulowane zawieszenie i wtedy obok skrzyni są prElączniki tych trybów.
Opublikowano
Pakiet czy nie pakiet, jedno pytanie. O ile sie nie mylę w każdym 3.0 jest juz w standardzie skrzynia 8 stopniowa automatyczna ale to co widzę to przy niektórych drążkach sa guziki do zmiany trupybu jazdy a przy niektórych nie? Czym to jest spowodowane? Przy konfiguracji 320d gt nowego z salonu guziki były. Może zależy to od systemu nawigacji całego ze to w tym ukryte tam jest?

 

Masz skrzynie zwykła i sporotową - różnica jest taka, ze przy sportowej masz ładniejszy drążek ( fajnie mieć ładny drążek :mrgreen: ) jak i zupełnie bezuzyteczne łopatki przy kierownicy. Obydwie są 8 biegowe

Hmmmm
Opublikowano
Pakiet czy nie pakiet, jedno pytanie. O ile sie nie mylę w każdym 3.0 jest juz w standardzie skrzynia 8 stopniowa automatyczna ale to co widzę to przy niektórych drążkach sa guziki do zmiany trupybu jazdy a przy niektórych nie? Czym to jest spowodowane? Przy konfiguracji 320d gt nowego z salonu guziki były. Może zależy to od systemu nawigacji całego ze to w tym ukryte tam jest?

 

Masz skrzynie zwykła i sporotową - różnica jest taka, ze przy sportowej masz ładniejszy drążek ( fajnie mieć ładny drążek :mrgreen: ) jak i zupełnie bezuzyteczne łopatki przy kierownicy. Obydwie są 8 biegowe

 

Dlaczego twierdzicie, że łopatki są bezużyteczne ?? Nie trzeba auta zapinać w tryb sportowy przy wyprzedzaniu, tylko jak już widzimy, że zbliża się manewr można elegancko zrzucić kilka biegów niżej łopatkami, a później skrzynia sama wraca na "D" Super rozwiązanie !

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te łopatki w 2.0d są zbędne. Jak masz 300+ koni pod maska to ma to sens, można się fajnie bawić biegami bez odrywania rąk od kierownicy, w 520d używałem ich tylko z ciekawości kilka razy i jedynym ich plusem jest urozmaicenie krajobrazu kierownicy :mrgreen:

 

Dla mnie zbędny gadżet :cool2:

Opublikowano

Tak jak napisał Zodiac, moze w dużej benzynie te łopatki sie przydają - w dizlu masz krótkie zakresy obrotów + 8 biegowa skrzynia, dodatkowo kickdownem auto samo zrzuca z 3 biegi wiec nie trzeba wciskać łopatek.

 

Mnie denerwuje ze łopatki działają również na "D" nie tylko w trybie sport, Czasami przez przypadek wcisne :cry:

Hmmmm
Opublikowano

Co do tych guzików to w sumie logiczne by było ze odpowiadają za zawieszenie.

Podeslalem ktoś jak wyglądają gałki od sportowego i od zwykłego 8 stopniowego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.